augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

@ Mist dan komt t helemaal goed met een handig mannetje in huis hihi, die van mij is alleen handig op t dak en voor de rest doe ik alles zelf. Ben zo trots op mn kapstok, gordijnen, gordijnen rails, lampen, verfwerken, kabels verleggen enz enz jaja en dan maar zeggen dat vrouwen niet handig zijn hihi ow ja in dezelfde tijd als mn mannetje t buro in elkaar gezet heeft heb de kast en kastje maar ff gedaan :D

Fibi: klopt als een bus dat verlof. Tis min 16 weken en als je kindje later komt heb je gewoon langer dat is wettelijk geregeld. Dus Sonjaw laat je niet gekmaken ;) zo is t gewoon hihi
    En als je nog geen brief hebt gehd ofzo kan t ook zijn datt bedrijf waar je werk niet weet dat als je ziek bent door zwangerschap t bedrijf dat zelf helemaal niet hoeft te betalen. T uwv betaald dat dan, dus das hun eigen fout. Ook jou verlof dadelijk betaald t uwv niet je werkgever, dus ze hebben niks te klagen hihi

Heb net ff t resultaat van mn deurtjes bekeken, ben er al helemaal blij mee. Nu de randen nog een keer morgen en de kast is af :D kan alles erin en hoeft er niet meer uit

Zag trouwens dat bij de prenatal een matrasje in de aanbieding is van 79,90 naar 49,90. Ik ga van de week een skijken wat voor iets dat is want dat is toch een behoorlijk verschil :D

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Kiki... de hop-bui delen? -> Volgens mij heb je hem al 100%! :D
    Ja, die werkende mannen van ons.. altijd maar weg.. de mijne komt vrijdagnacht weer terug.. niks aan zolang alleen..
    (klink ik al een beetje als een huisvrouw? ;) )

Teddy, GEFELICITEERD! :D

3. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Niets aan te verbeteren, heb diverse sites en boeken gelezen en vertelde dit verhaal aan mijn schoonzus en schoomoeder en die geloofde het dus niet.
    Dus boeken en sites er weer bij gezocht.
    Mijn schoonzus is er dus 2 jaar na dato achter gekomen dat haar baas het ook verkeerd heeft gedaan. Laat je dus niets wijsmaken.

4. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden, ik kom even weer bijlezen.
    Ik ben de keuken aan het uitsoppen. Ben al de hele dag bezig. Niet dat het hier zo smerig is hoor, ;) , maar mijn werktempo is niet meer zo hoog na al die weken rust.. Alles gaat in etappes nu, maar ik heb tijd aan mezelf, ben toch alleen in huis. Die nesteldrang ook. :D De koelkast en de vriezer zijn weer helemaal schoon, de kastjes zijn van binnen en buiten weer fris en ik heb een heleboel servies wat we toch niet gebruiken uit de kast gelaten.
    Ik heb nu zeeën van ruimte voor het kinderservies, de flessen en noem maar op! :)
    Moet zo alleen nog de buffetkast onder handen nemen en dan is alles weer op en top fris!

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Zo ben weer aan het einde beland, kan het niet allemaal meer volgen hoor :)

Lintje meisie geniet van je rust en zoek een leuke anders job, gaan we samen jobhoppen, nog meer gehop dus ;)
    En als je naar de arbo moet, zet hem op een janken maak maar eens gebruik van al die emoties.
    We zijn dan wel zwanger maar niet dom hé !

Dadelijk op kraamvisite, mama moest nog ff rusten en ik heb engelen geduld dus dadelijk weer op de fiets.
    Vanmorgen bij de vk geweest, alles is oke niets aan het handje volgende keer wel bloedprikken (is schijnbaar standaard met 27 weken) maar ze willen toch even mijn suiker checken omdat de kleine telkens ruim voor op schema ligt en ik harde buiken heb en zo veel moet drinken en plassen en het is geen blaasontsteking want dat is inmiddels 3x nagekeken.
    Ook mijn bloeddruk en gewicht is keurig 57kg en 120/65 toch heb ik het gevoel langzaamaan te veranderen in een kamerolifantje.
    Zwangerschapsbroeken gaan al strak zitten, dat word dus een maatje groter de volgende shop ronde :D

Mijn werkgever gebeld dat er referenties opgevraagd kunnen gaan worden, en waneer ik een voorstel van ze ga krijgen, en dat is inmiddels in de maak.
    Ik krijg het zeker deze week op de mat of in de mail, ben rete nieuwsgierig hoe ze denken van me af te komen.

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Aah Woepie, wat een schat van een dochter heb jij!
    Vind de rompertjes ook helemaal geweldig!
    Babyplanet zit hier helaas niet meer in de buurt, anders wist ik het wel! ;)

Teddy gefeliciteerd! En nu maar lekker brommen!

Lintje, geniet maar lekker nu.
    Ik denk dat de arbo niet moeilijk doet hoor. Ik ben laatst ook geweest en deze man was heel meelevend. Over drie weken mag ik weer even naar hem toe.

7. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    haha nee hoor daar heeft ze de leeftijd neit meer voor, die heeft al 3 kinderen die al een stukje ouder zijn geloof ik.. ze schijnt altijd wat hectisch te zijn heb ik gehoord ;)

@misgroovy

gelukkig ben ik zelf ook nog aardig handig, maar red het lang niet bij hem. Verder zijn mijn ouders ook nog razend handig wat dat betreft heb ik het dus erg getroffen ;)

@Teddy supergefeliciteerd!

Enneh helaas valt het verder niet mee met mijn dementie, want moest een extra scherm openen om goed op iedereen te kunnen reageren en dan nog ben ik bang dat ik maar een paar dingen eruit heb gepikt, maar als ik op alles moet reageren ben ik ook zoooooooooo lang bezig :p

8. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi Dames.

Heb geen geheugen meer, en weet niet meer waar ik na 4 pagina's op wil gaan reageren en op wie.

Geheugen laat me nu behoorlijk in de steek.

Was gisteren zelfs vergeten een kat uit mijn slaapkamer te halen, heeft er uren gezeten, en ik was die kat al kwijt, maar kon haar nergens vinden.
    Gelukkig springt die de raam niet uit, en heeft ze lekker voor de open raam gelegen in het zonnetje.
    Brave kat!

Morgenvroeg om half 10 bij de VK, ben benieuwd hoe het met de dame is.

Mijn kleine meid schopt flink..

Zal zo even een foto laten zien van mijn shirt ( met de 2 voetjes).
    Ze schopt ook precies daar waar de 2 voetjes afgebeeld staan, zou ze het weten?

Er waren verschillende kleuren, vond deze leuk :)

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Wauw wat een onwijs gaaf shirt is dat zeg !

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Idd, wat een super leuk shirt!

11. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Echt C&A ;)
    Geloof iets van 19,95 euro.
    Viel me nog mee :)

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Wist niet dat de c&a positie kleding heeft :confused:
    Echt heel gaaf. Zouden ze dat bij elke vestiging hebben?

13. Hoi meiden

Teddy gefeliciteerd met je bromcertificaat.

Ik had hier daartsraks weer en goeie grap zeg. Stap ik op mijn scootmobiel om ff lekker naar het stadhart te tuffen. Gewoon lekker weertje en een beetje rondsnuffelen.

Nou had ik wel de hele ochtend al helicopters hier vlakbij gehoord, maar ja, niks achter gezocht.....

Kom ik uit het stadshart rijden (dat is hier dus echt twee straten vandaan) met lekkere olie en hapjes van de Xenos. Vliegt daar een politiehelicopter heel laag, komt er een ME wagen aanrijden, springt allemaal politie uit... Die rennen daar voor me neus het park in, dus ik schrik me een hoedje. Leek wel een wild west film ofzo, jemug de pemug :confused:

Roept er een man naar me: er is een gevangene ontsnapt !

Dus ik ben maar snel doorgereden, dacht: wegwezen hier ! Komt er nog een politiewagen tegen het verkeer ingesjeesd aanrijden, terwijl ik daar over wil steken... Pffft zeg

Kijk ik net op de teletekst van TV west. Inderdaad vanochtend een gevangene ontsnapt, die naar het ziekenhuis was gebracht. Daar is ie ontsnapt en het laatst gezien... hier vlak achter dus.

En stond er dus al uren op de teletekst dat alle bewoners hier uit de buurt werd geadviseerd om ramen en deuren gesloten te houden :confused: !!!!!

Woehaaa wat een lol zeg, tuf ik daar op mijn karretje tralalalalaa :rolleyes: . Nou heeft de politie hier een sms-alert. Ik denk dat ik me daar tóch maar eens voor ga aanmelden.... ;) Wat een grap zeg....

Ik hoor geen helicopters meer, dus ik denk dat ze um hebben. Maar ik ga toch maar ff niet met de hond lopen

Groetjes Kirsten

14. Niet meer actief

hebben ze allang hoor bij mijn vorige zwangerschap heb ik daar ook veel gehaald

leuk shirt loran

15. Niet meer actief

en teddy gefeliciteerd meis kan je eindelijk legaal brommeren

16. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Teddy gefeliciteerd trouwens!
    Helemaal vergeten :oops:

Hopla, wat een gedoe zeg... Hier zou het hele dorp zijn uitgelopen.. Sensatie ;)

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Neem aan dat je het over de kleding hebt, ga ik toch een keertje kijken :(

18. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Dames ik ga Lintje 82 een kaartje sturen, jullie namen er ook op of vinden jullie dta niet nodig ?

19. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Graag ( als het niet te veel moeite is) lief idee van je!

20. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vind het wel een leuk idee!
    Weet ze dat we aan haar denken ;) Want je leeft toch met iemand mee, we zijn al bij elkaar sinds dec. 2006.
    Dus mijn naam mag ook wel

Deel Deze Pagina