Hopla wat vervelend zeg die inbrekers ik zal er ook angstig voor zijn hoor. De politie komt volgens mij pas als je huis al leeg geroofd is en jij neer geslagen bent,dan is de polite je beste vriend zeggen ze wel eens nou mooi niet dus. Vanmiddag naar de 3D echo geweest en mijn kindje lag er weer net zo beroerd bij als de vorige keer met zijn hoofdje dus niet veel te zien. Maar na een tijdje wilde meneertje toch wel wat draaien en zag ik het hoofdje wel veel beter,niet helemaal perfekt maar ik zag het neusje,mondje en oogjes. Och ik ben weer helemaal verliefd op mijn mannetje,echt zo,n lieverd. Mijn vriend kon helaas niet mee maar op de dvd die ik mee kreeg kon hij alles goed zien en ook hij was helemaal in de ban van onze lieve schat. Ik ben al weer 25 weken zwanger wat gaat het hard he allemaal nog maar een paar maandjes en dan is het zo ver kunnen we onze lieverd in onze armen sluiten,kan soms gewoon niet wachten. En nog 2 maanden dan heb ik mijn verlof dus dat is ook al weer snel. Dan ga ik eind juni weg en kom begin november weer werken,nog 3 weken vakantie er aan vast geplakt. Straks weer naar de cursus samen bevallen en daar heb ik veel zin in. Nou reken maar dat wij veel naar de dierentuin gaan hoor straks en andere leuke pretparken ik verheug me er nu al op. Kan ik ook weer lekker kind zijn Fijne avond iedereen en tot snel weer. Doei Teddy.
Wie had het nou ook dat de hartslag van het kindje zo onregelmatig was? Volgens mij waren er nog twee...
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +2 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +4.6 kg. Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Ik ben in twee weken tijd 1,5 kg bij gekomen. Hopelijk komt er in totaal niet al te veel bij..
Ikke! Het viel mij laatst op toen ik met de babysound luisterde.... Ik heb vandaag trouwens de knoop doorgehakt.... en heb me volledig ziekgemeld. Heb al contact met werk gehad (chef heeft mij gebeld) en zij vinden dat ik in eerste instantie aan mezelf en mijn kindje moet denken dat is het allerbelangrijkste. Er waren vandaag al sollicitatiegesprekken voor een invalster voor mij (omdat ik nog maar half werkte) dus dat is al in werking gezet. Ze regelen het nou zo dat ik in principe geheel thuis kan blijven en dat ik volledig vervangen wordt. Knap ik nou nog zo op dat ik een ochtend of wat dan ook weer zou kunnen werken dan kan ik zelf aan de bel trekken. Dit geeft me weer zoveel rust! Ben echt wel op hoor, vandaar dat ik gewoon even niet zoveel reageer.... Komt wel weer!
o wat een fijne werkgever zeg! super dat ze zo om je denken geeft idd een heel fijn gevoel. hier zijn ze erg druk, veel opdrachten aangenomen en dat terwijl ze vorig jaar nog heel veel mensen hun contracten niet hebben verlengt omdat ze geen werk meer hadden dus nu is het heel hectisch en moeten er weer veel mensen worden aangenomen. gelukkig merk ik er niet zo heel veel van. daar ben ik wel blij mee want kan nu geen stress hebben ben al zo snel kriegel als iets niet gaat zoals ik zou willen dat het gaat dus laat mij maar gaan
goedeavond dames hoe is het hier beetje bijgekomen van het mooie weer ik heb gisteren gewoon mijn buik lichtelijk verbrand lekker dan nouja flink ingesmeerd en vandaag viel het alweer mee ik ga zometeen een neiuwe buikfoto van gisteren in mijn album plaatsen
Hoi meiden Fibi fijne he zo begripvolle werkgever. Woepie mijn buikie heeft ook kleur bij mij zijn het meer me schouders die een beetje verbrand waren. Wilde vandaag ook lekker buiten zitten maar vond de wind nou niet echt lekker. Nou zijn die mensen voor me tafel wezen kijken laten ze het morgen ochtend weten. [-o< heb vandaag al een andere gezien en die zie ik al helemaal hier thuis staan. Voor de meiden die zo raar dromen slapen jullie voor de rest wel goed? Ik slaap hier weer als vroeger heerlijk. 1 keer eruit om te plassen dus dat is ook te doen en daarna gelijk weer in coma. Zo heb m'n huishoudelijke taak er voor vandaag ook weer op zitten hihi 1,5 strijken. Morgen op de dag werken zal wel tegen vallen.Na 3 dagen lekker thuis. Ga zo maar lekker slapen iedereen weltrusten.
