augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

zooo om 10 over 12 echo vandaag
    ben benieuwd
    ik voel ze goed allebei dus ik denk dat het wel goed zit daarbinnen

effe een vraagje aan jullie

hoe staan jullie mannen tegenover bevallen zijn ze erbij of willen ze dat absoluut niet hoe sta jij hierin

ik wil mijn ventje erbij hebben maar hij wil alleen erij zijn als ik natuurlijk beval maar mocht ik een keizersnede krijgen waar die eigenlijk op hoopt wil ie er niet bij zijn
    hij vind dat maar niks en wil liever op de gang wachten
    maar ik zelf wil dat hij erbij is ik ga het ehct niet allemaal in mijn uppie doen
    mijn shcoonmoeder kan er ook al niet bij zijn die heeft een winkel namelijk en ik heb het er ook niet gevraagd ik denk dat ze de winkel wel dicht zou doen maar dan nog liever heb ik mijn ventje erbij
    ik zou eventueel nog een vriendin kunnen vragen maar die is nou niet ehct betrokken in mijn zwnagerschpa tot nu toe we zien die niet zo vaak dus dat vind ik ook niet echt je van het

2. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen,

Eindelijks heb ik een keertje wat langer geslapen.
    Ben er vannacht wel twee keer uitgeweest, maar heb nu het gevoel dat ik uitgeslapen ben.

Ik ga zo de woonkamer samen met mijn hubbie schoonmaken en verder staat er niets op het program. Mijn hubbie begint vanmiddag om 14.00uur met werken, dus ik het rijk alleen.

Ooh, jullie raden nooit waar mijn mannetje gisteren mee thuiskwam. Hij werk naast een groente bedrijf en kwam terug met drie grote bakken aardbeien.
    We hebben 1 bak aan mijn moeder gegeven en de rest staat hier in huis. Yammie, yammie!

Woepie, veel plezier bij de groeiecho vanmiddag!

Mamavanamber, veel plezier samen in Zaandam!

3. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Fibi: het hartje van onze muppet is alles behalve constant. Dan weer snel, dan weer langzaam. Ook doet ie het zo bij de VK, dus dat zal wel goed zitten.

Woepie: je man heeft toch geen keuze, hij moet erbij zijn. Ook al krijg je een keizersnede, hij hoeft toch niet naar het gapende gat te kijken, hij kan jou aankijken. Zo makkelijk komt ie er niet vanaf hoor!
    Mijn man heeft het zich in ieder geval niet afgevraagd, geen twijfel, hij wil erbij zijn. Ik heb hem wel gevraagd of hij de baby wilde aanpakken samen met de VK, maar dat durft ie niet en daar kan ik me ook wel voorstellen. Maar erbij zijn, absoluut!

Miza, eerlijk zullen we alles samen delen...dusse, hier met die aardbeien :)

4. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Goeiemorgen dames :D

Tis weer heerlijk weer, en aangezien ik gisteren allemaal potten ne plantjes heb gekocht ga ik dadelijk lekker planten. Maarrrrr eerst ff op t forum hè anders begint de dag toch wel heel raar ;)

Jeetje mamavanamber, wat een enge gedachte idd dat dat had kunnen gebeuren pff Ben al best bang voor brand maar dit is wel heel dichtbij dan bah! Gelukkig dat de buurman van die gekke werktijden heeft.
    Veel shop plezier met je bijna puber ;)

Hihi ze zeggen (bij van die bakerpraatjes) dat als de man ook aankomt tijdens de zwangerschap dat t een,,,,,is pff kan dus jongen of meisje zijn haha ik weett niet meer. Zou t kloppen. Wat krijgen julie van wie de man mee is aangekomen hihi

Ja marktplaatst is leuk, ik wil kijken voor een zitzak, zo'n klasieke kinderstoel en nog wat maar dat weet ik nu ff snel niet meer :(

Mamalieske, duim voor je :thumup:

