Hihi als ik wakker zou worden en er ligt ineens iemand naast me terwijl ik het idee zou hebben dat er niemand naast zou moeten liggen dan zou ik fiks gemept hebben denk ik Maar wel fijnd at je man eerder thuis is! Hier verder niet veel te melden, gaat zijn gangetje hier
Oh Kiki ik schok al. Ja voor het kleintje maakt het niks uit, die neemt wel wat die nodig had, maar ik was bang dat je minder daardoor zou gaan eten ofzo, en das natuurlijk niet goed he... Tja qua eetlust is er bij mij eigenlijk niet veel veranderd gelukkig, lust alles nog en heb geen obsessies voor bepaalde etenswaren hahaha... Maar kan me voorstellen dat het balen is als je eetlust is afgenomen...
Ik herken dat wel: nachtmerries, maar ook niet goed slapen. Dan wordt ik rond een uur of 12 wakker en kom ik niet meer in slaap. Dan lig ik maar te piekeren, misschien ook wel omdat we bijna op vakantie gaan en ik nog lig te bedenken wat ik allemaal moet doen. Wat ik ook herken: weer zo moe zijn (misschien ook juist wel door het slechte slapen). Ik heb echt een periode energie voor 2 gehad, maar dat begint weer aardig in te zakken! 's Avonds weer uitgeblust op de bank hangen, waarna ik amper overeind kan komen omdat ik weer verkeerd zat/lag/hing en mijn bekken daardoor niet goed stond maar goed, met vandaag meegerekend nog 3 (halve) dagen werken en dan een week niets! Hoorde trouwens gisteren dat het aantrekken van een collega voor mijn werkzaamheden nog wel even gaat duren GRRRR. Ik heb op 12 januari verteld dat ik zwanger was en heb gezegd dat het verstandig is op korte termijn een vervanging te regelen, zodat deze ook ingewerkt kan worden etc.. Nu werk ik zelf nog maar halve dagen (nou ja, meestal blijf ik toch wel tot 15 uur vanwege de berg werk) en er is niemand die mij daarin verder kan helpen. Nu ga ik ook nog een week weg, dus als ik terug kom...oei oei oei... dan zal het wel een berg ellende zijn waar ik niet overheen kan kijken :x Maar goed het is bijna mei en na 4 maanden vragen/zeuren/smeken nog steeds NIETS geregeld. Ik heb gisteren nog maar eens aangegeven dat ik over 10 weken met verlof ga en dat daar ook nog 2 weken vakantie in zit, oftewel: nog 8 weken werken! Maar goed, ze zoeken het zich maar uit.....
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, +3,5 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Ook mijn gewicht had ik eerder aangepast en was verdwenen. Dus maar weer ff naar waarheid up to date gebracht.
tante pollewop, bij de ikea hier heb je bij de klantenservice van die bakken hangen met : Pak hier u ontbrekende schroefjes enz. Zou wel erg handig zijn voor jullie nu hè haha Nachtmerries, hou op haha ook ons meisje is soms ernstig lelijk en vannacht hadden mijn vriend en ik ingebroken op mn oude werk, toen de bewaker langs kwam wilde we ons verstoppen maar omdat we de hond bij ons hadden was dat niet gelukt. De bewaker ging terug in zn auto en wij via de achteruitgang weg gegaan. Terug naar huis gerend pff echt heel achterlijk dit. Werd echt klaarwakker wakker haha Mooie buik woepie en daantje leuk dat mensen nu gaan kijken hè als zijnde echt zwanger. Voorheen was t nog twijfel. Dik of zwanger hahah nu is t echt lekker zwanger Uwv,,,,,die mensen snappen niet goed hoe en wat geloof ik. Krijg ik een brief dat mn zwangerschaps velof ingaat op 16 april,,,,,ze sturen hiervan ook al een bevestiging zonder dat ze een verklaring van de verlos hebben en ik krijg een brief dat ik me ziek gemeld heb en dat mn ww uitkering dus over gaat in zw uitkering. Let op het enige waar ik vorige week voor gebeld heb is dat ik een formulier wil ontvangen om mijn wazo uitkering aan te vragen. Toch knap dat dat dan zulke reacties teweeg brengt ! Maar goed gebeld en het word rechtgetrokken zeggen ze, het zal zich wel gekruist hebben. Vraag me dan af wat er gekruist is maar goed, ze kruisen t maar weer goed.