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 4,5 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Hier gaat het gewicht ook aardig omhoog Ben nog nooit zo zwaar geweest maar ook nog nooit zo trots op m'n buik Vandaag in de ikea zie je gewoon mensen kijken naar m'n buik, heerlijk . Verder lekker geslaagd daar. Fibi, meis, ben trots op je dat je de beslissing hebt genomen Hopla , lijkt me vreselijk. Maare volgens mij is er ook niets gevaarlijkers dan een zwangere vrouw vol hormonen hoor . tenminste volgens hubbie dan.... demi26, kom op meis, nog ff doorzetten en je bent er vanaf..............! Enne, sorry, maar verder kan ik niet terug lezen Fijne avond nog iedereen en slaap lekker ( zonder nachtmerries dan )
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +0,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Ik was opeens weer 1,5 kg kwijt. Zou het niet erg vinden, maar het is echt niet zo... Ik ben uit mijn bedje gevallen, nou ja, figuurlijk dan. Ik heb zo naar gedroomd. Droomde dat de placenta los gescheurd was. Toen ik daar wakker van werd net, had ik een heel strak gevoel in de buik. Ukkie lag ook helemaal boven in. Kon haar helemaal voelen liggen. Aangezien mijn hubbie er uit moest om te gaan werken, ben ik maar even met hem opgestaan. Ik zie wel of ik er zo nog weer in gaan. Heb ook nog steeds een bed in de woonkamer staan, dus daar kan ik altijd nog even op gaan liggen.
Fibi; welkom bij de volledige thuiszitters! Woepie; nieuw plaatje.. mooie buik! Nu ff eten en dan racen naar de bedrijfsarts. Gelukkig geen rare dromen vannacht (tenminste, niet dat ik me kan herinneren ). Tot straksjes..
he goedemorgen dames, hoefde gelukkig niet zoveel bij te lezen. Volgens mij is hier de vermoeidheid weer in alle hevigheid toegeslagen. Terwijl ik zo blij was dat het na de 12e/13e week een beetje over was. Dacht dat we in deze weken enorm veel energie moesten hebben? Ben sinds vorige week alleen maar moe en op het werk (werk 40 uur) val ik zo wat in slaap achter mn pc...... Nog meer meiden hier last van? En nog tips om de dagen door te komen?
