augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Je moet eigenlijk zorgen dat je van maat 50 een paar rompertjes hebt en van maat 56 (bijv. 6 of zo van beide maten) Dan kan je wel even mee vooruit. Grotere maten heb je echt nog niet nodig. Je kunt er eigenlijk nooit teveel hebben hoor, een paar spuitluiers en je bent erdoor! :)

Verder: hydrofielluiers: ik had er bij mijn eerste 18 en nu 12, ze zijn wel duur maar de naam zegt het al: ze nemen heel goed water op. Als je kindje dus in bad gaat, kan je het goed droogmaken met deze hydrofielluier. Overigens: volgens mij gebruik je ze dus niet als luier (maar goed ik gebruik wegwerpluiers dus alleen daar heb ik verstand van :) ). Ook als het erg warm was, legde ik een hydrofiel in de maxicosi om het zweet op te vangen en ik had er ook altijd eentje in een punt gevouwen in het bedje liggen aan het hoofdeind. Als mijn zoontje dan bijvoorbeeld toch nog een beetje melk teruggaf als hij in bed lag, hoefde ik alleen die hydrofielluier te verwisselen en niet meteen het hele bed te verschonen. Ik vind ze ideaal die dingen, ik gebruik ze nu nog voor mijn zoontje. Ik denk overigens nog wel dat ik er 6 bijhaal, ze zijn zo makkelijk!

Wij hadden al heel snel een naam voor een meisje, de jongensnaam begonnen we opeens weer over te twijfelen. We wilden niet dat de naam zou beginnen met een van onze voorletters, dus geen R, M of G. De meisjesnaam zijn we helemaal weg van, begint met een Y maar de rest houden we geheim en de doopnaam ook.

En nu gauw weer de tuin in met een boek: het is geweldig weer!

2. Niet meer actief

Dank je Kuki, geniet van het zonnetje.

Ukkie is trouwens lekker aan't schoppen hier, ben ik echt zo blij mee, want ik voelde em al een paar dagen niet meer. Was natuurlijk niks aan de hand, maar toch. :D

Is er trouwens iemand die wasluiers gaat gebruiken ipv wegwerpluiers?
    Ik heb er een poosje over nagedacht, maar ik wacht eerst wel even de poepgewoonte van ons knulletje af. Maar als ik lees dat je in twee jaar gemiddeld 4500 luiers nodig zal hebben, dan is het het overdenken misschien wel waard. En je hebt van die mooie tegenwoordig, meegroeibroekjes met extra inlegstukken.

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Raccon, ik zelf heb er niet over nagedacht. De gewoonte van de luiers weggooien zit er bij mij heel erg in van t werk en vind t wel makkelijker. Toen ik op t kdv stage liep hadden we 2 kids die wel die katoenen dingen hadden. Wat mij opviel was dat ze veel sneller zindelijk waren als de andere kids. Ze vonden t zelf namelijk vies en kwamen ook naar je toe als de broek nat was. Zo hadden ze sneller door dat ze plasten enz. Dus dat is wel een voordeel.

Die test geeft bij mij 1 keer jongen aan en de andere keer een meid. Nog een weekje wachten en dan weten we het hopelijk.

Pff vandaag een irritatiedagje, bah bah dan baal ik echt van mezelf. Mn vriend doet dan net alles wat me irriteert. Gewoon van die kleine stomme dingen die eigenlijk nergens op slaan maar aaaaaaaah wat een eikel :) soms bah

Vandaag de babykamer geschilderd voor de tweede keer, alles opgeruimd, gestreken enz. Meneer heeft t dak gemaakt, ok veel werk maar tis niet dat ik niks gedaan heb. Ik kook en dan is het maar vanzelfsprekend dat ik de afwas doe enz enz. Normaal interesseert me dat niet maar hij kan zo egoistisch zijn af en toe. Hij mag op mij snauwen, das schijnbaar heel normaal. Maar als ik dan iets zeg dan moet ik rustig doen,,,,,dan kook ik.

