augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heb net een telefoongesprek gevoerd met de sectordirecteur en min of meer zonder emotie proberen uit te leggen wat er aan de hand was. Hij zegt dat ik maandag "open" een gesprek moet aangaan en gewoon moet zeggen hoe ik er over denk.

Dus daarna lekker potje gejankt.

We hadden afgelopen weekend een foto van de kleine in kaartjes laten drukken en die opgestuurd naar familie en vrienden. Krijg ik vandaag van de zus van mijn man de kaart retour met de tekst: "Leuk dat jullie zwanger zijn maar zo'n foto gaat me echt te ver, hier kan ik echt niet naar kijken DOE DIT AUB NOOIT WEER!"

tja.. dat hielp ook niet echt voor de emotie.

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Fibi dat is zeker toevallig mijn vriend is 21 april jarig.

Ik ga kijken waneer ik foto's kan plaatsen want daar heb ik de hulp van mijn vriend voor nodig,ben er zelf niet zo handig mee.
    Dan ga ik een foto van mijn buk plaatsen en het t'shirt met die leuke tekst er op.

Doei Teddy.

3. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Waarom zo'n foto te ver? Was toch gewoon een echofoto? Wat een stomme reactie, daar zou ik dus echt van uit mijn slof schieten!

4. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    poeizie, nou echt in de buurt is anders ;) . Moet er wel een uurtje voor fietsen maar met dit lekkere weer is dat nog te doen.. Moet alleen wel zeggen dat het mij een beetje tegenviel. Heb wel wat leuke dingen gevonden maar de hoeveelheid waar ik uit kon kiezen was niet echt heel veel. Volgende keer ga ik naar gouda, heb je ook een grote zitten en die schijnt leuker te zijn. Ben de beroertste niet wil het best uit gaan testen :) ;)

nikster, maak je niet te druk! Een vriendin van me heeft het ook gehad maar komt echt allemaal goed. Vaak moet je zelf ff wat meer rust nemen zodat je uk beter kan groeien. Mijn beebje was ook een week achter op schema om het maar zo te zeggen. Moet over 2,5 week weer naar de verlos maar zal er niet wakker van liggen hoor. Maar begrijp het wel....

Ien, uk is hier ook drukker als ik mijn hand er niet op leg. En als hubbie om de hoek komt met z'n hand houdt uk helemaal op. Weet dus al wie er straks 's nachts uit mag ;) :)

sonjaw, he eh, bedankt voor je gepraat over aardbeien iedere keer. Ben nu ook verslaafd #-o

raccon
    Heb er dit keer gewoon overheen gelezen denk ik :)

missgroovy gefeliciteerd met je meisje! Heerlijk toch dat hieper de piep gevoel!?

Mist, rustig aan he meissie! Hoop dat je je snel weer wat beter voelt en dat jullie lekker aan het kamertje kunnen beginnen en de uitzet natuurlijk ;) Weet hoe het voelt hoor, het duurde mij hiet ook allemaal veel te lang...

Teddy, ben ook nog nooit zo'n vaste klant geweest bij de hema. Kan de laatste maanden echt niet meer zonder ;) Enne alvast veel plezier met de voorbereidingen van je hubbie's verjaardag

Miza, heerlijk dat alles goed was!

kiki80, hier gaat het sporten ook niet lekker meer hoor. Ga het deze maand maar ff een half jaartje stop zetten. Vind dit echt een beetje zonde van het geld :rolleyes:

Lintje
    Sorry, waarschijnlijk is mijn geheugen nu heel slecht maar was er bij hun iets niet goed gegaan dat ze zo reageerde?.............. Vind het nl zelf een heel leuk idee van jullie!

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Missgroovy GEFELICITEERD

Lintje ik zou me met dat gesprek niet inhouden laat maar zien dat je niet lekker in je vel zit.Dan zijn ze meestal ook wel een stuk makkelijker anders denken ze het valt wel mee.
    En wat die kaart betreft echt niet leuk wat zei je man die is toch wel boos zeker op z'n zus.