Goeiemorgen dames, al weer lekker vroeg uit de veren om te gaan forummen, hihihi ! Nee hoor, ik heb gewoon een heel beroerde nacht gehad en ik kon niet meer slapen, dus nu ben ik maar beneden aan het wachten tot mijn moeder komt. Pfffff, die kleine meid van mij was goed bezig vannacht. Gisteravond begon ze al dat haar oren zo een pijn deden, en dat ze daar van moest huilen. Ik heb haar toen een Sinaasprilletje gegeven, maar die vond ze niet lekker en spuugde ze uit. Rond half 2 vannacht begon het echt. Ze werd gillend wakker, badend in het zweet, en voelde zich echt niet lekker. En ze had een hele nare droom gehad ofzo, want toen ik in haar kamer kwam lag ze wild heen en weer te woelen. Ik heb haar toen maar even uit bed genomen en bij ons in bed genomen, maar ja, Erwin moest er vanmorgen weer vroeg uit, dus toen heb ik aan haar gevraagd of ik haar weer terug mocht doen in haar eigen bedje en dat wilde ze wel. Maar toch, de hele verdere nacht is ze heel onrustig geweest met woelen en zacht huilen, dus ik ben benieuwd.... Ze ligt nu heerlijk te slapen, ik hoop dat ze nog even lekker blijft liggen. Dan dat kleine ventje in mijn buik, die was ook weer goed bezig vannacht. Oei oei, wat kan die schoppen zeg. Ik heb het gevoel dat hij nu wat hoger ligt (ik kan zelf de billetjes voelen als ik een harde buik heb) en volgens mij heb ik mijn eerste trap tegen mijn ribben gehad. Ik werd daar vannacht wakker van en het doet nu nog steeds pijn..... Ben wel blij dat mijn moeder straks komt hoor, die komt mij op dinsdag altijd helpen met het huishouden enzo, omdat ik zelf niet zo veel meer mag doen van de verloskundige. Dinsdag is altijd al haar oppasdag geweest, maar omdat ik nu minder werk ben ik dus op dinsdag vrij. Maar toch komt ze nog vrolijk iedere week en dan gaat ze als een wervelwind door mijn huis, hihihi. We doen dan net alsof ik er niet ben, en ik laat die twee dan ook lekker hun gang gaan. Kan ik ook even mijn administratie enzo bijwerken. Nou, kijk ik net naar buiten, is het helemaal geen mooi weer ! De zon heeft zich nog niet laten zien jammergenoeg.....Ik ben wel toe aan een paar zonnestralen hihihi. Ik ga vanmiddag ook maar eens nieuwe schoenen halen. Ik kreeg gisteren namelijk flink op mijn kop van een aantal dames op het werk. Ik had een driekwarts broek aan en daaronder mijn laarzen, maar deze laarzen hebben nogal een hoge hak. Vanwege mijn BI is het natuulijk niet verstandig om deze te dragen, maar dat waren de enige paar schoenen die degelijk en netjes onder deze broek stonden. Dus nu ga ik maar even op zoek naar zo een mooi paar sneakers ofzo, of van die hoge Allstars, die lopen altijd wel lekker. Zo, en nu is het tijd voor een bakkie koffie ! Proost en tot later ![/b]
Kuki, nog drie nachtjes en dan ga je even lekker weg! Heerlijk Jumde, ik kan me voorstellen dat je toch een beetje schrok van die hartslag. Gelukkig is er niets erg aan. Sonja, wat heb jij al lekker veel fotos op je beebiesite staan, leuk! Nu mis ik mijn camera nog meer En, heb je je tafel nog verkocht? Mamalieske, mooie badstandaard! En hoop dat je toch wel snel een voorstel van je werk mag ontvangen. Toevallig al bericht van het andere gesprek dat je hebt gehad? Lintje, succes zo bij de bedrijfsarts, wel even laten weten hoe het is gegaan he! En dat soort puzzels werkt verslavend hoor, moet je echt voor oppassen Hopla, mijn muppet voel ik de laatste dagen ook bijna niet meer, heel af en toe een zacht plopje. Ik denk dat ie zich heeft omgedraaid en nu naar binnen trapt, dat voel ik natuurlijk wel een stukje minder helaas. En inbrekers brrrr .doe moeten hier niet langskomen, ze lopen hier zo rond het huis en ik gebruik geen