augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Teddy! Hier ook een kleine verslaving hoor! Enne, straks gaan we toch allemaal door naar het volgende forum...of is dat er niet? Tjee begin me nu echt zorgen te maken, snel kijken of er zoiets is....

2. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    klinkt misschien raar maar als ik niet op de centjes hoefde te letten dan had ik wel zo'n ouderweds groot gezin gewilt
    zo'n 6 kindjes en dan lekker thuis moederen
    maar ja ben ook wel een klassiek type denk ik

snoepjes zijn voor in het weekend en met verjaardagen
    maandag wasdag en woensdag gehakt dag enzo :D

maar goed we leven in een moderne drukke en dure wereld dus helaas gaat dat niet
    dus denk dat we met 2 wel stoppen
    al zei patrick laatst dat mocht er hierna een 2ling komen hij ook voor een 4de zou willen, hij wil geen on even aantal haahahahahaha

heb eerst maar gezegt dit lieve mannetje eerst op de wereld moet komen
    en wil toch wel lekker van hem gaan genieten en niet meteen weer de volgende in de "oven" schuiven :)

3. Niet meer actief

em... oooh :( net wist ik nog precies waar ik op moest reageren, :cry:

Naja, ik ga t gewoon proberen.

Ariane voor ons nieuwe prinsesje vindt ik erg leuk, heel wat beter dan Ariaan, wat het vanmorgen nog was :)

Meer kids na deze? Absoluut, maar niet meteen, eerst volop genieten van deze uk. Als ik echt weer net zo snel zwanger raak als nu (direct raak na pilstop) dan mag ik wel oppassen. Gelukkig hoorde ik van een vriendin van me dat er ook een pil is voor tijdens de borstvoeding.
    Mijn ouders hadden en 4 in 5 jaar, dat gaat mij een beetje te ver, maar 3 in een jaar of 6/7 dat lijkt me toch erg leuk. We zien het wel, eerst maar deze ene.
    Maar ik roep ook al iedere keer tegen mn man dat ik de volgende keer een meissie wil :p

SonjaW, jij hebt ook een hele aparte naam voor je zoontje, hoe spreek je de tweede naam uit?

Teddy succes !!!

Wie was het ook alweer die 40 uur in 20 wilde stoppen omdat ze nu 50% in de ZW is? NIET DOEN ! laat de rest maar wat harder werken, JIJ NIET, je ben niet voor niets naar 20 uur gegaan.
    En de auto inleveren? Wat gemeen, zeker weer zo'n regeling alleen voor fulltimers... Werk je verder nog wel lekker daar? Rustig aan hoor.

En ik werk mn gewicht niet niet bij omdat ik me schaam ofzo hoor, ik ben gewoon al weken stabiel. Blijkbaar ben ik in het begin zoveel aangekomen, dat ik nu weer wat afval tegelijk met het aankomen van uk :D

Zo, dat was het weer even.

ps. uit de categorie 'rare opmerkingen': genieten jullie er ook zo van af en toe dat je borsten gegroeid zijn? :oops: hihi, ik had cup A, nu zit ik ze gewoon af en toe even te bewonderen. ;)

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Kiki hoe bedoel je dat mn man een leuke naam heeft? Ik snap m niet hha
    echt heel erg maar normaal was ik snel van begrip maar de laatste weken moet iedereen me alles 10 x uitleggen

Hahah k heb ook tegen mn manneke gezegt dat ie echt geen fotos van down under mag maken, staat echt een verbod op!

Teddy wat lekker die vakantiedagen!

We schuiven toch met zn allen op naar de augustusmama's of niet ? AAA anders richten we zelf een clubje op hoor

ow ja kiki die mobiel is van play-gro. Heb m bij de makro gehaald maar dacht dat ze m ook wel ergens anders hadden alleen waar uhmm

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    poeizie...vier is lastig in een auto hoor! Drie gaat nog wel ;)

Pfff...gelukkig net ook de mamma's ontdekt, kunnen we daar door gaan, wat een opluchting.

En wie had nu ook alweer die aarbeientic? Ik deel hem nu hoor...ga zo heerlijk aan de aardbeitjes...mjam...

6. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Missgroovy, je hoeft hem ook helemaal niet te snappen...mijn hubbie heeft dezelfde naam :p.

7. Niet meer actief

En anders bouwen we wel een forum :D

8. Niet meer actief

Ja -zucht- waar is die tijd gebleven dat je nog met 14 giechelende meiden in de kattebak 'mocht' rondrijden na een verjaardagsfeestje (arme paps) hihi

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Precies Raccon. Wij hadden er vroeger regelmatig drie op de achterbank, twee in de kofferbak en ik als kleinste tussen de benen van mijn moeder voorin :) Tja, toen werd er nog iets anders over nagedacht dan nu!

