Hoi meiden Hier nu lekker in de tuin zit nog net niet in het zonnetje maar wel heerlijk. Net een hond geknipt dat gaat ook niet zo makkelijk meer maar het was de laatste. Vanavond grote boodschappen doen en straks alleen nog even stofzuigen verder doe ik niks. Heerlijk geslapen net als vroeger super. lintje niet onderteken meenemen naar de arbo en daar ook laten lezen. Tammy77 fijn dat alles goed is Ien fijn he auto's maar ze blijven zo makkelijk. Hier vanmorgen de administratie maar eens gedaan en de rekkeningen de deur uit wat moeten we toch veel betalen is echt niet leuk. Maar dat zullen jullie ook allemaal wel hebben. Woepie hoe is het met de woningbouw afgelopen? : Ga nog een boterham maken iedereen die aan het werk is sterkte.
Hoi meiden, daar ben ik weer, en gelukkig een boel meer energie dan gisteren Wat ik vanmorgen toch weer meemaakte ! Ik wilde Amber naar het KDV brengen, kom ik aanrijden, staan de paaltjes nog voor de parkeerplaatsen.... Dus ik de auto aan de kant gezet en naar de deur gelopen, hangt er een briefje op de deur: wegens studiedag de gehele dag gesloten ! Nou, dat hadden ze me wel even mogen vertellen, want ik wist er dus helemaal niets vanaf ! Tsja, er zat dus niets anders op dan Amber mee te nemen naar mijn werk, maar gelukkig doen ze daar niet zo moeilijk over. Ik heb haar gewoon aan mijn bureau gezet met kleurpotloden, papier en stickers, en mijn dametje heeft zich keurig gedragen, ik ben ontzettend trots op haar. Mijn baas vond het zelfs leuk dat ze er was, boven zijn bureau prijkt nu een mooie tekening van Amber ! Ook kreeg ik nog goed nieuws op mijn werk. Ik had maandag namelijk een email naar mijn baas gestuurd dat ik eerlijk gezegd een beetje teleurgesteld was. Ik had namelijk via via gehoord dat er nieuwe secretaresses/telefonistes via het uitzendbureau werden aangenomen en het salaris wat hun werd aangeboden lag hoger dan dat van mij. Ik ben niet snel een zeikerd, maar dit ging me toch iets te ver, dus ik heb heel eerlijk mijn hart uitgestort bij mijn baas en ik heb gezegd dat ik het jammer vindt en dat ik het gevoel heb een beetje in het ootje te worden genomen. Ik trek namelijk nooit mijn mond open, maar nu vind ik dat de maatschap wel eens initiatief mag tonen en mij daarvoor mag belonen. Het zit namelijk zo: ik ben als secretaresse begonnen, maar heb mezelf omhoog gewerkt naar assistent-aangiftemedewerkster, met als specialiteit omzetbelasting en loonbelasting. Ik run deze afdeling helemaal zelf, en mijn collega's zijn zeer tevreden met me. Maar ja, nu ben ik dus zwanger en er is straks niemand die het van me kan overnemen, dus heeft mijn baas gevraagd of het akkoord is als er straks in mijn huis een werkplek wordt ingericht waar ik tijdens mijn verlof gewoon kan werken. Ik heb daar ja opgezegd, op de voorwaarde dat 1 uur werken 2 uur extra zwangerschapsverlof is, en daar is hij akkoord mee gegaan ! Maar anyway, hij kwam vandaag naar me toe en zei: Mariette, je hoeft je helemaal niet te verontschuldigen, het is juist goed dat je nu eens actie onderneemt. Ik ga het overleggen met P&O en ik zal je een passend aanbod doen ! Ik ben dus heel erg benieuwd.... Voor de rest is het weer eens aardig druk in mijn buik. Ik heb de laptop nu op mijn schoot, en de hele laptop gaat heen en weer, whahahaha! Amber ligt te slapen, dus ik heb fijn even wat tijd voor mezelf. Ik ga eerst maar eens een broodje eten, ik ben een beetje flauwtjes, ik kom straks weer verder beppen en op de verhalen van jullie allemaal reageren hoor !
