augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames,
    heb vannacht niet echt goed geslapen :( Last van m'n keel en erg kortademig daardoor.. En ukkie wilde ook niet echt rustig blijven liggen.
    Ben blij dat ik maar een halve dag hoef te werken ;)

Heb trouwens de eerste baby was al gedraaid. Ziet er zo mooi uit al die kleine kleding op het rekje. Werd er helemaal blij van 8). Wil de kast lekker gaan indelen. Zal vast nog wel 10 keer veranderd worden maar ach he? de hormonen ;)

raccon, mooie buik hoor! Mag je trots op zijn ;) Enne niet vergeten :willen foto's van de babykamer zien!

Wolvin, hihi, dat is je straf he, dat vele lezen ;) . Als je beloofd vaker langs te komen hoef jij niet zo veel meer te lezen in een keer :) ......
    Maare suc6 met de baby kamer vandaag.

Ehm niet van de paaseieren, hebben alleen nog maar puur liggen en die lust ik niet :oops: . Misschien moet ik vandaag maar op zoek naar nieuwe.... :rolleyes:

Iedereen die vrij is vandaag, geniet van het weer
    en iedereen die moet werken, leef met jullie mee ;)

2. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo voor mij ook weer op vroeg vandaag, want we hebben straks op kwart voor 11 een bezichtiging van onze woning... Ik hoop echt dat dit nu eens een potentiele koper is, want de tijd begint toch wel te dringen nu. In week 22 krijgen we de sleutel van onze nieuwe woning(dat is eind mei, begin juni) en dan wil ik dit huis eigenlijk toch wel verkocht hebben.

Vanmiddag is er ook NVM open huizen route. Wij doen daar niet aan mee, maar we hangen vanmiddag wel een aanplakbiljet op dat mensen bij ons ook van harte welkom zijn om binnen te komen kijken.

Ik was dus al om zeven uur wakker, maar dat kwam omdat ik wakker geschopt werd door kleine hummel. Die vindt het altijd zo leuk om mij 's ochtends wakker te maken... Nu ook, ik heb de laptop op mijn schoot en af en toe gaat die hele laptop heen en weer.

Wij hadden gisteren trouwens ook weer wat hoor. Wij zijn helemaal niet bijgelovig, maar gisteren was het natuurlijk vrijdag de dertiende en mijn man wilde graag even weg met z'n auto. Zijn heel die autosleutels verdwenen ! We kunnen ze echt helemaal nergens meer vinden, op alle mogelijke plekken gezocht, gaat lekker zo.... Ik hoop dat we ze zo tijdens het opruimen tegen komen. Gelukkig zijn het niet de sleutels van onze "hoofdauto", maar van zijn "weekend visauto", deze auto hebben we dus eigenlijk nooit nodig. Maar toch, het zou toch wel fijn als we ze weer hebben gevonden....

Nou meiden, ik ga maar eens opruimen in het huis, en duimen jullie met me mee dat het een succes gaat worden vandaag ?

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal

Wat een weertje is het al zit hier lekker met alles open en krijg hoofdpijn als ik er aan denk dat ik straks moet werken in een stikhok waar de airco niet optimaal is en een hoop rook. :cry: :cry: :cry: .
    Ben echt jaloers op iedereen die vrij is.

Hier heerlijk geslapen.
    Ukkie doet reke en strek oefeningen s'morgens kont naar buiten hoofd naar buiten lekker bewegen met die armen en benen hihi

Mamavanamber hoop dat het wat word voor jullie vandaag.
    En niet toevallig een van de kinderen de sleutels verstopt heb ik ook al eens gehad bij vrienden van mij kon ik ook niet weg en de kleine had dus de sleutels in de auto gestop want de beer moest ook in de kleine vrachtwagen heb dus een beer aan m'n sleutels en wij maar zoeken. :)

Raccon mooi buikie hoor zal er morgen ook weer eens maken is al weer 2 weken geleden.
    En die tomaten zijn minder hoor maar die aardbeien :) :)

Nou ga wat doen anders moet ik straks zo haasten iedereen lekker van het zonnetje genieten he en ook voor mij

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik duim hoor mamavanamber! Het zou idd. wel fijn zijn als het huis voor de tijd nog verkocht word.

