augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Gefeliciteerd Lintje met jullie meissie !

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lintje gefeliciteerd met je dochter.

En iedereen die ik vergeten ben.
    Heb m'n hoofd er even niet bij.

Man lief vind in een keer het behang te geel en zegt dus dood leuk ik wil andere terwijl hij er bij is geweest om het uit te zoeken.
    Wat moeten we toch met die rare wezens.
    Ik natuurlijk in tranen en hij wat heb jij nou weer.
    Hij kan soms zo negatief zijn ik dacht dat het over was nu hij weer werkt maar niet dus.
    En dan krijg je ook nog voor je voeten dat hij nooit wat mag beslissen terwijl dat echt niet waar is hij was er zelf bij en heeft het toen toch gezien hij wil nu meer cacau kleur of hoe je het ook moet schrijven.

Hij is lekker even de deur uit kan ik ook even bij komen.Heb hem gezegt dat hij straks eerst eens moet kijken als de vloer er in ligt hoe het dan is maar dat word toch niet goed krijg ik dan.

Heb vandaag ook erg last van m'n buik ukkie duwt zijn hoofd erg naar beneden en doet erg zeer dus dat alles bij elkaar en je hebt een huilbui.

Dank u voor mijn klagen ga maar eens boven kijken of het nou echt zo geel is.

Groetjes

Ps zal later alles even terug lezen

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    haha... herkenbaar. Kom op he.. blijven lachen :D

4. Niet meer actief

humpie gefeliciteerd met je verassingsei ben erg nieuwsgierig hoop voor je dat je het volhoud je mond te houden ik zou het niet kunnen

lintje een meisje leuk meis gefeliciteerd

en sonjaw:tja mannen zoals je weet heb ik er hier ook zo een erg zijn ze soms he nu is het mijn beurt om jou te zeggen het gaat wel weer over joh en ik begrijp je frustratie helemaal ze kunnen ook zo gevoelloos overkomen die mannen

5. Niet meer actief

AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +2,5 kg
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus,

Wolvin, JONGEN, uitgerekend

Stand: 15 meiden - 18 jongens

pfff weer een kilo erbij en nu ga ik het nog merken ook :)

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Mist, Gefeliciteerd met jullie zoon! Enne gelukkig was alles goed met de echo ( neem ik aan, of ik heb ergens helemaal overheen gelezen ;) )

Nienke, Beterschap voor je mannetje!

stephanie21, Veel plezier met je korte vakantie ;)

Ien, Gefeliciteerd met jullie verrassingsei! Ben blij dat de echo helemaal goed was!

kiki80, Kan me voorstellen dat je even goed schrok nadat je muppet niet hoorde! Maare hij/zij was vast al aan het oefenen met verstoppertje spelen ;) Enne zou toch deze week nog ff een voedingskussen proberen te scoren bij de hema. Zijn nu in de aanbieding. Van 38 naar 27! scheelt toch weer

Woepie, Hoop dat je nog wat koopjes hebt kunnen scoren bij de wibra ;)

Lintje82, Meis, nogmaals heel veel sterkte enne als ik jou was zou ik toch echt de vk bellen...

Miza, Heerlijk toch? Kan er nog steeds uren van genieten! Zo bijzonder :)

humpie, Jullie ook gefeliciteerd met jullie verrassingsei! Enne hoop dat jullie het vol houden om het voor je te houden. Lukte bij ons nog geen dag( mede dankzij onze uk en de iets te duidelijke foto ;) )

Lintje, Jullie gefeliciteerd met jullie dochter :) Enne kleding kan deze kant op hoor ;)

sonjaw, meissie, kan me 't voorstellen dat het je ff te veel word hoor! Vooral als je de hele dag al last hebt van je uk.... Maar, daar zijn we hier voor dusse kom maar op met je gal ;)
    Enne blijven lachen he?

Hier verder eigenlijk niet echt iets te melden dusse zou zeggen, fijne avond nog en truste voor straks.
    O ja, heb trouwens de laatste nachten dat als ik naar de wc ben geweest ik echt een uur of 2 wakker lig... Komt dat iemand bekent voor?

7. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hoi allemaal,

Poe hé, wat een lap tekst om te lezen weer zeg. Enne... die zwangerschapdementie slaat bij mij ook aardig toe, want ik heb momenteel echt een geheugen als een zeef.... :oops:

Wil bij deze dan ook gezamenlijk even alle meiden feliciteren met de goede echo's hoor! Zie dat de jongens momenteel nog aan "kop" liggen. Die van ons liet dus ook maar wat graag zijn geslachtsdeel zien (i.p.v. alle belangrijke dingen die de echo-mevrouw graag wou checken!). Kreeg gelijk zo'n Chin Chen (schrijf je dat zo?) gevoel er bij en zag dat blote-billen-kontje al in mijn fantasie voor mijn ogen ronddansen, hahahaah. De blotebillenboogie!

