HHHHEEEEEEEEEEEE! Die snor is er niet meer hoor! (zolang ik iedere ochtend mijn baard scheer.. hahaha) Missgroovy: ze hebben dat topic weggehaald. Jammer, wilde graag dat ik niet de enige was hier die het had gezien.. Woepie; zoooow, had jij even een baaaaldag! Bleh, en allemaal vanwege dat stomme k..wijf. Niet schuldig voelen hoor, ik vind je lief! Wat betreft het aanraken van de baby, nee, de eerste twintig jaren raakt niemand mijn kind aan! Verder.. op marktplaats in de aanbieding; - Sony DVD speler (zwart) met afstandbediening en handleiding - mijn trouwjurk (zie album) en accesoires (of is het assecoires?) - trouwschoenen Sophie Sposa - Ringkussen - Glazen fruitschaal (gratis) - Glazen plankje voor badkamer (gratis) - Studieboeken SJD Iemand? Mijn trouwjurk wil ik wel graag kwijt, hangt in de weg haha..
Woepie, wat een gez**k zeg, echt zwaar kl*te. Gelukkig wel een nieuwe afspraak kunnen krijgen, pfieuw. Nikster, fijn dat alles goed gaat! Lintje, je trouwjurk verkopen? Kan je dat? Wow... En dat in de weg hangen, was voor mij al reden genoeg om bij een gewone confectiezaak een simpele galajurk te halen. Ik wist toen al dat ik er niets meer mee zou doen maar ook nooit zou kunnen verkopen.
Woepie jeetje wat een kl*te situatie zeg, baal met je mee. Hopelijk is er verder geen consequentie mbt je huis enz? net weer plantjes geplant ben helemaal in de plantjesmood hihi lijk wel gek ook. Heb ook de proefdruk van t geboortekaartje besteld, komt als t goed is morgen. Heb al alle adressen enz ingevoerd dus hoef alleen als de kleine geboren is de datum en het gewicht in te vullen. Heb er ook netjes opgezet De eerste paar dagen gaan we met zn drietjes genieten, wilt u daarna onze kleine meid welkom heten, laat t dan even van te voren weten. Is toch netjes of niet,,,,geldt overigens niet voor de opas en omas enz
ja ik hoop dat we maandag nog wat kunnen regelen met de woning bouw de rechter heeft bepaald dat we er anders over 2 weken uit moeten staan we mooi op straat geowon want mijn huis in mijn oude woonplaats is per 1 mei opgezegd en is niet meer trug te draaien ook mijn vader staat dan zoiezo op straat gaat lekker allemaal gelukkig onze lieve (schoon)ouders die ons aan alle kant kwa geld willen helpen want anders zou ik het niet meer weten hoor
Echt heel naar Woepie.. en zo'n korte termijn ook. Jammer dat ik je niet kan helpen ofzo.. Hoop dat het op z'n pootjes terecht komt. ah accesoires.. zooow.. nog even stofzuigen..
weetje ik heb nog wel een grappig feitje ondanks al die ellende had ik een perfecte bloedruk ha ha ha ha ja nu word ik er een beetje melig van heb wat dat betrefd al een heleboel mee gemaakt en ik kan wel tegen een stootje tis mijn vriend die helemaal flipt die kan hier echt niet tegen die slaapt bijvoorbeeld ook niet door dit soort shit ik daarentegen ben wat positiever ingesteld en denk dat het allemaal wel goed komt
Mooi kamertje Nikster ! En Woepie wat een rotstreek, hoezo misbruik maken van iemand. Hoop dat alles snel weer op z'n pootjes terecht komt. gelukkig maar dat je lieve (schoon)ouders hebt, dit kun je nu toch echt niet gebruiken. En die echoscopiste moet niet zeuren, je belde toch niet een uur later, dan had ze mogen zeuren, als ze de wachtkamer vol had zitten was ze dus alleen maar snellen klaar. Gelukkig is je bloeddruk goed Ja iid Lintje, dat je je trouwjurk weg kunt doen zou ik nou echt niet kunnen. Toen ik klein was heeft mijn moeder haar jurk vermaakt zodat ik er in kan spelen, dat wil ik ook zo graag doen. Moet ik natuurlijk wel een meisje krijgen nog. Ik zelf heb een TV en een commode staan op marktplaats, iemand? En hoezo dat topic weggehaald? Ik heb net de 10 gouden regels opgeslagen in mijn baby-map op mn comp. Ik vind het echt super tips, hopelijk werkt de fam ook mee. oh... je bedoelde die van de mismaakte baby's, ja die mochten ze van mij ook wel weghalen. Moet je ook niet naar kijken.
