augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ppff deed mn auto t weer niet vanmorgen :( gisteren opgestart met zo'n ding maar vanmorgen weer de accu leeg. Dus trek de portemonee maar weer nieuwe accu,,,aaaaaa

Ja kiki, 4 autostoeltjes is zo'n gedoe voor t kindermeisje om in haar twingo te proppen ;) haha nee maar vind drie ook een mooi aantal.

Succes trouwens met je tentamen, waar gaat t over, dan steunen we je ff mentaal :D

Net ff een box gescoord voor 50 euro, met lade eronder. Ziet er nog tiptop uit. Gaan we m morgen avond ophalen,,,,als t bedje dan niet op tijd is kan de kleine tenminste daarin slapen haha :p

Verder ook een nieuwe bh gekocht. 85 D :confused: wow dat had ik toen ik 95 kilo woog. Wel jammer dat ik al die bhs weg heb gegooid had me nu geld gespaard haha. Maarm oet zeggen zit echt veel fijner dan dat geprop in die andere :D

2. missgroovy

hihi Lintje dat goed betaald krijgen dat klinkt ok, maar de rest :( Jammer hoor, hoop dat je snel iets anders vind want dit is niks

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hihi.. ja dat salaris zit wel goed.. maar ik heb liever en leuke baan die minder betaald dan deze "zogenaamde" status en aanzien.

Nu hup in de auto naar de VK.. hartje luisteren :D :D :D

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Miza...dit keer niet terug komen met slechte berichten he!

Demi, ook hier is de zon ver te zoeken...als ie er morgen tot zondag maar is...heb ik een beetje vakantie :)

En Lintje, lucht het een beetje op? Ben wel benieuwd wat je vk zegt. Wel ff laten weten he.

En ja, Teddy, dat bureau ga ik ook heen...ben benieuwd.

Missgroovy, balen van je auto, dat zijn geen leuke geintjes..gelukkig wel een goedkope box kunnen scoren!

Ien ff doorzetten, het is zo 16.30.

En allen bedankt voor de steunbetuigingen...tentamen gaat over fusies, overnames en reorganisaties (verschillen tussen fiscale en commerciele cijfers...blablabla) en ik kan jullie nu al zeggen het gaat *%#,! Ben er echt niet bij en het is pas om 19uur...veels te laat voor deze zwangere kip :(

5. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    jumde gefeliciteerd met jullie meid.
    poeizie gefeliciteerd met jullie zoon.
    hier alles goed,heb alleen weer vanaf gister hoofdpijn.
    25 mei heb ik mijn pretecho,kan mijn moeder ook mee.
    alle nieuwe mama's welkom bij de augustus mama's.

6. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames...
    Nou ben net terug van de VK alles was inprinciepe goed! hartje was mooi te horen ook de buik/baarmoeder groeit goed was nu N+1... maar ze vond me meisje toch iets te klein op de 20 weken echo dus moeten we met 28 weken nog een groeiecho laten maken!
    Opzich wel leuk maar ik schrok wel ff want de dame van de 20 echo zei dat het helemaal niet erg was... maar goed kan ik nog een keer me kleine
    meissie bekijken!

ennuh lintje dat is idd niet erg leuk zo'n baan!

7. missgroovy

Tammy, vervelend van je hoofdpijn meid! Hopelijk gaat ie snel over.

Hier wel volop zon, niet echt warm maar zon :D

Hihi kiki dat zijn dingen waar ik weinig kaas van gegeten heb, maar zal aan je denken straks! !9uur is idd geen tijd voor een tentamen, dan heb je al een hele dag erop zitten, ben je blij dat je hoofd leeg is :D

8. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    De verloskundige zei;

"Er komt nu een belangrijke periode van groei aan voor je kindje, als jij last hebt van stress door je werk (en dit ook mee naar huis neemt) kan dit zeker gevolgen hebben voor de gezondheid en groei van je kindje"
    en
    "Je wilt je niet laten kennen op je werk en doorzetten. Maar ik denk dat je de drempel voor jezelf iets lager moet leggen en moet overwegen om je ziek te melden"
    en
    "Dit is een leuke periode, wat er bij jou op het werk gebeurt en dat jij er zo ongelukkig van wordt, dat kan echt niet"

mmm... jaja.. ja.. mmm.. dat klopt wel.. Maar ik voel me al zo'n nietsnut doordat ik superonzeker ben geworden door mijn leidinggevende.. en als ik me ziek ga melden voel ik me nog meer een nietstnut ben ik bang. :(

De vk zei: wat heb jij een mooie buik! :D :D :D

9. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    welkom bij de augustusmama"s!!!!! :)

10. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    He meiden !

Ik heb een nieuwe buikfoto in mn album staan.
    Met 23 weken !
    Wat vinden jullie ervan vergeleken met jullie buikkie`s?
    Klein, groot , normaal ? :)

Ben benieuwd :)

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Normaal en iets kleiner als ik het vergelijk met mezelf.. maar vooral ook: mooi!