Mannetje schiet al aardig op met het kamertje. De muren zijn grotendeels gesausd, kozijnen en vensterbank staan in de grondverf (moet nog nieuw dubbel glas in dus na die tijd wordt het pas afgelakt), plintjes zijn geverfd. Nu wil ik dus zelf nog een muurschildering gaan maken en het moet dan dit plaatje worden:

Nu hebben wij van twee kamers één kamer gemaakt waardoor één deur is komen te vervallen. Deze hebben wij met hout afgetimmerd. Deze wordt nu geschilderd met magneetverf en daar overheen wil ik dan deze afbeelding schilderen. Iemand tips hoe ik dit het beste aan kan pakken? Met wat voor verf en hoe ik afbeelding het beste op de muur over kan brengen? Kan helaas niet in bezit komen van een overheadprojector, dus andere tips zijn van harte welkom! ;)

Zal hier ook nog even een apart topic over openen want volgens mij worden er hier op het forum wel meer muurschilderingen gemaakt!

Ben vanmiddag nog bij de VK geweest, alles was goed. Daarna nog naar de fysio (klachten verergeren helaas....).

Las nog ergens iets over groei van het kindje. Mijn beebje lag zes dagen vóór op schema zeg maar. Ik was bij 19 weken precies volgens de berekeningen 19 weken en 6 dagen. Maar dat zijn inderdaad gemiddelden.

Verder las ik nog iets over iemand met zwangerschapsincontinentie (solly, naam vergeten :oops: ). Ik heb het soms een klein beetje bij het niezen dus ik hou mijn vingertjes gekruisd dat het niet erger wordt. Vertelde het zopas mijn mannetje en die maakte er natuurlijk al weer gelijk van die "leuke" grapjes over... Grrrr, ja zeg ik, jij hebt je pleziertje ervan gehad en ik zit fijn met de kwalen, hahahaah. Maar hij is wel bezorgd om me hoor. We kunnen elkaar altijd prima stangen. Ben vervolgens natuurlijk wel bij hem op schoot gekropen en deed net alsof ik heel hard moest niezen en hoesten (zal ik hem er eens onder piesen :) ).

Nou, ga nog even verder, kom later wel weer eens langs gewaaid. Allemaal een fijne avond hoor!

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, bedankt voor de tip voor een voedingskussen, dan ga ik maar eventjes terug!

Lintje: een meisje...oewie wat leuk, jurkjes, staartjes, en meidenstreken ;) Gefeliciteerd.

Verder heb ik nog niet helemaal bijgelezen dames, sorry, maar heb een druk dagje achter de rug, en heb net nog een telefoontje van mijn moeder gekregen dat mijn oma een beetje is ingestort (is een oud vrouwtje met heel veel klachten). Ze mag thuisblijven, maar is flink aan de pillen, pijnstillers etc. Morgen moet moet mijn moeder werken dus ga ik mijn oma even helpen met eten etc. en volgende week heb ik nog tentamens ook...
    Dus als ik een beetje afwezig ben, en niet op iedereen reageer, het is echt niet persoonlijk...sorry alvast!

Slaap lekker allemaal :)

9. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hallo Dames.

Ben ik weer even.
    Eerst weer eens door al dat leesvoer heen dienen te lezen.

Raccon: Ik ben zoals ze zeggen 26 Augustus uitgerekend.

De rest van de dames ben weer de namen vergeten die de echo hebben gehad.
    Proficiat met jullie dochters of zonen!

IK had gelukkig nog niet alle kleding aan mijn vriendin gegeven die ook nog niet zolang geleden een zoontje heeft gekregen wilde het eerst wel doen maar nog niet gedaan.
    Mijn moeder wilde al de babyspeelgoed weggeven of verkopen gelukkig nog niet gedaan ik stond erbij toen ze het zei maar kon nog niks zeggen mocht niet van mijn vriend!.

Ik heb ook last van incontinetie had het al een beetje na de zwangerschap van mijn zoon.
    Toen is het weer afgezwakt maar nu is het echt best erg. Kan niet niezen en niet lachen en hoesten zonder dan ik naar de wc kan rennen omdat ik het voel stromen. Heb het ook al als ik stil zit.
    Ik ga mijn tena's hoe ze dat hier zeggen in Duitsland halen die zijn vele malen goedkoper dan de Tena's en net zo goed!

Ik heb door de krukken nu last van mijn rug en mijn bekken hoop niet dat ik ook last krijg van bekken instabiliteit door het moeilijk lopen met mijn voet.

Ik las ook nog wat van mannen die lastig zijn.
    Hier zit er ook een die behoorlijk lastig kan zijn en geen rekening mee houd dat ik zwanger ben en niet kan doen wat ik normaal doe met mijn voet. Wil wel vanalles gedaan hebben maar helpen ho maar. Heb af en toe het gevoel dat hij helemaal niet blij mee is! Voor de buitenwereld doet hij heel anders dan dat hij thuis is. Wil nog niet eens naar het hartje luisteren.
    Sorry voor mijn geklaag moest het even kwijt.

