Dus jij hebt het ook! Wat vervelend hè. Ik voel me op het moment zo gevangen in mijn lichaam..... Ik slaap ontzettend slecht vanwege de pijn (heb momenteel nogal last van bandenpijn, mijn borsten zijn nog steeds ontzettend pijnlijk, heb veel rugpijn, pijn van de BI en dan natuurlijk nog mijn fibromyalgie) en dan heb ik ook nog zo'n last van die benauwdheid en die hartkloppingen. En doordat je zo weinig slaapt kom ik in zo'n cirkeltje terecht waarbij al mijn energie wegglipt zeg maar. Er komt gewoon helemaal niets uit mij. Zeg net nog tegen mijn mannetje, zie gewoon bijna tegen de volgende helft van de zwangerschap aan.... Het zal uiteraard alleen nog maar zwaarder worden. Ik wist dat het in mijn geval wel zwaar zou worden maar dit grijpt me toch wel erg aan hoor. Sorry voor mijn geklaag, maar moest het even kwijt! Ik probeer zo te genieten van mijn zwangerschap en ben er ook zo onwijs blij mee maar dat lichaam van mij....
Hoi hoi, Even snel weer online, bij mijn ouders ( wel vervelend hoor, geen internet thuis). @Woepie-> Ben bij KPN, en blijkbaar kon het wel. Ze willen verder niets kwijt, en willen/kunnen het niet ongedaan maken. Heb dus nu verschillende klachten daar lopen + heb de rechtsbijstand nu ingeschakeld. Maar even iets leuks: Hieronder heb ik linken gezet, van mijn babykamer! Hij is helemaal af.. En wat vinden jullie ervan? http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer1.jpg kamertje http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer2.jpg ene muur met deel schilderijtjes http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer3.jpg zelfde muur, met rest schilderijtjes http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer5.jpg deel van bed http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer4.jpg commode http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer6.jpg andere deel van het bedje http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer7.jpg kledingkastje http://i95.photobucket.com/albums/l151/ ... kamer8.jpg en weer de uitzicht vanuit de slaapkamerdeur.. En wat vinden jullie ervan?
hmm vreemd zeg dat dat wel kon bij ons kon het niet namelijk ook kpn maar goed kpn loopt ook al een tijdje helemaal in het honderd geloof ik ze doen niet eens nieuwe aanvragen meer ook dus misschiend at het daarom ook niet trug gedraaid kon worden normaal moet het niet mogen hoor en je kamertje meis super hor erg schattig allemaal en fibi tja ik ken het alleen gaat het bij mij een beetje op en neer en heb ik natuurlijk geen last van fibromyalgie enzo maar dat benauwde erg vervelend hoop dat we dat straks met het warme weer niet te veel hebben meis
Mogge meiden Allemaal hopelijk een vrolijk paasweekend toegewenst. Mooie kamer Loran! En wat belachelijk dat dit zomaar kan allemaal. Goed dat je rechtsbijstand hebt ingeschakeld. Wat een klier zeg die ex van jou.... bah Heb effe niet gereageerd, dus loop behoorlijk achter. De meiden met lichamelijke klachten, veel sterkte hiermee. Wannabe zelfs even in het zkh gelegen. Bah hoor, jij had toch al eerder iets met je blaas/nieren? Ik hoop dat het nu verder goed gaat Die hartkloppingen heb ik ook. Ben blij te horen dat ik niet de enige ben, want vind het best wel naar. Echt een eng rotgevoel Ikzelf ben donderdagavond van de trap gevallen. Niet te weinig ook, echt kei- en keihard ! Het waren de laatste 3 treetjes en mijn voet gleed weg. Wij hebben een open trap in de woonkamer en vlak voor de trap staat de eettafel, dus die zag ik dichterbij komen... Dat was hartstikke eng met mijn buik richting tafel. Toen heb ik mezelf naar achteren gegooid en ben keihard met mijn rug tegen de trap geland en zo naar beneden gegleden van die laatste treden: boem boem boem... daar lag ik Mijn man zat op de bank. Dus die