Hoi Teddy Hier ook al 2 weken aan de aardbeien heerlijk eet ze elke dag in de tuin beginnen ze ook al te komen dus die moeten over uren maken hihi Volgens mij was Daantje er ook al aan verslaaft. Leuk he die punt buik ik heb het ook regelmatig volgens mij ligt hij dan met z'n kont omhoog en als ik me hand er op leg trekt hij hem snel weg. Mooi ledikantje ik krijg ook de wieg waar mijn ooms en daarna wij allemaal in hebben gelegen moeten alleen nog stof uit kiezen dus hij is nu zo 45 jaar oud leuk he. Ga wat eten
Dames vergeten jullie de prenatal niet, 20% korting op bijna hele assortiment! Ben net geweest en had toch 14 euro korting. Heb een dekentje gekocht voor in de kinderwagen en wat lakentjes. Vanavond de kleuren van de kinderkamer eens bepalen, dan kan ik morgen nog wat dekentjes gaan halen.
raccon bedankt voor je antwoord op mijn vraag over vocht/melk uit mijn borsten. Ik heb ook een beetje last van gevoelige borsten en dit heb ik al een tijdje niet gehad dus ik denk dat ze ook lekker aan het groeien zijn Ik ga van het weekeind maar een grotere cup bh kopen want deze gaan al weer te strak zitten merk ik. Ik ben erg moe dus denk straks maar even een dutje te gaan doen. Gisteren een lange dag gehad-smorgens werken tot 13.00 en savonds uit eten en laat thuis dus dat is voor mij erg vermoeiend merk ik. Voorheen was het geen probleem maar nu ik zwanger ben merk ik toch dat mijn lichaam minder aan kan en vooral zo'n lange dag. ga nog even wat aardbeien eten en dan even lekker tukken. Vanavond naar het gemeente huis om mijn bromfiets bewijs aan te vragen en kan ik lekker brommen. Doei knuffeltje Teddy.
Hmm, volgens mij zag ik net echt mijn buik heen en weer gaan, dat heb ik nog niet eerder gezien. Echt grappig, ik heb echt geen idee wat ons ventje aan het doen is, het voelt alsof ie zich iedere keer klaarmaakt voor een sprong en dan... hup, gaat ie weer. Wat zou ie later worden? 8) Ik ben op zoek naar een boxkleed, maar schijnbaar heb ik een rare maat, 95x75, heb dus net maar een bod gedaan op mp. En ik wil wel naar prenatal, maar die zit niet echt om de hoek en dan kunnen we alleen vanavond en dat is de enige avond deze week dat we niks hebben, dus dan blijf ik liever thuis. Ik ben echt heel moe, gisteren was het ong. 1 uur dat we terug kwamen uit Scheveningen en vanmorgen er gewoon weer om 7.15 uit voor dat bloedprikken. Waarom doen ze dat niet 's middag's? -zucht- ik heb geen zin om op bed te gaan liggen, dus blijf ik wel weer suf achter de computer zitten IK VERVEEL ME
Wijsneus De bodem ligt er pas sinds gister avond in. Zo gauw het ledikantje helemaal klaar is zet ik wel een nieuwe foto in het album. En het ziet er idd nog goed uit voor 15 jaar oud. Mijn tante is er gelukkig zuinig op geweest. Kunnen wij het straks weer verder geven aan de volgende.
Hihi Lintje82 ben nu eenmaal wijsneus,,,ben benieuwd of mn meisje ook zo'n wijsneus word. Zal mn vriend blij mee zijn haha. Die riep al toen ze zeiden tis een meid,,,,heb ik dadelijk twee mutsen in huis Ik als wijsneus riep uiteraard nee hoor, 1 grote en 1 mini muts Voor de nieuwsgierige onder jullie ik ga fotos van ons nieuwe huisje op mn beebiesite zetten dus als jullie willen dan mogen jullie kijken ennnnn uiteraard ook fotos van de kast op de babykamer eindelijk af
Leuke foto's van jullie huis (mooi dressoir).. ooow ik ben echt zo jaloers op al die kleertjes die bij jullie aan de waslijn hangen (hebben gehangen). Leuk mobiel ook voor boven de box! Maar waar is die babykast te vinden? Missgroovy, ik heb me suf gelachen om je buik! Zit er een kabouter in?
Hahah ja lintje eentje met een rood puntmutsje Weet gelijk wat ze met carnaval word. Kabouter! Die kast is de inbouwkast op de babykamer Nu staan alle foto's erin, mss was je net te vroeg. Ja dat mobiel,,,,,kiki vroeg/ zei dat laatst ook. Ik heb ze voor de liefhebber ook gezien bij babydump. Dus niet alleen bij Makro
Ik heb wel een foto van ons zwaaiend skeletje in m'n album gezet.. Zaterdag babykamerfoto's ooooow ik kan echt niet wachten, val de hele tijd in herhaling..