Wij gaan vanochtend het kleine meiske van onze kennissen bewonderen. Ik heb gisteren een leuk spijkerbroekje en shirtje gekocht. Vind het haast jammer om weg te geven. :)
    Verder zullen we dit weekend wel weer verder gaan met schilderen boven van de overloop en de beebkamer. Om mij mag het nu wel eens af, maar ja ik moet echt nog een aantal weken geduld hebben. Begin mei komt het behang pas op de beebkamer en dan moeten de muren ook nog geschilderd. Hopelijk hebben we dan begin juni het geheel helemaal af en kan ik beginnen met het inrichten van de spulletjes.

Geniet van het weer vandaag!

5. Niet meer actief

goedemorgen dames
    volgens mij is er bij mij een verhuizing geweest in mijn buik
    heb het idee dat diegene die onder lag nu boven ligt of aan de zijkant en degene die boven lag nu naar onder is geschven of ook naar de zijkant
    mijn buik voelt namelijk anders

6. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Even over het forum voor na de bevallingen;
    Het is (kleine kans maar toch) mogelijk dat we allemaal niet in augustus bevallen! :confused:
    Dus... laten we gewoon met z'n allen bij elkaar blijven.. :D

7. demi26

demi26 Niet meer actief

Inderdaad, gewoon hier lekker blijven kletsen en wie wanneer bevalt maakt toch niets uit!

Heerlijk dit weer, was er ook vroeg uit vandaag. Ramen gelapt, wasjes gedaan en zometeen lekker ff met eeen vriendin de stad in en broodje eten op een terrasje!

Meiden geniet ervan, over een paar dagen is de zon weer een beetje weg!

Veel liefs

8. Niet meer actief

OKE oke oke, ze staan er in hoor :D

Nu weer verder lezen.

9. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Hallo Dames,

Heb lekker uitgeslapen, want ik heb het idee dat ik nogal wat slaap te kort kom de laatste tijd. Ben telkens zo moe!

En Raccon ik was niet nieuw hoor, maar schrijf eigenlijk te weinig. Ik lees wel alles :oops:

Verder was ik woensdag bij de VK en ging ze naar het hartje luisteren en opeens was de harttoon weg en daarna kwam hij snel weer terug. Ze zegt oh hij hersteld zich weer. Blijkt dat de kleine het niet fijn vind als ik op m'n rug lig, dus mag ook in bed niet te lang op m'n rug. Er is dan waarschijnlijk een slechtere toevoer naar m'n kleintje.

Toch wel een beetje geschrokken en wordt gek van mezelf en denk continue van oh zou hij het nu wel goed hebben als ik zus of zo lig

Nouja hij hersteld zich wel en ik moest me geen zorgen maken. Verder voel ik de kleine niet zo goed, alleen in m'n buik zeg maar, maar de placenta ligt van voren en ik heb van mezelf een dikke buik, dus ik hoop dat ik ook ooit ga voelen wat jullie allemaal voelen.

Ons kamertje komt 25 april al terwijl ze hadden gezegd eind mei, daar word ik zo blij van kan ik eindelijk in gaan richten en alle vele spulletjes een plekje geven. Verder hoeven we niet te behangen ofzo, want we wonen hier pas 3 jaar er ligt dus gele vloerbedekking en er zit witte spachtelputz op de muren en dit ziet er nog prima uit.