kwam aanrennen: nee nee nee nee! Hij is meestal wel een koele, maar nu was hij toch wel een beetje in paniek. Het enige wat ik uit kon brengen was: ik heb mijn buik niet geraakt.... heb mijn buik niet geraakt. En heb een dikke kont dus ze zit wel veilig!!! Eerst op de bank gaan liggen, had echt behoorlijk veel pijn. Toen snel met angelsound geluisterd: thank god voor de angelsound! Een heel mooi paardje in galop..... Vervolgens hebben we met zijn tweeën nog een uur of twee verstijfd op de bank gezeten. Ik was hartstikke bang dat ik kramp of steken ofzo zou krijgen. Maar behalve een beetje een harde buik gelukkig niks. Pas na een uur of twee waren we een beetje bekomen van de schrik Nu ben ik helemaal zwart van achteren. Mijn arm, mijn rug en mijn kont lijken wel een maanlandschap. Het doet nog steeds best wel pijn, maar gelukkig is verder alles goed. Oh en gisteren hebben we de kinderwagen besteld. Het is de Mutsy lichtgewicht geworden. De reiswieg hebben we in paars en de wandelwagen in turquoise blauw. Hij word bezorgd als ik 37 weken zwanger ben, half juli dus. Nou dat waren even de belevenissen hier groetjes van een bont en blauwe Kirsten
pff hopla dat is schrikken zeg lijkt me ook doodeng ik heb juist nu steeds dat ik mezelf al zie vallen voor ik iets doe whahaha zo eng vind ik het en ik kijk dus wel heel goed uit nu gelukkig heeft je kleintje niks ik ga nog effe naar schoonmoeders zat op mijn kleine meid te wachten maar ie belt net met de vraag of ze nog een nachtje bij papa mag blijven en aangzien mutske toch vrij is morgen mag dat van mij en dan ga ik nu effe een glaasje sap drinken bij schoonmoeders
Tsjee hopla, dat is ff schrikken...gelukkig is alles goed, alleen ben jij een beetje blauwer Lintje, ik vind Lutein een geweldig leuke naam...hadden wij hier ook zo kunnen uitkiezen. Onze naam?....nee, die zet ik hier niet zo neer! Weet nu al zeker dat er een heleboel commentaar op gaat komen, is een naam die denk ik niet veel mensen zouden uitzoeken...maar wij vinden het een mooie naam met een sterke betekenis . Verder hier alles prima, maar errug druk en moe moe moe....heb dan net ook een uurtje liggen tukken . Nu nog ff snel naar buiten Later
Meiden, dank voor jullie reacties op de naam Lutein. Spreek uit: Luutein. Ik dacht eerlijk gezegd eerst ook dat het een jongensnaam was.. En in verband met de voornaam "corrie".. haha..nee niet mooi. Maar wat jullie zeggen is waar; aparte naam, komt niet vaak voor, kon het in al mijn namenboeken niet vinden. Maar ja.. we moeten dan ook een bijzondere (maar niet al te moeilijke) naam verzinnen voorbij de achternaam "Jansen".. pfff... Ik zal hem es testen als ik het over de kleine heb. Ik vind het verder maar moeilijk kiezen etc met die namen. Begrijp jullie ook wel als jullie het niet op het scherm melden. Vooral als je bekenden hier hebt. Is bij mij niet zo.. en als anderen nu op het idee komen om de baby Lutein te noemen.. vind ik helemaal goed. Komen vast niet bij elkaar op school.. Kiki.. leuk, dat jij de naam Lutein leuk vindt! Ben superbenieuwd naar de jouwe... toch geen "mensje" he? Ik merk het wel in Augustus.. xxx Lintje
Hopla wat was dat schrikken voor jullie maar gelukkig is het goed gekomen. Het kindje in je buik kan veel hebben maar je bent toch bang dat er gelijk iets mis is natuurlijk en nogmaals gelukkig is alles goed. Ik heb ook last van benouwdheid als ik druk ben op mijn werk of thuis en dan moet ik tussen door even gaan zitten. Ook ben ik dan kortademig dus rustig aan doen. En mijn buik gaat ook beetje bij beetje in de weg zitten en word steeds wat zwaarder en dat merk ik wel en dat is voor mij ook wel vermoeiend. Ik vergeet helemaal om iedereen een VROLIJK PASEN TE WENSEN. VROLIJK PASEN MEIDEN EN GENIET ER VAN. Doei Teddy.
