augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik vind de aarbeien alleen nog best aan de prijs, of ligt dat aan mij? Hadden zo 2,50 aan aardbeien in een halfuur op :oops: was wel een fikse bak hoor :p

2. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik heb eigenlijk geen idee wat ik voor een bak aardbeien betaal :oops:
    Ze gaan hier gewoon in het mandje, en de plastic kaart betaald wel :)

In ieder geval ben ik hier naast de aardbeien, ook al aan de witte druiven begonnen. Heerlijk om langs te lopen en er een paar af te plukken.

Maar mijn mannetje is sinds mijn zwangerschap al meer aangekomen dan ik, en omdat hij vindt dat dat niet kan heeft ie net een heerlijke aardbeienmagnum gehaald...mmmmm....helemaal op :)

3. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ehm bij ons waren de aardbeien 1.95 voor een bak......

Enne kiki80, hubbie is hier ook aardig aan het aankomen hoor maar heb nog geen ijsje gekregen van hem..... :cry:

4. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Wat is dat toch dat mannen aankomen als hun vrouw zwanger is?

5. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Bij de Coop een pond voor 1,99! Dus twee pond meegenomen :)

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Volgens hubbie zijn we samen zwanger :)
    Hij leeft gewoon erg mee met mij.... zegt ie dan ;)

7. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
  8. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Nou de aardbeien die ik tot nu toe heb gehad waren nog niet geweldig hoor, maar dat waren van die grote gefokt in Spanje zeg maar ... dus niet de kleine lekkere hollandse aardbei.
    Ik heb net mijn blauwe bekledingset voor de bugaboo op internet gezet en er is nu al een bod van 70 euro. Das wel snel! Kan ik morgen snel een oranje set gaan halen en leg ik er maar 20 euro op toe... heerlijk ..

9. Niet meer actief

goedeavond meiden
    ik kom effe weltruste zeggen
    ben moe duik er vroeg in vandaag
    morgen middag heb ik weer een echo een groei echo deze keer ben wel nieuwsgierig of het allemaal volgens schema verloopt na de echo hebben we een afspraak met de gyn dus we zitten wel weer een paar uur in het ziekenhuis
    nou ben er vantussen truste

10. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Veel plezier met de echo's Woepie!

11. demi26

demi26 Niet meer actief

Woepie veel plezier morgen!

Die man van mij gaat na de bevalling ook met mij meelijnen, kan het niet alleen, hihi...

Lintje82, Blij dat je weer back in town bent. Je foto's zien er super uit, mooi buikje en bedje. Inderdaad niet te zien dat het al zo oud is.

Miss Groovy, zo,n gekke buik is echt geweldig, dat je dat op foto hebt gekregen, super!

Hier groeit alles goed en is de bloeddruk ook in orde, Nu om de 3 weken controle....

Nou ik ga morgen gelijk maar eens de prenatal opzoeken en kijken of het ook voor de kinderwagen geldt die wij voor ogen hebben en anders vind ik vast wel iets anders leuks met 20% korting....

Slaap lekker en tot gauw!

12. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

demi26: ja lang leve de camera op mn foon die binnen handbereik op mn nachtkastje ligt :D Mn vriend moest ook lachen toen ie de foto zag hihi

Vanavond bij de prenatal geweest. Heb ff flink ingeslagen en had ongeveer 60 euro korting. Matrasje van 79.90 naar 49.90 (ging eigenlijk morgen pas in maar mocht m al hebben :D ) en daar ging ook nog eens 20% af :D Dan nog hydrofiele luiers, hoeslakentjes, een deken en een beermet baarmoeder geluiden enz. Ben echt helemaal happy en echt veel korting. Idd echt een aanrader, scheelt echt een hoop

Hihi tis net als of ik geld krijg van prenatal om hen hier te promoten :D maar nee ben gewoon echt happy.

Hier trouwens geen aardbeien verslaving, ben aant wachten op een heerlijke watermeloen met warm weer :D :D ben ik zoooo gek op hihi

dames welterusten xx

13. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Goedemorgen!

Hier naast de aarbeienverslaving sinds gisteren een nieuwe: yoghurtijs met verse aardbeien!

Gisteren ook nog even bij de prenatal geweest, maar niet superveel gekocht, wilde een bugaboo voetenzak halen maar op de bugaboo zat dus geen korting. En had ik een startersset van de avent meegenomen, bleek daarna dus dat daar ook geen korting op zat :( Wel een heel lief shirtje gekocht met papa's kanjer erop. Zal van het weekend eens wat foto's gaan maken en die hier plaatsen.

