augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

pppf kreeg toch om 16uur een inzinking, jeetje dat heb ik nooit. Heb gewoon een uur ligen slapen op de bank. Werd ik wakker lag Bink mn hondje heel strak naar me te kijken, alsof ie me goed in de gaten hield hihi

Ik krijg koopkriebels en inrichtkriebels, wil eigenlijk t bedje opmaken enz haha maar heb nog geen bedje dus dat schiet niet op. kan t matrasje wel opdekken maar dat ziet ook zo stom uit :D

Vanavond lekker voetbalvrouwen in bed kijken, heb er nu al zin in. Ben echt lui vandaag merk ik

2. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Toch nog leuk nieuws vandaag na een een dagje vol dipjes :D
    Ik kan morgen middag om 16.00 naar de 3D echo toe,ik ben net gebeld.
    Omdat het de vorige keer niet was gelukt omdat mijn kindje niet goed lag met het hoofdje mag ik nog eeen keer terug komen,
    Wel erg jammer is dat mijn vriend moet werken en echt niet vrij kan nemen dus ik ga alleen.
    Met mijn schoonmoeder heb ik niet zo'n goede band dat ik samen met haar wil en mijn vriendin werkt ook op maandag dus ja ik ga alleen.
    Maar ik krijg een dvd mee en kan mijn vriend alles goed zien.

missgroovy ik heb ook wel eens een inzinking hoor val dan zomaar in slaap.
    Ja leuk he voedbal vrouwen ik ga ook weer kijken,veel kijk plezier in bed :D

3. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

tnx :D

Jij morgen veel plezier met de echo leuk man!

4. Niet meer actief

goedeavond allemaal
    jeetje wat een heerlijk weertje was het toch vandaag weer he
    morgen is er regen voorspeld hoorde ik
    wij hebben vandaag een groot deel van de tuin bestraat en ik heb geholpen stenen aan gegeven en zo dat ging allemaal nog prima
    voelde me ook fittwer dan normaal vandaag eigenlijk

nou wens jullie alle nog een hele fijne avond toe ikga een beetje macaronie opbakken en dan kruip iknaast mijn ventje op de bank denk ik

5. Niet meer actief

Regen? nee toch, bij mij op de radio zeiden ze juist dat het de hele week tot het weekend weer belachelijk mooi weer zou worden. Sorry Woepie, maar ik hoop dat ik gelijk krijg :D :) :D

Manlief en ik hadden voor ons trouwen vorig jaar een proefles vliegen gekregen, allebei een half uurtje in zo'n klein cesna-tje. Nou ben ik vorig jaar juni geweest (kotsmisselijk, maar helemaal geweldig) maar hubbie was te groot (2 meter), dus moesten we maar een andere keer terugkomen, als het grotere vliegtuig uit groot onderhoud was.
    Afijn, wij wachten en bellen, niks, wachten bellen, o, sorry, vliegtuig is verkocht, wachten bellen, ah, ze hebben een nieuwe; konden we dus vandaag.
    Heerlijk langzaam gereden door alle verbouwingen aan de weg rond Alkmaar en Amsterdam, komen we daar net op tijd; wie ben u? Even zoeken, ah, ja, u staat erin. :( Momentje alstublieft, ga even de piloot zoeken, die zit nog in de lucht nl.
    Kwartier later, em, meneer, de bon is verlopen -zucht- hele verhal weer vertellen, ja, nu is het duidelijk, momentje.

Eindelijk mochten we dan meekomen, verhaal nogmaals verteld, in welke paste u niet? Die, o, daar wilden we juist in gaan vliegen... nog eens passen. Manlief in de andere stoel... ja hoor het past :confused:
    HEBBEN WE DAAR NOU EEN JAAR OP GEWACHT ?

Nouja, om een (heel) lang verhaal kort te maken (sorry :oops: ) We hebben 3/4 uur in de auto gezeten en manlief een half uur in een vliegtuig :D

-zucht- was gelukkig idd wel erg mooi weer vandaag. Ben alleen wel moe nu. Ga maar lekker even Simmen.

6. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Hoi wilde even laten weten dat ik alles wel heb gelezen, maar ene oor in andere uit, ben op het moment ziek (erg last van mijn buik en errug moe) en kan het allemaal niet erg volgen geloof ik :oops:

7. Niet meer actief

oei mist beterschap meis

en raccoon zou goed kunnen hoor heb ik het weer verkeerd begrepen van de weerman whahahaha

ik heb toruwens wel mooi mijn buik verbrand joh van de zon
    beetje maar hoor maar dacht eerst uitslag te hebben omdat ik nouniet echtmet mijn buik in de zon heb gezeten
    nouja beetje bodylotion erop en het komt ook wel weer goed

8. Niet meer actief

Woepie, ik ga je hierbij officieel berispen voor het fout tikken van mijn naam :p :) nee, zwangerschapstikfouten worden hierbij niet getollereerd ;)

Mist, wat vervelend meid, hoop dat je je snel weer beter voelt. Lekker je bedje in, ga ik nu ook doen.

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Nou meiden, wat hebben jullie je weer heerlijk ingehouden gister ;) :)
    Anderhalve pagina om te lezen....

Enne volgens de weerman hier moet ik raccon ook gelijk geven hoor woepi, hier word het ook mooi weer, hubbie en ik zijn lekker vrij vandaag 8)

Gaan zo ws ff naar de ikea [-o< \:D/ \:D/
    Gordijnen halen voor de baby kamer..en verder komen we vast wel andere leuke dingen tegen ;) Daarna alvast op zoek naar geboorte kaartjes, kan je niet vroeg genoeg mee beginnen toch?

Mist, beterschap meis,doe maar lekker rustig aan.

raccon, ach, beter een jaar wachten dan helemaal nix toch? Maare zeker, wat een gedoe. Dat ze dat niet gelijk even hadden kunnen verzinnen.

Teddy, veel plezier met de echo vandaag!

En voor de rest, meiden geniet van het mooie weer vandaag ( als je vrij bent tenminste ;) ) en anders werkse...

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Goeiemorgen allemaal, zo he he eindelijk eens de energie gevonden om mijn dag van gisteren even te beschrijven, ik was gisteren namelijk helemaal kapot, kon niet meer op mijn benen staan, dus ben vroeg naar bedje gegaan.

Onze dochter van bijna drie is helemaal gek van apen. Ze wil het liefst een eigen aap hebben, maar dat gaat me iets te ver :) :) :) !

Wij wonen redelijk dicht bij Amsterdam en gaan dan ook vaak naar Artis toe, om aapjes te kijken (klinkt een beetje dubbelzinnig hihihi). Maar ja, bij Artis zitten ze achter glas dus dat vond ze iets minder leuk.

Gisteren mocht Amber beslissen wat we gingen doen. Ze wilde graag aapjes kijken, maar om heel eerlijk te zijn hadden we niet zo een zin om weer naar Artis te gaan.

Ik ben sindskort in het bezit van een prachtige leaseauto, dus ja, wat doe je dan, heel Nederland doorcrossen natuurlijk ! Dus Erwin kwam op het idee om dan naar Apeldoorn te gaan, naar de Apenheul. Nou, dat vond madammeke wel een heel leuk idee.

In de auto op weg naar Apeldoorn kwamen we op de Veluwe terecht en Amber vroeg om de 5 minuten: mama, zijn hier de aapjes ? Ze werd helemaal ongeduldig hihihi.

Eindelijk aangekomen bij de Apenheul, eerst nog een heel stuk lopen naar de ingang, pfffffff, dat had ik niet verwacht.... Lekker hoor, als je BI hebt, NOT ! Tegen de tijd dat we bij de ingang waren was ik al helemaal verrot en had al een boel pijn, echt balen. Maar ja, alles voor mijn dochter, dus huppatee, dan maar even pijn verbijten en vrolijk doorgaan.

Amber heeft echt de dag van haar leven gehad. Vooral de kleine doodskopaapjes vond ze helemaal geweldig ! Die kwamen zo dichtbij, ze had er zelfs op een gegeven moment drie op de kinderwagen zitten ! Helaas is dit verboden, dus werden de aapjes door een medewerker van de Apenheul van de kinderwagen afgespoten met een plantenspuit. Maar als het kon, dan had Amber er eentje in haar tas gestopt hoor hihihihi !

Op een gegeven moment kon ik gewoon echt niet verder meer, maar gelukkig kwamen we toen net bij het restaurant uit, dus hebben we daar eerst nog even gezeten om weer energie te krijgen. Daarna hebben we nog naar de grotere apen gekeken, en Amber ging gekke bekken naar de chimpansees en gorilla's trekken (dat doet ze in Artis ook altijd).