Hoi woepie Jeetje mikkie wat een gedoe zeg. Je vader die binnenkort bij jullie zou komen en dan nu dit gezeik Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat alles met een sisser afloopt. Wat een &*$@&(%* - mensen heb je toch op deze wereld.... Die topic van de mismaakte baby's heb ik gemist. En zo te horen heb ik er niks aan gemist Fijne avond allemaal Liefs Kirsten
Hoi Dames. Daar ben ik ook weer even tussen lezen en de Paffs kijken die kan ik echt niet missen volgende week komen ze niet meer de hele week dat wordt afkicken! Ik ga even mijn opgestelde lijstje na heb maar even de namen en topicken opgeschreven voordat ik verkeert zit. Sonjaw: Die paketten krijg je bij meerdere winkels zoals bij Jan Linders ik dacht ook c1000 Plus enz. Moet je even de reclames nakijken daar staat het meestal in. MamavanAmber: Was het leuk het winkelen? Nog wat leuks gevonden voor je kleine puber meid? Maar dat was wel schrikken van die brand gelukkig van die buurman dat hij thuis kwam en dat er verder geen ongelukken zijn gebeurt. Jumde: Ik heb er twee voor in bed en ik had een dekentje bij de kinderwagen gekregen geloof ik het is alweer zolang geleden. Voor in de box had ik van die fleece dekentjes die kon je toen nog voor een twee euro bij de zeeman krijgen. Net groot genoeg voor de baby. Woepie: Mijn vriend was er de vorige keer ook bij heeft de taak van de zuster overgenomen om streepjes te zetten wanneer ik een wee kreeg. Kan namelijk helemaal geen bloed zien. Had wel gelukkig mijn moeder bij me toen ik het neit meer zag zitten heeft ze eens flink op mij gescholden en dat was net goed toen zette hij een knip en toen kwam Collin ook gelukkig. Had gezegt dat ze het kind er nu uit moesten halen want ik wilde nu naar huis toe! Ik wil deze keer ook zeker weten mijn moeder erbij hebben mijn alles en toeverlaat. Moeten alleen kijken hoe ik dat doe met Collin. Ik vindt het ook een K*t streek van dat w*f hopelijk komt alles goed. Gelukkig dat je schoonouders er zijn. Het komt wel goed hoop ik. Nikster: Mooi kamertje trouwens ook een hele mooie kleur. Ziet er goed uit you go girl. Missgroovy: Ik geloof dat het bij jou ging om de borstvoeding en je schoonmoeder. Heb je naam wel opgeschreven maar niet bij geschreven wat ik ook alweer om ging. Laat je niet gek maken door je schoonmoeder mijn tip is van te voren met haar te spreken ze zal het wel goed bedoelen maar komt bij jullie ook heel anders over heel bezitterig ik wil natuurlijk haar neit beschremen of haar kant kiezen heb het ook meegemaakt met mijn schoonmoeder. Heeft ons Collin zijn babykamertje gekocht de box (tweederhands) gordijnen zeer dure gemaakt enz enz. Maar begon ook heel bezitterig te doen en ik merkte dat heel erg en stont me tegen. Ik wist ook wel dat ze het goed bedoelde maar kwam niet zo over. Ik moet zeggen mijn ouders hebben toen ook heel veel gekocht kinderwagen en verdere uitzet voor Collin maar hebben nooit zoiets gehad van kijk dat hebben wij betaald en nu sta je bij ons in de schuld maar dat gevoel had ik bij mijn schoonmoeder wel het gevoel. Daarom wil ik nu niet dat ze weet wat ik nodig heb wil ze wel wat kopen dan moet ze het zelf weten ik zeg er niks meer van. Want dan krijg je kwade gezichten geen zin meer in. Met de borstvoeding had ik ook problemen als er mensen bij waren die ik niet goed kon vooral wilde ik er geen mannen bij behalve mijn vriend. Bij vrouwen had ik niet z'n problemen. Mijn vriendin zat er vaker bij en schoonmoeder ook maar dat kan ze niet van je overnemen! Hier mijn moppie is weer flink aan het stampen naar beneden vooral als ik rechtzit. Vandaag weer een minder fijne dag gehad komt mijn zoon terug van school en ik zeg ga naar de wc nee ik ben bang dus ik zeg je gaat nu naar de wc. Komt eens een gegil mama ik heb in mijn broek gepoept. Ik kwaad dat is al de derde keer binnen drie dagen en telkens weer op school. Ik helemaal kwaad het zat echt aan z'n kont gekoekt. Ik vraag hem waarom ga je niet naar de wc op school mama daar stink het heeeeeeel erg en dat klopt als je daar op de gang staat kiep je bijna om van de stank. De eerste weken heb ik echt bijna staan braken van de lucht en ze doen er niks aan. Maar toch hebben niks aan gedaan terwijl ik altijd reserve kleding meegeeft en je kan niet zeggen dat je dat niet ruikt. Ik nog kwader. Hij heeft nu twee weken vrij ga kijken of ik het hem nu weer kan afleren! Weer opnieuw beginnen met zindelijkheid. Heb pijn in mijn rug. Foto's komen nog vindt de fototoestel niet (heb hem opgeruimd maar kan hem niet vinden. (die dementie toch. Na een heel lang verhaal ga ik stoppen nog wat snoepen en dan slapen morgen eeeeeen heeeeleee lange dag voor de boeg. Groetjes Wolvin.