Ga vandaag lekker genieten van de zon en heb gelezen dat jullie dat ook gaan doen, dus geniet ervan. En diegene die moeten werken sterkte

10. Niet meer actief

Ah, was niet zo heel veel bij te lezen, iedereen zit nu in de zon zeker 8)
    Ga zo nog even een wasje ophangen en dan even eten, net de laatste aardbeien weggewerkt :( en straks aan het snijwerk. Moet vanavond koken voor 12 man :( we houden het simpel :p

Woepie, lijkt me echt heel apart met twee van die bolletjes in je buik hihi

Vannacht ook niet zo goed geslapen, had een beetje last van mn buik :( maar nu gaat het wel weer.

O Chigirl, haha, dan was ik zeker de nieuwe voor jou, grinnik, maar idd wel even schrikken als de hartslag zomaar opeens weg is. Maar was ie niet gewoon even weggedraaid? Ik luister ook wel es met mn angelsound en heb de placenta ook vooraan liggen, als uk zich dan omkeert moet ik helemaal zoeken voor ik em weer een beetje hoor, tot ie zich weer omdraait.

Maar heb idd ook gelezen dat je niet teveel op je rug moet proberen te liggen, best houding is op je linkerzij, dan stroomt alles het beste.

11. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    haha nee jij was zeker niet nieuw voor mij hoor jij schrijft gewoon veel meer dan ik :oops:

En ja ik heb ook gehoord dat de linkerzij het beste is, maarja je wil je ook wel eens omdraaien. Het was echt heel gek, want het hartje ging na wat gerommel wel op hetzelfde punt verder. Dus het was niet wat jij zegt dat je weer even opnieuw moest zoeken.
    Mijn VK heeft ook al 40 jaar ervaring dus toen ze dat zei schrok ik toch wel. Het was eerst gewoon een mooi treintje zoals ik het noem en ineens even en gerommel en kwam die echt weer op gang zeg maar, heel vreemd.

Nouja het zal vast wel vaker gebeuren als zij dat zo zegt en die linkerzij maar even aanhouden en ik lig zo graag op m'n buik, maar dat gaat ook al niet

12. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

chigirl: volgens mijn verlos en de verlos hier op t forum is het op je linkerzij liggen helemaal niet t beste. Gewoon liggen zoals je zelf t fijnste ligt. Jij voelt wel als t niet lekker is of de beeb geeft dat wel aan.

Raccon, gave kast zeg!

Heerlijk weer! Heb bij miss etam een rok gekocht, ga ik dadelijk lekker aantrekken want heb t snikheet. Kreeg 15% korting met zo'n stickertjes gedoe :D

Van schoonmoeder de gordijnen voor de babykamer gekregen. Wij vonden ze te duur dus niet gepakt en nu hebben we ze toch. Ze wil alles wel kopen alleen ik heb zelf al veel gekocht en wil ook niet alles van haar. Mijn ouders willen ook graag wat kopen. En wat moet ik nu al met een kinderstoel enz. Wacht nog maar ff lekker. Was ze een beetje beledigd,,,,zucht

Zal ff foto maken en hier planten van de gordijnen

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Nee, alles is wel goed hoor.
    Heb hem even uit de 'lucht' gehaald.
    Krijg meer ruimte op de beebiesite, alleen moet nog even betalen :), was ik alweer vergeten.

Hier gaat het super!
    Heb een week Vakantie!
    En zag gisteren om de 20 sec. mijn buik heen en weer gaan, zodra de kleine meid schopte!
    Was echt leuk!
    Heb het vast kunnen leggen met mijn telefoon, en natuurlijk deed ze het toen maar 1x.

Momenteel ben ik bezig met een kuur, voor fikse keelontsteking/luchtweginfectie.
    Voel de kleine meid soms wel minder.
    Maar gelukkig is de Angelsound een uitkomst!

Mijn kleine meid,is nu vanaf gisteren erg druk.
    En heb nu al vaak last van harde buiken.
    Erg vervelend, en hoewel ik al rustig aan doe, blijf ik wel balen ( heb dit als ik werk, altijd 1 dag na het werken, een paar uurtjes, zakt weg als ik onder de douche sta).
    Ga dit woensdag even aangeven bij de VK.

