Teddy, ook voor jouw gaan de duimpjes hard aan de slag! Mamalieske.....hoe is het gegaan? Heb aan je gedacht hoor! Lintje...jij al nieuws mbt je FG? Hopla, lekkere schoonmoeder heb jij, wil je die van mij lenen? Die zegt al de hele tijd dat ik alleen maar baby draag en dat ik echt niet extra ga aankomen...wat nou als ik dat wel ga doen? Durf daar niets meer te eten Mist, goh, dat is wel een handige manier om een echo te ontfutselen (is echt een grapje hoor!) Miza...ben wel erg benieuwd naar het eindresultaat van jullie kamertje. Loran...goede tijd voor vrije dagen uitgekozen
Goh dat is wel heel vervelend Mist om nog een keer naar jullie kruimel te moeten kijken Pff het is veel te mooi weer om op kantoor te zitten, ik wil naar buiten!
Tja dan is de airco hier misschien toch zo gek nog niet... Maar toch het ziet er zo lekker uit buiten!
Nou Ien, ik zit niet op kantoor maar wel binnen en ga ook niet naar buiten op het moment.. je verbrand hier namelijk levend gewoon Het is ook niet erg om nog een keer een echo te hebben hoor, ook al is het maar heeeel kort maar het is wel vervelend als mensen de hele tijd doen alsof je je aanstelt zeg maar.. nou ja ach het zullen mijn hormonen wel zijn waarschijnlijk
Woepie, heb jij je moeder ooit wel eens een kans gegeven ? misschien is ze wel niet zo slecht als jij denkt of zegt, kan ook zijn dat zij net als jij moeite heeft om zich te uiten, daar ooit wel eens aan gedacht?
Ik weet dat ik blond ben en behoorlijk lijdt aan zwangerschapsdementie, maar deze snap ik niet. Heb ik iets gemist of zo? Niet dat ik me ergens wil bemoeien, maar vroeg het me gewoon even af.
Wie gaat er trouwens nog een 3d echo laten maken? Wij op 18 mei. Ze raadde bij ons aan om het met 27 weken te doen, maar dan zijn we helaas op vakantie, dus wordt het 25,5 week, maakt ook niet uit.
Yep, wij gaan op 16 mei, met 26w6d! Met mijn ouders, die wilden dat zo graag een keer zien...zoals zij altijd zeggen: die techniek van tegenwoordig
Nou dames, ben eindelijk klaar met van alles regelen.... Moest vanochtend eerst de dokter te pakken zien te krijgen, begon om 9 uur en om kwart over 11 had ik beet.... Is toch niet te geloven En dat alleen voor een herhaal recept.. Zucht, ben blij dat ik de verloskundige moet bellen als ik op het punt sta te bevallen Maare daarna heb ik m'n sportclub opgebeld wat ik moest regelen om m'n abonement( of hoe je dat mag schrijven) 6 mnd stil te leggen, had ik dus een zwangerschaps verklaring voor nodig dus gelijk de verlos maar gebeld, briefje opgehaald en gelijk bij de sportclub afegeven.... Ben blij dat het mooi weer was om te fietsen Wel blij dat ik me nu niet meer schuldig hoef te voelen als ik weer geen zin heb om te sporten Iedereen met gesprekken en examens SUC6 (beter laat dan nooit toch ) Enne ga nu weer ff verder met m'n kippensoepje....Is volgens schoonmama ook heel goed voor je als je ziekjes bent en aangezien ik geen stepsils mag zelfs.... Moet toch wat
Ik wilde mn man een 3d echo geven voor vaderdag, maar dan was ik al te ver volgens de vrouw van het echo buro. Dus dan moest het 2,5 week eerder. En aangezien we nog steeds willen dat het een verassingsei blijft hebben we (had het 'm toch al verteld) na de 20 weken echo besloten geen extra echo te laten doen en de 120 voor iets anders leuks te gebruiken.
Wij wilde eerst ook een 3d echo laten doen maar is hier een aardig stuk vandaan en best prijzig vond ik... Doen nu een gewone extra echo... Ben ik ook nog blij mee
Middag meiden Ik kan deze opmerking ook helemaal niet plaatsen, zal het ook wel gemist hebben Wij hebben op 1 mei een 3d/4d echo. Wij gaan gewoon met zijn tweeën. Mijn ouders zijn met vakantie en mijn schoonouders... hmmm neuh liever met zijn tweetjes Wij gaan dan met 26 weken, ook in verband met vakantie (we vertrekken 3 dagen later). Heb er hartstikke veel zin in, nog 2 weekjes en dan beebje weer zien Mist trek het je niet aan. Laat iedereen lekker vinden wat ze willen. je hebt groot gelijk hoor. Als het flauwekul was, dan hadden ze je toch ook niet opnieuw langs laten komen! En ondertussen kun je jij nog lekker een keertje spieken naar je beeb Groetjes Kirsten
Hier trouwens ook nog steeds de kinderwagen niet besteld, en dat terwijl de levertijd toch 14 weken is...begin nu toch wel een beetje een gehaast gevoel erbij te krijgen...hmmm....misschien iets voor van het weekend...
Snap de opmerking ook niet helemaal voor Woepie het is ook niet iemand die bij ons augustus mama's hoort of wel. Hier ook zo warm ben aan het koken zo werken. Eigenlijk wel moe en geen zin om weg te moeten woensdag lekker vrij. Geloof dat het wel goed gaat met iedereen als ik het zo hoor. Ga me maar voor bereiden. Groetjes Sonja
Kiki Wij hebben vorig weekend de kinderwagen besteld. Omdat ik ook had begrepen dat de levertijd 14 weken was. Maar bij babaydump was de levertijd 4 tot 6 weken. Tenminste voor onze wagen dan (Mutsy). We laten hem nu in mijn 37e week bezorgen (half juli) Dus misschien dat het best wel meevalt Zou gewoon eens rustig gaan kijken en als je een te lange levertijd treft in een bepaalde winkel, misschien eerst eens proberen bij een andere winkel Groetjes Kirsten
Kirsten, blijkt dat ik toch wel verstandig was te wachten met het aanschaffen....er schijnt een actie komende te zijn bij prenatal volgens bronnen op deze site! FF afwachten en dan bestellen Sonja, eetsmakelijk alvast en werkse voor straks!
@Hopla-> hoezo zwangerschapsdementie? Zonet wezen shoppen met mams.. Bij de C&A een leuk shirtje gekocht, groen met wit, met op de buik 2 voetjes en er onder: Kickin' Baby. Echt een leuk shirtje ( alleen jammer dat die ondanks de kleinere maat me nog te groot uitvalt, ach ja, groei er wel in!). Lekker weertje nietwaar? In de Zon is het hier 31 graden! Heerlijk!