Pff heb gewoon 6 pagina's bij moeten lezen...... En u moet ik eerst op zoek naar het lijstje, was afgelopen week nl 1.5! kg aangekomen. Als dat zo door gaat wordt ik een kamer olifant.....
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 4 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 4,5 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren[/b
Goeiemorgen allemaal, ik had gisteravond een heel lang verhaal getypt, maar op de een of andere manier drukte ik op een verkeerde knop en weg verhaal ....Had even de energie niet meer om opnieuw te beginnen, dus vandaag maar weer met een frisse start ! Om even op afgelopen zaterdag terug te komen (de bezichtiging van ons huis en daarna de NVM open huizen route): heel toevallig hebben wij de geinteresseerde in ons huis gezien. Normaal gesproken zijn we altijd weg als er een bezichtiging is, maar deze mevrouw moest uit Amsterdam komen en aangezien de Coentunnel was afgesloten, was ze een half uur te laat.... Wij waren dus al weg geweest, mijn dochtertje wilde graag een keertje picknicken, en aangezien het zo een warme dag was zijn we in de auto gestapt met broodjes en drinken en naar Nauerna aan het kanaal gaan zitten. Toen de broodjes op waren zijn we weer richting huis gegaan, omdat ik zoooooooo ontzettend nodig moest plassen ! Komen we aan bij het huis, staat de makelaar daar nog te wachten op die dame.... Ik naar het toilet, kom ik terug, staat die dame opeens naast de makelaar.... Anyway, ik zag gewoon al aan haar gezicht dat ze het niks vond, noem het maar intuitie ofzo. We hebben dan ook nog niks gehoord van de makelaar. Wij zijn toen nog maar even naar de winkels geweest om dierenvoeding en plantjes te gaan kopen. Toen we weer terug kwamen hebben we lekker voor in de tuin op het bankje gezeten, genietend van de zon. We hadden een briefje opgehangen dat mensen ook in ons huis van harte welkom waren tijdens de open huizen route, maar we hebben echt niemand gezien... Maar dat vind ik aan de ene kant ook niet zo gek hoor, wie gaat er nu met dat warme weer huizen kijken ? Het was wel weer heel erg gezellig in de straat. Als het mooi weer is spelen alle kindjes buiten voor op straat en Amber komt nu op een leeftijd dat ze graag met andere kindjes wil spelen. Ze heeft afgelopen zaterdag flink wat vriendjes en vriendinnetjes gemaakt,ze vond het zo gezellig en ze was er helemaal vol van ! Ikzelf ben op een gegeven moment toch maar even binnen in de koelte gaan zitten, want ik werd een beetje naar van de warmte. Hebben jullie dat ook gehad ? Normaal ben ik echt een zon, zee en strand mens, maar nu ik zwanger ben heb ik het snel gehad in de zon hoor.... Vanmiddag moet ik trouwens weer voor controle naar de verloskundige. Ik hoop dat ze een oplossing heeft voor die ellendige jeuk van mij. Ik heb mezelf dus helemaal opengekrabt, en gisteren met dat warme weer schaamde ik me gewoon voor mijn blote benen.... Ik baal er echt van ! Ik blijf me rot smeren met zalfjes, maar echt helemaal niets helpt ! Iemand van jullie misschien de gouden tip voor mij ? Kiki, gefeliciteerd met je dikke vette 8, dat is nog eens een goed cijfer ! Lintje, ik slaap op mijn zij in de foetus houding om het zo maar te zeggen, maar die buik gaat toch wel steeds meer in de weg zitten hoor.... Enneh, "klussen" heb ik momenteel ook even geen behoefte aan. Ten eerste is het daar veels te warm voor en ten tweede is mijn zin nog niet helemaal terug. Gelukkig heeft mijn man er wel begrip voor, maar het moet ook weer niet te lang duren he Succes met je functioneringsgesprek vandaag ! Ik las ook iets over een autogordel, maar dat is helemaal niet verplicht als je zwanger bent ! Ik heb daar namelijk een heel goed voorbeeld van. Toen ik zwanger was van Amber en op het laatste eind