augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Even een kort berichtje van mij tussendoor. Alleereerst zag ik (wat is er weer veel geschreven! :confused: ) dat Pollewop er bij is gekomen, hartelijk welkom hier, gezellig dat je mee gaat schrijven!

Ikzelf ben niet helemaal je van het de laatste dagen. Dus ik heb dan ook niet echt de fut om te reageren op iedereen. Heb veel pijn, waardoor ik 's nachts geen goede houding kan vinden, (fibro en BI) slaap daardoor slecht (zit standaard 's nachts om drie uur beneden) en ben dan ook ontzéttend moe (veel dorst 's nachts en dus helaas ook weer veel plassen)! Pffft, echt niet normaal meer. Ik heb vanochtend nog gewerkt en wanneer ik dan thuis kom dan duik ik gelijk mijn bed in en slaap ik zo twee uurtjes, ben dan helemaal op! Ben bang dat wanneer dit zo door gaat zetten dat ik zelfs mijn halve dagen niet meer vol kan houden..... :cry: Morgen dus een werkconferentie waarvoor ik twee keer 45 minuten moet reizen... zie er nou al tegen op. Vrijdag zou ik eigenlijk ook moeten maar zoals het er nu naar uitziet zeg ik het maar af.....

Sorry voor het geklaag, maar soms moet je het even kwijt zeg maar... ;) Hopelijk gaat het bij de rest allemaal een stuk beter.

Lintje, fijn om even wat van je te horen meid. Zo te horen heb jij het ook absoluut niet gemakkelijk. Wel fijn dat het met het beebje allemaal verder in orde is. Das natuurlijk niet onbelangrijk!

Nou, ik ga weer even plat op de bank, want de ogen tranen me alweer uit mijn hoofd (van vermoeidheid). Allemaal een fijne avond hoor!

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @Lintje 82 -> Leuk en goed om te horen dat het prima gaat ( op de pijnklachten en liggend blijven na dan). Je weet inderdaad waar het voor is, en dat houdt moed :D

De kleine meid is hier behoorlijk aan het trappen.

Vandaag ben ik echt dement zeg.
    Vergeet echt alles, en laat zelfs dingen uit mijn handen vallen :eek:

Niet leuk meer, maar goed.
    Wel goed om even bezig te zijn, met opruimen, maar ik kan me er erg kwaad om maken.

Stom eigenlijk...

3. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hoooow.. moest weer even teruglezen..; ik dacht: "huh, Ik? platliggen?!"

Lintje82, fijn om te lezen hoe het met je gaat! Beterschap! :)

Vanmiddag heeft mijn leidinggevende gebeld en gevraagd hoe het met mij ging, ze wilde graag een gesprek over hoe we nu verder gaan met het werk. ? Eh, heb maar gezegd dat er eerst beoordeeld moet worden OF het verstandig is om weer aan het werk te gaan. En daarna heb ik heel veel gehuild.. :cry: maar dat is nu weer over. :D

MEIDEN.. ik kon er niet meer tegen om jullie prachtige kamertjes te zien terwijl ik alleen nog een kale wieg had (die ik ook nog es verkeerd in elkaar had gezet :( ). Dusss ik heb vandaag een rondje babywinkels gedaan, want tja, iedereen ging hameren op die levertijd van een miljoen weken.... en heb ik voor 550 euro een complete (showroom)kamer gekocht, in de auto geladen (dat heb ik laten doen) en in de hal laten zetten. :confused: Impulsiviteit rules!

Omdat manlief in Denemarken zit (vraag me nu ineens af of hij dat kamertje wel mooi zal vinden :( . mmm... waar is mijn verstand gebleven?! :confused: ) zullen de buren straks de meubeltjes boven proberen te krijgen. Want tja... ook daarover heb ik natuurlijk geen seconde nagedacht en de kast en commode kun je niet uit elkaar halen. En ik ben ook geen jerommeke ;) . Zodra ik een beetje een toonbare kamer heb gemaakt zet ik foto's in mijn album. excl ledikant want tja... eerst gaan we de wieg gebruiken.. OOOOOOOWwwww ik kan niet wachten! Ik heb ook (bijna) een kamertje! :D :D :D :D :D :D :D :D :D

4. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ow. pollewop, WELKOM!

5. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    haalllooooow meiden, meiden, ik heb bijna een kamertje! :D :D Hoort iemand mij? :D :D
    ah.. tis etenstijd.. eet smakelijk! maar wel een beetje snel want..

ik heb bijna een kamertje! :D :D :D

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

hihi Lintje wauuuuuwwww een kamertje, lang leve impulsieve acties haha

Geweldig! Snap je helemaal hoor, ik krijg t bedje en commode ook pas eind juni dus kan niet zo heel veel nog. En kan ook geen impulsieve actie hebben hahah want dan heb ik er straks 2 :D

Wel foto's straks hè :D

7. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Meiden.

Lintje82: blij van je te horen maar minder van het platliggen en niks doen hoop dat het snel overgaat en ik ben blij te horen dat je weet waarvoor je het doet.

Lintje: Proficiat met je Kamertje! :) Heb je hem al boven? :D
    Wat voor een kleur heeft het?
    Ben benieuwd nu wij nog moet nog beginnen erg genoeg. :evil:
    IK WIL OOK! :x

Fibi: Laat het er maar uit komen zodat je het even kwijt bent daarvoor zijn wij hier. Luisterend oor (ogen) zijn er nu altijd. Hoop dat het met jou ook beter gaat fibo en bi zijn namelijk K*T. :evil:
    Ik voel het namelijk heel erg in de rug de rest doet ook pijn maar in de rug is het het ergste. Door de rugpijn zijn ze bij mij ook erachter gekomen dat ik het heb. :cry: :x
    Sorry dan begin ik ook nog te klagen terwijl ik je een hart onder de riem wil steken. :)

Verder niet veel te melden dan dat de kleine aardig aan het trappen is. En telkens als ik de hand tegen de buik leg is het stil totdat ik de hand weer weg haald. Moppie is me voor de gek aan het houden.:)

Groetjes Wolvin. :D

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Lintje, ik ben erg benieuwd naar je kamertje!

9. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ja, ik hoor je wel maar we willen eerst bewijs zien hoor! ;) Want ik zie nog geen foto's in je album staan, dus ik zou zo zeggen.... :)

ben ook impulsief geweest: heb een kilo aardbeien gekocht. Lekkerrrrrrrrrr en er is nog een halve kilo over. Waar die andere helft is gebleven, geen idee hoor, beetje last van dementie ;) :)

10. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Raccon, heet jij Ilja? Mooie naam zeg….hmmm, ook maar even onthouden voor een eventueel volgend wondertje :)

Wolvin, wij willen foto’s en schamen voor een buik, doe niet zo gek zeg! Over een drie maanden zijn we allemaal megagroot, niemand uitgezonderd. Dusse….hier die foto’s!

Sonja, veel geshopped bij de Ikea?

Lintje82, <hug> <hug> <hug> Hoop dat je snel weer opknapt hoor, je wordt gemist hier!

Fibi, we zijn er hier voor elkaar ook om af en toe lekker te klagen. Maar dan mogen we het wel terugdoen he ;) Nee hoor meid, is allemaal hartstikke vervelend en pijnlijk, hoop dat je nog wel wat verlichting krijgt.

Loran, dement en nu ook al onhandig…pffff, wat zal iedereen blij met je zijn ;). Schijnt er ook bij te horen, dat onhandige.

Lintje, jij bent het dus die ik zo hoor schreeuwen buiten ;) Ben benieuwd naar je kamertje (en ook een beetje naar wat je man ervan vindt). Maar leuk zeg, kan me voorstellen dat je er zin in hebt….heb ik ook zo erg. Nog drie maanden en dan mag ik ook en steel ik al jullie leuke en mooie ideeen :)

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hihi, lang leven de hormonen :) :) :)
    Nou staat ie al? en waar zijn de foto's?

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Lintje82, meissie, rustig aan en hoop dat het snel weer wat beter gaat met je!
    Dikke knuf vanaf hier!

Fibi, Voor jou ook hoor meis, een dikke knuffel! Enne "zeur" maar raak. We kunnen het hebben hoor. En het is ook niet nix allemaal. Hoop dat je er snel minder last van hebt.

Kuki, hier verdwijnt ook zomaar een heleboel uit het bakje :rolleyes: :rolleyes: . Zouden dat de aardbeiensteelkabouters zijn?