Hehe, we zijn op het eind beland nu ben ik weer. Em... weet je wat leuk is, ik kan al bijna mn flesje drinken op mn buik zetten als ik zit... Sorry, ik had even een blackout, weet niet meer wat jullie allemaal getikt hebben, ik ga een poging wagen mijn geheugen terug te roepen. Lintje, em, tja, heb eigelijk niks meer toe te voegen, alles is reeds gezegd, SUCCES Tanja, leuke website, idd erg leuk voor later en voor fam (en voor ons) Wij hebben de naam van ons zoontje al gereserveerd als een www.(voornaam).nl, maar die kunnen we dus nog niet gebruiken Is het bij iedereen zo bloedheet? Wel lekker hoor, heb van mn moeder een leuk jurkje gekregen, had ze voor zichtzelf gekocht, maar hij past mij maar net onder mn borsten, dus zou haar nooit gepast hebben hihi Ons ukkie is nog steeds erg rustig, af en toe een trap, maar daar blijft het bij, blijkbaar heeft ie nog genoeg ruimte. Morgen gaat mn mannetje met zn werk weg moet ik helemaal 2 dagen en 1 nacht zonder hem gelukkig heb ik nog aardbeien met slagroom 8) Begin mei gaan we ook nog lekker een lux weekendje weg, heerlijk genieten van niksdoen en lekker eten en zwemmen enzo Ik dacht trouwens dat ik mn gewicht had aangepast, maar nu staat ie weer op 6kg, maar weer even de laatste lijst ergens vandaag halen.
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,2 kg Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 8,5kg, naam: Naomi Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 7 kg, naam: suprise woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg 14 mei pretecho naam: Lutein Margaretha Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 5 kg, Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 4 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren
Hoi meiden. Er is weer veel gebept sinds de laatste keer dat ik er was. Wel erg gezellig hoor om zo te kletsen met elkaar. Lintje:laat je niet gek maken hoor meid door je werk want dat ben je niet waard en is ook niet goed nu voor je zwangerschap. Denk vooral aan je zelf en je kindje want die zijn veel belangerijker. Wart betreft het bloedverlies dat heb ik gehad in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap en daarna was het weg en is het gelukkig niet meer terug gekomen. Ik maakte mij ook zorgen en heb de vk gebeld en die vertelde dat het geen kwaad kon als je geen hele erge krampen hebt en heel veel buikpijn. Het kan ook een bloedvaatje zijn die geknapt is van binnen en dat kan volgens mijn vk geen kwaad. Maar bel gewoon je vk op dan ben je mischien minder ongerust,je kan liever 10 keer te veel bellen dan 1 keer te weinig denk ik dan maar. Veel sterkte er mee. Even een intiem vraagje maar vinden julie het ook veel frisser om je van onderen te scheren ? Ik wel en heb het vanmorgen voor het douchen gedaan maar mijn buik gaat nu een beetje in de weg zitten waardoor het wat moeilijker gaat. Nu ben ik op de grond gaan zitten want als ik sta zie ik mijn onderkant al helemaal niet meer bijna Ik denk meiden onder elkaar dan kan ik het wel vragen denk ik zo. Ik zit nu binnen omdat ik het buiten veel te warm vind maar ik heb wel lekker alle ramen en deuren open gezet en mijn kat is lekker in de tuin aan het lopen. Ik kan veel minder goed tegen de warmte merk ik als voor mijn zwangerschap,nu heb ik het heel snel warm en hou het niet meer uit in de zon. Binnen is het lekker koel. Gisteren naar de prenetal geweest en 2 leuke broeken gekocht en 2 truitjes. Mijn eigen broeken kan ik echt niet meer aan dus ik moest wel nieuwe kopen. Nu wacht ik weer even omdat straks de zomer komt en ik dan leuke zomer broeken wil kopen. Ook een leuk boek gekocht wat de naam heeft:Mijn baby's eerste levensjaar,daar kan je een jaar lang alles in schrijven over de ontwikkeling van je baby en wat je baby mee maakt. Echt heel leuk. De sportschool gisteren gebeld om mijn abonnement op te zeggen omdat ik al zo lang niet meer ben geweest en ik de energie ook niet meer heb er voor. Nu betaal ik gewoon tot Augustus en dan krijg ik een deel van het abonnement geld terug dus dat is mooi,ik krijg er nog bericht over van hoe en wat. Jeetje wat schrijf ik veel he bedenk ik mij nu Leuk hoor meiden die op vak gaan maar wij gaan helaas niet omdat we het geld nu beter kunnen gebruiken maar volgend jaar wil ik wel hoor lekker met de kleine weg naar frankerijk op de camping of een weekje centeparks. Lijkt me zo leuk. Nou ik ga maar eens stoppen anders word het een boekwerk en of julie daar op zitten te wachten Ik ga kijken op internet of ik info kan vinden over borstvoeding wat ik wil geven straks als ons mannetje er is. Tot snel weer en geniet van deze mooie dag. Doei Knuffeltje van Teddy.