Verder vind muppet het geloof ik niet zo leuk als ik aan mn buik zit, lag gisteravond in bed een beetje aan mn buik te duwen en drukken en toen kreeg ik 2 flinke porren terug!

Vanmiddag lekker vrij, dus alleen vanochtend werken, vanmiddag wel hapjes en salades maken, we geven nl vanavond een surpriseparty voor mn vader die is 60 geworden. Ben benieuwd hoe ie reageerd!

14. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Woepie, succes straks bij de echo...wel even laten weten he!

Missgroovy, mmmm, watermeloen, ook al zo lekker, ik ben echt gek op zomerfruit, alle soorten en maten :)

Demi, korting geldt alleen niet op de bugaboo en stokke, verder alle andere wagens.

Ien, hoe zou jij het vinden als ik bv. in jou ging zitten porren, dan wordt je toch ook boos ;) pestkop!

Hier weer heerlijk geslapen :) Alleen, mag ik ook even zeuren :), ik word nu al gek van die buik, voel me log, zwaar, alles doet pijn, m'n rug, schouders, heupen...en dan ben ik nog maar net over de helft! Ik ben echt mijn eigen lichaam kwijt, loop te hijgen als ik bovenaan de trap sta, terwijl ik vier maanden geleden nog zonder problemen 10 km kon hardlopen. Zwanger zijn is volgens mij echt een aanslag op je lichaam.
    En het allerergste...iik ben alweer een paar dagen 's ochtends weer misselijk :(
    Hehehe, dat lucht op, nu weer lekker aan de studie, schoonmaak en opruim.

Nog spannende acties vandaag dames?

15. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal

Hier ook lekker geslapen.
    Ik ga maar niet naar de prenatal heb zo ongeveer alles al en dan geef ik weer geld uit wat niet nodig is ik moet er echt de rem op zetten anders hebben ze straks niks meer te kopen(familie)hihi :)

Wat trouwens wel een aanrader is voor hen die het leuk vinden heb via mp veel leuke merk kleertjes gekocht nieuw voor zo weinig ook Tommy Hilfinger winterjas helemaal nieuw voor 20 euro dit word echt een nieuwe sport.
    Jullie moeten maar eens kijken staan zoveel leuke dingen en erg veel van Mexx meiden weet ik niet maar zal ook wel.En zo heb je voor een prikkie merk kleding.

Heb gister ook mijn klamboe binnen gehad en wat denk je de perfecte kleur zit zelfs in het behang die kleur dus helemaal geweldig.

He waarom kijken jullie niet op de markt voor die rode verslavingsbommetjes :) heb van de week 1,50 betaald.

Hebben jullie een plus markt in de buurt hier net een nieuwe geopend als je daar je geboorte kaartje inleverd dan krijg je een pakket van 35 euro.
    Dus ben benieud wat daar in zit nog maar even wachten dus.

Woepie succes vandaag.

Missgroovy watermeloen smaakt mij niet zo maar misschien nu wel

Goede tip van september die korting bij prenatal dan weet ik wat ik mis en kan ik dan mijn verslaving nog even laten gaan.

Nou ik denk dat ik maar eens even ga kijken bij die nieuwe plus mijn moeder was er gister al geweest en zei dat het echt een super winkel is ben benieuwd.

Vanavond nog een avondje werken en dan heerlijk lang weekend en als ik zo het nieuws hoor word dit ook nog mooi weer :whistle: :whistle:

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen ladies, jeetje zeg wat schrijven jullie toch allemaal veel, het is bijna niet meer bij te houden :) :) :)

Vandaag ga ik met mijn dochtertje naar Zaandam toe. Ik heb haar beloofd dat ze een nieuwe outfit mag kopen, en ik wil ook meteen even gaan kijken voor verjaardagskleren. Nog maar drie weken en dan wordt ze alweer drie jaar, wat gaat de tijd toch hard ! Ik kan me nog herinneren dat zenet geboren was en op mijn buik werd gelegd, dat moment staat in mijn geheugen gegrift en nu zijn we gewoon al weer drie jaar verder.... Mijn kleine meisje wordt nu wel heel erg groot :cry: :cry: :cry:

Ik hoop wel dat ik mijn auto in de buurt kan parkeren, want tsja, eigenlijk mag ik helemaal niet zo veel doen... Maar om nou de hele dag thuis te gaan zitten, daar heb ik ook niet zoveel zin in. De winkels in Wormerveer kan ik zo ondertussen wel dromen, dus tijd voor verandering, hihihi !

Oh jee, er wordt er eentje zenuwachtig ! Mama, gaan we nu ? Mama, ik wil kleertjes kopen (het begint nu al, wat moet dat worden als ze een jaar of 15 is, whoehahahaha !)