Ga nog even naar de wc en dan slapen.
    Nog een fijne paasdagen gewenst aan iedereen en voor de meiden die ziek zijn of moeilijk hebben met bekken enz. Veel beterschap toegewenst.

Tot Snel.
    Groetjes Wolvin.

10. Niet meer actief

@daantje:ja heb een hoop leuke dingetjes gescoord 6 rompertjes 4 dekentjes 2 paar gympies enneuh ohja slabbertjes een stuk of 6 ook
    was 35 euri kwijt

11. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Alle dames met goede echo's gefeliciteerd!

Helaas hier vandaag wat minder positief, mijn baas wil geen water bij de wijn doen (zoals ik dat wel wil), hij eist 3,5 dag of meer werken, 3 dagen is volgens hem niet voldoende.

Mijn hele toer om opvang enz te organiseren is dus voor niets geweest :( net de mail aan de rechtsbijstand eruit gedaan dat dit dus niet zo vruchtbaar is verlopen, we proberen op een nette manier uit elkaar te gaan, maar ik wil eerst weten wat ze me gaan aanbieden, dat hoor ik over +/- een weekje. En wat ik behoor te krijgen heb ik aan de rechtsbijstand gevraagd.

Pfff het zit dus weer eens niet mee, zwanger en solliciteren zie ik niet zo zitten maar ik ga het toch proberen, wie weet misschien loopt er ergens nog een gek die een zwangere aanneemt ?¿ En anders word het na mijn verlof zoeken geblazen.

Best een teleurstelling dus, had echt gehoopt dat we eruit zouden komen maar ik had hier wel op gerekend (mijn man niet), jammer maar helaas.

12. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen dames

Voel me hier wat beter.
    Lekker geslapen.
    Mannetje ook weer wat bij gedraait volgens mij snappen ze gewoon onze hormonen niet :) :-k

Mamalieske wat rot voor je zo'n baas.
    Ben benieuwd wat de rechtsbijstand zegt dan is het toch makkelijk als je dat heb bij mij zijn ze nog steeds bezig over een aanrijding.

Woepie lekker he dat shoppen heb net eens op mk zitten neuzen er staan zulke leuke sportschoenen voor weing en nieuw echt leuk.

Wolvin moeilijk he je mond houden nou gelukkig weten me naasten het wel maar tegen buren en zo wil ik het nog niet zeggen want mijn buurman is zo dan weet heel de straat het gelijk en dat wil ik niet.

Fibi waarom ga je niet even langs een goede verf winkel kunnen ze je waarschijnlijk alles wel vertellen.

Nou ga wat doen moet vanavond werken en wil niet haasten en straks eigelijk nog even buiten zitten zonnetje komt al aardig door.

Groetjes en fijne dag

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Goedemorgen !

Maandag is er behangen.
    Gister is er laminaat in het kamertje gekomen en vandaag
    komen de meubeltjes erin ! \:D/

Ook kunnen de gordijnen al opgehangen worden , en dan aangekleed worden!
    Pff heb er zn zin in ....
    Heb denk ik nesteldrank :)

Fijne dag allemaal ! :D

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Lekker gevoel geeft dat he Tanja hier gaat ook van het weekend het laminaat erin.
    En dan ook nog inrichten en klaar is kees.

15. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Goedemorgen,

Met een beetje mazzel wordt hier met pasen behangen. De behangtafel staat al klaar :)
    Laminaat ligt er al, en de meubeltjes hadden we al (alleen gaan we die ff oppimpen ;))
    Ik hoop dus ook echt dat het na het weekend klaar is. Had ook inkopen bij de Wibra gedaan, en toen van de week de lakentjes buiten aan de lijn hingen, kreeg ik er helemaal zin in!

ga nu nog ff snel naar de supermarkt, een gourmetschotel halen voor 1e paasdag.. jammie!

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Sprak net een collegatje die zei dus dat het rooster al aangepast is voor de komen de weken naar 32 uur heerlijk zeg een dag extra per week vrij en geen lang weekend meer van vrijdag tot maandag.

Ben benieuwd over jullie uitslag ook een paar vraagjes voor de mannen erbij heb ik maar ingevuld want die geloven daar toch niet in :) :)

17. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    lintjegefeliciteerd eenmeidharstikke leuk.

17 april afspraak gemaakt voor een pret echo,kan moeders ook mee.

we willen toch nog een keertje kijken naar onze ukkie,bij de 20 weken echo konden ze voor 70% zeggen dat het een meisje is,ik wil meer!

18. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    als ik die testen doe komt er bij de 1e een jongentje uit, en bij de 2e een meisje. Volgens de geslachtskalender (links) komt er in aug een meisje. We gaan t zien ;)

19. Niet meer actief

bij mij kloppen de testen overal komt er jongen uit

20. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    lintje gefeliciteerd met jullie meid.
    bij mij komt er de eerste keer een meisje uit en de 2de keer een jongen.
    het is dus een meisje.
    wie wil mij er nog ff tussen zetten in het lijstje?
    tammy77 meisje uitgerekend 19 augustus +7 kg.

Deel Deze Pagina