Goedemorgen allemaal! Mmmm, wat een lekker weertje weer he, echt genieten. Borsatofan...foto's van de nieuwe badkamer? Ben wel erg nieuwsgierig hoor! Enne, die zorgen om de leuke zomerkleding ken ik hoor! Ik kom niet aan, maar toch lijken me heupen een stuk breder en ben ik bang dat ik straks al die leuke rokjes en jurkjes niet meer in kom...afwachten Poeizie: goede tip van beverwijk, gaan wij binnenkort ook even kijken. En dat van twinkle twinkle little star-pakje, is hier ook al in huis, het gedichtje komt op de muur Erg leuk! Woepie: fijn dat jij en je mannetje weer goed praten samen! Loran: doe het rustig aan...nn...wel je beebiesite weer ff aanzetten hoor! Ben benieuwd...leuk om te lezen altijd! Wie was het nou ook alweer met het huis? Sorry, ff kwijt...maar is het wat geworden nog met kijkers? En fijn om toch nog even viavia te horen dat het met lintje82 nog steeds goed gaat. Gisteren vierde mijn moeder haar verjaardag, lekker in de tuin gezeten en 's avonds naar een pannenkoekenhuis gegaan (is voor de kleinkinderen goed te doen). En daar van mijn oma een behoorlijk dikke enveloppe gekregen Ze geeft het liever uit een warme hand, dan uit een koude...erg lief van haar, maar way to much! Verder even snel met de camera van mijn mams een buikfoto gemaakt, kunnen jullie de vorderingen even bekijken. Nu ff snel de tuin in en de nieuwe plantjes erin zetten en dan weer hard aan de studie! Tot later!
Zo gisteren heel erg druk bezig geweest om het schuurtje hier weer op te ruimen, was eerlijk gezegd weer een puinzooi maar ik werd helaas gisteravond gestraft met zo'n bekkenpijn dat ik echt niet meer kon lopen Nu vandaag dus verplicht rustig aan, dus eerst uitslapen (he wat erg ) en toen nog even lekker gelegen en voor het eerst mijn buik zien bewegen van de bewegingen van de baby, zooooooo LEUK! Verder blijft het hier enorm kriebelen als jullie het over kinderkamers en het kopen van babydingen hebben en zo.. dat hebben we hier dus nog steeds niet gedaan.. ARGH ik wil ook! Maar ja ten eerste heb ik gewoon nog heel veel omdat het de tweede is en ten tweede hebben we steeds zo weinig tijd.. maar ja als ik dan denk nu bijna 22 weken zwanger en wil het voor de 37 weken toch echt afhebben, dus dat is 15 weken waarvan we nog 2 weken op vakantie gaan is dus nog maar 13 weken om het af te krijgen. Iedereen zegt oh dat valt wel mee, maar te bedenken dat we 's avonds maar weinig tijd hebben en maar 1 van de 2 weekenden "niets" te doen hebben, dat betekend dus nog maar 6 a 7 zaterdagen en 6 a 7 zondagen, das toch echt niet veel hoor Sorrie zal jullie niet verder lastigvallen met mijn gezenuw Verder spijt het me dat ik zo slecht reageer op iedereen, maar er staat altijd zoveel als ik kijk en moet ook altijd met een schuin oog op mijn kleine mannetje letten, dus ik lees mee, ik leef mee en doe geregeld een poging om te reageren, maar valt niet mee dus
Mist, leuk he, dat bewegen van je buik...kan ik ook zo van genieten, zo grappig! Maar even een mededeling voor alle dames die ontzettend voor mij geduimd hebben tijdens het tentamen: het heeft gewerkt! Ik heb een hele dikke 8. Ben helemaal heppiedepeppie! En nu weer snel naar buiten
Dan ben ik toch wel benieuwd wat voor cijfer je had gehad als je het idee had gehad dat het wel goed was gegaan
Haha vergeet ikd at er weer bij te zeggen supergefeliciteerd met je 8 dat scheelt een herkansing op je uitgerekende datum