Poehe, mijn hele buik is aan het bewegen...de kleine man heeft denk ik ook trek in aardbeien :)

10. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Nog even voordat ik echt ga afsluiten,als me dat gaat lukken :D

Lijkt me een enig idee om een eigen forum te bouwen straks kunnen we lekker kletsen over onze slapeloze nachten en natuurlijk ons kindje en alles wat er bij hoort.
    Meiden gelukkig zijn we nog hier op het augustus forum en genieten we lekker met z'n allen en leven we met elkaar mee.

Weet je trouwens dat ik ook een Juli mama kan worden als ik een week of 2 weken te vroeg beval?
    Kom ik ook vandaag pas achter,lekker snel he :D
    Maar wie weet vind mijn lief kindje het wel gezellig in mijn buik en komt hij 2 weken later en ben ik toch een Augustus mama.

Nu ga ik echt weg en tot snel weer.

Doei Teddy.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ook ik ga nu toch echt afsluiten...nog ff wasje draaien en dan richting bed en een beetje lezen. Tot morgen :) ....in zomerkleding....

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Oh dat lijkt me echt heel gezellig om na de bevalling met elkaar verder te kunnen kletsen ! Maar ook ik heb grote kans om in juli te bevallen, aangezien ik op 2 augustus ben uitgerekend, dus dan wordt ik toch nog een juli mama....

13. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

oooooow kiki :D hihi

Teddy en ik kan een september mama worden maar dan wil ik gewoon bij jullie blijven hoor :( mag dat alsjeblieffffffff :D

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    O jee... ben tijdens de m&m's snoepen m'n hersens verloren denk ik :oops: :oops: . Had ik toch beter een bakje aardbeien kunnen nemen :D

Hier ook hoor, maare, heb ik eidelijk wat vulling kan ik van die vreselijke degelijke bh's gaan dragen :(

Teddy, hier ook een beetje verslaafd hoor en ben blij dat er een volgend plekje is waar we straks verder kunnen gaan ;)
    Enne hier nog iemand die morgen moet werken hoor, mag alleen de middag ipv de ochtend.

Hier verder alles rustig behalve m'n uk dan! volgend mij is ie me nu al aan het uitproberen tot hoe ver ie kan gaan zonder straf te krijgen;)

Hebben jullie trouwens ook van die dagen dat je buik zo "moe" voelt? Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven :rolleyes: Had vandaag zo'n dag. Buik daarna opgemeten en is gewoon 2cm in omtrek gegroeid sinds zondag! \:D/ \:D/

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hehehehe Dames, wij blijven hoe dan ook toch bijelkaar? Die paar dagen meer of minder maken toch niet uit...samen zwanger, samen...euhhhh...in de poepbroeken ;)

Hahaha, en dat van die 'dikke tieten bewonderen' herken ik heel erg hoor! Voor het eerst in m'n leven een decolote (hoe schrijf je dat in hemelsnaam) Gewoon een dikke b-cup...:) :) :) En wat staat dat leuk in een hemdje!

En daantje ik moet zeggen dat ik best mooie lingerie heb kunnen vinden, tja, je betaald er wat voor, maar dan heb je ook echt wat...er zijn speciaalzaken met zwangerschapslingerie...moet je is ff voor adressen op het internet zoeken.

En dat zware buik gevoel herken ik heel erg, ik heb echt het gevoel dat ik hem af en toe moet meezeulen, vreselijk gevoel NN die groei...is die niet van de paaseitjes ;) gnagnagna...hier wel hoor!

En nu mijn volgende poging tot afsluiten :)

16. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Dames.

Hier ben ik weer naar lange tijd.
    Heb sinds 19:45 zitten lezen kan niet te snel lezen maar ben eindelijk klaar.

Ik weet de helft al niet meer.

Iedereen hele leuke namen. Ik zou zeggen neem de naam die jezelf leuk vindt en laat andere erover zeggen wat ze willen jij en je partner dienen hem leuk te vinden en niet anderen!
    Ik heb ook al een leuke meisjes naam die had ik al toen ik zwanger was van mijn zoon nu heb ik die nog en over de jongensnamen zijn we nog niet uit. Mijn vriend vindt het nog te vroeg voor namen te gaan kijken of heeft gewoon geen zin of intresse!

Hopla hopelijk gaat het weer een beetje met je blauwe plekken. Je laat de mensen goed schrikken.

