augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hihi tegelijk maar hej hier klopt iets niet... poeizie... hoe kan je even ver zijn als mij maar 11 aug uitgeteld zijn?

2. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    wat raar volgens mijn ticker op de computer en in het zh ben ik 11 augustug uitgerekent

ach ik laat het maar zo

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    haha beetje vreemd...

4. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja what ever 8)
    hij komt toch wel wanneer hij afgebakken is :)

5. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    haha daarom... maar volgensmij klopt mijne niet en die van jou wel!
    beetje blond maar hoor;)

gaat alles een beetje voorspoedig verder?

6. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja gaat prima,

gister wel last van kramp gehad in me buik, maar denk dat ik gewoon een beetje teveel had gedaan die dag.
    vroeg op en laat er weer in en geen rust tussendoor gehad
    dus dat vond me lichaam niet zo fijn

nu goed geslapen en heb gelukkig geen last meer.

met jou ook alles goed?

7. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    Zo ff aangepast! hihi
    Jah hier ook alles helemaal super geen last van BI zoals sommige andere dames hier!
    Beetje bandenpijn soms en dat van die krampen herken ik wel, dat heb ik ook als ik teveel doe of heb gedaan. Dan moet je soms beetje gas terug nemen en dat vind ik nog wel es moeilijk haha.

8. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    ja he, dan gaat het net zo lekker en dan verstoren die banden het weer hihihihi
    normaal luister ik wel naar me lichaam hoor maar had het gister niet zo door
    en toen ik in rust kwam in de auto naar me werk kreeg ik er pas echt last van

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb vannacht gedroomd dat we een meisje kregen.. maar dat er ook nog een klein jochie achter verstopt zat die ze niet hadden gezien op de echo's. Toen kregen we dus een tweeling. :confused: En het enige waar ik mij druk om maakte, was dat ze niet samen in 1 wiegje pasten. Dan zou die grote meid het kleine jochie platdrukken..

Werkelijk.. het was een grote ramp ;)

Juliana, vier meiden, Beatrix, 3 jongens, Willem, 3 meisjes... ze kunnen niet gemengde gezinnen maken! :D

Vanmiddag weer naar de VK. Dan zal ik het nog even met haar hebben over mijn werksituatie. IK WIL HIER WEG AAAAAAAAAH.. maar ja, financieel gezien niet zo verstandig. ;)

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihi nee maar ik vind drie meisjes op de een of andere manier ook wel bij ze passen. Denk ook niet dat ze voor nog meer gaan. Denk dat 3 wel zat is, hooguit 4 maar echt niet meer.

Hoe zou t trouwens met lintje 82 zijn. Ga dr denk ik eens mailen want ze voelde zich niet fijn en nu is ze ook al heel lang niet meer hier geweest en op msn zie ik haar ook nooit meer :(

11. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    Hej lintje dat is klote dat je het niet meer zo naar je zin hebt op je werk!

dnee gemengde gezinnenn daar zijn ze echt niet goed in!had ik het vannochtend nog met me mannetje over!
    Ben ook wel benieuwd of ze nog voor een 4e gaan;) hih

Fijne droom trouwens...

12. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Nou gisteren de 3D echo gehad en het was wel leuk hoor.
    Het was bij een gezin thuis waar van de man en de vrouw het als hobby hebben echo's maken.
    Ze werken ook nog in het ziekenhuis als echoscopiste(sorry als het fout geschreven is) en in de avond uren doen ze dit,zelf hebben ze 2 kinderen.
    Maar er was wel 1 tegevallertje en dat is dat mijn kindje niet goed lag met z'n hoofdje en we het dus niet goed of helemaal niet konden zien.
    De rest van het lichaam was prima te zien maar het hoofdje niet.
    Hij lag helemaal naar achteren met z'n hoofdje tegen mijn baarmoeder aan en meneer wilde niet bewegen hoor hij lag daar prins heerlijk te liggen :D
    Echt heel jammer maar die meneer(heel aardig trouwens)vertelde dat als hij volgende week of de week daar op en gaatje heeft wij weer terug mogen komen en dan hopen dat hij wel goed ligt met z'n hoofdje.
    We hebben een dvd mee gehad en echo's en dat is toch wel leuk.
    En het is nog steeds een jongetje want z'n piemeltje liet hij wel open en bloot even zien :D

zo wat een verhaal he maar wilde het even vertellen aan julie

Kiki kan me voor stellen dat je het niet leuk vind dat je mannetje voor 3 weken weg gaat in Juni en huil hier maar lekker uit hoor heb ik ook gedaan zaterdag toen ik een mega dip dag had.
    Veel sterkte meid.