Woepie veel echo plezier :D

Hihi trouwens mijn vriend wil wel bij de bevalling zijn maar vind t ook erg eng haha. Hij is daarom blij dat ik mijn beste vriendin erbij gevraagd heb, hij zegt ik maak de foto's wel (krijgt een lijstje wat wel en niet op de foto mag :D ) Hij kanniet wachten maar hij weet niet wat hij met mij aanmoet, hij vind t nu al erg als ik pijn heb of huil en weet dan al niet wat ie moet zeggen of doen. Liefst loopt ie dan weg haha ja tis een held, maar ja dat kan daar niet dus hij is blij met mn vriendinnetje :D

Kiki: Jeetje conditie wat was dat ook alweer. Ik had al niet zo heel gek veel maar traplopen en stukje rennen met de hond was geen probleem. Nu uhm dat stukje rennen met de hond,,,,, de hond rent ik gooi de bal wel :oops: Verder met stofzuigen of zo dat gaat allemaal op een lager tempo, beetje jammer maar goed.

Ijs :D lekker Ben & jerrys :D hihi jullie met je gezonde aardbeien met yoghurtijs haha ik pak meteen t slechtse ben en jerrys choclat fudge ofzo ik ben echt erg

Jumde: Ik heb voor t ledikantje 2 dekens, voor als ze er 1 onderkotst of poept ofzo :D hihi maar voor de wagen heb ik gewoon een fleecedeken die in een hoesje gaat. Tis zomer en in de winter dan zit ook nog eens die kap ofzo erover dus. Heb dekens zat hier. Ook die omslagdoeken enz kun je daarvoor gebruiken. Bij de prenatal krijg je op de dekens ook 20% dus mss fff daar kijken.

Wat gek trouwens dat die avent startersset geen korting opzat. Volgens mij vanaf vandaag is ie wel in de aanbieding want ik heb t of in de mail of in de winkel gezien. Scheelde best wel!

Ik ben trouwens aant twijfelen geslagen over borstvoeding ja of nee. Ik heb alijd geroepen neeeeeee geen polonaise aan mn lijf enz. Maar ik voel er nu toch wel wat voor en als ik kijk naar onze financiele situatie dan zou t wel fijn zijn als we dat konden sparen. T is natuurlijk altijd nog de vraag of t lukt maar voel er toch wel wat voor.
    Ook misschien om een hele domme reden,,,,mijn schoonmoeder ,,, zucht. Zij is heel bezitterig, claimerig enz. Zij past wel op, zij koopt dat wel, zij doet dit wel, zij regelt dit wel. Terwijl ik dat zelf wil doen. Toen mijn vriend en zijn zus klein waren zat zij niet lekker in haar vel en die kids waren meer bij oma dan thuis. Zij heeft t gevoel dat ze dit met de kleinkinderen kan inhalen :( Dit doet ze met de twee jongens van mijn schoonzus. Eigenlijk t meeste met de jongste die nu 4 is. Ze heeft altijd geroepen een meid te willen das haar grote wens en we krijgen dus een meid. Je snapt t al zij is al heel de kinderkamer aant inrichten, kleren aant kopen enz enz. Gek word ik ervan. Mijn vriend trouwens ook, als we er iets van zeggen is ze beledigd. Na de bevalling ben ik dus ook bang dat ze heel vaak - lees te vaak- hier is en dus dingen gaat overnemen, zoals ze dat nu al doet. Ik denk dat ik dan zorg dat ik heel vaak weg moet.
    Kijk als ik bv geef dan wil ik dat daar niemand bij is ( wel mn vriend tuurlijk maar jullie snappen me,,wil rust) En ik hoef haar niet uit handen te geven voor een logeerpartijtje zo vroeg al want dat kan dan niet :D Mss echt heel egoistisch maar zo zie ik het een beetje.

Dit is niet de hoofdreden maar hij speelt wel mee,,,,,pff heel verhaal

sorry maar tis wel een slekker om ff over schoonmoeders te kunnen zeuren :D

xx

5. Hoi meiden

Wat een heerlijk gekeuvel allemaal. Echt gezellig om allemaal bij te lezen :D

Ik was woensdag bij de vk geweest. Na de onderzoeken wou ik vragen van het 'rugliggen', hopend dat zij me kon geruststellen. Maar toen ze hartje aan het luisteren was begon ze er zelf over :rolleyes: !

