Goedemorgen meiden, Vanochtend naar verloskundige geweest, alles in principe goed alleen ook ons kindje is nog onregelmatig met d'r hartslag. Was niet echt leuk om naar te luisteren... gewoon goed en dan ineens heeeeeel langzaam. Niets om me zorgen over te maken zei ze, want in dit stadium van de zwangerschap mag dat nog, aan het eind niet meer. Hoewel ik het natuurlijk al een paar keer had gelezen hier, vind ik het toch iets minder, maar goed das logisch he. Ben in ieder geval blij dat ik het hier al had gelezen, anders was ik misschien wel wat meer gaan flippen!
Zo meiden even met m'n site bezig geweest en gelijk weer een hoop te lezen hier. Jumde het zal heus wel goed zitten.Maar snap je wel. Nou moet nu toch echt wat gaan doen.
hihi, het is je vergeven hoor, het is alleen dat een racoon een wasbeer is en raccon komt van raconteur (verteller in t Frans) en nou heb ik echt niks met wasberen Mamavanamber, leuk joh, zo'n dagje Apenheul, maar Hopla heeft wel gelijk, je moet echt oppassen hoor. Zo, even een korte reactie, nu weer aan t werk
zo ik ben ook al flink bezig op marktplaats, heb net een thermobadje met design standaard gekocht. Dus niet de normale standaard, deze past wat mooier bij de sjieke inrichting van de babykamer. Kijken of ik een linkje kan plaatsen. http://kind-baby.marktplaats.nl/badjes- ... df=1#photo Even afspreken en dan gaan we het vanavond ophalen, zaterdag de kinderwagen, maxi-cosi en al het toebehoren in de auto geladen. Een matras, aero-sleep en hemelstandaard gekocht, van de wee gaat de oude badkamer eruit en de nieuwe erin. Tussen die praktijken door gaat het behang tegen het wandje en word de rest van de kamer opnieuw gewit. En dan kan ik aan de slag. Van mijn baas nog steeds geen voorstel ontvangen..... Zucht. Moet wel een heel goed voorstel zijn, aangezien het hem nogal wat tijd schijnt te kosten. Maar zolang ze me niet vragen om de vervangster in te leren vind ik alles best, heb totaal geen zin om daar een dagje door te brengen. Het zal mij mijn tijd wel duren allemaal. @Jumde, als je je zorgen maakt zou ik een angelsound kopen, heeft mij echt geholpen als ik onzeker was/ben. De vk kan je nog zo vertellen dat alles oke is, maar zolang je het zelf niet gelooft.... kweet t is frustrerend. Ik mag morgen verplicht de middag thuis wachten op de badkuip en douchedeuren... zorgen dat ik een goede film heb ofzo, lekker een jank film Woensdag naar de othopeed ben zo benieuwd wat die gaat zeggen aan de hand van mijn 6 of 7 jaar oude dossier uit het andere ziekenhuis. Ik hoop dat ik met medische indicatie mag bevallen, dan zijn de mensen aan mijn bedje iig goed voorgelicht en word er eerst gedacht en dan pas gedaan. Ik heb namelijk nu al teveel gevolgen gehad bij eerst doen en dan pas denken door medisch personeel. En ik heb die mooie kinderwagen niet voor niets gekocht wandelen zullen we! Zondag mijn broer en zijn vriendin (die was jarig) voor peetouders gevraagd met het volgende gedichtje: Ik vond het niet zo zwaar en had vanuit bollebuikenland mijn keuze heel snel klaar Mama en Papa hebben over jullie verteld zo stond ik echt van jullie versteld Mijn Mama en Papa willen jullie dan ook vragen Zouden jullie de namen Meter en Peter willen dragen. Zo nu ga ik ff douchen want dat is er nog niet van gekomen, en ik moet de komende week nog ff genieten van die luxe, aankomend weekend gaan we verbouwen en dan is alle luxe verdwenen :s
OOoh ja en wat ben ik blij dat onze eerste spruit er aan komt heb ik straks een stok achter de deur om mijn man mee naar dierentuinen, apenheul enz te krijgen! Ik wil al jaren naar de apenheul en krijg mijn man maar niet mee, straks moet ie wel
Ik wil je niet teleurstellen mamalieske, maar mijn manlief vind dierentuinen geweldig dus daar gingen we al heen, maar apeheul dus niet en zelfs nu we een kleintje hebben vind hij dat nog niet reden genoeg om naar apeheul te gaan :-? dus ik hoop dat jouw mannetje zich dan beter over laat halen
Mooie standaard mamalieske! Maar een jankfilm? Is dat wel zo handig? Staan die mannen die de boel komen afleveren zo raar te kijken als jij helemaal in tranen de deur voor ze opendoet Trouwens al een reactie gehad over je sollicitatiegesprek?