Lintje, aha zo spreek je m uit hihi met de klemtoon op de u. Ja ik moet dat altijd nog maar ff in me door laten komen maar hoe vaker ik m lees hoe leuker ik m vind hoor. Kennissen van me hebben hun dochter Pleun genoemt en daar moest ik in het begin heel erg aan wennen maar nu is het normaal en is het echt dé naam voor dat meisje. Ik zou zeggen volg je gevoel en go for it Ik blijf hier twijfelen over de jongensnaam. De ene keer denk ik ja dat is m en de andere keer, mwhaa. Het rare s dat ik veel jongensnamen erg leuk vind. Thijs vind ik bijvoorbeeld helemaal geweldig maar ik woon in limboland en alles gaat hier in zn dialect. En als je dan zo'n "hollandse " pakt dan staat dat niet. Ik heb 6 jaar in tilburg gewoon dus ben die namen helemaal gewend en moet nu dus echt omschakelen. Die lange ij in namen klinkt op zn dialects niet haha ook plaatsnamen met een lange ij worden hier niet normaal uitgesproken,,,, fijn hoor limburg hihi Maar goed omdat hier niemand meeleest die ik ken wil ik wel jullie mening We hadden/ hebben dus Gianni voor een jongen en Fenne voor een meid. 1 van die 2 zal donderdag afvallen maar welke hihi. Wat vinden jullie ervan? Kiki hihi je maakt me nu wel heel nieuwsgierig naar de naam van je ukkie hoor dan duurt augustus toch nog heel lang. Hopla, jeetje meid das ff schrikken, Poeh kan me indenken dat je dan nog een paar uur in de stress zit. Beterschap met je blauwe kontje Loran, leuk kamertje hoor! Hier een vermoeiend dagje met lekker eten en chocolade :d erg lekker maar ben echt heel moe nu. Terwijl ik eigenlijk alleen maar opeen stoel gezeten heb en gekletst. Heb zelfs een beetje een kleurtje gekregen van in de zon zitten.
Ook ik merk dat deze zwangerschap meer energie vergt dan mijn eerste zwangerschap. Zo ben ik eerder moe, heb dus tussen de middag mijn slaapje echt wel nodig (samen met dochterlief even op stok), en ik heb bekkeninstabiliteit, dus ik moet het heel erg rustig aan doen. Gelukkig heb ik mijn moeder en schoonmoeder die bijspringen in het huishouden en bij de verzorging van Amber, ik weet anders echt niet hoe ik het zou moeten redden. Pijn heb ik ook, maar als ik naar het lachende gezichtje van Amber kijk en hoor hoe trots ze is dat ze grote zus wordt, dan vergeet ik de pijn meteen, hihihi !
Loran: wat een snoezig kamertje! Dat is ook echt wel iets voor mij! Ik vind de vloer ook zo mooi! FF weer last van dementie maar volgens mij was Hopla van de trap gevallen: jeetje meid dat moet schrikken zijn geweest! Maar het is ook wat jij zei; dat je liever zelf bont en blauw bent dan dat er iets met je kindje is!
Oewie Missgroovy, Fenne klinkt ook erg lekker. Alles met een ff, ei, ph, of uu erin vind ik persoonlijk voor meisjes erg leuk. Voor een meisje vind ik Juleine ook altijd zo leuk, maar een vriendin was me voor (en aangezien het waarschijnlijk toch een boy wordt...) Thijs vind ik ook leuk, maar errug populair. Gianni..tja nare ervaring met iemand die zo heet en daar moet ik dan meteen aan denken....namen zijn zo persoonlijk. Echt op je gevoel af gaan lijkt en flink oefenen met de naam. ....niet doen, ....niet aankomen, ...nee dat mag niet...hahaha, zo oefent mijn man Helaas zie ik hier heel veel dames die last hebben van BI, klinkt echt heel pijnlijk...hoop echt dat het mij bespaart blijft. En die benauwdheid ken ik wel. Twee trappen op en ik wil het liefst aan een zuurstofmasker Wel vandaag complimenten over m'n buik gekregen. Ik schijn er slank uit te zien met een lief klein buikje Maarja, de kleine moet dan ook nog wel verdubbelen in lengte en ongeveer vertienvoudigen qua gewicht...dussssss....wat niet is, gaat nog