liep, werd ik vanuit het dorp gevolgd door een politieagent op de motor. Toen ik mijn auto parkeerde in de straat ging hij met zijn motor achter mij staan en wachtte tot ik uitgestapt was. Hij begon met: mevrouwtje, u heeft uw gordel niet om, maar hij maakte zijn zin niet af... Hij zei toen: oh, u bent zwanger ! Van harte gefeliciteerd, veel succes met de bevalling en een fijne dag verder ! En hij stapte op de motor en ging weer weg.... Mijn vader is brandweerman van beroep en heeft tijdens mijn eerste zwangerschap gezegd: ik heb liever niet dat je op het laatste eind je gordel nog draagt. Dit in verband met een ongeval wat hij twee weken daarvoor had meegemaakt, een zwangere vrouw betrokken bij een zwaar ongeluk, gordel om, flinke crash gemaakt, kindje dood.... Nou dames, ik ga eens even kijken wat ze buiten allemaal aan het uitvreten zijn, want mijn afvoer borrelt als een gek en er komt een stank uit mijn afvoer. Ze zijn bezig met water afpompen ofzo uit de putten, gadverdarrie zeg, wat stinkt dat ! En ik heb niet eens een briefje gehad dat ze dit gingen doen, schandalig ! Anders had ik mijn afvoerputjes even kunnen bedekken.... Tot laters !
Mist, die kinderkamer wil ik ook zo graag aan beginnen. Maar ik heb begrepen dat de aannemer bij ons pas in juni/ juli tijd heeft dan heb ik daarna nog (uitgaande van de uitgerekende datum) min. 4 weken dat wordt dus klussen (echt klussen he!)met een dikke buik. Miza, leuk he die kleine beebietjes. Heb jij het nu ook erger dan normaal. Als ik ze nu zie begin ik helemaal weg te zwijmelen. Lintje - ik slaap het liefst op mijn buik,maar binnenin is iemand daar niet tevreden mee. Maar nu ik een voedingskussen heb, slaap ik half op het kussen en half op mn buik, heerlijk! - Je mag gewoon je ondergordel om (gevraagd bij rijles) alleen moet je er wel voor zorgen dat hij goed onderaan zit en dan eventjes straktrekken. - Lust teruggekomen? Was dat? Nee, dat is hier heel erg ver te zoeken, gelukkig ook bij mijn man, die kan alleen maar verliefd kijken naar mijn buik (moet eerlijk zeggen dat we misschien een keer per week nog een poging wagen). - Dementie? Tja .ik ben al drie dagen mijn zonnebril kwijt vergeet regelmatig mn sleutels, supermarkt zie ik zon zeven keer per week vaker nee hoor, helemaal geen last van. - En ik ben ook altijd zo bang dat mijn hubbie niet meer terugkomt van een van zn reizen. Hij sms-ed voor het instappen, onmiddellijk na het landen, elke ochtend (zijn tijd) als hij wakker wordt en s avonds als hij gaat slapen. Maar ik ben toch altijd weer erg blij als ie de sleutel in de voordeur steekt. Raccon, volgens mij kan het geen kwaad dat je geen bh draagt. Zolang het lekker zit, moet het goedzitten toch? Ik denk altijd dat je lichaam het zelf wel aangeeft als er iets niet goed gaat. Maar ook hier een cup b, nu CUP B, maar echt wel een bh nodig hoor, wordt er anders helemaal gek van wiebel wiebel Daantje78, bedankt voor je compliment aan mijn buikje! Enne, verkouden is dat ook geen zwangerschapskwaaltje? Hier al vanaf dag 1 bleeeh, blijf slijmie en snottie hoop dat het bij jou snel weer wegtrekt, in ieder geval zal het aan het weer niet liggen. Woepie, wat een ellende, met dit weer zo lang in de auto zitten...bleh! Ien, een kamerolifant -> dan woon je zeker wel heel erg ruim hihihihihi. Nee hoor, volgens mij komt het gewicht in stoten, en misschien is er volgende week weer een half kilootje af. Het komt allemaal goed hoor! Hier verder alles ok. Gisteravond met manlief naar Haarlem gefietst en lekker op het terras gezeten (met een glas cola ). Daarna nog even langs de italiaanse ijssalon...hmmmm...heb me ingehouden met twee bolletjes... Zo nu nog even de tuin een ochtendsproeibeurt geven en dan op naar de rijles . Tot straks! En lintje, succes he!