@mamalieske, denk dat ik beter geen angelsound kan kopen, ben bang dat ik me er teveel op ga fixeren en dan wel helemaal in paniek raak als ik 's avonds om 11 uur een onregelmatige hartslag heb. Ik moet er maar vanuit gaan dat het hartje goed is. Heb net de echo gehad en dat zag er ook mooi uit, kindje was ook goed gegroeid. En daarnaast voel ik het ook goed bewegen, en dan richt ik me liever daar maar op... Ze was namelijk bij de verloskundige ook druk bezig dat ding weg te schoppen... en vorige keren was het mooi regelmatig...
Morgenvroeg 09.00 Bedrijfsarts. Ben benieuwd wat voor naam mijn ziekmelding krijgt. Heb gister van mijn moeder een puzzel van 1000 stukjes gekregen, a la tulpenvelden. Onderweg naar huis dacht ik: "Wie kan ik hier gelukkig mee maken?!" En toen ik thuis kwam dacht ik; "Och, waarom ook niet" Heb er nu al weer wat uurtjes in zitten en schiet nog niet echt op.. pfff.. al die kleine tulpen aan elkaar vastplakken, en vooral het groen van het gras en het blauw van de lucht.. alles lijkt op elkaar! Maar goed, ik zal doorzetten. Alstie af is zet ik als bewijs wel een foto in mijn album..
Ow.. en ik vergeet weer de helft; Nachtmerries, kennen jullie dat? Ik had er vannacht 2: 1e was een vrachtwagen gevuld met lieve kleine rode kittens, waarna op hol geslagen kippen de kittens gingen verpulveren.. VERSCHRIKKELIJK! En de kittens die nog niet helemaal waren vermoord door de kippen probeerde ik de nek om te draaien, maar ik wist niet hoe! 2e was bij de vk die ging vertellen hoe dat ging met de bevalling, let wel, een geboorte door mijn hoofd. Dan ging ze bovenop mijn hoofd masseren, waarna mijn schedel zacht werd. En inderdaad, de baby trapte (in mijn hoofd ja) al bijna door mijn vel heen. Toen ging de vk mijn schedel snel weer hard maken want het is nu natuurlijk nog veel te vroeg om de baby geboren te laten worden. Maar mocht ik de geboorte via de schedel vervelend vinden, dan kon het ook via mijn elleboog, alleen zou dat iets pijnlijker zijn doordat je botten dan gebroken moeten worden. van 04.00 tot 07.00 heb ik niet meer kunnen slapen. De kleine was behoorlijk druk daarbinnen, zeker hetzelfde gedroomd.
Bezigheids therapie noemen ze dat toch? Lintje het gewoon helemaal op je zwangerschap gooien dan kunnen ze niks ben benieuwd.
Laat het direct weten zodra ik terug ben, tranen heb ik nog genoeg in ieder geval. Nu ff aardbeien eten en puzzelen.. haha.. alsof ik 40 wkn zwanger ben en niets anders meer kan..
Nou krijg net een tel dat ze vanavond voor me tafel willen komen kijken.Hopen dat ze hem willen hebben.Gaan straks al even kijken voor wat anders bij Trendhopper zit naast het werk van het mannetje en heb nog een ander bedrijf gevonden. He Lintje die dromen . Ga nu toch echt wat doen heb nog geen moer gedaan ja alleen het paard en zit weer met me kont achter die laptop.
Jeetje Lintje wat een droom zeg! Hoe kom je erop! Heel eerlijk gezegd (want op dat moment is het natuurlijk echt een nachtmerrie) lig ik hier ook weer half in een deuk, hoe je gedachten met je aan de haal kunnen gaan in je dromen. "Mevrouwtje, wilt u door uw hoofd of door uw elleboog bevallen?" Ik zie het al voor me (sorry ff melige bui). Ik droom zelf ook van die onwezenlijke dingen, zo stom is dat!
