augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

die link krijg je alleen de hoofdsite van marktplaatst te zien dus kan de wagen helaas niet zien :(

mamavanamber, have fun en take it easy ;)

Hihi Woepie fijn hè die mannen met een grote mond en als puntje bij paaltje komt dan trekken ze hun,,,,,terug ahum hahah

Hier begon al iemand om 8 uur met een kettingzaag bomen te zagen echt debiel! Maar goed, weet trouwens ook niet wat die meid van mij allemaal doet in mn buik maar kabouter, boedha, hoe t allemaal genoemd is was weer aan de orde vanmorgen echt heel gek hahah

2. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    MEIDEN.... zoals beloofd FOTO'S IN MIJN ALBUM!!! :D

Daantje, de link werkt niet, kun je de foto van marktplaats in je album zetten?

3. Niet meer actief

mooie kamer lintje

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal

Hier ook al vroeg op druk bezig.
    Ramenzemen stofzuigen wassen enzo
    Man lief gaat een buitenkraan aanleggen met de buurman hoef ik niet meer met de slang door het huis.

Jee woepie wat een toestand allemaal hoop dat het maandag goed komt.

Nee die link werkt niet.

Verder allemaal een fijne dag.

5. missgroovy

Ooww wauw Lintje en al helemaal ingericht ook hihi super!

Leuk die stijl meubels daar hou ik ook wel van, wat vind je mannetje ervan?

6. Niet meer actief

pfff ik moet ook opruimen maar ik heb echt geen ziiiiiiinnnnnn ! aaaaaaaaaaaaahhhh
    bah bah moet stofzuigen dweilen ramen lappen en heb al bedden verschoond en afwas gedaan maar heb nu ehct geen zin meer maar het moetttttttttttttttttttt ik weeeeetttt het het moeeeeeetttttttt gatver

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou het was het wachten waard hihi :) :) .

Nee echt leuk je hebt ook al wat in de kast staan net als ik bij mij zit hij al vol zo ongeveer.

Vind het helemaal niet leuk dat ik niks meer mag kopen.

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    HIhI

woepie wil je wat energie van mij.
    De afwas word hier voor mij gedaan door mijn robot.
    Stofzuigen gaat alleen nog niet met een robot.hihi

Moet de binnen kant nog van de ramen maar ze zijn zo groot en dan nog van de keuken en buiten.

Bedden doe ik morgen wel vandaag geen zin in.

Klamboe word vandaag opgehangen en het plankje ook zal later wel foto's plaatsen ook van mijn dikke buik.

9. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Jeej, beebiesite doet het weer :)

10. missgroovy

ga ik meteen ff spieken Loran :D

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Hij vond het mooier dan ie had gedacht! :D :D :D :D

12. Hoi lintje

Heel mooi kamertje hoor. Toppie, en helemaal alleen gedaan :) Kan niet anders dan dat het mooier is dan hij dacht

Even over die koopziekte van schoonouders. Hier is het heel anders. Mijn eigen ouders zijn wel enthousiast en hebben al van alles gekocht. Maar van mijn schoonouders hebben wij nog niets gekregen. Niet eens een kaartje met: gefeliciteerd. Nou hadden we ook niets voor ons trouwen gekregen, dus heel erg verrassend was het niet :rolleyes:

Zijn erg afstandelijke en ongeïnteresseerde mensen. Ja dan weer wel geïnteresseerd in wat ik al dan niet aankom, dat dan weer wel :( Nou zou ik het ook niet leuk vinden als je het gevoel hebt dat ze zich 'naar binnen kopen'. Maar een paar sokjes was dan wel weer leuk geweest ;)

Ik ben vanmorgen ff naar de prenatal geweest. Heb twee hele mooie voedingsbeha's gekocht. Errug sexy al zeg ik het zelf. Ben ik wel blij mee, want ik voel me niet altijd mooi nu ik zwanger ben, terwijl hubbie vind van wellus ;) Helaas moet hubbie dit weekend werken... das balen, zit ik dan met mijn mooie ondergoed :(

En ik heb een aquazitje gehaald voor in het badje. Dat is voor mij wel heel prettig als ik de beeb straks erin kan leggen en niet constant op mijn arm hoef te houden.

