augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Daantje -> Elke vestiging heeft positiekleding
    Hier zijn er een aantal rekken, 'verstopt' tussen de andere kleding, en wordt elke keer weer verplaatst.
    Maar ze hebben leuke dingen tussen zitten, rokken etc.

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hahaha.. mamalieske.. nee, wel zwanger, niet dom.. en janken kan ik heel goed, knipt u maar met uw vingers! Samen jobhoppen, we hoppen wat af hiero!

Miza, denk ook niet dat de arbo moeilijk gaat doen. Maar mijn schoonvader zei net dat ze het wel eens op “werkweigering” kunnen gaan gooien en dat ik een brief moet sturen naar de directeur met daarin de verstoorde verhouding tussen mij en mijn leidinggevende en de manier waarop zij zich naar mij en anderen gedraagt. Bah, ik wil helemaal niet meer stress daaraan beleven.

Wat vinden jullie, moet ik zo’n brief sturen?

Loran, echt superleuk shirt!

Hopla, hahahahahahahaha… we mogen met z’n allen wel een boekje gaan schrijven: “Hoezo ‘zwanger’?

Missgroovy; Ja, mijn naam mag wel op het kaartje naar Lintje82 toe.

Maareh Loran, volgens mij is Lintje82 aangemeld sinds eind februari.. of had ze eerst een andere naam? Jammer dat ze er niet is, vond het heel gezellig met haar erbij, denk regelmatig even aan haar, komt ook omdat ze een naamgenootje is natuurlijk. Hoop dat het snel wat beter gaat met haar.

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Missgroovy: Mag ik ook meedoen...ah toe, ah toe?

4. Niet meer actief

ja had het idd over de kleding

en ik zou ook graag meedoen met het kaartje

5. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    C&A...is dat tegenwoordig ook niet bij Wehkamp te krijgen?

6. Niet meer actief

ja geloof het wel ja

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Dat is een hardstikke lief iniatief, en ja, je mag mijn naam ook vermelden !

8. murizzz1

murizzz1 Niet meer actief

Thanx! :)
    Dikke kus

9. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Even snel tussendoor: je mag mijn naam ook wel op het kaartje zetten als je wilt, vind het een erg lief idee van je. Ik ben hier dan nog wel niet zo erg lang, maar leef toch erg met iedereen mee hier!

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    missgroovy, leuk idee om Lintje 82 een kaartje te sturen. Dat zal ze zeker gaan waarderen.

Ik zou ook graag meedoen.

11. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ja hoor mijn naam mag er ook wel op ;) heel lief van je dat je dat bedacht hebt!

12. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    jeetje wat gaan jullie snel zeg :confused:

ben vandaag bij me schoonmoeder
    die is zo lief geweest om mijn werk pantalon van mijn uniform om te toveren tot een zwangerschapsbroek.
    ben er echt super happy mee!

morgen weer een dagje bezig in de slaapkamer
    echt ik zie nu overal spontaan gaatjes in komen :(
    ben al bijna door mijn pak met muurvuller heen

vandaag belde me beste vriend (jeugdvriend)
    zit niet zo lekker in zijn vel enzo en heb hem voorgesteld binnen kort weer eens langs te komen
    we gaan nu al iets van 12 jaar om dus kennen elkaar door en door.
    Hij heeft meteen voorgesteld me te komen helpen, kan ie ook even zijn gedachten verzetten
    ik vind het prima, zolang hij zich maar goed voeld.

13. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja natuurlijk! Wat een goed idee!

14. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Hey inbreekster ;) Waar blijven de foto's van de (wat was het ook weer) junglegroenrijke kamer of zo iets?

15. Hoi missgroovy

Ik wil ook wel op het kaartje als dat nog past. Lief idee van je

Groetjes Kirsten

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Aloha! Zijn er nog meer aanwezig, of zijn jullie allemaal van die desperate housewijfen fans ;).

17. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Wat leuk dat jullie op t kaartje willen :D hihi en vooruit Kiki jij mag er ook op ;)

Stuur gewoon van iedereen, zal ze leuk vinden denk ik!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ha missgroovy is er ook nog!

En ik weet wel zeker dat ze het leuk vindt, ik zou het ook ontzettend waarderen. Hoop wel dat het echt snel beter met haar gaat.

Ben hier momenteel bezig om een geboortekaartje in elkaar aan het zetten. We hadden een leuke gezien en dat zou ons, zonder postzegels 200 euro kosten en ik heb berekend als ik een eigen ontwerp laat afdrukken, ik dan ongeveer de helft kwijt ben met postzegels.
    Kan ik weer allemaal andere leuke dingetjes voor aanschaffen :)
    Ben helemaal in een shopmodus, zeker nu ik weet dat we donderdag de kinderwagen gaan bestellen. Dan hebben we echt bijna alles in huis (helaas alleen geen kamertje waar ik aan kan gaan beginnen).

19. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Hoe zet je dan zelf een kaartje in elkaar, heb je daar een speciaal programma voor dan ofzo.

Ik ben ook wel van t zelf ontwerp enz, maar dan weerniet van t drukken enz enz.

Via internet kan dat ook maar ik vraag me dan af hoe ik dat moet doen. Dan ben ik bevallen en moet dan gelijk achter de pc kruipen om alle gegevens door te geven. Lijkt me toch ook niet handig.

Moet me daar toch maar eens in gaan verdiepen

ps kaartje is verstuurd :)

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Vrienden van ons hebben het via www.geboortepost.nl gedaan. Je kan zelf helemaal het kaartje inelkaar zetten, hoe je maar wilt. Maak er een voor een jongen en/of meisje. Proefdruk aanvragen (kost drie euro). Kindje geboren, inloggen, gegevens aanpassen en versturen. En als je adressen erbij verstuurd, verzenden zij alles voor je. Ze plakken dus zelf de postzegels en al erop voor je en doen ze op de bus!

En het kaartje van onze vrienden was echt heel erg leuk en ook erg mooi. Gewoon goede kwaliteit.

Zelf maak ik de kaartjes in publisher en paint en op hun site voeg ik dan het kaartje 'samen' et voila :)

NN, het is nog best leuk om te doen ook.

Deel Deze Pagina