ow lekker raccon, nog ff een luxe weekendje weg wij hebben ook besloten om deze maand nog even een biosje te pikken en lekker uit eten te gaan ff een lekker dagje uit ben meer een dagjes persoon als vakantie persoon dus als ik al vakantie opneem van me werk dan ben ik meer en deel thuis en gaan we dagjes erop uit mijn eigen bed slaapt zo lekker
@Teddy, over dat scheren, daar heb ik een topic over gelezen toen ik hier net op de pagina kwam, dat waren allemaal al meiden rond de 30 weken en die hadden het erover dat ze het hun man/vriend dan maar lieten doen... Ik hou het nu dus angstvallig goed bij en hoop dat ik het tegen die tijd een beetje op de tast kan doen met mn ladyshave ipv een mesje. Ik heb een bikiniheupbroekje, zo'n knicker idee, dus niet de hele bikinilijn is zichtbaar, hopelijk is dat voldoende en anders doe ik er wel zo'n lapje stof omheen Trouwens, kun jij nu pas niet meer in je gewone broeken? Ik pas bijna een van mn positiebroeken niet meer die zit net onder mn buik best wel strak, waardoor mn buikje over mn broek heen valt en dat staat niet zo heel erg mooi vind ik. Misschien nog maar even een linnen p-broek halen, heb nu alleen nog bruin en zwart.
Wij gaan ook niet op vakantie dit jaar en de aankomende jaren denk ik ook niet. Twee grote honden, een kleine uk en een kinderwagen, past allemaal niet in een corsaatje. En dan moeten er ook nog twee benchen mee. Dus eerst maar eens zien dat we over een aantal jaar een wat grotere auto kopen en dan kijken we wel weer of we dan op vakantie gaan. De honden achter laten hier bij familie of in een pension is geen optie, ik kan echt niet zonder die beesies.. Je kan nog genoeg andere dingen doen, dus echt heel erg vind ik het ook niet. We gaan trouwens waarschijnlijk nog wel een weekend weg aan het eind van het jaar, samen met mijn ouders, dan gaan we met twee auto's en kunnen al onze huisgenootjes wel mee.
Wij gaan dit jaar ook niet op vakantie, want wij krijgen over een paar weken de sleutel van ons nieuwe huis, en daar moet een hoop aan gebeuren ! We hebben een nieuwbouwwoning gekocht, dus echt alles moet nog gedaan worden, en daar gaan we onze vakantiecentjes dus aan besteden. Daarbij zijn wij ook nog eens gebonden aan de bouwvakvakantie, en aangezien ik dan toch best wel hoogzwanger ben, wil ik het risico niet lopen om ergens in het buitenland te bevallen hahahahaha ! Dan over het scheren: ook ik vind het fijn om alles netjes en gladgestreken te hebben, maar ook ik ondervind problemen met scheren. Mijn buik gaat steeds meer in de weg zitten, maar zittend doen is inderdaad een hele goeie oplossing. Ik weet nog wel dat ik hoogzwanger van Amber was en dat ik toen tegen mijn man zei: Erwin, wil je me even helpen alsjeblieft, want ik wil echt niet met een bush bush bevallen !
Teddy, ik ben nu al druk aan het oefenen op de tast zeg maar. Ik scheer het meerendeel weg, alleen op mijn lippen zelf is het kort, als ik dat weghaal word ik namelijk gek van de jeuk en het prikken. Hoop dus dat ik het tot het einde toe zelf kan doen. Doe het nu elke dag onder de douche en ik zie mijn man dat niet elke ochtend doen bij mij, hahahaha
Over de vakantie, wij hebben samen met mijn ouders een caravan, dus gaan lekker rondtrekken. We zijn ook niet gebonden qua vakantie, dus dat scheelt ook. Meestal gaan we 3 weken in mei/juni en 3 weken in september, maar september gaat niet lukken dit jaar. Dus vandaar dat we nu 4 weken gaan. En de hond gaat gewoon mee trouwens. Met mijn ouders vroeger gingen we ook met twee honden en dan met de tent. Was de auto wel nokvol hoor ).
Die bushbush van onder, daar begin me ernstig zorgen over te maken, zeker omdat ik graag wil zwangerschapszwemmen.... Mijn man kan mij heel goed scheren, probleem is alleen dat ie heel veel weg is. In juni bijna vier weken en om dan alles te laten groeien...kweet het niet Is ontharingscreme geen optie?