Met de kleine hummel in mijn buik gaat alles prima, die heeft het geweldig naar zijn zin volgens mij.... Draait maar rondjes, dan word ik weer aan de linkerkant en dan weer aan de rechterkant geschopt. Ik krijg nu ook eindelijk het gevoel dat de energie een beetje bij me terug komt, ik denk dat de waarschuwing van de verloskundige toch wel aangekomen is. Meer tijd voor mezelf nemen had ik eigenlijk eerder moeten doen !

Wij zijn trouwens vannacht aan de dood ontsnapt ! Mijn buren hadden een aantal dozen met oud papier voor de deur gezet, omdat deze vandaag zouden worden opgehaald. Zijn er een aantal gasten geweest die deze dozen in de fik hebben gestoken ! Het is maar goed dat de overbuurman net terug kwam van zijn nachtdienst en alles heeft kunnen blussen, want het had behoorlijk erg kunnen aflopen ! Mijn buurman heeft namelijk een motor en die stond buiten, naast die dozen.... Wat als het vuur was overgeslagen op de motor en de tank was ontploft ? Mijn god zeg, dan hadden we echt diepe shit ! Maar ben blij dat er geen ernstige dingen zijn gebeurd, het is alleen bij tuinschade gebleven.

Nou, ik word hier flink aan mijn mouw getrokken, dus ik ga me zo maar eens klaar maken voor een ochtendje winkelen.

Tot later allemaal.

17. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Even een vraagje, hoeveel dekentjes kopen jullie voor het ledikantje en eventueel ook voor het wiegje en de kinderwagen?
    Ik heb gisteren 1 dekentje gekocht voor de kinderwagen, maar das misschien te weinig. Wil vandaag nog twee dekentjes gaan halen voor het ledikantje...zou dat genoeg zijn?

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    @Teddy ja je kan zo snel vocht uit je tepels gaan verliezen, ik had het namelijk al voor ik positief teste. Dat was voor mij dus een teken te testen voor mijn NOD.

@mamavanamber veel plezier met het shoppen!

Hier strakjes naar de fysio toe, niets spannends dus, want die durft pas weer wat na mijn bezoekjes aan de ortopheed.
    Maar daar moet ik de 25ste weer zijn, benieuwd of hij mijn bekken foto geniek vind. Kan me die foto iig nog goed herinneren *au*
    Gisteren de amer gestofzuigd en een met een natte doek rondgegaan, me echt beperkt tot de woonkamer en ben werkelijk gebroken.
    Mijn hele reet voelt beurs, hier dus met rem erop al grote problemen, hoop maar dat ik geen nesteldrang ga krijgen, want dat word dan killing.
    Hoop maar dat de fysio me wil masseren, helpt allemaal niets maar is wel lekker :D

Ik zit hier langzaam zenuwachtig te worden, zit te wachten op een voorstel van mijn huidige baas, en ook op uitslag van mijn soll. gesprek.
    Langzaam begint de realiteit te komen dat ondanks mijn super lekkere gesprek de kans wel erug klein is dat ik aangenomen ga worden.
    Alle uitzendbureaus die me wilden uitnodigen bellen af zodra ik gemaild heb dat ik 24 weken zwanger ben, maar ja als ik het positief bekijk de animo is groot en zwanger ben ik niet mijn hele leven, dus na de zwangerschap vind ik dan wel een leuke baan.
    Maar ik geef niet zomaar op! We zullen afwachten op antwoord vanuit eindhoven.... ooooohhh spannend.

19. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Zou je vandaag wat horen mamalieske?

Ik zal hard voor je duimen!

20. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal!

Heb vannacht weer eens beroerd geslapen maar heb een positieve instelling dus probeer er het beste van te maken vandaag. Allereerst maar eens even een afspraak met de kapper gemaakt voor 11.00 uur even weer een stukkie eraf, voelt altijd weer lekker fris!

Gelukkig heb ik vandaag verder niet echt plannen (behalve de boodschappen maar die doe ik samen met mijn mannetje aan het eind van de dag wanneer hij thuis komt) dus ik kan lekker rondkeutelen. Denk dat ik na de kapper nog even bij mijn ouders langs ga, die zit daar namelijk vlak bij. Daar heb ik mijn neus ook al even niet laten zien i.v.m. alle lichamelijke sores.