Hoi Lintje Ik had vannacht gedroomd dat 1 van jullie nu was bevallen van haar kindje. En dat ging hartstikke goed met dat kindje en toen was ik STIK jaloers want ik wou ook NU mijn kindje. En toen ging ik in mijn droom mezelf sussen van: dat is toch niet leuk, dat kindje ligt voorlopig nog in het ziekenhuis etc. Maar toch had ik giga de pest in want ik wou ook en wel NU .... Nou dat vond ik eigenlijk ook wel een maffe droom. Maar bevallen via je hoofd of elleboog en kippen from hell, dat is wel héél bizar hahahah !Veel sterkte morgen bij de bedrijfsarts. Misschien dat je die arts je droom kunt vertellen, wellicht helpt ut ! Mammalies, ik ben ook heel nieuwsgierig hoe die sollicitatie is afgelopen. Hadden ze gezegd wanneer je bericht kon verwachten? Oh ja ik heb trouwens ook nog wat. Ik voel mijn kindje juist heel erg weinig de laatste dagen. Veel minder dan normaal. Ben dus wel blij met mijn angelsound want dat stelt dan wel gerust als ze bijna door de luidsprekers knalt met haar hartje... Maar ik vind het wel jammer dat ze zo rustig is op het moment. Ach ja het zal vanzelf wel weer komen Verder hadden ze dit weekend gepoogd in te breken. Eerst probeerden ze bij mijn buurman. Toen liepen ze naar onze tuin. De buurman had het raam open en hoorde ze. Heeft ook de politie gebeld maar die komt dus mooi niet... Toen ze voor onze tuin stonden zeiden ze tegen mekaar: nee dit gaat niet lukken en gingen ze weer weg, ditmaal naar de overbuurman. Ook daar was het niet gelukt, die buurman werd namelijk wakker en vloog naar beneden. Toen zijn ze weggerend Ik gisteren dus helemaal paranoia . Wij hebben achter onze tuin een rij coniferen, daarachter een rij stenen, daarachter een schutting met aan de bovenkant een flinke rits prikkeldraad. Vandaar dat ze afdropen, want das inderdaad niet makkelijk om daar in te komen. Maar het is wel een dood stukje gemeentegroen daar, waar ze ongezien en ongestoord hun gang kunnen gaan. Dus ik was toch helemaal para dat ze misschien terug zouden komen met zagen en bijlen of weet ik het wat om binnen te dringen . Niet echt lekker geslapen dus vannacht Verder schreef iemand over dat wiegje dat je aan je bed kan klemmen. Daar heb ik mijn oog ook op laten vallen. Maar ik vind het ook wel héél erg veel geld voor zo'n korte tijd. Aan de andere kant lijkt het me wel héél erg ideaal. Ik ben er dus nog niet over uit... Ik ga even een boodschapje doen Groetjes Kirsten
Zo dat waren weer 10 pagina's bijlezen. Ik heb dit weekend heerlijk genoten van het mooie weer en heb dus geen comp gezien.... Begin ook steeds meer te dromen 's nachts, maar het zijn nog niet echte nachtmerries... Moet nu echt aan de studie, nog 2 vakken inleveren en dan ben ik afgestudeerd, maar het is zo moeilik om na je werk achter die comp. te gaan zitten, terwijl het zulk lekker weer is buiten. Ik kan met 2 weken afgestudeerd zijn.... Oh kon ik maar wat strenger voor mezelf zijn. Toen ik nog niet zwanger was, was ik zo gedisciplineerd! Nou ik ga er maar weer vandoor! Tot morgen....
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren[/b] Ook hier weer gegroeid in kg...
hihi ja nachtmerries ken ik, maarreh zulke rare dromen heb ik toch nog niet gehad, dat van mij is allemaal een stukkie realistischer vaak.. Bah zeg dat ze bij je hebben willen inbreken dat lijkt me echt dood en dood en doodeng ja, das iets waar ik 's nachts ook wel wakker van zou kunnen liggen. Niet eens het inbreken an sich, maar het inbreken terwijl ik gewoon thuis ben, als ze inbreken doen ze het maar als ik weg ben
Hang je een briefje aan je deur: morgen ben ik er niet, breek dan maar in maar liever niet vanavond...