augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hey Sonja, grappig die test, maar bij mij kwam uit de eerste test een jongen en uit de 2e een meisje :rolleyes: Nu weet ik nog niets :)

Wel grappig om te doen! Alleen de vragen bij die eerste test moest ik soms gokken, want ik ben en in de taille en in mijn billen aangekomen en ik droom (nog) niet over een jongen of een meisje, dus dan vul ik gewoon maar wat in. Misschien dat ik de (1e) test wat later in de zwangerschap nog eens doe, eens kijken of er dan wat anders uitkomt?

Liefs,
    Borsatofan

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi Meiden

Ik wil iedereen met een goede echo van harte feliciteren en geniet er maar fijn van.
    Ik reageer vaak niet op alle verhaaltjes hier maar dat komt omdat ik ook veel weer vergeet.
    Dus ik doe het niet expres hoor en echt ik leef met iedereen mee en hoop dat het alemaal goed mag blijven gaan.

Mijn hormonen zijn heerlijk bezig vandaag want ik kan we de hele tijd janken en zie het gewoon even niet meer zitten.
    Ik vind me zelf dik met mijn dikke buik,stomme pukkels op mijn gezicht en mijn broeken passen niet meer en alles om me heen is negatief.
    Zo dat is er uit want het zit me zo hoog.
    Werd al huilend wakker en mijn lief kleintje in mijn buik voel ik niet dus die slaapt ook gewoon lekker door,wat hij gelijk heeft :D
    Mijn vriend heeft me lief getroost maar voel me nog steeds niet top.
    Gaat wel weer over maar het is even niet fijn.

Heb ook mijn onzekerheden of ik straks de zorg van mijn lief kleintje wel aan kan en of ik niet veel fouten ga maken met de zorg en of ik wel een goede moeder ben.
    Maar samen met mijn vriend komt het wel goed en bij je eerste kindje heb je denk ik altijd wel onzekerheden.
    En ik moet gewoon op mij zelf vertrouwen dat ik en goede/lieve moeder ben.
    Sorry voor mijn geklaag hoor maar het moet er even uit.

Gisteren wel leuke dingetjes gekocht voor de baby en leuke positiekleding voor mij.
    We hebben een thermobadje gekocht,een klamboe,lila dekentje en nog wat kleine dingetjes.
    Het badje is echt heel leuk en handig want er zit al een badthermometer in en 2 vakjes waar je de zeep pompjes in kan zetten die er al in zitten van zwitzalf dus erg fijn.
    Aleen de standaard moeten we nog hebben om het op te zetten maar dat komt nog wel.

Ik wens iedereen een fijne dag en meiden die bezig zijn met de babykamer veel plezier en maak er wat moois van,gaat zeker lukken denk ik zo :D
    Ga me even aankleden en wat van deze dag maken.

Doei knuffel van Teddy.

3. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Teddy, tuurlijk kan jij straks goed voor je kindje zorgen! Samen met je vriend zijn jullie straks een paar geweldige ouders!
    Die vervelende hormonen ook.., ik heb het laatst ook een aantal dagen gehad. Ik hoop dat je gauw weer lekker in je vel zit!

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Devana, mooi :D

Wij waren in de veronderstelling dat het een jochie zou zijn.. dus had ik me gericht op het zoeken van namen voor een jongetje.
    Nu is voor 99% zeker dat het een meisje is... Lutein vind ik wel leuk en bijzonder.. maar twijfel toch... wat vinden jullie?

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ongelooflijk maar waar, mijn man en ik zijn tot een compromis gekomen voor de naam van onze zoon....

Gisteravond waren we bij de echoscopiste voor een 4D echo en daar hingen diverse geboortekaartjes. Mijn man kon het niet laten om er even tussen te snuffelen, en kwam tot de volgende combinatie, die ik echt prachtig vindt:

onze zoon zal KEENAN JAY gaan heten !

We hebben net ook de geboortekaartjes al besteld,ze zijn echt super geworden !

6. Niet meer actief

Mooie naam mamavanAmber, leuk dat jullie er samen zo goed uitgekomen zijn.
    En erg mooie foto's ook, heel erg lief, en wat mooi om je kindje zo al te kunnen zien.

Ik heb net een paar kleertjes via Marktplaats gekocht, heel schattig, best wel handig, moet alleen oppassen dat ik wel zeker weet dat het goedkoper is, anders kan ik het beter in de winkel gan kopen.