Lekker he die aardbeien daantje :) :) zijn heel gezond hoor heb een fruitboekje voor kinderen bij zo'n tijdschrift gehad en daar stond vitamine c,foliumzuur,antioxidant,en ijzer dus gezond en heeeeeeeeeeeerlijk hihihi.
    Framboos en kiwi zit nog meer in zijn ook lekker.

Leuk he dat shoppen heb ook dat rompertje met papa's kanjer.
    Heb ook van het weekend zo'n leuk pakje gekocht krijgt hij aan als we van het ziekenhuis naar huis gaan kijk maar in m'n album. en meer foto's op m'n site.

Jullie hebben echt nog een hoop bij geschreven zeg ben denk ik 5 uurtjes weg geweest.
    Ben ook blij vandaag paard is een stuk beter in de kliniek geweest en de echo ziet er goed uit hij mag nu gelukkig op een klein weitje paar uurtjes per dag als alleen 15 min per dag lopen.En dan na 8 weken kunnen we weer beginnen met rijden maar dat zit er voor mij niet in dus dan gaat hij in de groep op de wei en start ik weer vanaf sep dus hij heeft een lange vakantie.

Nou groetjes ga zo nog een paar aardbeien schoonmaken en wat sap maken.

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mijn man zei; "ach, die zus van mij deugt niet"

Ik weet niet waardoor ze zo reageert, zij en haar vriend willen geeneens kinderen.. Dan zal ze inderdaad wel niet deugen. :(

Jullie zijn echt een goede steun voor me. :) Ik ga maandag een gesprek aan, tot die tijd laat ik het rusten (nog wel ff uit mijn hoofd zetten) en dan zeg ik wel wat ik ervan denk. Dan laat ik het jullie dinsdag wel weten.. zo, nu weer even lekker zorgeloos het weekend in.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Heb net m'n klamboe besteld.Bij www.klamboe-unlimited.com zijn niet duur daar en is een bedrijf wat alleen maar van die dingen maakt.

Ben benieuwd wanneer ik hem krijg.

weltrusten voor straks.

En Lintje laat het allemaal maar waaien denk maar alleen aan je zelf en je kleine en je mannetje.

8. Niet meer actief

Hmm, misschien zit er wel meer echter dan dat ze zeggen geen kinderen te willen.

Ik vindt het een belachelijke reactie, ik laat die echofoto's ook overal zien, mijn man kreeg op zn werk ook al een reprimande omdat hij ze trots op het intranet had gezet. Ik vindt het een beetje (erg) zielig als je niet voor je kunt houden dat je moeilijk naar zulke foto's kan kijken. Dan kijk je toch niet... :confused:

pfff, ben al weer helemaal vergeten wat alle anderen getikt hebben...

9. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 4 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, naam: Naomi
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.5 kg,
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens

Zo de naam erbij gezet van mijn ukkie en kilo's aangepast

10. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Zo meiden ik heb even 3 foto's geplaatst van mij met mijn buik en t'shirt met leuke tekst er op en samen met mijn schoonmoeder.
    Hopelijk kan ik het nu een beetje zelf doen,de foto's plaatsen en heb ik mijn vriend niet meer nodig,wel zo handig :D

Fijne avond en slaap lekker straks.

Doei Teddy.