Wat een mooi cijfer Kiki80, gefeliciteerd! Wij hebben vandaag heerlijk van het zonnetje genoten. We zijn eerst naar een dierentuin bij ons in de buurt geweest. Erg leuk , we hebben vooral ontzettend genoten van de chimpansees. Die waren erg komisch. Schoven met ronde tonnen telkens rondjes door hun verblijf. Maar goed, ik kwam er wel achter dat mijn uithoudingsvermogen nog niks, nakkes, nada is.. Na twee uur in de dierentuin had ik het al helemaal op.. Dus zijn we rustig aan weer richting auto gegaan. (we hebben wel alles gezien, was een kleinere dierentuin. ) En nu zitten we lekker in de tuin te genieten van het zonnetje. We doen vandaag maar lekker makkelijk met eten. We halen wel iets bij de afhaalbistro ofzo. Gisteren hebben we baby gesnoven bij onze kennissen. Wat een klein popje lag er in het ledikantje! 48 cm lang en dan is ze ook nog twee weken te laat geboren. De kleertjes die we gekocht hadden , vielen in de goede smaak. Mirte heeft nu haar eerste spijkerbroekje met een leuk shirtje er op, waar haar ouders allebei helemaal weg van waren. Missie geslaagd! Altijd leuk als mensen zo enthousiast reageren!
Och, zo'n klein popje -> zo leuk! Kiki, gefeliciteerd met je 8! De baby is vandaag erg rustig.. zou het door de warmte komen? Mijn man is net voor een week vertrokken.. pfff.. bleh.. niks aan. Ik mis hem nu al, deed net heel stoer toen hij wegging.. 8) maar toen de deur dicht was -> Ben altijd zo bang dat ie niet meer terugkomt, verongelukt ofzo.. Hoe ik daar toch bij kom?! Verder.. ben ik supertrots op mijn mooie buik Ik voel me heel bijzonder daardoor. Verder, wel wat rugpijntjes en wat bandenpijn (als het bandenpijn is wat ik voel). Vragen: Ik slaap trouwens het liefst op mijn rug tegenwoordig, en jullie? Mag ik straks in de auto geen (onder)gordel meer om? Tijdens het klussen komt mijn drinken omhoog en gewoon rechttoe rechtaan is niet prettig voor mijn buik.. en eigenlijk heb ik ook niet zoveel behoefte meer aan klussen.. maar in de boekjes staat dat "de lust" juist in deze periode moet komen. Jullie?
Ik dacht; waarom reageert er niemand? Maar iedereen zit natuurlijk buiten.. wat doe ik hier achter de computer? Zwanger zeker! Tjongejonge die hormonen.. blij, emotioneel, blij, supergelukkig, verdrietig.. ooooow en voor de 100e keer vergeet ik weer iets. Kennen jullie dat gevoel dat je een kamer binnenloopt en denkt; "ehm, wat deed ik hier ook alweer?" Wel, dat heb ik iedere dag 1000 keer! Loop ik naar boven.. "ehm, wat doe ik hier".. loop ik weer naar beneden, ga ik zitten en dan ineens: "Oooooooooowh.. zucht" Word gek van mezelf. Maar ben wel heel bij... ehm.. ooowh.. ehm..OW JA! mooi weer, naar buiten! xxx liefs
nee.. echt niemand.. haha.. dan sluit ik ook maar even af. Morgen functioneringsgesprek. . vertel ik daarna wel alles daarover! xx Lintje
Snap het precies hoor dat je bang bent dat je man verongelukt, daar ben ik met mijn man ook altijd bang voor (moet 1 uur per enkele reis rijden met de auto) Zou er niet aan moeten denken om mijn lieve kerel te moeten missen maar goed tot nog toe zorgen voor niks gelukkig! Autogordel moet je om zelfs, heb wel wat gehoord over op andere manier dragen of zo, maar heb ik nog nooit gedaan eerlijk gezegd.. Tja klussen heb ik dus nog steeds heel veel zin in, al noem ik het niet klussen, want zo'n klus is het niet. Ik vind het nog steeds heerlijk om te vrijen is ook amper weggeweest deze zwangerschap en de vorige zwangerschap heb ik ook tot 42 weken zwangerschap gewoon sex gehad Vergeetachtig hier helaas ook, maar ja hoort erbij.. Voorbeeld: sta in de supermarkt, bij de koelafdeling ik had hier wat nodig ik had hier wat nodig.. nou ja weet echt niet wat... paar stappen van huis vandaan, verdorie TOETJE GRRRRR en zo zijn er nog genoeg voorbeelden te verzinnen, maar bovenstaande komt bijna elke supermarktbezoek (dus elke dag) weer voor