Dankje Wolvin. Wel een goeie tip dat praten maar ben bang dat dat bij haarniet zo lukt. Loopt ook bij psychollog omdat ze het allemaal niet zo lekker heeft hangen. Beetje jammer, maar ga t proberen. Gelukkig denkt mijn vriend er tzelfde over dus tis gelukkig geen discussie punt in huis. Nikster gave kamer met dat roze! Denk dat ik t ga pikken in het groen hihi
@ miss groovy hihi is goed hoor! verf is van de karwei eigenmerk! was al in die kleur... is ook in het limegroen! droogt ook lekker snel
Ien, ben gister ook ff langs geweest bij de prenatal maar volgens mij hadden ze hier echt alle oude troep in de schappen gegooid. Het enige wat ik heb gekocht is ook het shirtje van papa's kanjer Enne veel plezier vanavond( beter laat dan nooit ) jumde, heb van de kraamzorg een lijst gekregen wat ik allemaal moet hebben, stonden ook de hoeveelheid lakens en dekens op. Kan het opzoeken voor je hoor maar dat verschilt nogal per kraamzorg... Woepie, hubbie blijft er hier bij hoor, of ie wil of niet Nee, hij wil er zelf bij blijven. Hoe dan ook.... raccon, bij ons zou dat praatje niet kloppen (of de echo niet ) Word toch echt een jongen, zeggen ze Lintje, laat zelf de vlindertuin een beetje links liggen, komt wel als we zijn bevallen, dan ga ik alle meiden weer steunen. Maar kan het nu zelf echt niet hebben Enne hier blijft de trouwjurk hangen hoor, hoe erg die ook in de weg hangt..... Woepie, wat een gedoe zeg! Hoop dat het allemaal goed en snel afloopt... Dikke knuf vanaf hier en suc6 nikster, wat gaaf! Echt heel mooi geworden! Heb hier zelf voor 8 mei een pret echo, geen 3d, is me iets te duur, maar gezellie samen met mams, schoonmams en zussie... Ben benieuwd Verder heb ik zoveel gelezen dat ik het echt allemaal niet meer weet, sorry. Moet volgens mij niet meer gaan werken op vrijdag
Wat een gedoe zeg, dat zou je toch echt moeten zeggen op die school, dat kan toch niet, je hebt ook nog zoiets als higièneregels. Zo oud kan je zoontje nog niet zijn. Ik vind het echt niet kunnen. Als ze dat op die school niet oplossen dan moet je misschien zelfs maar een of andere organisatie erbij halen. Klagen andere moeders daar ook niet over? Poeh, het is eigelijk best al wel laat zie ik u net... Ik ben helemaal gek van de SF serie Stargate, maar nu heb ik net de aller aller allerlaatste aflevering gekeken, deel 20 van seizoen 10. En nou is er gewoon niks meer -snik- helemaal op, afgelopen, over... -snik- -snotter- -snuf- Zo... even uithuilen ga zo maar slapen, tot morgen
Zo daar was ik weer, goeiemorgen allemaal ! Nou gisteren heerlijk geshopt hoor, maar moet zeggen: ik ben dus niet geslaagd voor een nieuwe outfit voor Amber Ik kon gewoon echt niets vinden waarvan ik dacht: dat is het ! Dus nu ga ik vandaag maar even naar Kids enzo in Wormerveer, daar hebben ze altijd leuke outlet merkkleding voor een leuke prijs. Wel ben ik voor mezelf geslaagd, ik heb mezelf eens goed verwend met een mooie zwangerschapstop, een prachtige kanten zwangerschapsblouse en een nieuwe portomonnee van Oilily. Verder voor de kleine hummel in mijn buik een heel gaaf mutsje van het merk Lief, en daar staat op: STOER. Ook nog een speentje van het merk Lief, oooooh wat is dat toch een schattig merk zeg ! Amber en ik hebben nog wel allemaal dingetjes voor haar verjaardag gekocht, zoals slingers en bordjes en taartvorkjes, in haar favoriete kleurtjes. Ze heeft alles zelf uitgezocht en ze is daar apetrots op. Dus vandaag maar weer een winkeldagje, maar niet meer zo intensief als gisteren, want toen ik thuis kwam had ik toch een pijn van het lopen, niet normaal meer.... Ik moet echt een beetje rustig aan gaan doen. Mijn man werd zelfs boos op me. Nou ja boos, hij herhaalde nog een keer wat de verloskundige tegen mij gezegd had en zei dat ik me daar echt aan moest houden. Ik lees hier trouwens heel veel over aardbeien, nou, de verslaving is ook overgeslagen naar mij hoor ! Ik heb gisteren bij de Turk hier (die heeft de allerlekkerste en allerverste groenten en fruit) een grote bak gekocht, en gisteravond heb ik die samen met Amber opgegeten, samen met een grote toef slagroom Maar het was wel overheerlijk hoor ! Vandaag gaan we dus eerst even winkelen, daarna naar de broer van mijn man want die gaat klussen in de tuin en heeft gevraagd of Erwin wil helpen en daarna ook nog eens een verjaardag. Ik heb nu al besloten dat ik rond een uurtje of 4 's middags ga, dan heb ik de avond nog lekker voor mezelf en kan ik lekker languit op de bank gaan liggen. Zo, nu ga ik eerst eens even een bakje koffie drinken ! Tot later !