Hier nog steeds geen aanbod van mijn werkgever ontvangen, en een reactie op het gesprek van vorige week verwacht ik op zijn vroegst donderdag. Van de week bij de fysio te horen gekregen dat de ontsteking in mijn bil groter en harder aanvoelde dus voorlopig word ik alleen gemasseerd. Morgen naar het ziekenhuis ben benieuwd wat de beste man gaat vertellen. Zal vragen of hij de foto's ook aan de gyn wil laten zien, die meende dat ik alleen kwam schooien om een keizersnede terwijl ik dat juist het liefste NIET wil, maar ja als het niet anders kan... tja dan moet het. Had dus het gevoel (en de vk ook) dat de gyn me niet hellemaal begreep of serieus nam. Dalijk even kijken of ik nieuwe buikfoto's in mijn album kan zetten.
ik zie hier allemaal mensen die bezig zijn met hun gewicht nou vroeg ik laatst aan de gyn waarom ze daar nog niets over gevraagd had bij mij en toen zei ze omdat we hier toch niets mee doen we kijken hoe de moeder groeit en dat gaat bij jou allemaal prima ik vond het heel raar omdat ik bij mijn dochter juist heel goed in de gaten gehouden werd kwa gewicht en vroeg door ja maar je moet toch weten wat de moedr aan komt voor het geval er iets met de kidnjes is nou zei de gyn wij hebben dat in het verlede wel gedaan dat gewicht bij gehouden maar achteraf bleek altijd dat we er niks mee deden dus je hoeft je geen zorgen te maken zei ze vreemd toch eigenlijk de meeste vk's houden het gewicht dus bij maar in sommige ziekenhuis word er echt niet naar gekeken ik moet hier zelf op mijn weeg schaal gaan staan om te kijken wat ik aangekomen ben
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 7kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 6 kg, naam:suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Nou, ondanks mijn slechte eetlust ben ik in de laatste weken toch nog weer een halve kilo aangekomen. Eerst was hij erbij, later viel ik weer een halve kilo af maar nu is hij er toch weer bij hoor. En volgens de verloskundige was dit een prima gewicht. En anders neemt de beeb inderdaad wel van mijn reserve zei ze. Nou... dan komt alles wel goed want daar heb ik er namelijk nog wel genoeg van! Maar ik heb dus gisteren ook maar weer twee bakken aardbeien gehaald want daar heb ik wel zin in en is tenminste ook gezond. Krijg ik toch nog iets binnen. Vind het erg lief dat jullie zo reageren op mijn thuisblijven. Ik heb het inderdaad erg getroffen met mijn huidige werkgever. In het verleden heb ik door mijn fibro ook al aardig wat met arbo-artsen en werkgevers te maken gehad en ik weet dus ook uit ervaring dat het ook zeker anders kan. Ik knijp dus in mijn handjes! Door die eerdere ervaringen ben ik ook nog steeds bang om mij ziek te melden en loop ik langer door (dát én het niet op willen/kunnen geven...). Even wat reacties (sorry voor diegene die ik oversla, dit is zeker niet persoonlijk hoor!): @ Mamalieske; wat een mooi buikje heb je