Zo, we hebben toch de hele route uitgelopen en op de terugweg mocht Amber in de souvenirshop nog een cadeautje uitkiezen. Ze koos voor een pluchen aapje. Stiekem was haar vader nog even teruggegaan om een boek te kopen, zo een 365 dagen boek met elke dag een verhaaltje over Apenstreken.

Amber (en wij ook) heeft een geweldige dag gehad, maar op de terugweg is ze in de auto in slaap gevallen, want ook haar kostte het veel energie. Ik kon geen boe of bah meer zeggen, heb mijn stoel helemaal naar achteren gedaan en ben languit gaan liggen, man, ik was helemaal op !

Maar we hebben een hele geslaagde dag gehad en het weer was helemaal toppie, dus zeker voor herhaling vatbaar !

11. Niet meer actief

:oops: oei sorry hihihi volgens mij zeg ik het altijd met 2 o's hihihi
    ik zale r op letten volgende keer :oops:

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Ik heb trouwens de foto's van de Apenheul op de site van Amber gezet, en ook nog wat echo- en buikfoto's op de site van hummel (zie voor de links onder mijn berichtje !)

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Goedemorgen allemaal!

Het hele weekend afwezig geweest, ik zou me moeten schamen, maar ik doe het lekker niet! En nee, ik heb ook nog niet alles teruggelezen, heb een druk weekje voor de boeg.

Natuurlijk ben ik wel even wezen spieken naar het kamertje van Lintje ;) Leuk!

Hier verder alles ok, heerlijk weekend bij mijn schoonouders gehad. Manlief gisteren weer op het vliegtuig gezet en nu moet ik een weekje heel erg hard aan de studie, en dat begint nu!

Kom af en toe wel even spieken hoor!

14. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi allemaal goedemorgen

Ik geloof dat iedereen wel zo een lekker weekend heeft gehad.

Woepie mijn buik is niet verbrand maar wel een kleurtje gekregen ga hem vandaag maar weer een beetje bij bruinen.

Voor de liefhebbers ik heb weer nieuwe foto's op m'n site gezet van de kamer die nu toch echt in het eind stadium gekomen is.
    Kwam er gister nog achter dat de band nog steeds op de muur moet ](*,) #-o dom dom hoe bedoel je ........
    En die mannen zeggen ook niks.

Ga zo nog even bellen waar we de box besteld hebben of we hem toch niet in een andere kleur kunnen krijgen hebben gister andere meubels uitgezocht en daar past deze kleur niet echt bij dus hoop dat het nog de andere kleur kan worden.

Hier vandaag weer lekker rustig aan vissen schoon maken paard en stofzuigen meer doe ik niet ja genieten van het mooie weer met aardbeien hihi.

Kiki jij liever dan ik aan de studie moet er niet meer aan denken veel succes.

groetjes

www.kicsibaba.beebiesite.nl

15. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Goedemorgen, hier gaat het gelukkig weer wat beter, maar toch nog moe van de nacht want toch veel wakker geweest van de buikpijn, gelukkig is het nu weer een stuk beter dus we gaan er weer tegenaan ;)

Leuk hoor het apeheul, dat vond ik als kind ook heel leuk en wil ik ook nog steeds heen, maar denk niet dat dat dit jaar nog wordt ;)

Tja verder hier mooi weer, ik hoop dat het nog heeeeeeeeeel lang mooi weer gaat blijven! :D

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Goedemorgen meiden.

Wat een dag gisteren.., heeft me heel wat huilbuien gekost..
    Ruzie met mijn mannetje om iets heel onbenulligs, (is nu al lang weer goed hoor ;) )twee hondenpoten vol in mijn buik en dan nog de zomaar opeens opkomende huilbuien. Ik ben heel wat vocht verloren gisteren, door alle tranen.

Maar goed, de overloop is helemaal gereed. Alles wat donkerbruin hout was, is nu fris zalm wit. Wat een verschil zeg! Alle sierstrips zijn van de deuren verdwenen. We hebben een compleet andere overloop nu. Ook de beebkamer is qua schilderen bijna klaar. Alleen de verwarming krijgt nog een opfrissingsbeurtje. Het begint nu echt een beetje vorm te krijgen!

17. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen allemaal,

Ook hier iemand die niet lekker in haar vel zit (heb net een stukje geplaatst bij "gezondheid" dus daar kun je eventueel teruglezen van hoe en wat ;) ). Dus ook ik heb even niet de puf om alles goed te lezen en te reageren. Zie wel net dat Miza wat traantjes gelaten heeft (maar gelukkig is alles weer goed. Alsnog een dikke knuf van mij hoor! Ook voor de andere hormonale tranendalletjes, want die komen en gaan volgens mij bij iedereen.