nachtslot (fobie voor deuren die op slot zitten). Maar aan de andere kant, naast mij staan veel duurdere huizen, daar is vast veel meer voor ze te halen. Zou niet weten wat voor waardevols wij in huis hebben. Demi, je bent bijna klaar met je studie..wow! Daar kan ik alleen maar over dromen, wat lijkt me dat een heerlijk gevoel. Nog ff doorzetten en je bent er vanaf! Teddy, jammer dat de kleine niet mee wilde werken, maar je hebt toch weer een glimp kunnen opvangen, heerlijk, wil ik ook! Fibi, ontzettend knap en vooral goed voor je dat je je volledig hebt ziekgemeld! Fijn ook dat je werkgever er niet moeilijk over deed je hoort vaak anders. Woepie, mooie avatar! Daantje, leuk he, als mensen naar je buik kijken, geeft echt een heel trots gevoel Miza, ik schrok echt van de tijd van jou berichtje, nu wel weer je bedje in gaan he! Ien, bij mij is de moeheid niet weggeweest, helaas. Goede tips? Geef je eraan over, niet dat ik dat kan, maar het schijnt te helpen. Dus lekker tukkie doen op het werk Mamavanamber, jou is de rust ook niet gegund he! Hoop dat het snel goed komt met je dochter. En inderdaad, hoe haal je het in je hooft, hakken met BI, foei! Nachtmerries, alsjeblieft hou op, elke nacht raak. Hoe vaak mijn man al wel niet is overleden (fijn als ie in het buitenland zit) en de belastingdienst is komen controleren (ja, dat is voor mij ook een nachtmerrie, het is hier helemaal fout gegaan met het bewaren van de bonnetjes ), en ook regelmatig komt onze muppet voorbij, geboren en al en lelijk dat ie is .deed gewoon pijn aan mn ogen . Verder vannacht ook de schrik van mijn leven. Lig ik lekker te doezelen, draai ik me om, strek me uit, voel ik een hele grote hobbel naast me liggen. Schrok me rot. Is mijn man alweer thuis, ze hadden niets meer te doen en hebben toen de laatste vlucht naar huis gepakt. Wel lief hoor, maar ontzettend schrikken als je denkt dat je alleen in bed ligt.
Goedemorgen! Nou het kamertje is behangen! EINDELIJK! Ben er erg blij mee, nu kan ik eindelijk beginnen met inrichten. Zometeen even de gordijnen en het hemeltje strijken (die hebben gister lekker buiten gehangen). Heb er helemaal zin in! Het enige wat tegen zat ,was dat we de schroefjes en dingetjes van het (ikea) ledikant nergens terug kunnen vinden. Misschien iets te enthousiast opgeruimd hihi.. Moet zo maar even kijken of die nog te krijgen vallen. Woepie: mooie buik zeg! Ik heb iets engs op mijn buik: ik heb van mijn 1e van die mooie strepen gekregen, en nu heb ik ineens in een paar van die strepen een soort pukkeltje. Het doet niet zeer ofzo (ziet er alleen niet uit) maar die strepen worden langzaam maar zeker ook weer opgerekt, en die pukkels rekken mee. Toch 2 mei maar even vragen! Tot later (ik kan nu echt niet meer wachten om te beginnen boven hihi)
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +4,5kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Hihihi, ook ik was weer wat gewicht kwijt Maar nee hoor, de weegschaal gaf toch wat anders aan vanmorgen
Kiki je kan niet je hele zwangerschap op je oude gewicht blijven he, en 1,6 kilo is nog weinig hoor. Als je nu zou bevallen zou je zelfs lichter zijn dan voor je bevalling! Je hebt meer bloed, kindje en vocht in je lichaam! En je moet ook wat reserves hebben voor je bevalling he... Ik ben ook altijd erg op mijn gewicht en ben nu 4,5 kg aangekomen en dat is goed. Dus geen sippe gezichten bij 1,6 kilo hoor! Das echt weinig!
Jumde, weet ik wel...wat ook een met een . Doe echt m'n best om wat meer aan te komen, maar helaas is mijn eetlust gewoon echt compleet weg. Maar volgens de VK is er niets aan de hand, heb ik nog tijd zat om alles er dubbel en dwars aan te krijgen