Over het feit dat we straks bevallen zijn, en sommige eerder ( ja ik ook, als ik meer dan 10 dagen eerder beval:)) bevallen, richten wij alvast de Augustusmamma's 2007 op:).
    Want we horen gewoon bij elkaar hoor!
    want we steunen elkaar nu al door dik en dun, en dat gaan we zeker voortzetten!

Voelen jullie trouwens alleen maar schoppen, of ook soms nog gekriebel?
    Nu voel ik en dat ze schopt, aan de linkerkant, en dat ze mij kriebeld aan de rechterkant.
    Zit steeds terug te kriebelen, maar werkt niet echt.

Laptop gaat weer lekker op en neer momenteel, en zat net buiten, en besloot ze maar even te gaan draaien.
    Waarop zijn moeder zei: ja hoor,daar gaat ze weer met haar kont.
    Wel leuk om te horen/ zien, maar dat doet ze nu alleen als mijn moeder erbij is ( hoezo raar?)

En ze schopt niet meer naar mijn hand, alleen naar de handen van anderen, en de katten :cry:.
    Flauw is ze soms best wel.

Zo, ik ben weer goed uitgerust, en heb weer een heel verhaal getypt!

Rustig aan he!

En, heel veel duimen aan deze kant voor de verkoop van je huis, mammavanamber

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Dat was ik dus ;) En ja, eigenlijk werk ik wel heel lekker daar, maar het plezier wordt me thans wel erg ontnomen... En ik wil geen 40 uur in 20 uur stoppen, dat kan gewoon niet, maar het lijkt wel of ze dat van je verwachten. Er is nog steeds geen opvang voor de uren die ik er niet ben, nou ja, ze hadden wel iemand maar dat vonden ze te duur pffff. Als ik straks overspannen raak, dan ben ik pas duur voor hen. oh nee, dat klopt ook niet, als je ziek wordt tijdens je zwangerschap, val je in een vangnetregeling en betaalt het UWV aan de werkgever. Dus ik ben dan een lekkere goedkope arbeidskracht :evil:

15. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    wauw, verwachte heel veel pagina's bij te moeten lezen na 't werken maare is niet heel gezellig geweest hier :) . Ach, jullie miste me vast ;)

Loran, beterschap enne fijne vakantie (of is ie al weer afgelopen?)
    Enne rustig aan doen he? zoveel harde buiken lijkt me echt niet fijn.... Ik voel hier trouwens ook verschillende dingen hoor, schopjes, draaien, kriebbelen enz. maar allemaal even mooi
    :D :D

mammavanamber, hoe is het gegaan vandaag? Heb onder het werken hart lopen duimen voor je hoor!

Raccon, he wat leuk, foto's van je baby kamer ( en zo spontaan :D )
    Ben ook helemaal verliefd op die kast, echt heel leuk! Enne eet smakelijk voor vanavond!

missgroovy, ben vandaag ook ff de miss etam binne gelopen maar er ook snel weer uit! stond echt een rij tot achter in de winkel.. Ga maandag wel ff ben ik ook vrij ;) Enne, kan me voorstellen dat het moeilijk is om er iets van te zeggen tegen je schoonmoeder. Is niet leuk als ze geen aandacht hebben maar te veel is ook niet alles. Maar de gordijnen zijn wel erg mooi!

Chigirl, das schrikken bij de verlos!
    Maare als je moeite hebt met op je zij te blijven liggen, zo'n voedings kussen achter je rug leggen doet wonderen. Kan je ook lekker tegenaan leunen...
    Weet je zeker dat je niet zomaar op je rug kan gaan liggen. Lijkt me trouwens wel dat je stukken minder relaxt slaapt op zo'n manier. Zou steeds van mijzelf wakker schrikken als ik zou draaien.