Goedemorgen dames, pfff weer heel wat tekst en de gelft al vergeten.... zucht. Kiki gefeliciteerd met je mooie cijfer, lekker geen herkansing ! zijn die blauwe duimen niet voor niets geweest Vrijdag avond en zaterdag van 8.30 tot 21.30 bezig geweest in mijn moeders nieuwe huisje maar gelukkig is nu bijna alles af. Nu kunnen we rustig aan de badkamer gaan beginnen. Maar resultaat dikke pijnlijke enkels. Hier nog niet veel zenuwen maar die komen straks vast wel. Mijn schoenmoeder gisteren verteld dat ik vandaag een sollicitatiegesprek heb, zegt ze doodleuk: Dan moet je proberen je buik een beetje te camoufleren. Mijn man en ik heb liggen rollen over de grond van het lachen, want camoufleren is echt geen optie meer. Morgen naar de VK voor controle, heb allemaal het idee dat ik momenteel een groeitspurt aan het maken ben, niet zozeer in gewicht maar meer in omvang. Als ik straks tijd heb zal ik laten weten hoe het gesprek ging. Fijne dag allemaal geniet nog ff van het weer, maar let op niet teveel zout want dan krijg je net als mij van die varkenspootjes.
Dit is echt heel herkenbaar! Ik heb zo'n jeuk op mijn scheenbenen, dan word ik soms wakker van de jeuk! Bij mij helpt ook vrij weinig, maar het is wel erger als ik me niet na het douchen insmeer met bodylotion. Nu gebruik ik die met een kleurtje zodat ik toch nog een beetje van die melkflessenbenen afkom!
Metholpoeder of creme werkt goed tegen de jeuk, anders er echt even naar vragen bij de vk wat je het beste kan doen, is een veel voorkomend probleem. (zwangerschapsjeuk)
Mamalieske succes zometeen. Ik heb hier last van brand voeten Slaap super momenteel en weet niet hoe ik slaap val op m'n zij in slaap. hier verder lekker weekend gehad zo wat dingen doen en verder lekker niks vanavond werken. Groetjes Sonja Heb even niet bij gelezen
Tja van de autogordel vind ik een beetje moeilijk. Ik draag hem gewoon wel hoor. Als ik een auto-ongeluk krijg en vlieg uit de auto en ik overleef het daardoor niet, lijkt me ook een minder idee. Tja gewicht gaat hier ook lekker omhoog... zit bijna al op 5 kilo, snap niet dat er hier zoveel nog maar weinig zijn aangekomen, en ben helemaal geen snoeperd hahaha... Over de jeuk, misschien kan je niet tegen de bodylotion die je gebruikt, hoor ik ook wel eens. Misschien een andere proberen? Lintje, succes met je gesprek! Kiki gefeliciteerd met je 8! Ik slaap altijd al op mijn zij af half op mijn zij met opgetrokken been en dat gaat nog heel goed. Ging gisteren op het gras even op mijn buik liggen, maar dat werd meteen afgestraft! Ze was het er duidelijk niet mee eens )
Nou over dementie gesproken, ontdekte om 10 voor half 10 dat ik om 10 uur bij de verlos moest zijn en dat is normaal een half uur lopen. Nu moest ik me dus nog aankleden, mijn zoontje nog aankleden ontbijten en erheen lopen, maar ik heb het gehaald! En mijn bloeddruk was ook nog goed Maar goed alles was dus verder goed, nog een keer na 4 weken en dan alweer om de 3 weken, begint dus alweer op te schieten..