Nou, dit wou ik even laten weten, probeer zo snel mogelijk als het lukt weer te reageren hoor, fijne dag allemaal!

18. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He hallo allemaal,

Jeetje wat wordt er weer veel gebept, maar nu moest ik ook vanaf vrijdagmiddag bijlezen.....
    Nou feestje was erg geslaagd, hij had het helemaal niet verwacht, dus was welk erg leuk. Alleen bijna de hele avond gestaan en lag om 02.30 pas in mn bed, dus kon de volgende dag wel zeggen dat ik behoorlijk moe was. Zaterdag nog wel met mn neefjes en nichtje naar het circus geweest. Gewoon zo'n klein circus, maar ze vonden het wel erg leuk dus daar gaat het om.

En heb gisteren voor de 4e! keer de muur gesausd en die is nu eindelijk klaar. Nu alleen nog wachten op mn meubeltjes en ik heb zaterdag toch nog andere gordijnen gezien dus die ga ik morgen even bestellen. Muppet laat zich steeds vaker even voelen, alleen nog niet op commando, als ik of mn man zn hand op mn buik legt houdt ie zich super stil totdat we onze hand weer weg halen. Worden nu al in de maling genomen :)

Weet iemand trouwens vanaf wanneer je het hartje zou moeten kunnen horen met een leeg wc rolletje? We zijn gisterochtend even bezig geweest, maar het enige resultaat was dat ik allemaal rondjes in mn buik had staan van het harde duwen met de wc rol!

Nou ga maar weer eens aan het werk, kom af en toe wel weer even bijlezen.

Groetjes

19. Mogge dames

Ik reageer even alleen op het verhaal van Mammavanamber, want ik moet zo naar fysiotherapie

Meiden, ik weet dat ik al wat langer meeloop in het patiëntengebeuren en in het begin had ik ook héél erg veel moeite met hulpmiddelen enzo. Dus ik snap dat jullie misschien niet op mijn advies zitten te wachten, maar ik doe het tóch even

IEDER zichzelf respecterend attractiepark, dierentuin of museum in nederland leent rolstoelen uit. Vrijwel altijd gratis en voor niets. Vragen alleen soms een borg.

Je kan natuurlijk altijd een keer de pech hebben dat er net een grote bejaardenclub binnen is gekomen, dat ze allemaal uitgeleend zijn. Maar over het algemeen is het geen probleem. Als je dus ergens bent en het lopen is meer dan je had gedacht of het valt anderszins tegen. Gewoon even vragen !

Zeker de meiden met bekkeninstabiliteit, daar kun je toch echt een hoop schade aanrichten als je zó over je grenzen heen gaat....

Zo ik hou verder mijn mond ;)

Maar de apenheul is het gelukkig wel waard, ik weet het :D .

Groetjes Kirsten

20. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik dacht dat dat vanaf een week of 28 was, dat je het zelf zou moeten kunnen horen (maar dat weet ik niet zeker). Ik heb een angelsound dus luister eigenlijk iedere dag wel ff :)

Nog 4 nachten en dan gaan we een week op vakantie! Ik kijk er nu al naar uit! We gaan een week naar Centerparcs in Duitsland en volgens mij krijgen we heel mooi weer!

Waar ik wel tegen opzie: als ik dan terugkom, moet ik vast 30 pagina's bijlezen hier ;) Een week geen internet, dat is raar voor mij (maar misschien wel heeeeeeeel erg lekker juist)! Ik ga gewoon lekker genieten en met mijn dikke buik in het zwembad dobberen. Misschien kan ik wel zo'n haaievin op mijn buik binden, steek dan toch duidelijk uit het water tenslotte hahaha Even iedereen in de paniek jagen daar :)

Hier is het ook een drukte van belang in mijn buik, maar zodra ik mijn hand erop leg: geen beweging meer te merken! Nu al mama aan het plagen! Want als ik wil slapen: is het feest en dan wordt er toch druk gedaan daarbinnen, dat er van slapen de eerste tijd niets meer komt. Vraag me toch af wat ze daarbinnen allemaal aan het doen is, ik twijfel tussen huttendorp of de nieuwste tae bo-video nadoen ;)

Deel Deze Pagina