Last van vergeetachtigheid? Euhmmm, wat kwam ik hier ook al weer doen? Op mijn werk met b.i. toch drie keer de trap oplopen om iets op te halen uit een van de kantoren en na drie keer er achterkomen dat ik steeds met iets anders beneden kwam... Zelfs briefjes helpen niet meer want ik weet niet waar ik de briefjes laat, raak ze kwijt of vergeet dat ik een briefje had gemaakt. De autogordel probeer ik zo laag mogelijk onder mijn buik te dragen, je kunt wel van die aparte aanpassers kopen geloof ik, maar ik heb het toen ook niet gebruikt en als het echt noodzakelijk was, had de VK je er ook wel op gewezen. Ik slaap het liefst op mijn zij, maar even op mijn rug is heerlijk ivm mijn b.i.. Nu las ik alleen gisteren hier het verhaal van .... (dat bedoel ik dus met vergeetachtigheid) die bij de VK was en het hartje even wegviel toen ze op haar rug lag. Nou, ik heb er meteen vannacht een nachtmerrie over gehad. Want als ik slaap, weet ik echt niet hoe lang ik op mijn rug lig. Ik heb wel tegen mijn man gezegd dat als ik nu ineens 's nachts raar begin te doen en ik op mijn rug lig, hij me direct op mijn linkerzij moet draaien. Nu durf ik amper meer op mijn rug te liggen omdat ik als de dood ben dat ik die aders afknel.... Toch eens mijn VK naar vragen, hoe dat nu allemaal precies zit. Lekker weertje hè?! Heb lekker de hele dag in de tuin (m.n. in de schaduw) gezeten met een goed boek. Heerlijk! Aan het eind van de week werd het maar 12 graden, hoorde ik. De 27e gaan we een weekje weg, ik hoop dat het mooie weer dan aanhoudt! Lintje succes morgen met je fg; ik heb ze morgen ook, maar dan als leidinggevende. Je werkt toch zeker niet bij ons
Oh lekker zeg een weekje weg, gewoon in nederland of ergens anders? Oh ik slaap trouwens vooral op mijn zij, heb ik altijd al gedaan dus das niet zo'n probleem
Dat was ik en ik heb dus precies hetzelfde en ben als de dood dat ik ineens toch op m'n rug lig. En ik slaap al zo slecht
Aahh, wat een heerlijk weekend, mag van mij lekker zo blijven 8) Kwam er vanmorgen achter dat ik een rok heb, die ik dus al jaren heb, die gewoon een positierok blijkt te zijn. Weet ik ook meteen waar die brede elastische band goed voor is Ja dat vergeetachtige, als ik de boodschappen niet al een week van tevoren op een lijstje begin te schrijven dan vergeet ik echt iets, gisteren de jus dus, gelukkig ging manlief nog een keertje terug. Lief he, en hij heeft al zo'n hekel aan winkelen op een zaterdag. Zo moet ik ook al anderhalve week iets betalen wat ik op mp heb gereserveerd, maar ik vergeet iedere keer mn portemonnee naar boven mee te nemen. En ben natuurlijk te beroerd dan om em even te gaan halen. Echt heel suf, ik loop tijdens dat ik dit stukje zit te tikken naar beneden en ik kom terug... nog steeds zonder portemonnee Ik slaap op alle kanten, links rechts en dan weer even op mn rug, maar het meest op mn zij, met een kussen tussen mn benen. En klussen, tja, mijn periode van extra veel zin is helaas voor manlief ook nog niet