Hoi hoi, Een vriending van mij heeft altijd een losse spiegel gebruikt bij het scheren. Ging prima! Melanie
Ik scheer het meerendeel ook weg en houd de rest altijd zo kort mogelijk, want hier begint ook alles te jeuken na het scheren. Ik moet er nog niet aan denken dat mijn man dat gaat doen, hihi, maar goed dat zien we wel als het mezelf niet meer lukt.
kiki80 ik weet niet of je ontharingscreme kan gebruiken hoor voor van onderen. Ik ben altijd extra voorzichtig daar omdat de huid daar extra gevoelig is. Maar het is wel een goede optie. Ik heb het wel eens gbruikt voor mijn benen maar nog nooit voor van onderen. Doei Teddy.
Vakantie is hier ook niet aan de orde. Ik ging elk jaar op kamp, 2 weken met meervoudig gehandicapte kindjes. Das altijd in de bouwvak dus aangezien mn menneke aan de bouwvak vast zit was vakantie zowiezo drama. Dat kamp gaat voor mij dit jaar helaas niet door, echt heel wat traantjes om gelaten maar ja met 8maanden die kindje tillen en 2 weken verzorgen is echt geen doen, ben al kapot na 2 weken als ik niet zwanger ben. We willen wel nog met vrienden een weekendje weg, naar zo'n park ofzo. In t etospakket zat bij ons een kortingskaart voor centerpracs maar das maar voor 2 personen. (staat ook op de site van cp en dan bij zwangerschapsgym kijken) Verder wat dagjes weg als t gaat lukken. Scheren, ik heb ook heel dat scheer topic mee gelezen. Ik ga mn mannetje echt niet vragen mij daar te scheren, hij vind t al een ramp als ie zichzelf moet scheren dus doe maar niet :-D Nee maar met losse spiegel gaat goed en anders op de tast. Ik was altijd helemaal haarloos down under maar ben nu al een ander kapsel aan kweken, dat iets makkelijker bij te werken is voor als mn buik echt bol is hihi Die ontharingscreme heb je ook voor je bikinilijn maar ik ben niet zo'n fan van die creme op die plek. Op mn benen irriteert ie al enorm dus ga t down under al niet eens proberen. Vriendin van me laat zich altijd harsen zij vind dat ideaal maar geef mij mn mesje maar hahah Net lekker in de tuin gelegen, had t na een kwartier al helemaal gehad, boh hé tis me toch warm haha Ow ja mamavanamber, wat een super werkgever heb je zeg!
Hallo meiden ! Leuk dat jullie ff op mn site hebben gespiekt.. Alleen raar dat iedereen meisje stemt in de poll , wat is dat toch Wil niemand even op jongen stemmen hihi .... Vanmorgen naar de HA geweest en ik heb voor de 2de keer in deze zwangerschap een blaasontsteking ... Gelukkig was het nog niet zo erg maar heb wel een keur van 20 tabletten , 4 per dag.... Wat is het ineens weer warm vandaag zeg ! Lekker hoor dat zonnetje maar het is net of ik dr nu minder goed tegen kan.... Hormonen ? Ook heb ik al een paar dagen last van hoofdpijn en duizeligheid Vandaag ook alweer de 25 weken bereikt , foto staat in mn album... jullie moeten niet zoveel kletsen hoor, ik hou t echt niet meer bij ! Meiden: sterkte , suc6 , rustig aan .... uhm wat nog meer?
GAAP.. Val hier zowat in slaap achter mn buro, nog 1.5 uur te gaan... Wij gaan ook niet op vakantie. Als het goed is is onze uitbouw voor de bouwvak klaar, dus daar gaat ook wat geld in zitten en mn man "bewaard" zn vakantiedagen tot na de bevalling. Wel gaan we met pinksteren nog een weekend naar maastricht dus daar heb ik ook al wel zin in.
Wij gaan nog 2 een week op vakantie, 1 keer met de familie en 1 keer met zijn drieen, allebij wel in nederland.. qua scheren, ik hoef me amper te scheren beneden, heb geen wilde haardossen heb ik ook nooit gehad, dus ik laat het zitten zoals het zit, heeel af en toe wat haartje bij mijn zgn bikinilijn, maar als ik dat 2 keer in de zomer af moet scheren is dat al zat, verder hoef ik maar heel af en toe de onderkant ietsjes bijte werken. Kaal doe ik niet heb ik 1 keer gedaan, nou nooooooooit weer