Dat er 'variatie' zat in de snelheid van het hartje en dat dat kan komen omdat ik op mijn rug lag. En dat ik dus liever niet meer op mijn rug moet liggen.... :confused: Nou daar ging mijn geruststelling dus...

Ik slaap nu dan met voedingskussen in bed. Dat helpt tot op zeker hoogte. Word toch wel regelmatig 's nacht wakker op mijn rug. Maar door dat kussen lig ik dan toch een beetje schuin. Alleen hubbie vind het maar niks an, zo'n barrière tussen ons in ;)

Verder kreeg ik een klein beetje op mijn kop dat ik niet had gebeld na mijn trapvallen. Want dat is dus 'SPOED' :oops: . In deze fase van de zwangerschap kan je placenta losschieten dus als ik nog eens zoiets heb moet ik het spoednummer bellen :(

De kleine doet het verder goed. Tis geen kleintje zei ze, maar een 'Dikkie Dik :p .
    Nou dat zullen we dan nog wel eens zien, pfiew

Hier is trouwens mijn man ook bezig aan een enorme groeispurt. Wij doen ook regelmatig buikvergelijking en hij doet niet voor mij onder. Solidair hoor :) ..... straks gezellig samen op streng dieet

Oh en woepie wat betreft de bevalling. Mijn hubbie is er gewoon bij. Hij vind het allemaal hartstikke eng, wil bijv ook niet de navelstreng doorknippen want: eng (de HELD ;) ). Maar hij gaat er wel bij zijn. Ik heb al gezegd dat ie dan maar aan mijn hoofdeinde moet blijven.

Hij hoeft niet naar binnen te kijken toch. Ik denk dat je dat tzt ook tegen degenen kan zeggen die erbij zijn. Dat hij dat niet wil. Dan kunnen ze daar rekening mee houden. Bij een keizersnede aan de andere kant van het scherm kijken lijkt mij ook maar niks hoor. Maar dan moet ie gewoon aan jouw kant blijven.

Ikzelf denk trouwens dat ze op dat moment in de hitte van de strijd misschien toch wel gewoon kijken. Je bent dan tenslotte al een paar uur onderweg, er zijn dan al vliezen gebroken en je hebt al flink liggen gillen en pijn gehad enzo. Misschien dat ze dan uiteindelijk tóch wel willen kijken :rolleyes:

Groetjes Kirsten

6. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Fibi: hier hetzelfde hoor: dan gaat het hartje weer snel en dan weer langzamer (maar natuurlijk nooit langzamer dan bij.v je eigen hart, de hartslag blijft in verhouding altijd snel). Alleen aan het eind van de zwangerschap zakt de snelheid waarmee het ahrtje klopt wat meer, omdat je kind dan voldragen is, dan past het zich langzaam aan de "normale" hartslag.

Natuurlijk is mijn man erbij! Hij vond het wel heel erg om mij daar zo te zien liggen "zwoegen" en dan de pijn die ik had, hij wou het zo van me overnemen. Maar hij was er en dat is genoeg. Overigens was mijn moeder er ook bij (en ik hoop dat ze er deze keer ook weer bij is). daar had ik (heel eerlijk gezegd) meer steun aan dan aan hem. Dat klinkt heel gemeen, maar zo bedoel ik het niet. Je moeder is natuurlijk je moeder en die kent je door en door. Bovendien heeft je moeder ook kinderen gebaard en weet wat voor een ellende het is ;)

Voorbeeld: de ontsluiting wilde op het laatst niet vlotten, ik bleef steken bij 9 cm. Omdat het een groot kind was (bijna 8,5 pond) mocht ik absoluut niet eerder persen. Voor een vlotte indaling moest ik op mijn rechterzij gaan liggen en aldus de persweeen wegzuchten (die kwamen rond 23 uur en ik mocht pas om 02:00 uur daadwerkelijk gaan persen, dus 3 uur lang wegzuchten!). Maar op mijn zij kreeg ik enorme rugweeen. Dus maar wrijven over mijn rug en na iedere wee vroeg ik of ik alsje-alsje-alsjeblieft op mijn rug mocht liggen (drie uur lang dus :( ). Op een gegeven moment zei mijn man: dat moet je niet iedere keer vragen want het mag toch niet. Iks choot uit mijn slof en brulde dat ie zijn mond dicht moest houden (ik riep bijna "bek" maar ik kon me nog net inhouden), ik lag hier te bevallen en als ik dat iedere paar minuten wilde vragen, dan deed ik dat gewoon. Mijn moeder begreep me heel goed en vond het prima als ik dat iedere keer vroeg. Ook toen ik riep dat ik echt doodging (op het laatst) wist zij me toch weer enigszins te kalmeren en dat lukte mijn man niet. Misschien toch een vrouwending?