Mijn man heeft gister heel hard gewerkt en de radiatorkast is prachtig geworden, nu nog even schilderen en hij is klaar. Manlief heeft er alleen koppijn aan overgehouden, dus ik heb em maar in bed gestopt. Dat wordt dus geen ikea kast in elkaar vandaag, maar da's even wat minder belangrijk.

Hier gelukkig niet zoveel last van de hormonen, alle meiden die daar wel last van hebben, succes en kijk maar uit naar het eindresultaat, dan is alles weer goed :D

De box is ook prachtig, ik moet binnenkort maar weer even met de camera aan de slag, maar eerst een boxkleed zoeken. Hopelijk heb ik een normale maat box :p

7. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    mamavanamber mooie kinderwagen en maxicosi.
    Echt heel leuk.

Miza bedankt voor je lieve woorden dat doet me goed.
    Ik ben nog steeds in een dipje maar het lijkt wel wat minder te worden.
    Nou ja ik heb deze dag maar gebombadeerd tot een dip dag en hopen dat morgen alles weer ok is.
    Miza ik wens jou veel geluk met je gezondheid en met je kleintje en ik hoop dat alles goed mag blijven gaan.

Samen met mijn vriend net de klamboe opgehangen boven het bedje en het staat zo lief.
    Het kamertje is nu bijna klaar aleen nog de meubeltjes tegen de muur vast maken en leuke schilderijtjes ophangen en dan is het echt af.
    Ik zit wel eens in het babykamertje als ik mij niet zo fijn voel en dan bedenk ik mij hoe het is straks als onze kleine jongen er is en dat maakt mij zo happy en vooral als ik het ook nog eens voel ploppen in mijn buik :D

Lieve meiden tot snel weer en een hele dikke knuffel vanuit Amstelveen van Teddy.

Doei

8. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hoi hoi allemaal,

Wij zijn vandaag weer een heel stuk verder met het kamertje gekomen! Gisteren is het laminaat helemaal afgekomen (alleen de plintjes moeten nog) en vandaag hebben we de box, commode en het ledikantje bij mijn zwager en schoonzus opgehaald. Die staan nu dus al boven in het kamertje. Het begint al echt wat te worden nu hoor, ben er helemaal vol van. En de meubels passen echt weer perfect bij het laminaat alsof het er voor gemaakt is gewoon. Heb zo'n zin om alles straks echt te gaan inrichten. Nu wil ik ook langzamerhand met mijn "uitzetlijstje" gaan beginnen want daar wilde ik pas mee beginnen wanneer het kamertje grotendeels klaar zou zijn want dan kan het gelijk op de plaats komen te staan zeg maar.

Mijn schoonzus had nog veel meer spulletjes (heeft zelf ook één zoon) maar die heeft ze allemaal op nog op zolder staan. Deze zou ze binnenkort nog gaan uitzoeken en als daar nog wat naar mijn smaak bij zit dan mocht ik dat ook nog hebben. Ze hebben een goede smaak dus dat scheelt alweer een hoop. ;)

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    VROLIJK PASEN :)

10. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Helemaal nix aan toe te voegen ;)

Hoop alleen dat het weer iets beter gaat worden, is hier nog goed mistig......

11. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ook namens mij vrolijke paasdagen!

12. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Geen reactie(s).. :(

Mamavanamber, hele bijzonder naam Keenan Jay, had hem nog nooit gehoord. Klinkt lekker als je het uitspreekt :D

ooooow jaa.. Vrolijk Pasen... straks even eitjes zoeken.. :D

13. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Allemaal een fijn en zonnig paasweekend toegewenst !

14. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Ook van mij allemaal een vrolijk pasen toegewenst (niet teveel choco-eitjes eten hè!)

Enne.... Lutein.... Ik vind het wel een leuke naam maar zou hem zelf persoonlijk niet kiezen. Maar ik zou me daar niets van aantrekken, want welke naam je ook kiest er is altijd wel iemand die hem minder leuk vind. Gelukkig maar dat er zoveel verschillende smaken zijn anders was het maar een saaie wereld toch?!?!