aangebroken. maar ik was altijd al meer een knuffelaar geweest. Autogordel? Moet die anders dan? Kiki, gefeliciteerd ! En wat lief van je oma, maar ze heeft wel gelijk, liever uit een warme hand. Uk is echt aan het trappelen hierzo, heerlijk gevoel, maar bij mij is het altijd een ploepje, ik herken het kriebelen en draaien etc. niet echt. En Mist, ik neem aan dat het echt wel afkomt voor augustus Borsatofan, ben ook wel benieuwd naar jullie badkamer, hier gaat ie eind mei omgebouwd worden. En cupmaat F ? ik heb gewoon B nu, draag eigenlijk ook nog steeds geen bh, nooit gedaan, moet straks natuurlijk wel al het gaat lekken, maar weet iemand of het kwaad kan als je ze niet draagt? Zo, nu weer genoeg geklept, nu eerst douchen, even mn buik weer bewonderen in de badkamer spiegel
kiki80, mooie buik meis! Enne gefeliciteerd met je 8! Mist, kan me voorstellen dat de kriebels af en toe toeslaan... Had er zelf ook een tijd last van. Ging me allemaal niet snel genoeg... Enne mooi he? je buik zien bewegen..... Kan er naar blijven kijken alleen houdt uk er dan vaak mee op Lintje, lijkt me ook helemaal nix hoor dat je hubbie weg is....Kom maar vaak hier de gezelligheid opzoeken Slaap hier ook het liefst op m'n rug. De verlos had ons gezegt dat als de beeb er last van zou krijgen ik het eerder zou voelen... Word nu ook wakker als ik te lang op m'n rug lig met een drukkende "pijn" onder op m 'n rug. Als ik draai is er nix meer aan de hand. Volgens haar kon het (in zo verre) geen kwaad. Lang rechtop (stil) staan is hier ook niet lekker meer en "klussen" is hier ook minder als dat het was hoor. Maar genieten er nog steeds van En vergeetachtig, volgens mij valt het wel mee maar volgens hubbie niet. Ik zal all die voorvallen wel al vergeten zijn . Nee, loop hier ook geregeld naar m'n sleutels te zoeken of zonnebril. Of kom met verkeerde dingen naar beneden. Suc6 met je gesprek morgen! Ben hier trouwens goed verkouden! Hoe kom je er aan met dit weer Fijne dag allemaal morgen enne suc6 met werken. Ik ga morgen nog een dagje van het mooie weer genieten \/ Slaap lekker voor straks allemaal...
haha.. neeeeej, mijn leidinggevende is oud, kinderloos en verschrikkelijk. ehm.. en de rest.. Ik slaap volgens mij de hele nacht op mijn rug.. geen hartjegeklop meer? . ik moet ook maar zo'n voedingskussen kopen en achter mijn rug neerleggen. Lekker koesen allemaal! xx Lintje
hey kikki goed zeg die 8 van jou gefeliciteerd dat is wat er is blijven hangen vandaag ben een beetje erg mooi heb net weer 4 uur in de auto mogen zitten om mijn stiefdochter naar huis te brengen en met die warmte ik voel me zo gaar als een gekookt aardappeltje hihihi dus ik ga gauw weer bank hangen meiden sorry als ik iets over het hoofd heb gezien hoor ik beloof dat ik de volgende keer beter op zal letten oh en trouwens hierperdepiep ben vandaag weer 23 weken hihihih het blijven feestjes die dagen dat je een week verder bent
lieve schatten voor ik ga slapen alleen ff dit. Slaap lekker zoals je zelfs t lekkerst ligt. Mijn verlos en de verlos hier op t forum zegt dat. Jou slaaphouding heeft niks te maken met doorbleoding enz enz. Het kindje kan zelf nog volop draaien dus heeft geen last van hoe jij ligt. Pas als t kindje ingedaalt is enz is het voor jezelf en het kindje lekker als je wat vaker van houding wisselt. Gewoon lekker slapen je merkt zelf wel wanneer t niet meer lekker ligt,,,,dus bij deze slaap lekker