Ga maar weer ff een bakje aardbeien halen, nog niet op vandaag ;)

13. Lintje82

Lintje82 Bekend lid

Dank jullie wel meiden voor de lieve reacties.
    En ik zal proberen zo snel mogelijk weer lekker mee te kletsen ;)

14. Niet meer actief

@pollewop:welkom meis leuk dat je ons gevonden hebt

@lintje82:leuk dat we iets van je horen gelukkig gaat het al wat beter met je

@de rest:pfff weet effe niet meer wat er stond allemaal hoor
    er is weer zoveel gekletst

ik ben vandaag mijn vader ween helpen die moet namelijk 1 mei mijn oude huurhuis uit en dan staat ie op straat
    althans de woningbouw zet hem daar gewoon niet hij moet maar zien
    als ie voor 1 mei niets heeft dan moet ie maar weer tijdelijk bij ons intrekken aan de ene kant wel balen want nu lever ik weer mijn prive in dat heb ik dus de afeglopen 4 jaar ook al gedaan
    gelukkig is het deze keer alleen mijn pa en niet mijn zusje want die trekt waarschijnlijk bij haar vriend in
    en ik denk dat ls die mee zou komen dat we dan met mijn dochter weer van voren af aan kunnen beginnen die heeft namelijk veel puberaal gedrag van mijn zusje over genomen in die jaren
    pfff wat een gedoe weer en wat een gestress allemaal
    aan de andere kant ook wel handig dat mijn pa bij ons komt een tijdje heb zo wel altijd een oppas en hulp in de huishouding bovendien is het straks als de kleintjes er zijn ookw el handig een helpende hand erbij en toch hoop ik stiekem dat ie wel een huis vind voor 1 mei maar heb er een hard hoofd in

15. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Lintje 82 en fibi veel beterschap!

Ons kamertje komt volgende week en kan ook niet wachten. Heerlijk zo'n impulsieve actie lintje hopelijk vind je man het net zo mooi als jij

Hier begin in de kleine ook te voelen en maandagavond heeft mijn man een schop gekregen van de kleine

Het geboortekaartje gaan we gewoon uit een boek halen, want onze smaak is erg ouderwets en al die nieuwe kaartjes passen ons niet zo goed. Het word een kaart die je uit moet vouwen en in elk boek zitten er daar maar 1 of 2 van in, dus dat wordt weer goed zoeken voor ons.

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jaaaaaa.. het kamertje staat! :D Tjee.. ik dacht dat ik al aardig wat spulletjes had.. maarreh.. tis superkaal! :(

En nu komt het ergste:
    :oops: mijn man heeft de camera meegenomen naar Denemarken :oops:

ehm.. ff kijken of we nog een andere camera hebben.. :(

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ben ik helemaal speciaal voor de foto's opgebleven........ :(
    Nee, ben blij dat het kamertje staat hoor ;) Geniet er van...

Woepie, wat een gedoe zeg. Hoop dat er snel een oplossing voor is gevonden....Ga heel hard duimen voor je!

Enne zou zeggen slaap lekker allemaal ;)

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ben ik zo blij met mijn kamertje kan ik hem niet showen.. :(

Oke.. tenzij iemand niet kan wachten.. dan mms ik wel even wat foto's vanaf mijn mobiel.. en verder;
    Zaterdag is de camera weer thuis en dan zijn jullie de eersten! :oops:

Joepie joepie joepie, ik kan niet wachten tot zaterdag! :D

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Leuk he Lintje ben echt benieuwd buren geen camera? :) :)

lintje 82 fijn dat het toch goed met je gaat als je plat lig.

Kiki ja wel geld uitgegeven maar eigenlijk niet voor wat we gingen die kast hij paste toch niet in de auto en twijfelde toen ook nog of hij thuis ook niet te hoog is dus nog maar een keer meten en dan binnenkort terug.lol

Woepie wat een rot situatie moet er ook niet aan denken iemand in huis wij hebben in december en jan veel mensen in huis gehad kan er ook niet echt meer tegen teveel geweest ook bij ons de afgelopen 4 jaar en dan komen m'n schoonouders van de zomer maar die komen maar 10 dgn dus dat is vol te houden en dan zijn we ook meer buiten.

Verder weet ik niet meer wat ik gelezen heb oja pollewop welkom ik ga lekker slapen.

Weltrusten

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    trusten iedereen.. 8)

Deel Deze Pagina