Maar goed zal wel weer over gaan zucht,,,

Genoeg gezeurd, hier eindelijk alles een beetje op orde. Ik wil alleen aan de babykamer gaan beginnen maar de meubels komen pas in juni ongeveer,,,,, had echt bijna stress toen mn tante zei dat het ook wel eens juli kon worden maar dan was t nog maar te hopen dat de meubels erbij zaten ( zij hebben een meubelzaak en laten alles van teakhout maken in indonesie) Dus ik was een beetje in paniek. gelukkig belde ze vanmorgen dat juni wel moest lukken, maar ja kan dus nog niet veel met t kamertje dus das wel jammer. Zeker als ik jullie verhalen lees dan denk ik: IK WIL OOOOOK :D hihi

4. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Mmmm, ja ik had al tegen haar gezegd zo tussen neus en lippen door dat onze jongensnaam (die we dus al járen hebben) ook "in de omgeving" ergens voorkomt en dat dat ons toch wat tegenhoudt. Ik wilde kijken hoe ze daar op reageerde maar ze reageerde niet echt helaas. En ik wil het haar eigenlijk ook niet recht op "de vrouw" af vragen zeg maar, want dan weet zij de naam eventueel al, en dat zou ik ook niet leuk vinden. Nou, we zoeken gewoon nog even verder en komen we echt niets tegen wat we net zo leuk (of leuker natuurlijk!) vinden dan wordt het toch gewoon díe naam hoor....

Wat zielig zeg dat je fretje ze gedumpt is, en dan ook nog onder de teken, stakker! Ik zit soms ook wel eens op die website van opvangs te kijken en daar zitten toch lieve schatjes *zucht*. Het frettenvirus zal wel nooit helemaal uit m'n bloed gaan ben ik bang van. Misschien dat ik mijn mannetje in de toekomst nog eens over kan halen om toch nog eens fretjes te nemen. Geweldig lijkt me dat!

5. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +2,5 kg
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

6. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+3,5 kg 19 maart SEO alles oke
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, geen byz.
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, -0,5 kg.
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +4,1 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 3 kg.
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.0 kg, 4 april SEO
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Missgroovy, SUPRISE, uitgerekend: 27 augustus, + 3kg, 12 april echo
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +2,5 kg
    Jumde, SUPRISE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus,

Wolvin, JONGEN, uitgerekend

Stand: 16 meiden - 19 jongens

7. Els225

Els225 Lid

8 dec 2006
    66
    0
    6
    hm, hoe krijg ik die kleurtjes erin?

8. missgroovy

op quote drukken en dan jezelf ertussen zetten :D

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ehm ,word hier steeds erger met het geheugen( voor zover dat er nog is, begin wel eens te twijfelen ;) ) Weet echt niet meer wat ik allemaal heb gelezen, zucht....
    Raccon, heb hier gewoon een lijstje van de kraamhulp gekregen wat ik allemaal moet hebben. Zou het anders ook niet weten.
    Staat alleen op dat ik twee kruiken moet hebben, is dat niet erg veel, bevallen volgens mij in de zomer toch??
    :rolleyes:

Fijne avond iedereen en zou zeggen fijne paasdagen :) . Word prachtig weer zeggen ze..

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zojuist ben ik terug gekomen van de echoscopiste, we hadden vanavond namelijk een afspraak voor een 4D echo... Het resultaat is echt prachtig geworden, en de foto's zijn te bewonderen in mijn album !

11. missgroovy

wauw mooie foto's mamavanamber! Nu al een knappertje :D

12. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Geweldige foto's Mamavanamber! Echt wel. Wij willen ook nog 3/4 D foto's laten maken maar omdat ze (echoscopisten enzo) zeggen dat het bij zo'n 26 weken mooier zou zijn (heeft de baby meer lichaamsvet) stellen we het nog uit. Maar als ik jouw foto's zo zie... Echt héél mooi hoor, echt al een mooi kindje!

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Sorryu dames,

Denk dat ik een tijdje niet online kan zijn.
    Mijn EX zit me te stalken.
    Hij heeft Mijn internet abonement + telefoonabonement zomaar stopgezet (telefonisch), terwijl alles op mijn naam STOND!
    Niets is terug te draaien, normaal binnen 1 maand, nu binnen 2 dagen al niet meer.
    Ben zo boos momenteel!

Vervolg komt nog.

Nu is het zeker:
    Hij krijgt MIJN meid NOOIT TE ZIEN!
    Ik haat hem!
    ALs ik hem zie, ben ik geneigd om alles eraf te slaan ( sorry, zo voel ik me momenteel)
    Ben echt niet tot mezelf in staat.

Groetjes Loran

ps. als ik online ben, is dat nu maar 1x per week.
    Groetjes!

Meiden met de goede echo's : GEFELIVITEERD!

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mamavanamber mooi die 4d echo bij onze uk hoef ik het niet te doen vanwege z' houding hoe hij ligt dat heeft de vrouw vorige keer gezegt toen heeft ze het geprobeerd maar ging niet.

Loran hoe is het mogelijk dat hij het op kan zeggen zou ook een schadevergoeding eisen van dat bedrijf dat iemand zomaar via jou naam iets kan opzeggen dat betekend dus ook dan aanvragen.