Nu is mijn moeder alleen op vakantie tot 11 augustus, dus ik houd de benen goed bij elkaar tot na 11 augustus :) [-o<

7. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Oe! Die man van jou durft! :confused: Vind het knap dat je hem niet knock-out geslagen hebt.. haha..

Mijn man is bij de bevalling aanwezig en zal in alle situaties er bij aanwezig zijn (tenzij ik hem wegstuur omdat ik alleen wil zijn). Maar dus ook bij een keizersnee, is hij er bij. En hij mag overal kijken want volgens mij interesseert me dat helemaal niets op dat moment! (alstie er maar geen trauma aan overhoudt want dan komt er vast geen tweede... ;) )

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Precies Lintje, behoed hem nou voor dat trauma...dat kan jou ook nog parten gaan spelen...dat ie zegt, daar stop ik hem niet meer in hoor, ik heb gezien wat er mee kan gebeuren...en tja straks gaat ie dan andere mogelijkheden zoeken, en dat is nou ook weer niet de bedoeling he! ;)

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Mijn man zal er ook gewoon bij zijn, die wil niets missen... Toen ik 6 weken geleden 's nachts werd opgenomen met het bloedverlies en ze mij inwendig gingen onderzoeken, dmv de eendebek, stond hij er met zijn neus boven op.. :oops: :oops:
    De dienstdoende gyn verzoekte hem toen ook vriendelijk om bij mijn hoofd te gaan staan, zij vond het volgens mij maar niets dat ze zo op de vingers werd gekeken. Meneer is veel te bang dat hij wat mist. ;)

10. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Kiki ik zal straks wel even wat aardbeien mailen. :D ;)
    Ze zijn errug lekker, heb er wat door de yoghurt gedaan bij mijn ontbijt.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7,8kg, naam: Naomi
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,0 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Pollewop, SUPRISE , uitgerekend: 19 augustus
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg,
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens - 11 verrassingseieren

Zo, even gewicht aangepast.

Miza, bedankt voor het aanbod, maar nu ben je te laat hoor...ben al aan een eigen doos begonnen...mmmm....;)

12. Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7,8kg, naam: Naomi
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6.5 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise
    woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,0 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg.
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Pollewop, SUPRISE , uitgerekend: 19 augustus
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg,
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens - 11 verrassingseieren

Hier ook gewicht aangepast. Toen ik woensdag bij de vk kwam was er alweer een halve kilo bij :rolleyes:

Ik kreeg trouwens wel een complimentje van de vk, dat het hartstikke goed gaat met mijn gewicht. Ikke blij ;)

Kirsten

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahaha.. nou, toen ik een inwendige echo kreeg stond manlief er ook met zijn neus bovenop. mmm.. toen hebben we inderdaad een dikke week geen sx gehad.. mmm... toch maar even nadenken of ik niet wat regels moet opstellen.

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik heb in ieder geval al de huisregels voor kraamvisite bij "Zwangerschap" uitgeprint. Kan manlief ze bestuderen.

15. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Die heb ik ook net doorgelezen, dat zijn wel handige tips!

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hier is man lief er ook bij ook bang maar hij zal wel moeten.
    Zoals ik al een keer eerder heb verteld is het bij hun de gewoonte dat de mannen in de kroeg gaan wachten tot ze te horen krijgen wat het is en het dan op een drinken zetten.
    Hij is bang dat hij flauw valt :) :) .Ik heb mijn moeder ook gevraagt ook omdat zij mooie foto's maakt net profesioneel foto club enzo.