Hoe laat had mamalieske haar soll.gesprek? In ieder geval succes! Je kan het! pff.. ik heb verrot geslapen (door warmte en afwezigheid man)..bleh. Om 15.00 uur FG.. dank voor jullie succeswensen, stel jullie later weer op de hoogte! xx Lintje
Hoi lieve meiden. Ik was van het weekeind erg moe door het werken in de ochtend uren dat ik geen puf had om hier te komen en te lezen of reageren. Maar hier ben ik weer. Mooi weer he? Kiki van harte meid met je mooie 8,ben erg trots op je. Vanmiddag om 16.30 heb ik weer examen voor de bromfiets en o ik hoop het zo te halen,ben ik er teminste vanaf. Duimen julie voor mij? Vanavond om 19.30 voor de eerste keer zwangerschap gymnastiek met mijn vriend,samen bevallen heet het. Ben erg benieuwd. Ik ben vanavond laat thuis dus morgen vertel ik julie hoe mijn examen is geweest en de cursus. Mijn lief klientje in mijn buik beweegt steeds meer en voel nu van die golfjes in mijn buik,echt een beweegend weezentje zeg maar en dat is zo mooi. Ja en ook ik zie mijn buik wel eens op en neer gaan als mijn kleintje gaat bewegen. Mooi is het toch he. Iedereen een fijne dag en tot snel weer,morgen ben ik er zeker weer hoor. Doei Teddy.
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 4 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 5,3kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 7,0 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren[/b] Even mijn gewicht veranderd Van 4,5 kg -> 7 kg. erbij. En waar ik het laat? Geen idee. Krijg nog steeds te horen of ik nog maar 3 maand zwanger ben . Mamalieske -> Succes met je soll. Gesprek! Woensdag mag ik weer naar de VK! Jippie! Ben benieuwd of ze nog steeds voor op schema ligt . Lekkere dag vandaag, nog 6 dagen vrij!
Teddy we gaan voor je duimen Mamalieske succes,,,,ben ene beetje laat maar hoop dat ik nog meehelp Dragen autogordel: Begin 2006 is de wet op het gebruik van de autogordel aangepast in die zin dat er géén uitzondering meer is voor vrouwen die zwanger zijn. Voorheen deden veel zwangere vrouwen de veiligheidsgordel deels achter de rug om, zodat er alleen een heupgordel overbleef. Vanaf nu is dat niet meer toegestaan. Ook als je zwanger bent moet je de driepuntsgordel dragen zoals het bedoeld is. In de praktijk De veiligheid van je ongeboren kind valt of staat met je eigen veiligheid. Dat betekent dat je jezelf altijd maximaal zult moeten beschermen en dus de autogordel op de juiste manier moet dragen. Doe je dit niet dan loop je onnodig veel risico's in geval van een aanrijding. De foetus zit goed beschermt in je buik door het vruchtwater en kan best wat hebben. Een tip voor je rijcomfort is om het onderste deel van de gordel zo laag mogelijk onder de buik te plaatsen. De autogordel draag je het beste als volgt: schouderband boven de buik, heupband over het bekken. Ik dacht dat je bij de anwb een speciale band kon kopen voor aan de gordel,deze zijn speciaal voor zwangeren. Dus als de politie je tegenwoordig aanhoud dan krijg je wel een boete Gisteravond heerlijk gebbqt of je dat ook schrijft Echt genieten zo'n tuintje. Dat wat hier geschreven werd over vergeetachtig zijn hihi hier nog 1. Loop ook tien keer ergens heen en weet dan niet meer wat ik ging doen, echt heel erg. Gelukkig kan ik er zelf nog om lachen
Hoi meiden, vanochtend mocht ik weer naar de gyn. Alles is prima inorde. Bloeddruk was 125/80 en het hartje was meteen luid en duidelijk te horen. Over 4 weken mogen we weer komen. Dat betekend dat we nu drie weken lang niet naar het ziekenhuis hoeven, en dat is in mijn geval heel bijzonder, want ik ben de afgelopen weken minstens 1x per week in het ziekenhuis geweest. Daarna zijn we even naar de bouwmarkt geweest en hebben aquablauwe muurverf en stempels gekocht. Ideeën genoeg nu voor de muren, vraag me nu eigenlijk af of alles wel gaat passen... haha. Mijn duimen draaien voor alle meiden met gesprekken en examens. Allemaal veel succes!
