Wat een ongelooflijk 'plak' weer zeg....bleeeh. Ben de oprit onkruid vrij aan het maken. Ik heb er nu zo'n 3m2 op zitten, nog 28m2 te gaan Wat een ongelooflijk %$#werk! Nu ff water bijtanken. He en Tanja, hoe krijg je het voor elkaar? Alweer een tweede keer blaasontsteking? Sterkte ermee.
@Tanja20... Ik ga lekker met je meedoen, heb vanmorgen ook urine gebracht en ik heb ook een blaasontsteking.. volgens de dokter een fikse... dus 28 tabletten gehad ook 4 per dag, dus nog ff doorslikken En ik hoor iedereen over scheren... ik doe het 1 keer per week met gewoon een mesje en verder niks... ik haal wel alles weg, vind ik hygienisch(of hoe je het ook schrijft) na het scheren insmeren met niveacreme uit een blik (alleen bikinilijn en het stukje onder je buik, niet op me lippen zeg maar ) en heb verder weinig last van jeuk. Moet misschien indd maar gaan leren op gevoel te scheren straks zit me buik in de weg Verder gaat alles goed, bijna 23 weken... ik hoor iedereen al over 25 weken hier, en dan kom ik met me nog geen 23 weken... wel balen hoor pas laat in Augustus bevallen, kan me kindje niet snel genoeg vasthouden! Heb vandaag babyfoon gehad van me vader, was een actie bij praxis ofzo, dus misschien een tip voor mensen die er nog 1 moeten. Is eigenlijk een walkie talkie met een bereik van 5KM en 8 kanalen. Was maar 30 euro, en je kan hem dan daarna gebruiken als walkie talkie ikzelf vond het wel handig
Kiki succes met de rest haha is een hogedruk nie veel sneller mist wow ik wil jou haargroei daar hihi
@sonja:ja de woningbouw is eigenlijk wel goed afgelopen mijn schoonmoeder kon bijspringen om het geld te betalen en nu is dat dosier gesloten gelukkig maar want mijn vriend had nogla wat schulden en die worden nu ook opgelost doordat hij toegelaten is tot de wsnp over 3 jaar zijn we van alle schulden af wat mooi is want tegen die tijd hopen we dat we het ook voor elkaar hebben dat zijn dochter bij ons komt wonen en bij ons haar middelbare opleiding kan gaan doen
he Noa, ookal, vervelend he! Wij gaan ook niet op vakentie. Mn mannetje spaart zn dagen op en neem dan vakantie als ik bevallen ben... Augustus is bij ons toch vakantie tijd .... komt mooi uit dus Mn crea speelde weer op , resultaat in album
Sorry dames maar heb even niet alles terug gelezen, wilde alleen even laten weten dat mijn huidige baas me een voorstel van lik me vestje heeft gedaan. Ze stellen het volgende voor: - Met wederzijds goedkeuren het contract beeindigen. ( hun jurist zoekt uit dat ik zo "zeker" mogelijk recht op ww behoudt) - Salaris mee tot eind 2007. Ik heb gezegd hier niet mee accoord te gaan vanwege het volgende: Zo zeker mogelijk is niet genoeg, dan gaan we naar de rechter ik wil zeker zijn van mijn ww uitkering. Tevens laat ik dat mijn advocaat wel napluizen, ik kan dat zelf niet beoordelen. Salaris tot eind 2007 is te weinig ze mogen me pas ontslaan na mijn verlof en dat eindigt ergens in oktober. Dus dat houd in 2 maanden salaris als vergoeding.... nah das wel weinig na 6 jaar trouwe dienst niet waar. En ik ga zowiezo nu nergens mee accoord ik zit ziek en zwanger thuis en wie zegt dat ik na mijn verlof meteen fit genoeg ben om te kunnen werken, als ik dat dan niet ben kan ik in de ziektewet en niet in de ww. Ze reageerde bijna beledigd en meende me echt een geweldig voorstel te doen, echter mijn man ik hebben besloten voorals nog nergens mee accoord te gaan, ik wacht wel eens even af. Ben trouwens vandaag bij de orthopeed geweest, die had weer maar een 1/2 dossier uit mijn vorige ziekenhuis gekregen maar aan de hand van deze foto's zag hij geen problemen voor een normale bevalling. Eindelijk dus iets positiefs, heb serieus een traantje bij hem in de kamer weg gepinkt. Die man zal wel gedacht hebben Maar het is zo'n enorme opluchting dat eindelijk iets mee zit.