komen! En missgroovy en lintje, zo gek zijn onze namen niet hoor! Alleen weet ik dat onze families nogal vreemd staan te kijken. Is geen top100 naam en daar zijn ze nogal fan voor. Maar via een pb wil ik het wel laten weten hoor, weet nooit wie er meelezen! En voor wie het leuk vindt, in ons jongenslijstje stond ook nog Xavier(persoonlijk nog steeds mijn favo), August (maar gezien de uitgerekende maand niet zo'n succes), Floris en Valerius. Voor meisjes Juleine, Myrthe, Feline, Jasmijne. Sorry, weer een lang blablabla verhaal, maar zit ook zo lekker op de bank met paaseitjes en een lekker kopje thee
Lintje, Het is niet mijn smaak denk ik maare dat blijft ook heel persoonlijk vind ik. Als jij het de naam vind, lekker doen! Fibi, ik heb het als ik bv de trap oploop of een stuk gefietst heb, dat kortademig zijn dan . Moet er wel bij zeggen dat ik ook astma heb maar is nu wel stukke meer geworden. Net of ik geen conditie heb . Duizeligheid heb ik ook wel eens last van maar vooral als ik al moe ben en mezelf eigenlijk voorbij loop.... En die hartkloppingen, schrok me kapot de eerste keer, begin er nu aan te wennen Heb trouwens zelf wat kleine meditatie oefeningen die ik 's avonds in bed doe als ik ga slapen of als ik weer eens wakker lig. Helpt bij mij heel erg om weer rustig te worden( of te blijven) en alles weer ff in het juiste perspectief te zien ( klinkt erg hoe ik het schrijf maar weet niet hoe ik 't anders moet zeggen ) Loran, echt fantastisch! Mocht willen dat het hier al zo ver was Hopla, meis, je laat me goed schrikken! Kan me heel goed voorstellen dat de schrik er bij jullie ook goed inzat Doe maar ff rustig aan! enne als het echt heel erg word, Spiroflor SRL gelei werkt echt heel goed. Is van vsm. Of arnicaforce creme van a. vogel. missgroovy. leuke namen! Vooral de meisjes naam Hier lekker de hele dag in de zon gezeten! Heeeeerlijk, daar knapt een mens van op . Hebben jullie trouwens ook dat je ukkie een stuk drukker word als je in de zon zit? Ben niet alleen bruin geworden maar ook blauw volgens mij Fijne avond nog en slaap lekker voor straks
Lutein , leuke naam. Wij hebben ook een aparte naam (scandinavisch, meer zeg ik neit ivbm heel nieuwsgierige familie ) Loran. mooi je kamertje, fijn dat je alles zo geod voorelkaar hebt. Wat een #$%^die ex van je. internet provider heeft een probleem. Telefonisch opzeggen kan niet zomaar. Uitleggen dat iemand jou blijkbaar wilde pesten en dit heeft gedaan zou genoeg moeten zijn. Daarbij ook aangeven dat je helemaal geen schriftelijk verzoek oid hebt gestuurd. benauwdheid en op het randje van hyperventilatie : hier ook wordt soms half in paniek wakker om niets... Meiden ik ga proberen te slapen ( raak angstig vn die benauwdheid straks .. heb ook al astma, al heeft dit duidelijk er neit mee te maken. Dankjewel voor jullie verhalen, die helpen mij elke keer weer.
Goeemorgen allemaal, Fijne 2e paasdag. Heb net iets van 7 pagina's bijgelezen en weet nu al niet meer waar ik op wilde reageren........ Hoezo dement? Nou dan maar weer zo: Iedereen die nog een goede echo heeft gehad gefeliciteerd! En Hopla? kan me voorstellen dat jullie enorm zijn geschrokken, sterkte met de blauwe plekken. Wat de namen betreft zijn we er hier helemaal uit voor zowel een jongetje als voor een meisje. Maar hou ze nog wel even geheim . Het zijn wel behoorlijk aparte namen, de meisjes naam hadden wij nog nooit gehoord in ieder geval. Nou ga zo nog maar een x de muur verven (wordt de 3e en hopelijk de laatste x) en dan is het wachten op de meubeltjes. Kon 8 tot 12 weken duren voordat ze geleverd werden en dat is nu ongeveer 4 weken geleden....