zeg, echt prachtig hoor! Ook ik vind het geweldig trouwens wanneer mensen echt zo naar m'n zwangere buik kijken. Het is inderdaad nu echt zwanger en niet vet zoals iemand hier al zei, hahaah. @Mamavanamber; die hoge hakken..... ik ken dat probleem. Ik loop dus áltijd op hoge hakken. Voor mijn werk ben ik ook altijd "netjes" gekleed en daar is mijn schoeisel dus wel op aangepast. Ook draag ik vaak wel nette kleding ook in mijn vrije tijd, dus niet echt sportief zeg maar. Maar ook door mijn BI kom ik er nu achter dat ik eigenlijk maar niet meer op die hoge hakken moet lopen (heb nu de meest lage aan zeg maar met blokhak). Heb nog wel een paar van die sportieve ecco's staan maar die staan weer niet onder mijn kleding dan zeg maar... Dus ook ik moet nog even op stap voor een paar "nette" schoentjes voor onder mijn kleding. Gelukkig zijn die flatjes / ballerina achtige schoentjes ook helemaal in, dus daar maar eens even bij neuzen. Lekker voor de zomer ook. @Kiki80; Hahahaah, ik moest wel lachen hoor. Dus jij noemt je mannetje een hobbel? Maar ik kan het me wel heel goed voorstellen hoor. Mijn mannetje heeft een tijdlang wisselende diensten gehad en dan was ik ook wel eens de kluts kwijt of hij nou wél of niet naast me in bed lag en soms kun je daar dan hele rare schrikreacties van krijgen. Zéker als je net wakker bent. @Jumde; Vanochtend heb ik ook even weer lekker met de babysound liggen luisteren en het hartje was erg krachtig, toch ging hij op een gegeven moment ietsje langzamer om vervolgens weer sneller te gaan. Ik probeer me er ook niet te druk om te maken hoor. Omdat ik zelf een onregelmatige hartslag heb weet ik dat het ook geen kwaad kan op zich. En het hartje klinkt zó sterk. Merk trouwens wel dat wanneer ik luister de kleine altijd flink "rond aan het zwemmen" is want ik moet regelmatig weer opnieuw op zoek, of ik hoor dat hij "wegzwemt" en dan weer terugkomt zeg maar (ben ik nog duidelijk? Hahahaa). Voor de andere gebruikers: Hebben jullie dat ook? Was ik wel nieuwsgierig naar.... Nou, ik ga eventjes lekker onder de douche (tja, twee keer in het jaar moet dat hè! ) en dan even lekker rondkeutelen. Wil even proberen om wat in het huis te doen want mannetje is 30 april jarig (maar we vieren het zondag) dus dan moet het huis ook een beetje aan kant zijn. En dat schiet er de laatste tijd helaas behoorlijk bij in. Het zware werk kan ik helaas niet dus dat doet mannetje maar ik kan er natuurlijk wel voor zorgen dat al het lichte werk aan de kant is etc. Dus dat gaan we eens lekker in licht tempo (met een lekker muziekje) doen. Tot laters allemaal!
@Woepie, hier hoef je ook de weegschaal niet op bij de vk maar aangezien ik er thuis geen heb, laat ik me gewillig wegen kan ik het zelf een beetje in de gaten houden. Ik ben er niet echt mee bezig dus, maar houd wel in de gaten dat alles wat er aan komt er straks ook weer af gaat (ga ik iig wel proberen).