Ik hoorde ook iets over hartkloppingen en geen lucht krijgen. Heb ik ook heel veel last van bij zoon nooit echt last van gehad. Ook meer problemen als ik wat gedaan heb dan ben ik bekaf en heb een heel veel last van geen lucht krijgen en heb de hele dag het gevoel dat ik helemaal opgeblazen ben en uit elkaar kan barsten.

Moppie trapt al aardig.
    Slaap het snachts niet ben constant helemaal kapot moe. Krijg zo niks gedaan aan de babykamer.
    Kijken dat we morgen wat gedaan krijgen.

Nieuwe Augustus mama's welkom!

Hoop dat ik alles gehad heb zo niet ik weet het niet meer was zoveel dat ik het niet meer weet en geen zin meer om terug te gaan kijken.

Heel veel groetjes Wolvi.

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi meiden

Jullie hebben weer aardig je best gedaan weet al niet meer wat ik gelezen heb.

Ja ik wil straks ook verder blijven kletsen.
    En wij willen toch ook wel een tweede maar voorlopig even niet.

Raccon het is moeilijk uit te leggen hoe je dat uitspreekt het is Hongaars in het hongaarse alfabet zeggen ze dat je het kan vergelijken met zs = zj maar als ik het dan uitspreekt klinkt het niet zoals het hoort je moet het eigelijk zien voor de nl mensen als zolt alleen de klank is anders met zs je moet het horen verder kan ik het niet uitleggen.Maar bedankt dat je de naam mooi vind het is ook de tweede naam van mijn man.

Hier vandaag lekker ben moe en moet niet aan morgen denken dat ik van 1300 uur tot 12 moet werken met dat mooie weer.

:cry: :cry:

En zondag vrij maar verjaardag enz je kent het wel dag vrije dag.

Hier heb ik elke avond een zware buik kleine ligt ook zo diep beneden en staakt de laatste 2 dagen elke keer z'n kont naar buiten geen gezicht.

Nou ga zo maar met fde hond naar buiten en dan m'n bedje in.

Weltrusten allemaal.

18. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Dames.

Valt me nog wat te binnen.

Met die borsten heb al de d cup behaald nu gaat het verder zijn erg zwaar geworden en hangen enorm helaas.
    Draag al een tijdje de meegroei bh's van de hema.
    Zitten goed.
    De zwangerschaps onderbroeken voor op het bijna laatste maanden haalde ik bij de v&d weet alleen het merk niet meer klonk duur maar waren niet duur zaten perfect ga ze nu weer halen.

En dan over uitelkaar gaan als de kids zijn geboren.
    Dat hoeft toch helemaal niet kunnen toch gewoon verder gaan kunnen we elkaar tips geven over de poepluiers hahahahahaha.
    Mijn vriendin die in November haar zoontje heeft gekregen de November moeders bestaan nog steeds en en kletsen nog steeds met elkaar. Kunnen wij ook.

Ga nog even kijken of ik de druiven krijg gewassen en de aardbeien schoon gemaakt kan ik nog even lekker snoepen.
    Eet de laatste tijd heel graag fruit en veel. En natuurlijk de paprika frietchipjes kan ik niet van af blijven. Twee weken geleden had ik heel veel zin in salmiakknotsen at zo een heel zakje van die dingen op. Maar moet uitkijken met al dat zout.

Ga een eten tot snel
    Wolvin

19. Niet meer actief

Ik ben aan de tomaatjes op dit moment, morgenochtend de laatste aardbeien, idd heerlijk al dat fruit.

Heb weer twee nieuwe buikfoto's in mn album gezet, zal morgen es proberen (dat is, als ik het onthoud) om de babykamer te fotograferen.

Welterusten nu iedereen, uk en ik gaan slapen.

20. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Jemig wat kletsen jullie veel, kan het amper bijfietsen gewoon :confused:

Mijn borsten zijn niets gegroeid, misschien alleen wat steviger geworden, maar ben ik ook dolblij mee dat het zo gebleven is, want ik heb al een E-cup van mezelf :oops: Verder vind ik mezelf er wel sexie uitzien nu ik zwanger ben en mijn man ook :oops: :oops: Heerlijk om lekker te tonen met je zwangerschap en zo en op een of andere manier hebben die zwangerschapshirts een laag decolete, waardoor alles net wat meer bloot is zeg maar ;)

Verder heb ik de inbouwkast in de toekomstige babykamer een eind opgeruimd, dat voelde goed eindelijk weer eens voor de baby bezig!

Oh ja als ik de miljoen win in de loterij en mijn lichaam zou het aankunnen zou ik ook een supergroot gezin willen, maar ja nu blijft het maar op 3 staan de telling, dat past beter op de achterbank :p

Deel Deze Pagina