goedemorgen heb wel goede hoop dat we een neiuw contract van de woning bouw krijgen ik neem toch maar aan dat ze mij niet op straat gaan zetten zie er toch hoogzwanger uit maar goed we zien het maandag wel allemaal heb ook een beetje goed nieuws na het gesprek met die lieve gyn die ik absoluut wil houden zag ik bij mijn vriend toch enige twijfel verschijnen ik denk wel dat ie erbij zal zijn hij had aan de gyn gevraagd hoe dat hetnou allemaal straks met bevallen zou gaan hij heeft nogal een trauma (blijkt nu) van de bevalling van zijn ex waarbij het allemaal mis ging op een haartje na zou het kindje het niet overleefd hebben omdat er te lang gewacht was voor mij kwam die vraag ook wel goed uit omdat ik bij mijn vorige bevalling nogal bang was die bevalling heeft doordat ik de ontsluiting door mijn angst ophield 3 dagen geduurd en nu heeft ze ons enigzins gerustgesteld we mogen onze vragen opschrijven en dan met de 33 weken krijgen we een afspraak waarin ons alles uitgebreid uitgelegd word en waain we een rondleiding zullen krijgen over de kraamafdeling en de operatiekamer en in dat gesprek kunnen we ook afspraken maken over hoe lang het maximaal mag duren voor ze vergaan tot verdoving of een eventuele keizersnede ik en mijn vriend kwamen er in elk geval wel met een goed gevoel bij de gyn vandaan en heb hem nu ook gezegd dat hij er hoe dan bij moet zijn en hij gaf geen weewoord dus daar heb ik nu ook wel goede hoop in wel moest ik gisteren ook bloedprikken hihihi ik vind dat geen ramp en ga dat ook heel relaxt doen ' mijn vriend daarentegen gaat van zijn stokkie als ie dat zou zien dus die werd als zenuwachtig en dan moest ik het alleen maar doen ik zei al kom op joh het zijn maar 2 buisjes heb er wel een meer gehad hoor en dat was ook niet erg nou ged ik alleen geweest naar dat bloeprikken en hij wachten buiten de kamer op me hihihi ik was klaar stond op en liep fluitend naar buiten zegt ie ben je niet duizelig nee zeg ik want ik maak me niet drukker dan strikt noodzakelijk en dan wrd je niet duizelig whahahaha soms zijn mannen echte watjes en dan is die van mij zo'n grote stoere sterke kale kerel maar prikken pfff nee hoor
Hihi, Woepie, die mannen toch.... Ben blij dat je in ieder geval al weer iets positiever klinks als gister... Zag je al je kindjes midden op straat krijgen . Maar hoop dat alles nog goed komt. Ga hier hard voor je duimen in ieder geval.... mamavanamber. nou, heel veel plezier met ( weer) shoppen . Wat een rot werk is dat toch he? Maare doe je wel een beetje rustig aan? Hoop dat je vandaag wel kan slagen. Voor Amber dan....... raccon, Waar heb jij die aflevering gezien dan van stargate? Hubbie is ook een beetje verslaafd maar heeft het de laatste tijd steeds gemist. Zal em eens rustig voor gaan bereiden dat het over en uit is . We hebben gister een kinderwagen gekocht via marktplaats, hebben er eentje staan van familie maar daar zit geen matrasje in en de kleur is ook, hoe zeg ik dat netjes, een beetje uit de mode Hebben nu deez op de kop kunnen tikken maar hoera de hormoontjes zijn er weer, ga toch weer twijfelen.... Alleen voor dat geld, wat denken jullie? http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderw ... iwagen.htm Hoop dat het zo lukt en dat jullie het kunnen zien... Ga zo ff de markt op, aardbeien scoren Tot zo