Haha welkom pollewop, idd word ff goed onthouden wie wat schrijft Pff zit nog steeds in pyama Heb geen zin om me aan te kleden, terwijl t wel best fris is haha mss toch een idee die kleren. Heb de babykamer gedweild en de deurtjes in de kast gehangen. Die is nu zo goed als af. Nu weer alles terug op de kamer gaan zetten,,pff hete raf halen en beginnen aan zoiets werkt altijd veel motiverender voor mij haha Maar goed we gaan ervoor,,,,
AAAAAAAAAAAAAAaaaaaargh, jullie zijn gek, 10 pagina's in twee dagen kan het niet meer bijhouden hoor kan iemand een samenvatting maken Volgens mij moet ik een nieuwe Pollewop (dit keer geen tante?) verwelkomen, dus WELKOM En wij doen geen 3D echo, we weten nu wat het wordt en idd, het geld gebruiken we dan liever ergens anders voor. Em Mist, als iemand zeurt over extra echo's, stuur ze dan maar door naar België. Em... ik heb het warm, ga vanavond naar Tarzan en moet nu weer aan het werk Groetjes
Volgens mij was er hier iemand van de lijstjes maken of daar ook samenvattingen onder vallen Veel plezier bij tarzan vanavond
Danielle, wat een drukte voor jou het komend weekend, maar gaat dat een weekend worden of wel wat meer Tante Pollewop, fijn om te horen dat wij jou alles op rolletjes loopt (behalve dan de behangrolletjes). Daantje, goed uitzieken! Veel aardbeien eten, helpt vast en is waanzinnig lekker  SonjaW, ik moet ook een paar kaartjes in een andere taal doen, maar dat doen wij gewoon met een inlegvelletje. Ik heb ze al wel bijna af en mijn gedichtje komt ook van die website af! Ien, probeer het is zon kaartje maken. Eentje uitzoeken die je leuk vindt en dan op zon site nabouwen, valt echt heel erg mee en scheelt aanzienlijk in de kosten. Loran, hier is het schitterend weer, echt heerlijk, ga zo dan ook lekker fietsen naar het centrum (met paraplu ) Kuki, beterschap bij jou thuis en nu jij ook niet ziek gaan worden he! Pollewop, welkom, welkom hier! Tja een voorwaarde voor aansluiting bij de groep is wel dat je alle paginas terugleest en op iedereen persoonlijk reageert. Grapje t is echt niet bij te houden af en toe, dus daar niet druk om maken hoor! Gewoon reageren op wie je wil en je nooit persoonlijk aangesproken voelen als iemand niet op jou reageert. We zijn allemaal zwanger en dementerend..deal? Missgroovy het gaat goed bij jou! Raccon, naar Tarzan oeoeoeoeoeo slingert ie voorbij. Benieuwd hoe het is, ik twijfel nog een beetje of ik wil gaan. Ben niet zon grote Van den Ende fan. Dus jou mening haalt me misschien wel over de streep! Nu nog even instuderen Pollewop vs Tante Pollewop Lintje vs Lintje 82 (bij mij meestal Andere Lintje genoemd) Kuki vs Kiki (al reageer ik natuurlijk niet zo heel erg veel op mezelf) Hier net een verhaaltje geschreven over mijn emoties. Ik heb het in mijn babyboek geplaatst, maar twijfel of mensen het lezen op de toon waarop ik het heb geschreven. Wil er iemand proefkonijnen en mag ik die het verhaaltje dan in een pb sturen? Please, vrijwilligers?
Dat kaartje is voor Lintje82 bedoeld.. Om te laten weten etc. dat we aan hun denken. Staat ongeveer 4/5 pagina's terug @Pollewop, welkom bij de Augustusmamma! @ kiki80 -> ja hoor, stuur maar , herken dat wel, denk altijd kan het wel of niet?
Daantje, lijstjes prima, maar samenvattingen voor iets anders dan mijn studie...zucht....ik had wel gedacht dat je me zo langzamerhand iets beter kon inschatten
Daantje ziek? Beterschap meid En tja, als ik straks niet meer hoef te werken, dan wil ik best een samenvatting maken hoor, maar nu mogen julie het lekker zelf nog even uitpluizen (ik dus ook) En dat kaartje voor Lintje82, zet mijn naam er ook maar bij vindt ik trouwens een erg leuk idee. Kiki, ik zal wel laten weten hoe het is geweest, hoor tot nu toe erg veel positieve berichten.
Pollewop welkom en bep rustig mee. Tip: wel regelmatig bijlezen anders is het werkelijk niet meer bij te houden En Kiki wij hebben een heel leuk 3d kaartje gezien en geloof niet dat je die op die site zelf kan maken. Goh muppet is vandaag weer aan het trampoline springen op mn blaas geloof ik, moet om het half uur naar de wc.
Pollewop welkom hier! Gezellig dat je ook komt meekletsen! Volgens mij is onze uk aan het bungeejumpen. Ik voel telkens rond mij navel geplop. Wij zijn inmiddels ook een beetje aan het rondkijken met geboortekaartjes. Ik zou ze best zelf kunnen maken, vind het heel leuk om met psp te werken, maar het lijkt mij zo'n gedoe na de bevalling, ik zie mijn ventje het kaartje nog niet helemaal volledig afmaken. Die snapt daar waarschijnlijk niets van. Wat dat betreft is een standaard kaartje toch makkelijker. Maar goed we kunnen er nog even over nadenken. Ik heb nog niets gedaan vandaag en ben nu al helemaal op.. Dat word een lui dagje denk ik.
Nou dames even over het sporten in de buik. Blaascontact -> trampolinespringen kutplopjes (moet het toch een naampje geven) -> diepzeeduiken boveninbuikgeplop (wordt later ribbentikkertje) -> bungeejumpen Dan weet iedereen nu waar we het over hebben En dames, bedankt voor het lezen en jullie reacties! Erg aardig en ik ben er zeer blij mee, stukje is nu definitief geplaatst
Tjee, wat beppen jullie veel door de week. In het weekend is het altijd lekker bijlezen, maar door de week is echt niet bij te houden... De meesten van jullie hebben vast een kantoorbaan en kunnen zo ff inloggen, maar voor de thuis- inloggers zoals ik is het wel af en toe een hele opgave om bij te benen... Missgroovy heb je het kaartje al de deur uit? Anders voeg ik me nog graag bij.... Ik heb ook van die geruchten gehoord over de Prenatal- actie voor kinderwagens, maar het laat wel erg lang op zich wachten... Als er begin mei nog iets is, ga ik hem gewoon bestellen. Wij gaan 3 mei naar Tarzan, heb er ook echt zin in... Niet verklappen hoe het gaat he? Nou meiden, tot gauw maar weer Groetjes
Demi, die actie begint als het goed is morgen en duurt tot zondag. 20 % korting op alles. Er zijn een paar merken uitgezonderd. Maar de urban jungle is met 20% korting Wij gaan morgenavond ons helemaal uitleven (ik dan he, manlief staat er alleen maar bij van hebben we dat dan echt nodig?) Maar meer info kan je vinden onder het forum babyuitzet.
Vraagje kun je al bungeejumpend trampolinespringen? Of moet ik onze muppet alvast opgeven voor de circusschool? Ga nog maar eens een bezoekje brengen aan de toiletten