Goedemorgen! Wannabe.. lekker op tijd uit bed vandaag? Eng hoor, dat vallen en BI en benauwdheid.. hier gelukkig nog geen nare dingen meegemaakt. Voor meiden met pijn; sterkte. Wel fijn dat jullie hulp krijgen in het huishouden etc. Dat zou ik trouwens ook wel willen. Als ik weer es met veel te zware boodschappen sjouw heb ik de volgende dag spierpijn.. ik moet dat maar niet meer doen. Missgroovy, Fenne vind ik heel mooi en leuk. Hier in het noorden hoor je heel vaak Fenna, ook mooi. Gianni, ook wel.. maar moet dan wel denken aan Gianni Romme, wordt vast een sportief kind dan. Lutein met de klemtoon op de U.. haha ja.. anders krijg je afkortingen van Lut.. rijmt op.. Pleun.. ah, leuk. Ik vind Puck en Jip ook zo leuk. Jip Jansen.. nee dat gaat niet echt.. Julia vind ik heel mooi, en Jasmijn ook. Maar ja.. zet je daar weer Jansen achter en je hebt honderd in een dozijn.. Kiki.. ja, mijn oma zal het wel niet uit kunnen spreken. Maar goed, ik heb zelf altijd een bijzondere naam gewild.. ja niet gekregen. Maar vind het wel moeilijk, want stel nou dat de kleine helemaal geen bijzondere naam wil?! Maar gewoon Sanne, Noa of Femke wil heten..? Mijn man vindt Lobke zo mooi..
Lintje, blijft een heel werk om de perfecte naam te vinden toch? Zijn er hier ook nog niet echt uit hoor.... Zoeken lekker verder tot we echt alletwee het gevoel hebben van JA! dat is em........... Hoop trouwens dat het vandaag net zulk mooi weer word als gister Geniet er in ieder geval allemaal van!
Misschien een leuke tip: wanneer je naar de drukker gaat om boeken te halen voor het uitzoeken van je geboortekaartje, kijk dan eens goed naar de namen die daar op de kaartjes vermeldt staan, hihihi !
Goedemorgen allemaal Nou van mij ook nog een fijne 2de paasdag gister van 11 tot 10 gewerkt. Gister op mijn werk 2 lange trappen op en ik was kapot kramp in m'n kuiten en hijgen als een ...... En die kleine ligt zo diep dat het echt pijn doet zei gister nog tegen m'n mannetje als hij zo blijft liggen ben ik benieuwd of ik het uit hou nog 3 mnd werken ook al is het nu maar 32 uur. Loran mooi je kamer. De meine is nu ook zoe goed als klaar nog 2 pakjes laminaat en dan kan ook alles op z'n plek komt vandaag wel af denk ik hoop ik gaan straks ook nog weg. En wat betreft over de namen wij dubben nog een beetje tussen 2 namen voor mij is het beslist alleen man lief is er nog niet helemaal uit en wil niet helemaal mijn zin doordrijven anders krijg je weer ik mag niks beslissen .Jullie weten denk ik allemaal wel hoe ze kunnen zijn net kleine kinderen. Hopla misschien een tip smeer er arnica op dat is voor blauwe plekken. Het zal wel erg zeer doen en ons niet meer zo laten schrikken he. Verder iedereen een fijne en mooie vrije dag. Groetjes Sonja
oke ik wil de namen toch vertellen ken het niet laten onze namen staan al vast word dus ook niet meer veranderd en als er iemand mee leest pech hoor vind ik ook niet meer boeiend als ik dat wel boeiend zou vinden zou dat betekenen dat die persoon iets voor mij betekend en dat doet het dus absoluut niet nouja hier komen ze dan Mike & Deejay mike was zoiezo de bedoeling als het een jongen zou worden was mijn idee mijn vriend wilde zo grag een zoontje om de achternaam voort te zetten en dus dacht ik waarom niet ook een verbastering van zijn voornaam hij heet michael en Deejay tja altijd een super naam gevonden meestal in series en zo was het een afkorting en dat is het in dit geval niet vandaar geschreven als hele naam missgroovy Gianni vind ik ook een leuke naam en fenne tja effe wennen maar datis idd wat jij zelf ook al zegt dat groeit aan je en aan het kind verder zal ik effe zeggen wat we hadden gedaan als het nou 2 meisjes waren geworden dan hadden ze leila & lexa geheten achteraf ben ik wel superblij dat eht jongens zijn want ik weet zeker dat ik lexa nog had willen veranderen ofzo leila vind ik op zich wel leuk en lexa heeft meer een betekenis voor ons zo zijn wij elkaar tegengekomen via lexa.nl maar hoe vaker ik die naam zeg hoe meer ik denk van nee dat is niks over de jongensnamen zijn we wel dik tevrede en dat is maar goed ook want het worden gewoon jongens