Over die luiers ik heb denk ik al een pak of 40 hier staan verschillende maten :) :) :) Niet schrikken maar kan ze elke keer kopen voor een prikkie heb er laats 22 stuks(pakken) voor 2,50 per pak gekocht via een kennis van mijn vader soort opkoper en dat blijft voorlopig nog wel zo dat hij dat heeft dus ik zit goed scheelt echt een hoop geld en ben er erg blij mee kan voorlopig vooruit want heb van 1 tot3.

Nou iedereen met een echo gefeliciteerd de rest lees ik straks wel.

Net nog gelachen de wekker ging en ik geef manlief een klap op z'n kont zo van he de wekker je moet er uit omdat ik al heel de week kan blijven liggen hij schrikt zich rot en het ergste is ik moest er uit.
    Ga nu opschieten moet om half de deur uit en moet nog aankleden en hond uitlaten vanmiddag zie ik alles wel .

Groetjes Sonja

15. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    loran ik kan me heel goed voorstellen dat je heel kwaad bent(dat is nog zacht uitgedrukt)
    ik zou inderdaad verhaal gaan halen,want dan kan je ex het ook aanvragen,kom je mischien wel in de problemen....contract enz....

16. Niet meer actief

@loran:volgens mij kan dat zomaar niet hoor wie is jou provider dan eigenlijk
    wij hebben kpn en daar kan dat dus absoluut niet bij

en namen hebben wij ook al en ik zou ze dolgraag vertellen maar ben bang dat er mensen meelezen die het van mij niet mogen weten althans nog niet
    mijn schoonmoeder en mijn vader weten het al wel ook mijn broertje en schonzusje weten het
    maar er zijn gewoon mensen die van mij niets hoeven te weten
    tegen de tijd dat ze geboren zijn dan zet ik het hier wel neer hoor hihihi

en dan wilde ik nog reageren op[ iemand maar weet niet emer op wie en ook niet meer op wat hmmm zwangerschapsdementie
    klaagt mijn vent ook over ik vergeet alles de laatste tijd ik zeg dan doodleuk ja schat maar ik moet ok 2 hersentjes aan maken voor slimme kinderen dus moet ik wel een beetje afgeven he whahahahahahaha

17. Niet meer actief

heb het gevonden hihihi
    ja vraag ik me dus ook af wij krijgen zomerkindjes volgens mij is een kruik dan niet ehct nodig
    maar goed ze gaan er hier in nederland vanuit dat het hier altijd koud is denk ik hihihihi

18. demi26

demi26 Niet meer actief

Humpie gefeliciteer met een goede echo en Lintje jullie gefeliciteerd met jullie MEID!

Loran sterkte wijffie! Wat een rot-ex, laathem ook eens lekker verder gaan met zijn eigen leventje!

Iedereen fijne paasdagen en tot gauw!

19. missgroovy

Loran, meid wat een l*l die ex van je maar goed daar waren we al achter. Dat ie je gewoon met rust laat, dit is gewoon kinderachtig. En als hij op hetzelfde adres ingeschreven stond dan is het makkelijk om tegenwoordig dingen op te zeggen. Je zegt gewoon dat de ander er niet meer woont en tis zo gepiept. Aan de ene kant makkelijk de andere kant dus heel vervelend.
    Ik zou het er iig niet bij laten zitten en je provider echt vaak opbellen, desnoods een of ander hoog piefje vragen.

Die kruiken, ja in nederland kan t nogal eens fris zijn maar het gaat er meer om dat sommige kindjes in het begin zelf hun warmte nog niet kunnen vasthouden. Ik heb 1 kruik en dat vind ik echt wel genoeg. Als ze vinden dat ik er nog een moet hebben dan rennen ze maar ff naar de hema :D

Hihi woepie die opmerking over hersens aanmaken enz gebruik ik ook wel eens :D Is toch een goeie smoes hè hahah

Gisteren zo'n lekker weer en had ik het bloedheet, nu doe ik wat frissers aan en is het gewoon koud buiten,,,zucht wat een land hihi

20. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hé Loran, wat een eikel zeg, die ex.. Kan me indenken dat je laaiend op hem bent en terecht!

mamavanamber, wat een mooie plaatjes van jullie uk! Ik krijg met dezelfde termijn een 3/4d echo, hopelijk krijgen wij net zulke mooie plaatjes!

Ik heb net even die twee testjes gedaan. Er komt twee keer een meid uit, dus dat komt overeen met het frummeltje in mijn buik!
    Dat frummeltje is nu trouwens bijna de hele dag aanwezig, hihi, volgens mij glim ik van oor tot oor, zo trots ben ik!

Deel Deze Pagina