ooow.. zou ik me niet zo druk om maken.. misschien krijg je er dan wel een veel mooiere baby voor terug! haha goh, het zou je maar gebeuren.. het zou me niets verbazen als ik verwisseld ben bij de geboorte. Mijn moeder is klein en dik, met een rond hoofd en kleine neus, geen make-up, sportschoenen grote truien etc.. ik ben van alles het tegenovergestelde
Ik belde net met mijn moeder en die gaat volgens mij een eigen babykamer inrichten bij haar thuis. Ze is al vanalles aan het verzamelen, kinderwagen, maxi-cosi en nu had ze het al over een kastje voor de luiers en babykleertjes en er moest een verschoningskussen komen hahaha.. moest er wel om lachen. Ze gaat straks ook 1 dag in de week oppassen dus ja. Ze heeft het er maar druk mee.. voordeel is dat ze bij mij thuis dat dan niet hoeft te doen, net als bij missgroovy, maar dat zit toch niet in d'r hoor. Ze is ook wel heel trots dat haar meisje een meisje krijgt (zoals ze dat zelf zegt).
Hihi jumde, ja weet je ik denk dat als mijn eigen moeder dat had ik er mss toch iets minder moeite mee had? Weet niet haha wel lief hè hoe ouders kunnen zijn als ze opa en oma worden. Vind mn ouders echt schattig nu af en toe haha
Als het mijn echte moeder is wel.. hahaha.. nee hoor, ik kan net zo veel troep maken als zij.. en ook net zo goed weer schoonmaken duss.. ben een kind van mijn moeder!
Ik wil absoluut mn man erbij hebben, samen beginnen, samen afmaken. Hij moet foto's maken/ filmen of wat dan ook, maar ik wil in zijn hand kunnen knijpen. Als je man er niet bij wil zijn omdat ie niet tegen bloed kan ofzo, dan kan ie beter bij een keizersnee kijken dan bij een gewone bevalling maar als ie naast je blijft zitten de hele tijd, dan zie je niks anders dan jij en is het ook niet zo erg (wat ie dan ook erg vindt)
Pfff, wat een hond heb ik toch... Die liet me zonet toch even schrikken. Hij lag helemaal doodstil met zijn tongetje iets naar buiten.. Ik riep hem en hij reageerde totaal niet.. Maar gelukkig er zit weer beweging in. Ben inmiddels helemaal plat geknuffeld.
hmm nou mijn man wil er perse bij zijn dus ik heb dat probleem niet, we zijn het roerend met elkaar eens Op het moment even niet het fut om meer te schrijven, ben een beetje loom, sloom, moe en hangerig vandaag Pfffffffffffff
hihi, jij kwam uit de buik gerold, lang, slank, vierkant hoofd met een grote neus, volledig opgemaakt, naaldhakken en een sexi kort truitje
Miza; Klinkt als een leuke hond, de grapjas! Mist; lekker met de beentjes omhoog, boekje lezen! Raccon; volgens mij komt mijn man niet aan.. zou het dan toch een jongetje zijn? (heb ik net allemaal roze en paars spul gekocht) Kiki; mijn bui is zojuist afgelopen.. (had weer es in de vlindertuin gekeken en dat is niet bevorderlijk...) Ik heb bijna de hele bovenverdieping opgeruimd en schoon.. oooooww.. nu kan het mannetje wel thuiskomen uit Denemarken. Alhoewel, nu is de benedenverdieping ontploft
Jah! haha... nou, eigenlijk, kwam ik er heel dik, groot, met heel veel zwart haar en een snor (ja je leest het goed, ik leek op een turk) eruit!
Ben het helemaal met je eens, moet je erg mee oppassen hoor, het is jouw kind, laat niet over je heen lopen. Jij bepaalt (met man) wat er gebeurt en wat niet. Je kind komt voor, als schoonmoeder daar ruzie om wil krijgen is het haar probleem, maar laat haar wel duidelijk (subtiel en liefdevol) weten wat jouw ideeen en plannen zijn. Zo roepen ze tegen mij ook wel es iets over oppassen en dat ik ook wel eens weg zal willen, nou, moet je vooral nu al bij me mee aan komen. Ik zie mezelf op dit moment de komende jaren niet los van uk, dus ze mogen best langskomen, maar ze moeten nu nog niet beginnen met willen oppassen enzo. Hallo, ben ik eindelijk moeder, ga ik mn zoon toch niet meteen weer uit handen geven Dus, laat ze maar kleppen, gewoon doen wat je zelf wilt.
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +5 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7,8kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6.5 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 7 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 3 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,0 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Pollewop, SUPRISE , uitgerekend: 19 augustus Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 11 verrassingseieren Jeeee, eindelijk weer wat aangekomen, maar nu gaat het vast wel steeds sneller
hahahaha Raccon, dat had ik wel eens willen zien. Pfoe heb het helemaal gehad hier op mijn werk, ik wil naar huis! Ben trouwens hartstikke blij met mijn kinderwagen, maar we moeten ook nog een babykamer hebben, en ik vind niks goed, leuk of het is te duur ( of te groot voor mijn ieniemienie kamertje..
oooohw. ik vond ook werkelijk niets mooi! Al die grote commodes en kasten bleh.. En die prijzen! Nu heb ik lieve meubeltjes. Voor een zeer redelijke prijs. .. morgen foto's!