11. o0Noa0o

o0Noa0o Actief lid

22 jan 2007
    125
    0
    0
    Den Helder
    Vandaag 20-weken echo gehad en alles was super! Alleen had ze de beentjes over elkaar dus kregen geen bevestiging van geslacht.. maar ze had ff naar de foto gekeken van de Vk en daar zag ze ook meisje op, dus toch weer gerustgesteld.
    Gelijk nog even wat kleertjes gekocht met me schoonmoeder bij de bentex lief jurkje met shirtje en mutsje! :)

Voor de rest was de dag eigenlijk zwaar knudde. Kwam thuis van zwangerschapszwemmen was me pa(bij wie ik woon) boos, die was er klaar mee, waarschijnlijk omdat me moeder heb zitten stoken. Dus je heb best kans dat ik op zoek kan naar nieuw onderdak. Ga morgen het een en ander uitzoeken voor een eigen huisje want ben nu klaar met het gezeik.
    Ben misschien ook wel een tijdje niet online, maar dan weten jullie waarom.
    Ga niet in een omgeving zitten met stress, daar lijdt mijn kindje alleen maar onder... helaas gaat het leven niet altijd zoals wij willen.
    Moest even me verhaal kwijt hoor sorry.
    En aangezien ik helaas niet alles meer hier neer kan zetten omdat er bepaalde mensen zijn die meelezen, kan ik nog niet eens me hele verhaal kwijt.

12. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    noujaaa wat een idioote reactie zeg!
    zeg dan niks en gooi het kaartje weg als je er niet naar kan kijken
    moeten hun weten wat ze ermee doen
    maar ze kunnen toch wel begrijpen dat zo'n reactie erg veel pijn doet bij jou?!?
    als mijn schoonzus zoiets zou doen dan had ik meteen aan de telefoon gehangen om te vragen waarvoor dit nou nodig was.
    tis toch zeker geen horror foto

kijk verstuurde je nou een foto van jouw babygaatje (om het maar even zo te noemen) met nog navelstreng eruit etc dan had ik zoiets gehad van: nou dat had ik nou net even niet willen zien ;)

kwam ik trouwens op doordat mijn schoonmoeder zulke foto's een paar weken geleden lied zien
    was van de bevalling van patrick en ze had ze zo heel gezellig ingeplakt in zijn baby album :rolleyes: :-# :pale:

ach nouja trek je er maar niks van aan
    tis wel voor jou het mooiste meisje op deze aardbol
    en daar mag best mee geshowd worden hoor!

13. Niet meer actief

volgens mij is die reacie toch een vorm van jarloesie en weet je zeker dat ze geen kids willen misschien wil zei wel en hij niet of kan het helemaalniet zou ook nog kunnen
    dan nog is het een belachelijke reactie en kan die schoonzus dat tegenover jou niet maken als jij niet alles weet

14. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Jeetje Lintje, wat een botte reactie van je schoonzus.. Ze zal er wel een reden voor hebben, maar dat kan toch ze ook op een andere manier overbrengen..
    Probeer je er niet al te naar over te maken. (ik weet, is makkelijker gezegd dan gedaan)

o0Noa0o, Het zit jou ook niet echt mee..
    Ik hoop dat je snel een plekje voor jezelf vind.
    Doe je wel rustig aan meissie? In ieder geval heel veel sterkte.
    Gelukkig wel een mooie 20 weken echo!

Ik ga vandaag weer wat kleine kleertjes shoppen, maar dit keer niet voor onze eigen frummel.
    Kennissen van ons, zijn deze week papa en mama geworden van een klein meisje genaamd Mirte.
    Dus moeten we nu 1 deze dagen op kraamvisite. Heel vervelend... :) :)

Maar eerst wachten tot mijn ventje weer thuis is, maar dat duurt nog wel eventjes, tot die tijd maar lekker internetten en ik zal ook weer eens verder moeten met mijn borduurwerkje. Die zal straks op de beebkamer komen te hangen. En het lijkt zo raar als er een half afgemaakt werkje aan de muur hangt. :D

15. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Ben vandaag behoorlijk aan de vroege kant, moest om 8.10 uur al bij de tandarts zijn. Moest eigenlijk al een hele tijd maar ik heb nogal wat slechte ervaringen met tandartsen en nu kreeg ik de laatste keer een nieuwe voorgeschoteld waar ik helemaal niets mee kon. Dus stelde ik maar uit. Heb nu gelukkig een andere gekregen, heb uitgelegd dat ik zwanger ben en dat ik al medicijnen slik tegen angst/paniekaanvallen en hyperventilatie en dat ik slechte ervaringen met tandartsen heb. Kunnen ze er rekening mee houden. ;)