:D

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Zo daar ben ik weer en dit keer met goed nieuws!
    Alles was goed, de uitslagen van het bloed en de urine. De internist liet me wel schrikken hoor. Hij zei dat hem alle uitslagen ontzettend waren tegengevallen. Dit bedoelde hij natuurlijk op een leuke manier. Hij had nl gedacht dat het één en ander niet goed was. Maar alles was dus prima! Cholesterol, hb gehalte, bloeddruk, enz, alles was perfect.
    Over 6 weken moet ik nog een keer terug komen, en als het zo blijft als nu, dan is dat mijn laatste bezoekje aan de internist. Dus kortom eindelijks eens met positief nieuws naar huis!

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    joepie! goed nieuws Miza :D

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hallo Dames

Zit hier lekker buiten in de tuin net ook heerlijk gegeten hier buiten ben blij dat ik toch nog iets kan genieten van het lekkere weer vandaag na een dag werken.

Tanja mooi buikie ik denk dat de mijne ook zo iets is zal vande week weer eens eentje maken.

Lintje bedankt voor je berichtje op m'n site ja ik ben ook trots op het kamertje maar het is nog niet helemaal af klamboe enzo.

Miza fijn dat alles goed is geeft een goed gevoel toch.

Lintje ben het met je eens beter wat minder geld en het naar je zin hebben heb ik ook voor gekozen 4 jaar geleden had een funtie maar ben nu gewoon werknemer bij een ander bedrijf en het bevalt me perfect en ga nog steeds met plezier werken.

Welkom nieuwe mama.

En iedereen gefeliciteerd met de leuke en goede echo's

Morgen lekker vrij gaan terug naar de kliniek met het paard hoop dat het helemaal goed is maar denk niet meer dat ik nog kan rijden heb er nu al 11 wk niet meer op gezeten maar met dit heerlijke weer heb ik toch echt zin om hier de biesbosch in te gaan.

Groetjes

15. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hihi Lintje sorrie maar meot wel erg lachen hoe jij het verloskundigeverhaal beschrijft.. kanje merken dat ze gewend zijn om met zwangere dames om te gaan ;)

16. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Miza wat ben ik blij voor je dat alles goed was bij de internist.
    Dat heb je wel verdiend hoor dat goede nieuws.
    Geniet er van.

Kiki wat leuk dat je ook naar dat echo buro gaat,toevallig ook.
    Waneer ga je en hoe laat?
    Dan ben je een paar straten verwijderd van mijn woning,grappig hoor.
    Veel plezier daar en ik hoop dat jij wel goed het gezichtje van je kindje kan zien.

Verder geen nieuws hier en vrijdag naar de vk om mijn bloedruk te laten meten en ik hoop dat het is gedaald of stabiel is gebleven.

Doei Teddy.

17. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Meiden wil even zeggen dat ik in een luie periode zit en vaak geen zin en puf heb om te schrijven.....maar ik lees wel lekker iedere dag mee! Leuk! Fijn dat het met iedereen (op zich) goed gaat! En wat gaat het snel he!?
    Iedereen een fijne week gewenst (lekkerrr weeeerrrrr!) en tot gauw,

Kus

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hier hetzelfde: zodra ik een zonnestraal zie, zit ik in de tuin met een boek (en na 10 minuten doezel ik weg :) ). Dus lees wel mee hoor!

19. Niet meer actief

Zon? :confused: waar zon? alleen vanmorgen vroeg even en toen werd het weer grijs :(
    Hopelijk is het morgen weer mooi, ik wil de radiatorkasten voor de laatste keer verven en dan is alle verf gedaan.
    Ook het matrasje bij leenbakker besteld, kon helaas die 15% kortingsbon niet gebruiken, want dat was een actie op actie, dus dan maar voor 34,95, is nog niet duur, vergeleken bij die dingen van Prenatal ofzo.
    Maar hij komt zaterdag weer, dus dan kunnen we em maandag halen :)

@Lintje, ik ben het wel met die vk eens hoor, je bent verder van huis als uk straks niet goed groeit door de stress. Als ik jou was zou ik er nog eens goed over nadenken. Elke dag met een rotgevoel naar je werk gaan is voor jou ook geen pretje.

@Miza, mooi zo meid, houden zo !

@Tanja, mijn buis ik geloof ik nog wat minder bol, maar wat een schitterende eerste foto zeg, is dat de echte echo?

@Kiki, succes met de tentamens, kan me voorstellen dat je nu wel wat anders aan je hoofd hebt, fusies van cellen enzo, reorganisatie van je buil en de overname van je lichaam door hormonen 8)
    Je zit er nu middenin, maar ik hoop dat het goed is gegaan.

Nu ga ik even mn grote dozen uitpakken, het het babybadje van Hema besteld met nog wat dingies, zijn net aangekomen :D

20. Niet meer actief

sjoj, mn tikken gaat ook achteruit :oops:

buis en buil = buik

Deel Deze Pagina