Ik vraag me af ... Bij de 20 weken echo berekenen ze het gemiddelde van hetkindje kwa groei. (omtrek hoofdje, buikje en bovenbeen) Er mocht 10 dagen verschil in zitten. Bij ons zit/zat er 2 dagen verschil in. Ik was 20.6 weken zwanger en de berekening kwam op 20.4 weken. Wat wil dit eigenlijk zeggen? Ze maken toch op en neer groeispurten ? En hoeveel dagen zitten jullie kindjes ervan af ??
Mist, heel veel plezier straks inderdaad! Uiteraard willen we gelijk aaaaaaaaaalles horen...! En Tanja, bij mij kwamen alle berekeningen (hoofd, beentje etc) net weer op een andere dag uit. Maar zat overal net een paar dagen onder uitgerekende datum en volgens de vk was dat mooi op schema. ? Het zal allemaal wel, we zien wel wanneer ons mannetje eruit komt, dus of de vastgestelde datum wel klopt !
Dat verschil in grote maakt dus echt niet meer uit met 20 weken, tja als het weken verschil zal zijn wel, maar verder niet. Niet elk kind is hetzelfde groeit hetzelfde en zal met hetzelfde gewicht geboren worden, dus het is een gemiddelde waar ze naar kijken. Onze eerste liep op den duur steeds erg voor, tja is ook met 4305 gram en 55 cm op de wereld gekomen Nog 3,5 uur
@wannabe & lintje82:heel veel betrschap meiden @Sonjaw:klote man van je fietsband wij hebben na een half jaar zonder auto gezeten te hebben eindelijk weer een auto voor de deur tis wel afzien hoor gelukkig konden wij die van mijn schonvader nog wel eens lenen maar anders hadden we eens per 2 weken echt een probleem als we mijn stiefdochter op moesten halen en boodschappen hier in het dorp halen is veel te duur omdat hier geen supermarkt zit dus ook daar is een auto erg handig voor en die dna test 13 man pfff je zal het maar hebben zeg als je dan kijkt in welke periode ze zwanger moet zijn geraakt een periode van een week ofzo met je eisprong hoeval mannen moet ze dan wel niet per dag hebben gehad ha ha ha ik heb vandaag een lasange geeten die mijn schoonmoeder voor me had meegenomen ze wilde weten of dat die lekker was en ik was testpersoon dat deed ik graag hihihi heb der dan ook opgebeld dat ie erg lekker was en de kaartjes die maken wij zelf omdat we niet van plan zijn er zoveel te sturen en bijna overal moet je er minimaal 50 bestellen dan hou ik veel te veel over zo dat waren jou vragen hihihihi @Mamavanamber:Ik wil ook naar de wibraaaaaaa maar ventje heeft geen zin om te rijden pffff @Mist:Veel plezier met je echo strakies nog maar 1 uur en 44 minuten geloof ik he hihihi spannend hoor @Juul:ik ga ok effe kijken op die link meis kan zijnd at ik er al eens geweest ben hoor maar toch bedankt voor de tip hier neer te zetten @Tanja20:Ik zou niet weten hoeveel verschil er bij onze jongens tussen zit met die 20 weken echo hebben we het er niet over gehad dus kan je niet helpen bij je vraag verder wil ik alle meiden heel erg bedanken vor jullie steun en dat ik effe over mijn ventje mocht klagen hij is nu wel weer lief hoor behalve dat ie dan met mij niet effe wil gaan shoppen bij de wibra terwijl dat juist heel geldbesparend is en hij dat dan weer misloopt tja eigen schuld dikke bult dan maar duur doen zeg ik dan whahaha komt goed allemaal en verder gaat het hier prima lig sávonds te schudden in mijn bed vand e schoppen die ik krijg die zijn deze week in krahct toegenomen en heb de kleintjes nu ook voor het eerst van buiten gevoeld geweldig is dat zeg
Morgen ben ik 5 jaar getrouwd (en wat een leuke verrassing: door mijn zwangerschapsdementie was ik dit zelf vergeten en heb dus lekker een afspraak met de tandarts gepland staan voor ons drie. Lekker romantisch dus weer ). Vijf jaar geleden was ik 6,5 maand zwanger van mijn eerste toen ik trouwde, nu ben ik weer zwanger. Het is wel heel bijzonder! Vandaag hoorde ik dat mijn zusje ook enigszins last heeft van zwangerschapsdementie: ze wilde naar de gyn gaan voor de echo, bleek dat ze al een dag te laat was, ze had gisteren die afspraak staan. Hoezo vergeetachtig! Nu moet ze alleen wachten tot de 16e voor een nieuwe afspraak