Ik heb dus inderdaad een gaatje in een tand zitten (heb er geen last van). Dat had die vorige tandarts ook al geconstateerd maar ik durfde dus absoluut niet terug en bleef maar uitstellen. Gelukkig is het gaatje niet ernstig ik heb nu een afspraak voor 13 juli (duurt dus nog wel even, hoop dat ik me dan nog goed genoeg voel om in die tandartsstoel te liggen). Hij houdt dan rekening met de verdoving zei hij, dat wordt dan aangepast.

Dus dat hebben we weer gehad. Besef nu in één keer, dat het vandaag vrijdag de 13e is en wanneer ik weer heen moet is het wéér vrijdag de 13e, ik ben geloof ik wel het noodlot aan het tarten hè, hahahaah. :confused: :)

Jeetje Lintje, wat een rare reactie van jouw schoonzus zeg. Net zoals iemand anders al zei, ze hadden het kaartje nog beter weg kunnen gooien dan het terugsturen naar jou. Echt heel grof vind ik dat, ongeacht wat hun beweegredenen zijn. En een echo is toch alles behalve schokkend! Een foto van zo'n "geboortegaatje" (leuk omschreven trouwens, hahaha), nee, daar zit ik ook niet echt op te wachten, maar dat vind ik ook iets heel anders hoor. Vind het zelfs een heel leuk idee van jullie om zo'n kaartje te sturen. Leuk!

Noa gefeliciteerd met je 20l-weken echo meid! Gelukkig dat alles goed is. En wat is het leuk hè, om bij die kleine kleertjes te snuffelen....

Leuk shirt Teddy, ik hou daar ook wel van, met van die leuke teksten. En er is nu toch niets leuker dan met je buik te showen (nu mogen we eindelijk ;) ). Ik vind het ook heerlijk hoor als ik mensen naar mijn buik zie kijken. En het wordt weer mooi weer dus we kunnen onze buikjes lekker benadrukken! :)

Nou, ik ga eventjes onderuit want ik ben toch wel moe, jammer dat ik niet een beetje kon uitslapen want ik was er wel aan toe. Straks eens even kijken wat voor namen ons nieuwe prinsesje gekregen heeft. Dan wil ik nog even naar de bieb (helaas pas om 11.00 uur open anders was ik gelijk gegaan). Wil even kijken of ze wat namenboeken hebben. En ik wil even kijken naar wat positiekleding maar dat is helaas een ramp hier bij mij in de buurt.....

Meiden, fijne dag en geniet van het mooie weer!

16. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Wat was het weer gister lekker zeg! Ik ben de hele dag op stap geweest. De sponsorloop was erg leuk, die kleine vent heeft de benen onder zijn lijf gerend hihi ( en dan snapt ie nog niet eens wie of wat Kenia is ;))

Heb net alweer lekker een wasje buiten gehangen, maar spontaan duikt het zonnetje achter de wolken en ziet het wat grijs.. hopen dat ik het niet zo weer binnen hoef te halen!

lintje: wat een belachelijke reactie zeg! Net wat Woepie (en misschien wel meer, maar die ben ik dan weer vergeten..) schreef: gewoon jaloers! Niets van aantrekken!

17. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen allemaal, het is al weer een tijdje geleden dat ik hier iets geschreven heb :oops: :oops: :oops:

Alles gaat prima hier. De kleine schopt zich een ongeluk in mijn buik, af en toe word ik er zelfs gek van.... Maar aan de andere kant: ik was de laatste paar weken een klein beetje onzeker, en het voelen van de kleine maakt me toch wel een stuk zekerder en geruster.