Ook hier wordt ik niet door de VK gewogen, maar het is mijn 'slechte' gewoonte twee keer per week op de weegschaal te stappen. Wel vraagt mijn VK ernaar omdat ze me in het gezicht zo mager vond worden (dat zit er alweer aan hoor )
goedemorgen pffff ... heb inprinciepe best goed geslapen alleen ben nog zooooo moeeeee...ben ik een paar keer wakker geworden van een slapende arm en krampen in kuiten en dat was niet zo heel fijn. wil me vandaag toch echt even naar de sportschool sleuren voor wat cardio oeveningen maar eerst zo maar wat eten. hier let de vk trouwens ook niet op het gewicht in het begin heeft ze wel gevraagd naar het gewicht voor me zwangerschap maar hierna niet meer eigenlijk. volgende week donderdag heb ik weer een afspraak staan trouwens was het al bijna vergeten
Nou ik moet op de weegschaal gaan staan hoor bij de vk. Maar ik weeg me zelf ook thuis bijna elke dag. Heb een eetstoornis gehad en dat is het enige wat ik er aan over heb gehouden. Ik hou het aankomen dan ook nauwlettend in de gaten, en tot nu toe gaat het goed. Zit nu op +4,5 kilo en dat is volgens mij wel het gemiddelde. Ben toch een beetje bang dat als ik teveel aankom ik na de zwangerschap weer in mijn oude gewoonte ga terugvallen en dat wil ik absoluut niet! Maar denk dat het wel goed gaat hoor )
Hai hai Ben zo blij dat jullie over dromen begonnen, wilde het al gaan vragen. Ik droom al dagenlang hele boeken achter elkaar, als ik ze zou onthouden zou ik heel wat kantjes vol kunnen schrijven. Ongelovelijk dat ze zich in maar enkele luttele seconden afspelen. Mn man kruipt de laatste tijd zo dicht tegen me aan, dus het zal wel iets met de warmte te maken hebben, moet ik maar wat minder aantrekken 's nachts. (hmm, dan kruipt ie straks nog dichter tegen me aan ) Kiki, 'k kan me voorstellen dat je schrok van die 'hobbel' maar ik moest wel even lachen. Woepie, mooie foto, wat fijn toch dat we in de zomer bevallen, dan krijgen we van die mooie zonnige buikfoto's. En je had toch gelijk gisteren, het ging regenen Ik heb nu koppijn niet echt leuk als je moet werken. -zucht- ach, nog een maandje
Hoi meiden Kiki hahahah ik moest wel lachen om die hobbel hoor. Was hij zo laat dat ie je niet wakker heeft gemaakt dan? Ik zou me ook het apelazerus schrikken denk ik hihihihi Fibi dat rondzwemmen als ik luister heb ik ook. Ze beweegt toch nog wel veel denk ik. Het is niet meer zo erg als in het begin hoor. Dan zat ik constant te zoeken en zodra ik haar had was ze foetsie. Ze vind het ding geloof ik niet zo leuk . Hier houdt de VK wel mijn gewicht in de gaten. Ik moet iedere keer braaf op de schaal. Heb inderdaad in mijn omgeving ook gehoord dat niemand dat hoefde. Maar deze vk-praktijk doet het dus wel. Ikzelf ga alleen op de weegschaal staan vlak voordat ik weer naar de vk moet. Dan weet ik al ongeveer wat ik kan verwachten. Denk dat ik anders helemaal nooit zou staan, het boeit me niet Mamalies, ik vind het shocking dat jouw gyn het in zijn harses haalt dat je alleen zou komen voor een keizersnede. Voel je je nu eigenlijk wel prettig dan om daar te moeten bevallen ? Als mensen zo wantrouwig zijn en je niet serieus nemen ... bah zeg Hier is de energie trouwens ook weer aardig op. Lig alweer een week ofzo iedere middag rond een uur of 4 op de bank. En word dan wakker als hubbie thuiskomt. Die vind het wel lief geloof ik als 'we' weer een slapie liggen te doen hihihihi Ik vind er niks an Wij gaan trouwens ook volgende week ook op vakantie. Twee weekjes zuid frankrijk, laatste keer met zijn tweetjes Misschien dat die inbrekers me daarom zo dwars zitten... Maar we hebben gelukkig wel oplettende buren, dat scheelt. En verder doe je er niks aan. Hier ook geen dure lcd-schermen of andere spannende zaken. Maar ik zou toch wel flippen als mijn tv en computer enzo ineens weg zijn. Ik kan me daar ook écht over opwinden. Dat er mensen zijn die liever 's nachts op roverspad gaan om anderman eigendommen te gappen dan dat ze op tijd opstaan om naar het uitzendbureau te gaan. Lekker naïef hé Maar daar kan ik me echt boos om maken. Mijn buurman had de politie gebeld en zat dus te wachten tot die kwamen en zat te luisteren wat ze allemaal uitspookten. Maar nu we weten dat de politie toch niet komt zou ik het een volgende keer denk ik anders oplossen. De tuin inlopen en keihard over de schutting schreeuwen: YOOO wat mot dat daar, de politie is al onderweg !!! En misschien dat ik er dan ook nog achteraan zou roepen: ZOEK toch een baan stelletjes losers !!! Groetjes Kirsten
Hopla, kan me voorstellen dat je geschrokken bent van de inbrekers. Bij ons is er vorig jaar in ons oude huis ingebroken. We gingen 's avonds een rondje wandelen en in de tussentijd is het dus gebeurd. Gelukkig wel verzekerd, maar toch, alle waardevolle dingen weg. Toen we terugkwamen viel het in eerste instantie niet eens op dat er iemand binnen was geweest, behalve dat er een tussendeur openstond, maar dat kan je zelf vergeten zijn. Ik denk dat dat ook scheelt, als het een grote rotzooi was geweest was de impact denk ik groter dan het nu was. Gelukkig gingen we vlak daarna verhuizen!