Vandaag een emotionele dag voor mij. Zomaar ineens huilbuien, om niets. Erg vervelend.. @Teddy-> ik scheer me ook van onderen, maar wil het niet meer, dan maar een bush-bush, mijn vriend komt er niet bij . @Tanja-> heb een berichtje achter gelaten in je gastenboek.. Morgenvroeg wordt 1 van de 2 poezen gesteriliseert. Die zit de boel eronder te plassen, en is echt om de week 8 dagen krols (om gek van te worden). Dacht dat katers dat deden, maar poezen blijkbaar ook. Dus net maar het etensbakjes verwijderd, alleen water mocht blijven staan. Kreeg meteen een protest van die andere poes. ( heb 1 volle pers, is nu 9 jaar, en een rode half pers, van nu een jaar, die onder de mes gaat). Dus die straks maar even lekker apart zetten met eten, en even verwennen . Hebben jullie ook last van tintelingen in de voet(en)? Ik heel erg momenteel, en weet op een gegeven moment niet meer wat ik er aan moet gaan doen.. Slapen gaat hier trouwens slecht, al een aantal weken slecht geslapen. Denk dat ik maar een voedingskussen ga overwegen...
@Mamalieske, wat een voorstel... idd maar even afwachten wat de experts ervan zeggen @Loran, huil maar lekker meid, gewoon over je heen laten komen, kan soms echt heerlijk zijn. Een voedingskussen kan echt een uitkomst zijn, sinds ik een kussen tussen mn benen leg als ik op mn zij lig en onder mn onderbenen schuif op mn rug, heb ik bijna geen last meer van mn bekken. Het scheelt echt zoveel. Mijn buik is hard nu, vooral na het eten voelt dat niet echt prettig, vooral omdat ik ook nog een best wel strak jurkje aanheb, ga straks maar even douchen en dan lekker mn pyama aan
Zo, daar was ik ook weer; @Mamalieske; wat een soepvoorstel zeg! Zou ik inderdaad niet mee akkoord zijn gegaan. En hun jurist kan wel wat zeggen, ik zou inderdaad het zelf uit laten pluizen, ik heb een paar maanden bij het UWV gewerkt (callcenter / klantencontactcentrum - wat een k*tbaan trouwens) en ik weet dat je er goed op moet passen dat je niet verwijtbaar werkloos wordt want dan kun je echt naar je centen fluiten. En die twee maanden salaris.... pffft, je hebt volgens mij recht op een maandsalaris per dienstjaar, dus die zou ik er dan ook zeker uit proberen te slepen. En dan het scheerverhaal. Ik ben helaas ook veroordeeld tot regelmatig scheren (ik ben ook jaloers op jou Mist!) en bij mij wordt het nu ook echt moeilijk. Daar komt bij dat ik heel snel bultjes en ontstekingen krijg dus ik moet daar altijd wel mee oppassen. Ik scheer dus niet te vaak maar hou het wel kort zeg maar. Heb het ook ooit helemaal kaal gedaan, maar mijn god wat een jeuk had ik toen zeg (vooral op de lippen inderdaad ) toen het weer begon te groeien. Had de hele dag neiging om in m'n kruis te