Ik heb alleen de laatste drie dagen verschrikkelijke hoofdpijn. Ik neem helemaal niets in, want ik ben bang dat ik die kleine dan schaadt of zoiets, dus ik lig al behoorlijk wat avonden vroeg op bed omdat ik het niet meer trek.

Voor de rest gaat lopen toch ook niet meer zo makkelijk. Ik ben gisteren een half uurtje met mijn dochtertje naar de kermis geweest, maar toen ik thuis kwam had ik toch zo een verschrikkelijke pijn in mijn buik en rug. Ik heb toen maar een warme douche genomen en toen voelde ik me gelukkig iets beter....

Oh nee zeg, wat een puinhoop hier in huis. Mijn dohter is bezig met het versieren van de huiskamer met toiletpapier :D :D :D ! De hele huiskamer ligt bezaaid met kleine stukjes, ze scheurt alles er stuk voor stuk af.... Nou ja, als ze het straks maar zelf opruimt, hihihihi ! Hahaha, weten jullie wat ze zegt: ze gaat Kerst in huis maken, lekker bijdehandtje is het toch !

Ik zal vanavond eerst eens even nieuwe foto's van mijn buik maken, ik zie dat de laatste al weer van 18 weken is, en ik ben nu toch al weer zes weken verder en behoorlijk gegroeid.

18. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Lintje: ik lees je berichtje en zit me hier gewoon op te winden van nijdigheid. Als ik toch zo'n reactie terug had gekregen, was ik echt uit mijn slof geschoten (hoezo last van mijn hormonen?). Ik ben dan gelijk ook zo'n dwarskop, dan zou ik t.z.t. ook geen geboortekaartje sturen, zal dan ook wel niet in goede aarde vallen? Wat is er nu mis met een echofoto? Ik ben er beretrots op en iedereen mag ze zien!

Heb trouwens nu voor de 3e achtereenvolgende dag hoofdpijn, daar word ik niet vrolijk van. Te druk op mijn werk (ondanks mijn 50% ZW toch meer uren maken omdat wel verwacht wordt dat je het werk af hebt - dus 40 uur in 20 uur proppen) en ik hoorde ook dat ik na mijn verlof toch mijn auto moet inleveren. Weet echt niet hoe ik nu naar kantoor moet komen, met de bus is het een uur! Dan zou ik om 07:15 uur vertrekken en kom ik om 18:45 uur thuis... Lekker, liggen beide kinderen al in bed als ik thuiskom :x Maar daar wordt geen rekening mee gehouden.

19. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 4 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +3,5 kg
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, naam: Naomi
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 3.5 kg,
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 3,5 kg, 10 april echo
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Goeiemorgen dames :D

hihi goed geslapen, ikke niet was ook een beetje druk gister maar goed.

Jullie krijgen allemaal de groetjes van Lintje 82! Ze heeft terug gemailt. De huisarts denkt mss an blaasontsteking dus dat moet ze maandag ff laten testen. Verder moet ze het rustig aan doen vanwege haar rug en bekken. Met de kleine meid van dr gaat t prima.

Nou wat een domme reactie zeg van je schoonzus Lintje, valt mn bek echt van open. Als ik hier foto's van de echo laat zien dan vind iedereen t geweldig en zij geeft zo'n reactie. Wat een geit zeg, bah

Kuki & Mamavanamber: vervelend zeg al 3 dagen hoofdpijn, das om wanhopig van te worden bah. Mss een tip, als ik hoofdpijn heb dan heb ik te weinig water gedronken. MIjn afvalstoffen kunnen dan niet weg. Zeker met warm weer, dus nu moet ik meer gaan opletten. Mss wat meer water drinken (als je dat nog niet deed tenminste)

0oNoao0 jeetje das geen leuke situatie meid, jammer dat t zo moet lopen hè

Ennn dan ben ik denk ik alweer iedereen vergeten die op de andere 60 pagina's stonden :p

Deel Deze Pagina