Hoi meiden Hier niet zo veel te melden, gaat allemaal wel goed. Voel de kleine steeds vaker en duidelijker. Slapen wordt lastiger. Helemaal na het verhaal van het stoppende hartje, kan ik haast niet meer slapen Ik lig namelijk best veel op mijn rug en schrik nu iedere keer wakker . Woensdag weer naar de vk, dan zal ik nog ff vragen hoe dat nou zit. Misschien dat zij mij gerust kan stellen, want nog 4 maanden zo slecht slapen gaat natuurlijk niet.... Ook van mij veel succes voor mammalies en Lintje. Teddy succes met het examen, hoop dat het nu gaat lukken. Maar jij was in the winning mood toch met je 8? Moet lukken ! Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 4 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7.0kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, + 6.0 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +0,4 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren[/b] Ik heb ook ff mijn gewicht aangepast. Loran je had jouw gewicht bij mij gezet. Hihihii Ik dacht: 7 kilo huh?!? Hier staat de teller op 5,5 kilo. Maar die van de vk geeft meestal een halve kilo meer aan, dus ik rond het maar vast af op 6 kilo Gisteren mijn schoonmoeder ff afgeserveerd wat betreft mijn gewicht. Bllllg wat word ik daar ziek van zeg, dat gezeik over hoe 'dik ' ik word. Op een gegeven moment vroeg ze hoevéééél ik al wel niet was aangekomen (eigenlijk vind ik dat een ongepaste vraag waar ik helemaal niet op wil antwoorden, maar goed). Ik zeg: tot nu toe 6 kilo. Was ze stil van: HAAAAAAAAAAAAAAAAA PUH Tjonge jonge zeg, misschien dat ze zelf 80 kilo is aangekomen tijdens d'r zwangerschappen dat ze er zo achterlijk over doet. Maar 6 kilo had ze niet zoveel op te melden. Eerst viel ze stil en toen: ooooh wat netjes !!! Dus ik nog over mijn buik wrijven: ja dit is allemaal baby... Nou ga nu snel ff boodschapjes doen. Fijne dag allemaal Groetjes Kirsten
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 4 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren[/b] Ik zit dus onderhand op een totaal van 1,3 kilo erbij Morgen heb ik weer een echo omdat er op het echoformulier stond dat de placenta voor lag terwijl ze tijdens de echo had gezegd dat hij achter lag. nu maakt dat niet zo heel veel uit, maar je blijft toch twijfelen van ben ik nu gek of is het fout ingevuld.. Ik heb de echoscopiste opgebeld en morgen om 12 uur mag ik nog een keer komen dan kijkt ze nog even voor me! Gelukkig! Helaas lijken sommige mensen het niet zo te snappen en denken dat ik gebeld heb voor puur een nieuwe echo, maar das niet het geval, maar ik zie het helemaal gebeuren dat ik straks voor wat voor reden dan ook nog een keer een echo moet en dan:"hej eerst op de voorwand nu op de achterwand, das niet goed een placenta hoort zich niet zo'n eind de verplaatsen" en dan ineens paniek of iets.. nee daar hb ik niet zoveel trek in eigenlijk..