krabben maar dat staat zo raar hè! Dus voor mij alleen nog millimeteren en de rest gaat op de tast en met een scheerspiegel die vergroot lekker, kan je het goed zien. Enne... mijn mannetje heeft er ook geen moeite mee hoor, die zegt; "als ik het moet doen geef je maar een gil". Ach kan hij ook nog iets nuttigs bijdragen, hahaaaah. Erg hè! Vanmiddag ben ik dus bij de verloskundige geweest. Allereerst heeft ze naar het hartje geluisterd en dat duurde even want onze beeb is dus héél erg druk (was bij alle echo's ook al zo). Je hoort hem constant bewegen en schuiven en doen en uiteindelijk kreeg ze het hartje te pakken. Dat was hardstikke goed, ook de groei is goed. Heb haar ook nog even gevraagd naar dat verschil in hartslagen (kan geen kwaad om antwoorden te vergelijken immers ) En volgens haar is dat heel normaal. Ook omdat de kleine soms actiever is dan het andere moment en dan versnelt de hartslag net als bij ons wanneer we actief zijn. Klinkt best logisch... Vanochtend had ik bij het afvegen wederom een beetje afscheiding (wel helder) wat wat rosig van kleur was, éénmalig, vervolgens ook niet meer. Omdat ik niet écht bloedverlies heb (rood dus) maakt zij zich geen zorgen. Wanneer ik écht rood bloed zie moet ik aan de bel trekken. De buikpijn kan van alles zijn. De beeb groeit momenteel erg hard dus de banden doen zeer, verder heb ik dus een spastische darm en dat wordt nu ook extra geprikkeld, de ingewanden worden steeds verder weggedrukt. Dus tel maar bij elkaar op.... Dus ik maak me vooralsnog geen zorgen. 10 mei stond er nog een afspraak voor me en die heeft ze laten staan, dan kan ik gewoon weer heen. Mijn mannetje was onverwachts vrij vandaag dus die is lekker met me meegeweest en na die tijd zijn we even langs de hema geweest om taart te bestellen voor het weekend (hij is koninginnedag jarig maar we vieren het zondag) en we hebben tapasschalen besteld (heb zelf geen puf om hapjes te maken dus dan zo maar). Daarna nog even naar de Tuinland om een nieuwe hangmat te halen. Had er al één (tussen zo'n hardhouten standaard) maar een aantal draden waren al geknapt (gaar) en omdat ik nu steeds zwaarder wordt vertrouwde ik het niet meer, je zal maar met je dikke buik naar beneden donderen! Dus maar een nieuwe gehaald. We hebben de auto overal dichtbij gezet dus het sjouwen viel mee, maar nu toch moe pijn in bekken, rug en buik. Even weer rustig aan dus.... Maar ja, dit is nu geregeld. En kan ik met het mooie weer lekker in de hangmat onder de bomen liggen in de tuin, daar waait het altijd zo lekker door, echt relaxed. Oei, ik zie dat ik wel weer héél erg aan het kletsen ben (als ik eenmaal los ga ). Meiden allemaal een fijne avond en waarschijnlijk tot morgen!