Geloof dat manlief dit ook wel fijn vind.
    Hij zegt ook elke keer als ik hem nu vast pak van dat gaat niet meer we duwen de kleine plat en weg is hij.Mag niet op m'n buik duwen want dan duw ik z'n hoofd in elkaar enz enz.
    Mannen!

Nou hier ook weer aan de aardbeien heerlijk op vers wit brood net weer een nieuwe bak gehaald.

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hahhaa.. mannen zijn grappig... en aardbeien lekker.. en ik vind iedereen heeeeeeel lief! :D

(ja, gaan we weer... :D , dit thuiszitten doet me goed!)

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahaha Lintje heeft weer een bui :) :) :)
    En ik maar de hele tijd denken dat ik de enige was ;)

19. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    @Missgroovy, ik heb net weer twee dekentjes en allerlei lakentjes en waskussenhoezen ingeslagen bij de prenatal, dus dat komt wel goed. En alles weer met 20% korting. Scheelde nu 20 euro en gister al 14 euro!
    En over borstvoeding ja of nee. Ik denk dat je het gewoon moet ervaren. Mijn schoonzusje leek het ook niks, maar toen d'r zoontje werd geboren en ze hem gelijk hebben aangelegd, ging het zo goed dat ze het is blijven doen. Ik denk dat je je bij zulke keuzes niet te veel moet richten. Voor hetzelfde geld lukt bv niet eens. Ik laat het allemaal maar over me heen komen. Maak nu natuurlijk wel een keuze, maar weet ook dat het anders kan lopen.

Net aardbeien op de markt gehaald, doos 1,50 ....

Over de bevalling hebben wij het nog helemaal niet gehad eigenlijk. Ik geloof niet dat mijn man een keus heeft hoor :eek:)... hij moet gewoon hahahaha...

20. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé gezellige beppers, ik zie weer allemaal lekkere aardbeitjes voorbij komen.... mmmmmm. Ikzelf heb net even gezondigd, ben dus net even bij de kapper en mijn ouders geweest en heb op de terugweg even drie miniloempiaatjes (ja sorry, ik weet het, gelijk drie! :oops: ) gehaald en dan met die lekkere saus erbij (flink veel natuurlijk weer, ahum). Maar daar had ik al weken zin in en iedere keer stond het kraampje er niet bij de super en nu wel. Dussssss, tja dan moet je wat hè, hahahaaah.

Ben aan de ene kant wel weer gerustgesteld dat de hartslagen van jullie beebjes ook wel eens onregelmatig zijn. Maar dat verhaal van... eh.... (even terugscrollen) Hopla, dat herken ik dus ook weer dat dat is wanneer ik op mijn rug lig.... En dan wordt ik zelf ook benauwd en krijg ik hartkloppingen. Dus ook dat moet ik maar niet te vaak doen. Maar eens kijken of ik die babysound ook kan gebruiken wanneer ik zit. Ik doet het nog steeds liggend (omdat dat in het begin het makkelijkst was) maar misschien kan het nu ook wel anders....

Enne... mijn mannetje is ook gewoon bij de bevalling hoor, ook als het een keizersnede wordt. Ik ben wel een beetje een psychoot hoor, ik heb hem nu al geïnstrueerd dat wanneer ik een keizersnede krijg hij de baby geen seconde uit het oog mag verliezen :oops: :oops: :oops: , heb al helemaal zo'n horrorbeeld voor me dat mijn baby dan verwisseld wordt of zo. Hoezo paranoia? :) Hij gaat ook foto's en waarschijnlijk een video maken maar heb hem ook al gezegd dat ik geen close-ups tussen mijn benen wil hebben! Wel een beetje subtiel graag allemaal, moet wel leuk blijven. Voor zover ik kan nagaan kan hij wel een beetje tegen bloed enzo (kijken ook altijd graag van die ziekenhuisseries) dus ik denk dat dat wel goed gaat komen. Heb hem ook nu al gezegd dat wanneer ik hem dan uitscheld ik het niet zo meen! :) Tja, je wéét het niet..... ;)

Nou, ik ga even lekker een tukje op mijn bed doen en dan straks saampjes boodschappen doen wanneer mannetje weer thuis is. Tot later allemaal!

Deel Deze Pagina