Van de week was ik ook al naar de mammadagen geweest voor een hoop spulletjes, onder andere luieremmer. Leuk hoor, ik heb in totaal zo'n 23 euro bespaart (hihihii tel maar uit hoeveel ik deze week dus heb uitgegeven :p ). Maar goed op spullen die je tóch allemaal nodig hebt, is het echt heus wel leuk

Nou meiden geniet van het mooie weer
    groetjes Kirsten

13. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Nou Lintje, je hebt een heel mooi beebkamertje!

Hier begint er nou ook schot in te komen. Het schilderen is bijna helemaal af.(Zowel van de beebkamer als de gehele overloop) Over twee weken komt het behang er in en daarna kan het inrichten beginnen! Ooh, daar heb ik toch zo'n zin in!

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Kan me goed voorstellen Miza!
    Ik kon ook niet wachten tot ik het eindelijk mocht inrichten!
    En nu dat klaar is verander ik het ook nog wel eens..

En ik blijf elke dag even in het kamertje rondkijken, en voel me dan echt ineens trots, op mijn kamertje!

15. poeizie

poeizie Actief lid

19 apr 2006
    166
    0
    0
    beveiligins beambte
    Almere
    wat gaan jullie snel meiden!
    ik houd het allemaal niet meer bij hoor
    heb ook helemaal geen gedult om 4 pagina's helemaal door te lezen... erg he
    normaal was ik altijd de gene die het gedult leek te hebben uitgevonden maar nu sinds een paar weken gaat het hard achteruit.

misschien komt het ook omdat me vriend iedere keer de klusdagen voor de slaapkamer uitsteld
    wil het gewoon af hebben ! hihihihi
    ach nouja woensdag krijgen we samen met ons salaris ook meteen het vakantie geld
    dus heb al gezegt dat we dan echt wel de dingen in huis gaan halen om de boel af te kunnen ronden

ikke wil kleertjes wassen, strijken in de kast stoppen en lekker tutten met van alles en nog wat!
    zucht best lastig soms die nesteldrang :rolleyes:

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ook naar de prenatal geweest, witte lakentjes (met "Slaap Lekker") en limegroendekentje gekocht. Groen, past mooi bij de paarse klamboe.. :D

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Had volgens mij toch echt de goeie link neergezet maar ga het nog een keer proberen.. http://kind-baby.marktplaats.nl/kinderw ... wagen.html

Als het goed is moet ie het nu wel doen :oops: :oops: . Ben niet zo heel goed hierin :) .

poeizie, geduld hier ook steeds minder hoor enne dat gevoel dat alles af moet zijn heb ik ook heel erg hoor, hubbie word er soms een beetje moe van ;)

Miza, het inrichten is echt zooooo leuk ;) . Ga je er vast op verheugen zou ik zeggen

Lintje, dat is het wachten waard geweest hoor, wat een schattig kamertje. Kan me ook niet voorstellen dat je hubbie het niet mooi had gevonden. Enne ik heb gelukkig een grotere kast maar die begint ook al aardig vol te raken :)

Hopla, meissie, vervelend dat je schoonouders zich zo gedragen...
    Laat je niet op je kop zitten hoor! Enne vind zelf zwangere vrouwen erg mooi... ( behalve af en toe mijzelf op baaldagen :rolleyes: )
    Mooi ondergoed geeft je zowiezo een heerlijk gevoel toch...Geniet er van ookal is hubbie er nu niet..

Woepie, is het nog gelukt met schoonmaken :) ;)

18. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

19. Niet meer actief

Ik hoor gejuich buiten, is er voetbal ofzo?

Ik heb een aantal boxen officieel, de rest gekopieerd en gedownload :oops: vroeger nam ik alle afleveringen op op video, maar die zijn ondertussen zo slecht van kwaliteit dat ik ze maar ben gaan vervangen. Maar troost hem maar, ze zijn bezig met een tweetal films.