Hmmmm, ik ben weer eens onzeker hoor. Even een vraagje voor jullie. Ik ben net dus even lekker gaan douchen, en nu zie ik dat ik (echt heel weinig hoor) ik denk hooguit een druppel bloed verloren ben, het was wat rozig water zeg maar.... (lekker duidelijk weer geloof ik). Heb voor de zekerheid maar even een inlegkruisje ingedaan om het in de gaten te houden (die zwarte onderbroeken zie je nou niet bepaald veel op). Hebben jullie dit ook wel eens? Of gehad? Ik ben natuurlijk bang dat ik toch te lang doorgelopen ben qua inspanningen en ik heb de laatste dagen ook regelmatig buikpijn (vooral bij staan en lopen), het lijkt een beetje kramperig maar het is niet in vlagen maar meer aanhoudend met af en toe pijnscheutjes zeg maar. Hoe voelt jullie buik momenteel aan? Wilde vandaag dus wat dingetjes in huis gaan doen maar durf gelijk niet meer! En ik heb gisteren ook al met de verlos aan de telefoon gehangen wil ook niet voor elk wissewasje gaan bellen..... Voel me al zo'n zeur....
Nou als het echt een druppel bloed is en straks ook nog zou ik toch even bellen naar de verloskundige hoor! Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd wel wat meer pijnscheutjes in mijn buik heb, maar komt denk ik door mijn spieren die oprekken. Soms heb ik ook voornamelijk onderin mijn buik een drukkend gevoel en is het daar ook hard, heb dan het gevoel alsof de kleine zich daar dan in een te klein hollentje aan het innestelen is... Als ik dan mijn hand erop leg en een klein beetje duw gaat het langzaam weg...
Fibi, als je het niet vertrouwd, zou ik even bellen. Je kan beter 10 keer voor niets bellen.. Ik heb heel veel last gehad van bloedingen, maar bij mij kwam het door een bloeduitstorting vlak bij de placenta. Ik ben nadat ik in het ziekenhuis daarvoor heb gelegen, zeker nog een keer of 5 terug geweest omdat ik nog steeds vloeide, ook al was het maar een heel klein beetje.. Gelukkig is het nu al een paar weken rustig, maar ik houd in mijn achterhoofd dat het zo weer kan gebeuren, aangezien de bloeduitstorting nog niet helemaal verdwenen is. Maar goed, ik denk niet dat dit te vergelijken is. Ik hoop het niet in ieder geval. Zelf heb ik momenteel erg veel last onderin de buik. Een heel strak en pijnlijk gevoel en dan vooral bij het opstaan, bukken en lopen. Heb ook ontzetten veel last van mijn stuitje..
Hé Cis, gaat alles goed? Ik heb je lang niet gezien, maar ben trouwens ook niet zo veel meer op het pspforum.