@Mamalieske, kan me voorstellen dat je zenuwachtig bent meid op de uitslagen. Zit al druk voor je te duimen hoor! ;)

@Jumde, ik heb nog helemaal niets van het "uitzetlijstje" gekocht dat ga ik dus pas doen wanneer het kamertje helemaal geschilderd is (i.v.m. stof van schuren). Over een week krijgen we nieuw glas en dan wordt het afgelakt en dan.... YES, kan ik m'n gang gaan! :) Maar ik ben dus ook zo iemand die echt geen flauw idee heeft van hoeveel je van wat nodig bent. Ik denk dat ik een paar "uitzetlijstjes" van het internet afpluk en daar een gemiddelde van neem en dat dan aanschaf. Je kan er natuurlijk altijd nog wat bij halen...

@Mamavanamber, wat grappig dat je dochter nu al zo in de kleren zit, hahahaah. Wel leuk hoor. Veel plezier met winkelen. Enne... wat schrikken zeg van dat oud papier dat in de fik gestoken is. Gelukkig maar dat het zo goed is afgelopen!

@Sonjaw, dus jij hebt marktplaats ook al helemaal gevonden? Heb er zelf een lekkere relaxstoel gescoord die ik op de babykamer neer gezet heb. Kan ik straks makkelijk in voeden (en lekker naar mijn beebje kijken natuurlijk! ;) ), ook heb ik er inmiddels een overheadprojector gekocht waarmee ik mijn muurschildering straks kan maken. Zet ik hem na die tijd wel weer te koop op marktplaats.

@Kiki80, ik leef met je mee meid, weet precies wat je bedoeld. Nu kon ik al niet zoveel door mijn fibro maar wanneer je vier maanden geleden nog zonder problemen 10km kon hardlopen kan ik me voorstellen dat het verschil nog harder aankomt! Maar ja, ze zeggen toch ook dat je een zwangerschap met topsport moet vergelijken? Ik wordt trouwens misselijk wanneer ik teveel hooi op mijn vork heb genomen is dat misschien bij jou ook het geval?

@Ien, mmm dus lekker aan de yoghurtijs? Ikzelf ben op het moment ook behoorlijk van de ijsjes, tot op heden van de waterijsjes maar ik krijg ook steeds meer behoefte aan cornetto's, hahahaaah. :) Dat wordt nog wat.... :p Enne... veel plezier met je surpriseparty voor je vader hoor, wordt vast gezellig als ik het zo hoor!

@Missgroovy, dus je hebt die foto ook nog eens zelf gemaakt met je mobieltje? Knap hoor, volgens mij krijg ik dat niet eens voor elkaar, hahaaah. Maar ik vind de foto echt geweldig. Ik kreeg echt zo'n beeld voor me van dat ik vroeger met een zaklamp onder het dekbed zat te lezen, van de buitenkant moet dat er volgens mij ook zo uit hebben gezien, hahaah. Weet je zeker dat jouw kleine nog geen lid van de bieb is en een zaklampje naar binnen heeft gesmokkeld? :)

@Demi26, dus jij gaat ook nog even Prenatal shoppen? Hopelijk komen jullie er ook uit qua kinderwagen, scheelt toch een hoop 20% korting, ja toch?

@Woepie, veel succes en plezier (blijft toch altijd leuk om je kleintje te zien) bij de echo. Ik hoop voor je dat je niet al te lang hoeft te wachten in het ziekenhuis, daar wordt je over het algemeen niet echt vrolijk van (hebben vaak ook niet echt comfortabele stoeltjes).

@Daantje78, dus jouw mannetje is ook samen met jouw zwanger? Ik stond laatst ook zij aan zij met mijn mannetje en toen zei ik ook al: Wie is er hier nu zwanger jij of ik? Hahahaah. Hij is niet dik hoor maar heeft wel echt zo'n klein zacht buikje, en als hij hem dan ook nog opzet... Hhahaaah. Echt wel humor.

O ja, had ik nog een vraagje. Een aantal van jullie heeft toch ook een babysound/angelsound? Ik luister ongeveer één keer in de week eens naar het hartje (die overigens steeds luider klinkt). Maar ik had gisteren het idee dat hij op een gegeven moment versnelde. Hebben jullie ook wel eens? Nu lig ik bij het luisteren op mijn rug en dat vind ik eigenlijk niet zo prettig misschien dat het daardoor komt? Komt ook bij dat ik zelf een onregelmatige hartslag heb (slaat af en toe over) en ook standaard een versnelde hartslag. Dus misschien dat ik me daarom er een beetje druk om maak. Ben nu al een overbezorgde moeder hoor, hahaaah! :oops:

Nou, heb behoorlijk wat geschreven deze keer geloof ik. Ik ga lekker in huis rondkeutelen en dan straks lekker naar de kapper. Het is toch heerlijk dat gefrutsel aan je haren, mmmmm.....

Fijne dag allemaal en tot laters!

Deel Deze Pagina