Woepie, dat moet helemaal een grote verhuizing zijn geweest, is met eentje al een gedraai maar met twee....

Miza, hoe was de kraam visite?

Knuf daantje

16. Niet meer actief

pff druk dagje gehad vandaag
    openening van de speeltuin hiero wat erg leuk was voor die 2 meiden
    en dan ben ik nu net klaar met bbqen heerlijk hmmm
    mijn vader kwam mijn nieuwe telefoontje brengen
    heb een nokia 7373 echt een gaaf dingetje ik natuurlijk gelijk alles uitproberen hihi mannetje weer hey je hebt visite hoor
    maakt allemaal niks uit maar hij heeft 2 weken trug een nieuw mobieltje gekregen en daar heeft ie geowon 4 dagen aan een stuk mee lopen spelen dus laat hem lekker effe stil houden over mij ha ha ha ha ha
    maar goed ik ben blij met dat dingetje en pingel dus rustig doorlaat maar lullen hoor
    hier hebben we inmiddels ook de beloningskalender uitgevonden
    voor mijn dochter die kwa gedrag (goed gedrag dan) nogal achteruit gaat
    ze mag nu voor elke dag dat ze lief is geweest een ster plakken en bij 7 sterren krijgt ze een beloning maar bij een kruis duurt het nog eens 7 dagen voor ze de beloning krijgt
    enz enz enz
    hopelijk helpt dit wel
    hier waren mike en ik het in elk geval over eens deze methode de laatste tijd is het namelijk zo dat als we ruzie hebben het meestal over haar gaat omdat ik het vaak niet een kan zijn met zijn manier van opvoeden omdat ik vind dat we samen een manier moeten ontdekken en niet zomaar klakkenloos zijn manier kunnen over nemen
    maar goed heb er nu wel vertrouwen in dat dit gaat werken
    op hoop van zegen dan maar
    zo en nu ben ik moe en ga ik achterover leunen hoor pfff wat een dag
    en wat een super lekker weertje

17. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal

Jullie hebben echt van de zon genoten zeg bijna niemand hier geweest.
    Nou ik heb het ook overleeft gister hihi.
    Ben vandaag al weer erg vroeg wakker zomer kriebels ga zo lekker m'n paardje buiten zetten.Later een verjaardag en daarna komt mijn moeder hier barbeqeu maken.
    Ze komt ook naar de kamer kijken was een week weg.
    Had wat mexx kleertjes gekocht via mp echt super ze zijn gewoon nieuw en echt niet duur.Had nu 4 dingen voor 17 euro incl verzenden in de winkel betaal je dat voor een echt een aanrader.
    Ben echt verslaafd moet echt stoppen maar het is zo leuk.

Raccon mooi je kamer geeft een goed gevoel he klaar of bijna klaar.

Loran beterschap.

Verder is het wel oke geloof ik met iedereen nou geniet allemaal weer van het mooie weer ik ga het zeker doen na gister.

Groetjes

18. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Goeiemorgen meiden!

Ik heb een tijdje niet geschreven maar hier ben ik weer.. Heb het meeste wel mee gelezen maar jullie kletsen zoveel :confused:

Jeetje wat een weertje he, echt genieten en buikje showen..

Ondertussen ook alweer wat mooie echo's voorbij zijn komen, heerlijk! Iedereen is nou toch wel over de helft heen?

Manlief is nu de babykamer aan het in elkaar zetten, echt leuk dat ik straks eindelijk me kast in kan gaan ruimen..

Gister verrasd met een babyshower, georganiseerd door me vriendin en moeder en super verwend en super veel lol gehad...

Voor vandaag, geniet lekker van het weer allemaal!

19. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    jeetje ben er even een dagje niet en er is weer een boel geschreven

voor de gene die nu blij zijn eindelijk wat meer cup te hebben, hoop ik in tegenstelling dat het niet meer door blijft groeien.
    had altijd een groote D of E maar nu heb ik laatst toch wel een F moeten kopen... pffff.
    vind het op zich niet erg en heb het er graag voor over natuurlijk maar zodra hier geen kindjes meer komen ga ik toch wel overwegen tot een borst verkleining/correctie
    wilde ik trouwens al heel lang hoor maar werd me al aangeraden dit te doen na dat ik kinderen had gehad daar ik ook graag borstvoeding wilde gaan geven als ik ooit kinderen zou krijgen.

gisteren waren we met mijn zus gaan kijken voor een buggy
    haar kereltje is nu 5 maanden en gewoon nu al uit zijn wandelwagen gegroeit, hij heeft kwa kleren gewoon maat 74 :confused:
    dus zijn we eerst naar verlserbroek gegaan naar Gardo en meteen geslaagd en hierna nog even naar beverwijk
    jeeeej wat kun je daar leuk baby shoppen zeg!
    daar bij de mc donalds heb je 3 baby warenhuizen dicht bij elkaar
    1ste is me even de naam ontschoten
    2de prenatal
    3de baby dump

dus na even eerst wat gegeten en gedronken te hebben bij de mc zijn we eens flink aan de shop gegaan :D

leuk pakje bij de prenatal gevonden met twinkel twinkel little star erop
    is het liedje wat ik vanaf dat ik zwanger ben al voor ons ventje zing en was er natuurlijk meteen helemaal verliefd op.

verder nog een lakentje, molton ,hoeslaken, hydrofiel luiers, hydrofiel washandjes en spuugdoekjes gekocht.

volgende maand nog even zo'n setje halen en dan ook nog 2 dekentjes erbij.
    wil graag een oranje en een groen setje hebben.
    en voor de rest nog gewoon nog wat wits
    maar denk dat dat allemaal wel goed komt als mijn zwangerschaps verlof in gaat 8)

nou mensen ik ga eens even kijken of ik mijn mannetje het bed kan uit krijgen.
    hij wil gaan bbq-en vanavond maar dan moet er nog wel wat vlees worden gehaald (ja wij hebben een plus die 7 dagen in de week open is)

fijne dag nog allemaal!

20. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi Ladies,

Daar ben ik weer eens...ben een tijdje niet geweest, maar dat kwam door de verbouwing van de badkamer, pfff...wat een rommel in huis, alles zit onder het stof :cry: . Maar de badkamer is nu af en het is heel mooi geworden, kan ik straks mooi met de kleine in bad ;)

Vanmiddag gaan we weer naar het huis van mijn schoonouders in de bossen, ze zijn weer 12 dagen weg (vakantie) dus kunnen wij na deze klusperiode even bijkomen en relaxen in hun luxe huis ;)

Vanmiddag dus voor het eerst met de witte benen in het zonnetje... 8) en vanavond BBQen bij vrienden, gezellig!

Verder gaat alles hier okay, ik voel de beeb ook vaak en veel, en ook het verse fruit (salades) en de aarbeien zijn op dit moment favoriet bij mij.

De afgelopen week ben ik niks aangekomen gelukkig (de afgelopen 3 weken was het steeds een kilo per week :confused: ) maar nu is het gelukkig weer even stabiel...ik was al bang dat ik over een maand mijn zwangerschapsrokken / kleding niet meer zou passen (maat S) :) Ook sneu, heb je net je best gedaan om een leuke zomer-positie-garderobe aan te schaffen, pas je er tegen die tijd niet meer in :confused: :) :)

Ach ja, veel water drinken en gezonde snacks eten (fruit, rauwkostsalade, bosje worteltjes :) ) dan kom ik de zomer nog wel door met mijn kleding denk ik...

Geniet van het supermooie weer allemaal en tot over 12 dagen!

Liefs,
    Borsatofan

Deel Deze Pagina