15. Niet meer actief

vrolijk pasen allemaal

@lintje:aparte naam lutein niet mijn smaak maar wel apart heb het nog nergens gehoord ook

16. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

@lintje: oeps echt helemaal overheen gelezen sorry. Maar hoe spreek je t uit, gewoon hoe je t schrijft. Heb er echt nog nooit van gehoord eerlijk gezegt. Echt zo'n naam waar je aan moet wennen,,, ik dan hihi

Hier is het echt al mooi weer :D al lekker t zonnetje, hopelijk blijft dat zo hihi.

Gisteren een nieuwe broek gekocht. Een jeans van mamaliceous of hoe je dat ook schrijft :D Echt zo heerlijk. Loop al maanden in een zwarte broek omdat ik geen passende jeans had. Nu vandaag eindelijk een hele dag lekker in jeans met leuk truitje erop.
    Dus ga nu douchen en aankleden,,,,,mag ook wel om 11 uur haha. In de buurt zijn de kids eitjes aant zoeken en ik zit hier, maar ja verschil moet er zijn hè :D

vrolijk pasen allemaal!

17. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Hier gaat alles ook nog steeds helemaal goed. De 20 weken echo was goed allemaal en we weten nu wat het gaat worden. Alleen kan ik het nog niet met jullie delen, omdat er mensen meelezen.

Over de naam zijn we het eindelijk eens geworden. We hebben beide 5 namen opgeschreven en degene die bij beide het meest bovenaan stond is het geworden.

Enne wat betreft Lutein... ik ken een meisje die heet corrie lutein en is het dus een achternaam, maar meid trek vooral je eigen plan het is apart

Ik lees elke dag met jullie mee hoor, nog steeds, maar soms kan ik het niet bijhouden.

Iedereen gefeliciteerd met haar zoon/dochter. Wij vinden het zo leuk om gericht leuke spulletjes te kopen, geniet ik echt van

Ben nu zo'n 4 kilo aangekomen en begin een beetje te lekken 's nachts dus natte plekken ter hoogte van m'n borst, maar ben niet de enige heb ik gelezen

Verder een vrolijk pasen allemaal, maar dat gaat vast lukken met dit weer en het grote geluk van een kleintje in je buik :)

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    @Lintje: ik kende de naam Lutein wel, maar als een jongensnaam. Ik zou het zelf niet kiezen, het past niet zo goed bij Gabriël (zo heet mijn zoon). Ik heb heel bewust gezocht naar een naam die hierbij past, en via het internet vonden we de naam die we voor onze dochter kiezen.

Ik wil het hier niet zo op het scherm gooien, maar als iemand het wil weten, moet je maar ff een pb sturen.

Fijne dagen, wij gaan lekker in de tuin aan de slag. We hebben gisteren een nieuwe zandbak gekocht (de oude was helemaal lelijk geworden) en die moet nu nog ff een plekje krijgen en gevuld worden met zand. Normaal deed ik dat altijd zelf en ik ben ook best wel een beetje eigenwijs qua tillen tijdens mijn zwangerschap, maar die zakken met zand wegen 25 kg en ik wil toch niet dat ik door mijn eigenwijzigheid is doe wat slecht is voor mijn dochter.

19. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Drenthe
    Even een vraagje aan jullie, ik heb sinds een weekje ongeveer dat ik zo "benauwd" ben. Heb vaak last van hartkloppingen, wat duizelig. Net of mijn hart er zowat uitbonkt en wordt dan ook kortademig, vaak wat misselijk.

Ik had het er donderdag al met de verloskundige over maar dat was volgens haar normaal. Je zou ook last van hyperventilatie kunnen gaan krijgen (ook omdat je nu geneigd bent om "hoger" te gaan ademhalen). Ben daar niet bepaald blij mee omdat ik dus al chronische hyperventilatie heb en die antidepressiva (waar ik dus een tijdje terug net mee gehalveerd ben omdat dat beter is voor het kindje) daartegen heb om het te onderdrukken.

Ik heb er het meest last van als ik lig (vooral op mijn rug maar ook op mijn zij). Hoe zit dat bij jullie? Nog meer die daar last van hebben?

20. Niet meer actief

ik heb psies hetzelfde het schijnt te komen omdat de kleine tegen je longen aandrukt of in elk geval de baarmoeder die groeit nu omhoog
    ik vind het ook erg vervelend en in bed heb ik ook vaak heel erge hartkloppingen maar dat schijnt allemaal erg normaal te zijn al moet ik zeggen dat ik het niet ken van mijn vorige zwangerschap

Deel Deze Pagina