En kiki nog geslaagd bij de Hema? Ik was maandag bij de wibranheb ook nog wat dingetjes meegenomen. En woepie we hebben nog wel een auto hoor het is alleen luxe dat als ik nu de deur uitstap dat er geen een staat. Maar net tegen het mannetje gezegt dat hij morgen maar moet fietsen moet boodschappen doen en dat doe ik echt niet op de fiets met bv 10 kg aardappelen van de boer. Hier net nog even het behang afgemaakt het is nu klaar en manlief het gordijn weer terug opgehangen en de antie inbraaksloten er terug op dus nu nog het laminaat en klaar is kees. Was het maar volgende week dan is het zeker klaar. Ik ga nog wat eten. Hoe was de echo vanavond naam even kwijt ? Groetjes Sonja www.kicsibaba.beebiesite.nl
Wolvin, gefeliciteerd met jullie zoon! En ben blij dat alles weer goed gaat met je andere zoon wannabe, he meis, wat een gedoe allemaal! Hoop dat alles nu weer goed gaat. enne rustg aan he? Lintje82, meis, wat vervelend voor je! Hoop dat je je snel weer beter gaat voelen! Beterschap in ieder geval! jumde, draag helemaal naar voren.... Heb zelfs nog taille! Tanja20, bij ons zat er een week tussen. Maakte volgens haar nix uit. Het is een gemiddelde en ik ben ook niet echt groot ( 1.58m) Lag daar dan ws aan. Enne voor het zelfde geld heeft hij vandaag of morgen een groei spurt. Is echt maar een moment opname.... Kuki, gefeliciteerd meis, tenminste, alvast Net bij de vk geweest, alles weer goed, had eigenlijk niet anders verwacht .... Wil trouwens ook naar de wibra, stonden echt leuke dingen in! Ben net al bij de hema geweest ook lekker leuke dingen gekocht. Iedereen fijne avond en tot snel. Enne Mist je bent nu ong nog van je wondertje aan het genieten! Lees alle verhalen morgen wel!
Hoi meiden Vanavond naar de koopavond van de HEMA geweest waar alles 20% korting is en we hebben heel goed ingeslagen. Alle kleertjes hebben we nu en de verzorgingsproducten en een aankleedkussen en nog veel meer,echt zo leuk. alle kleine dingetjes hebben we nu in huis en de grote dingen zoals een kinderwagen,babybadje enz.... kopen we een ander keer. Wat is er toch veel leuks te koop he voor baby's ik raak niet uitgekeken. Ik ga zo lekker slapen en voelen aan mijn buik of mijn kindje aanwezig is want het is soms weer flink aanwezig. Hebben meer meiden speciale muziek die ze draaien voor hun babytje? Ik heb een baby cd met hele mooie muziek die ik een tijdje geleden gekocht heb en draai ik iedere avond als we gaan slapen. Fijne avond iedereen en slaap lekker straks. Doei Teddy.
Nou een echo van maar een kwartiertje (dacht dat zulke echo's 3 kwartier zouden duren..) maar we krijgen een.. ... ... ... JONGETJE!
Nou Mist, ik ben benieuwd of het nou toch een meid wordt of niet... En het belangrijkste natuurlijk, dat alles goed is! Ik ga pitten, want mijn man heeft nu mijn oorontsteking overgenomen.. worden zware dagen haha! Tot gauw weer! x Nienke
Waaah Mist, haha, hadden we tegelijk geplaatst! Gefeliciteerd meid met je ventje. Alles verder goed? x Nienke
AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz. Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+4kg Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg. Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg. Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +2,5 kg Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus, Wolvin, JONGEN, uitgerekend Humpie, SUPRISE, uitgerekend Stand: 14 meiden - 18 jongens
Gefeliciteerd Mist, en wel kort inderdaad die echo. Bedankt allemaal voor jullie steun, doet me goed.
ik ben in februari begonnen met baantjes zwemmen,ik had toen vreselijke rugpijn,ik heb ook 6 weken in de ziektewet gezeten,daardoor. en sinds 3 weken doe ik aan zwangerschapszwemmen,lekker voor de ontspanning.