@Daantje -> Elke vestiging heeft positiekleding Hier zijn er een aantal rekken, 'verstopt' tussen de andere kleding, en wordt elke keer weer verplaatst. Maar ze hebben leuke dingen tussen zitten, rokken etc.
Hahaha.. mamalieske.. nee, wel zwanger, niet dom.. en janken kan ik heel goed, knipt u maar met uw vingers! Samen jobhoppen, we hoppen wat af hiero! Miza, denk ook niet dat de arbo moeilijk gaat doen. Maar mijn schoonvader zei net dat ze het wel eens op werkweigering kunnen gaan gooien en dat ik een brief moet sturen naar de directeur met daarin de verstoorde verhouding tussen mij en mijn leidinggevende en de manier waarop zij zich naar mij en anderen gedraagt. Bah, ik wil helemaal niet meer stress daaraan beleven. Wat vinden jullie, moet ik zon brief sturen? Loran, echt superleuk shirt! Hopla, hahahahahahahaha we mogen met zn allen wel een boekje gaan schrijven: Hoezo zwanger? Missgroovy; Ja, mijn naam mag wel op het kaartje naar Lintje82 toe. Maareh Loran, volgens mij is Lintje82 aangemeld sinds eind februari.. of had ze eerst een andere naam? Jammer dat ze er niet is, vond het heel gezellig met haar erbij, denk regelmatig even aan haar, komt ook omdat ze een naamgenootje is natuurlijk. Hoop dat het snel wat beter gaat met haar.
Even snel tussendoor: je mag mijn naam ook wel op het kaartje zetten als je wilt, vind het een erg lief idee van je. Ik ben hier dan nog wel niet zo erg lang, maar leef toch erg met iedereen mee hier!
missgroovy, leuk idee om Lintje 82 een kaartje te sturen. Dat zal ze zeker gaan waarderen. Ik zou ook graag meedoen.
jeetje wat gaan jullie snel zeg ben vandaag bij me schoonmoeder die is zo lief geweest om mijn werk pantalon van mijn uniform om te toveren tot een zwangerschapsbroek. ben er echt super happy mee! morgen weer een dagje bezig in de slaapkamer echt ik zie nu overal spontaan gaatjes in komen ben al bijna door mijn pak met muurvuller heen vandaag belde me beste vriend (jeugdvriend) zit niet zo lekker in zijn vel enzo en heb hem voorgesteld binnen kort weer eens langs te komen we gaan nu al iets van 12 jaar om dus kennen elkaar door en door. Hij heeft meteen voorgesteld me te komen helpen, kan ie ook even zijn gedachten verzetten ik vind het prima, zolang hij zich maar goed voeld.
Hey inbreekster Waar blijven de foto's van de (wat was het ook weer) junglegroenrijke kamer of zo iets?
Wat leuk dat jullie op t kaartje willen hihi en vooruit Kiki jij mag er ook op Stuur gewoon van iedereen, zal ze leuk vinden denk ik!
Ha missgroovy is er ook nog! En ik weet wel zeker dat ze het leuk vindt, ik zou het ook ontzettend waarderen. Hoop wel dat het echt snel beter met haar gaat. Ben hier momenteel bezig om een geboortekaartje in elkaar aan het zetten. We hadden een leuke gezien en dat zou ons, zonder postzegels 200 euro kosten en ik heb berekend als ik een eigen ontwerp laat afdrukken, ik dan ongeveer de helft kwijt ben met postzegels. Kan ik weer allemaal andere leuke dingetjes voor aanschaffen Ben helemaal in een shopmodus, zeker nu ik weet dat we donderdag de kinderwagen gaan bestellen. Dan hebben we echt bijna alles in huis (helaas alleen geen kamertje waar ik aan kan gaan beginnen).
Hoe zet je dan zelf een kaartje in elkaar, heb je daar een speciaal programma voor dan ofzo. Ik ben ook wel van t zelf ontwerp enz, maar dan weerniet van t drukken enz enz. Via internet kan dat ook maar ik vraag me dan af hoe ik dat moet doen. Dan ben ik bevallen en moet dan gelijk achter de pc kruipen om alle gegevens door te geven. Lijkt me toch ook niet handig. Moet me daar toch maar eens in gaan verdiepen ps kaartje is verstuurd
Vrienden van ons hebben het via www.geboortepost.nl gedaan. Je kan zelf helemaal het kaartje inelkaar zetten, hoe je maar wilt. Maak er een voor een jongen en/of meisje. Proefdruk aanvragen (kost drie euro). Kindje geboren, inloggen, gegevens aanpassen en versturen. En als je adressen erbij verstuurd, verzenden zij alles voor je. Ze plakken dus zelf de postzegels en al erop voor je en doen ze op de bus! En het kaartje van onze vrienden was echt heel erg leuk en ook erg mooi. Gewoon goede kwaliteit. Zelf maak ik de kaartjes in publisher en paint en op hun site voeg ik dan het kaartje 'samen' et voila NN, het is nog best leuk om te doen ook.