Pff mannen..... Ze zijn hier op kantoor dus bezig met sollicitanten, om mijn afwezigheid tijdens mn verlof en als ik daarna minder ga werken op te vangen. Nu zijn ze met iemand bezig en ging het over het inwerken, of ik haar kan inwerken eind juli begin augustus.... Nou zei mn andere (vrouwelijke) collega ik denk dat dat een beetje lastig gaat worden. Nou als ze dan in september zou beginnen zou het misschien beter uitkomen met zijn (mn collega's) planning en anders had ik dan (in september dus) wel meer tijd om dr in te werken. Nou denk ook niet dat ik daar dan veel tijd voor heb! Wordt er soms zo moe van (en ik was al zo moe......)
Haha.... Miss Groovy! Word een lekkere boel dan bij jullie! Dan kom ik een keertje met die eigenwijze tant van ons naar die wijsneus van jullie hihi..... kunnen we lachen. Mijn vriend zei al dat ie niet hoopte dat onze meid zo eigenwijs en vinnig word dan mij, want dan werd ie een zielige kerel. Manne
Pfff dan ben je toch met verlof (in augustus en september).... Met een beetje geluk beval je pas begin september. Moet je dan tussen de weeen door f flangskomen of zo? inderdaad mannen weer...
Miza, hier precies hetzelfde problem, ik kan echt met geen mogelijkheid meer uitslapen. Jumde, supermooie prijs voor een bugaboo! Goed geregeld! Missgroovy, funky bubble  Zo gek heb ik hem hier nog niet gehad. Raccon, denk dat ik dan ook maar eens kaartjes voor Tarzan ga halen Lintje82, mooi bedje en wat ben jij giga mooi zwanger! Humpie, <hug> <hug> ff rustig aan doen en als je weer helemaal op krachten bent, gewoon weer meedoen hoor! Hier verder alles top. Vanochtend stond ik als eerste een kinderwagen bij de prenatal te bestellen. Scheelt me 160 euro! En owie, wat is ie mooi, een zwarte urban jungle, alleen de levertijd dan ben ik 38/39 weken zwanger. Strakke planning noem ik dat. Verder natuurlijk toch nog wat kleertjes aangeschaft (lees mijn moeder) en ik nog wat leuke buikbanden. De dame vroeg of ik ook nog accessoires wilde bestellen bij de wagen. Eigenlijk had ik niet zoveel zin om nog meer geld uit te geven, dus heb ik dat even laten zitten. Vertelde ze me dat ze dezelfde actie in september weer hebben. Kan ik het dan altijd dan nog met een fikse korting bestellen  Daarna naar de Ikea geweest voor stofjes voor de wieg, denken we iets leuks te hebben gevonden, blijkt het bij thuiskomst in natuurlijk licht, toch een iets ander kleurtje te zijn . We gaan dus weer verder op zoek. Maar die prenatal actie is echt een aanrader. En ze hebben trouwens ook matrasjes extra in de aanbieding, helaas hadden wij die al gekocht.
ff snel voor ik het vergeet, kunnen je niet verplichten om over te werken als je zwanger bent.... Oke, was te snel, zag dat het er al stond
Zo, wat wordt hier weer gezellig gebept zeg. Vind het altijd zo leuk om te lezen allemaal. Doordat ik zo moe en gammel ben vind ik het altijd erg moeilijk om op iedereen te reageren maar dat komt hopelijk binnenkort wel weer. Ik had vandaag dus een werkconferentie waarvoor ik twee keer drie kwartier in de auto moest zitten, ik was al eerder naar huis vertrokken maar blijkbaar toch weer eens over mijn grens gegaan... Ik vind dat altijd zo moeilijk om de rem er op te zetten. We zaten lekker te eten en in één keer wordt ik me daar toch een partij niet goed, zweet breekt me uit en ik heb al m'n eten er uit gegooid (sorry voor de onsmakelijke details ) en dat doe ik dus niet snel... Mijn mannetje schrok er ook al van. Die wilde eigenlijk al niet dat ik vandaag heen zou gaan maar ja, kan geen nee zeggen hè, en ik was al eerder weggegaan dat vond ik al heel wat van mezelf. Ik zie er gewoon als een berg tegenop om nóg minder te gaan doen (werk, inspanning etc.) ik moet nog zo lang.... En ik doe voor mijn gevoel al zo weinig. Ik weet wel dat ons kindje boven alles gaat maar toch vind ik die grens bepalen zo moeilijk. Hebben jullie daar ook last van? Trouwens.... ik lees hier over die aarbeienverslaving, ik heb 'm ook hoor! Vind ze echt héérlijk, die gaan tegenwoordig bij mij ook standaard in mijn karretje wanneer ik boodschappen ga doen. Mmmmmmmm, morgen moet ik weer boodschappen halen dus één keer raden wat er mee gaat!