En ja hoor, Ikke is ook naar Prenatal geweest vandaag, hubbie meegetrokken (riep direct dat ie dat nooit meer zou doen > lange rij, blerend kind hihi) ik was op zoek naar een wiegje dat je aan je bed vast kan maken, maar tot dusver heb ik die alleen voor 150 op babywalz gezien (zonder matras etc.) en voor 199 in de babywinkel waar mn tante werkt (ook zonder etc.) Dat vind ik toch een beetje te duur voor iets dat je maar 3 maanden gebruikt. Al kun je em wel later ombouwen tot kinderbankje... Maar toch, beetje duur.
    Ik dacht dus dat ik em ergens had zien staan in een blad, met de melding van prenatal erbij, maar blijkbaar toch niet. Maar heb nu wat leuk beddengoed gekocht. Had nog een Iris cheque, dus heb maar 95 cent betaald :D
    Ook eindelijk de babykleertjes gesorteerd en uit de verschillende plastic tasjes gehaald en in de kast gelegd. Ik ga pas wassen tegen de tijd dat uk komt, anders is alles weer stoffig en muf straks.

Oja, een luieremmer, die moet ik nog, hmm, staat niet op mn lijstje, moet ik er maar even bijzetten.

Enneh, wat is het verschil tussen een luiertruitje en een overslaghempje?

Daantje, ik vindt het een mooie kinderwagen, zeker doen, want zo goedkoop vind je ze in de winkel niet.

Lintje, wat een schattige meubels, dat wiegje heb ik vandaag ook zien staan, echt super leuk.

Poeizie, erg he, als het maar niet af lijkt te komen, maar, wees gerust, het KOMT af. en dan kun je de komende 20 jaar kleertjes wassen, strijken en in de kast stoppen :p

En ik heb ook aardbeien gekocht :oops: :D

20. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo daar was ik weer !

Nou, gelukt hoor, tenminste half dan. Ik was namelijk op zoek naar een leuke zomerjas voor Amber, maar nergens hadden ze iets wat ons allebei leuk leek. Dus wij vandaag naar Kidsenzo, en ja hoor, daar hing DE jas in de etalage. Een supergaaf spijkerjasje van Vingino, echt helemaal geweldig ! En hij was ook nog eens 15 euro afgeprijsd, dus vooruit dan maar. Maar ik heb wel tegen Amber gezegd dat dit al een verjaardagscadeautje is, want het was toch wel een rib uit mijn lijf, hihihi.

Even een vraagje voor degenen die een laptop hebben: als jullie de laptop op jullie buik hebben, wordt er in jullie buik dan ook zo heftig gereageerd ? Ik zit nu dus op de bank met mijn laptop op mijn buik en kleine hummel is me toch druk, die hele laptop gaat heen en weer !

Ik had zojuist een verjaardag, en ik had de outfit aangetrokken die ik gisteren gekocht had en ik kreeg me toch een paar complimenten,dat ik er echt prachtig uit zie en dat ik een mooie zwangere buik heb, echt leuk om te horen, hahahaha !

Voor de rest ben ik vandaag ook nog geknipt door mijn schoonmoeder (die is kapster van beroep) en ga ik nu door het leven met een lekker kort zomers koppie, echt heerlijk, daar hoef ik nu meer weinig aan te doen.Beetje wax erin en klaar is Kees, oh nee, Jet ;)

Ook heb ik vanmiddag weer wat inkopen gedaan voor mijn webwinkel. Nu ik drie halve dagen in de week werk, heb ik hier meer tijd voor en ik doe het altijd met veel plezier. Ik ben nu nog een hobbyist, maar ik denk erover om het nu zakelijk aan te pakken, dus ik ga binnenkort maar eens naar de Kamer van Koophandel om te informeren hoe ik te werk moet gaan als startende ondernemer. Misschien als het echt goed gaat lopen dat ik dan wel ga stoppen met werken en me alleen nog maar ga storten op mijn webwinkel, ik vind het echt superleuk om te doen !

Nou dames, ik ga eens even lekker languit op de bank liggen en lekker zappen, dat heb ik wel verdiend na deze lange dag !

Deel Deze Pagina