Het is mooi weer he vandaag dus dat word lekker in de tuin zitten maar ja ik heb ook een strijk van hier tot tokio dus dat moet ook gebeuren.

Fijne dag alemaal en tot snel weer he.
    Doei teddy.

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Lintje, ff diep ademhalen! En dan ontzettend alles eruitgooien...hier dan he!

Missgroovy, ik denk dat ze het bij drie houden, anders is het weer zo'n gedoe met vier autostoeltjes in een auto ;)
    Ben trouwens ook benieuwd hoe het met andere lintje gaat.

en Teddy, was dat bureau in Amstelveen? Daar ga ik volgende maand heen...ben benieuwd, kon helaas geen ervaringen vinden op internet. Maar ze hadden een goede aanbieding...

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Trouwens de zenuwen voor het tentamen straks zijn goed op gang...brrrr....ik wil niet....ben zo niet geconcentreerd sinds ik zwanger ben, heb geen enkel tentamen meer gehaald :(
    Benieuwd of beeb er last van heeft, hij was wel heel erg druk vannacht, zelfs mijn man voelde het toen ik tegen hem aan lag ;)

15. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    goede morgen :) , laat uit bed :oops:

Vandaag heb ik de 23 weken berijkt ! :D :D :D
    Zal strakjes even een foto in mn album plaatsen...

Maxima bevallen van een meisje , ben benieuwd hoe ze heet...

Kiki , veel suc6 strakjes ...

poeizie , gefeliciteerd met je zoon , en welkom nog :)

Teddy , jammer dat je mannetje zn gezichtje niet goed liet zien.
    Wel fijn dat het nog steeds een jongentje is hihi.
    Ben benieuwd naar de foto`s :D

Ik ga eerst alles nu maar even terug lezen, wat is er weer veel geklets ;)

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen,

Ik heb vandaag een lui dagje.. Ben al vanaf 7 uur op, maar zit nog steeds in de pyama... Ga zo even lekker douchen en dan mag ik vanmiddag weer naar de internist voor de bloeddruk. Deze gaat kijken of de medicatie die ik gekregen heb voor mijn snelle hartslag, goed is aangeslagen. Dat betekent weer een kwartiertje aan de bloeddrukmachine. Ik denk zelf dat het wel goed gaat, nu ik die medicijnen gebruik. Maar goed vanmiddag horen we of ik dat goed heb.

Poeizie, gefeliciteerd met jullie knulletje!

Teddy, hopelijk heeft de man van het echobureau nog gauw een plaatsje vrij, zodat jullie het hoofdje ook nog goed kunnen bewonderen.

Kiki80, succes met je tentamen!

17. demi26

demi26 Niet meer actief

Kuki succes met je tentamen, gaat vast lukken!

Poezie, gefeliciteerd en nu opslaan he?!

Ik ga naar huis, genieten van het mooie weer? Waar blijft die zon?

Groetjes en tot gauw maar weer!

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    oke, dan.. In de vacature voor mijn functie had net zo goed kunnen staan; wilt u een goede functienaam, een verschrikkelijke leidinggevende, u totaal nutteloos en onzeker voelen.. maar toch goed worden betaald? Reageer dan door direct te solliciteren!

Bleh.. vanmiddag maar even horen wat mijn verloskundige ervan vindt.

19. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Kiki het echo buro is inderdaad in Amstelveen waar ik woon.
    Het is bij mij een paar straten verder op.
    Hier heb ik de link van de website dan kan je kijken of dit het is.
    http://www.babywatchecho.nl/
    En ja ze hebben een leuke korting,altijd mooi meegenomen.
    Ik hoor wel van je of dit het is waar je heen gaat.

Doei Teddy.

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Blegh heb echt helemaal geen zin meer, zou het liefst lekker op de bank gaan liggen of zo, maar moet helaas nog tot 16.30 werken..
    Klinkt als een leuke functie Lintje! Is in ieder geval fijn dat het wel goed betaald :)

Deel Deze Pagina