1.) Zeer beslist niet mee akkoord gaan. Bij ontslag met wederzijds goedvinden kom je over het algemeen niet in aanmerking voor WW. Om recht te hebben op een WW zul je officieel bezwaar moeten hebben aangetekend tegen je ontslag. 2.) 6 jaar dienstverband betekent over het algemeen 6 maandsalarissen (1 maandsalaris per gewerkt jaar). Je redenatie klopt: in dit geval zou je dan 2 maandsalarissen meekrijgen. Dat is echt te weinig. Volgens mij mogen ze je ook niet direct na ommekomst van je verlof ontslaan, maar zit daar ook nog een wettelijke termijn op van een aantal weken. Ik heb ff gecheckt (www.szw.nl): u mag ook niet worden ontslagen tijdens de eerste zes weken na uw bevallingsverlof. Dan zou je dus over medio december tot eind december ontslagvergoeding krijgen, dus wel 2 hele weken. NOOIT MEE AKKOORD GAAN! --> werk op een advocatenkantoor en heb veel te maken met ontslagrecht
By the way: ik ga half overspannen op vakantie, lijtk wel. Mijn echtgenoot is afgelopen maandagavond, gisteravond, vanavond en morgenavond niet thuis. Wie denk je dat dus de tassen/kratten etc. loopt te pakken, wassen staat te draaien en te strijken, het huis poetsen en noem het maar op? Juist, ikke dus! En nu was het ook nog eens zo vies warm vandaag en loop ik met mijn recalcitrante kleuter van bijna 5 door een snikheet centrum heen, op weg naar de bieb (moet tenslotte wat te lezen hebben op vakantie) en naar de supermarkt. GRRRRRRRRRRR Ik was zo pisnijdig, hij belde voor een gezellig praatje: dat het toch wel druk was op zijn werk en dat hij jaloers was dat ik lekker in de tuin kon zitten. Nou, toen kon ik de telefoon wel door het huis gooien! De hele week uit mijn werk thuisgekomen alleen maar aan het rennen, lijstje maken en afstrepen wat ik al heb, ondertussen ook nog ff gauw geboortekaartjes besteld (100; wie helpt me met adressen schrijven ). Ik heb nog geen tel in de tuin kunnen zitten! Hij begreep ook niet waarom ik het huis wilde poetsen, we waren er toch een week niet. Nee, precies en dan vind ik het niet leuk als ik thuis kom en het huis is vies! Mannen................ :x
Mamalieske, ik sluit me bij de anderen aan, absoluut niet mee akkoord gaan. Hier heb je nou een rechtsbijstandverzekering voor afgesloten Kuki, ik herken het helemaal...mannen pfffff....vandaag heb ik hard gestudeerd, de tuin gedaan, mijn mountainbike schoongemaakt (wil ik inruilen voor een 'normale' fiets) onkruid weggehaald, bed verschoond etc. etc...en dan komt meneer net binnen...goh, is het eten nog niet klaar...grrrr....sta je dan met je zwarte handjes en hij in z'n mooie lichte pak...gna, gna, gna...
hihi ik heb ook zo'n man, stofzuigen pas nádat de visite is geweest en de vensterbank pas schoonmaken als het stof een centimeter dik is en als sneeuw naar beneden valt. Aanrecht afvegen, waarom, het wordt toch weer nat... Maar hij is wel erg lief hoor, als ik hem dan vertel wat ik allemaal gedaan hebt, dan vindt ie dat ook helemaal geweldig Maareh, kuki, rustig aan hoor, anders heb je je vakantie alleen maar nodig om uit te stressen en kun je pas met genieten beginnen als je alweer naar huis moet. Fijn Fibi, dat de vk je zo kon geruststellen, het is idd ook een hele verhuizing voor je ingewanden zo'n zwangerschap
oe ja das irri, daar heeft mn mannetje ook een handje aan. Heb ik alles gepoetst en gestreken, gekookt ligt er een zakje op t aanrecht met vuil erin. Expres laten liggen zodat ik na t eten de restjes erin kan doen en dan weg kan doen. Komt ie thuis, vraagt ie wat daarmee is. Ik zeg dat dat na t eten weg kan. Ja Ellen ik kan daar niet tegen,,,,, aaaaaa heb m ff een uitbrander gegeven en ff gemeld waar ik dan wel niet tegen kan. Ik moet t normaal vinden dat hij na t brood smeren smorgens alles laat liggen (mes, kruimels, boter en beleg) en ik t 3 uur later kan opruimen,,,maar 1 zakje dat daar met een doel ligt kan niet,,,,,,, mannen Idd lieske, no way niet akkoord gaan never. Je hebt zo echt geen recht op ww en dat salaris is een lachertje! Hoe durven ze zeg, ze denken zeker met een debieltje te maken te hebben.
Dames, jullie zijn weer lekker los gegaan zeg, kan je een dagje niet mee lezen, zucht....... Weet ook niet alles meer ( niet zo vreemd vind ik zelf ) maare, fibi, gelukkig valt het allemaal mee Mamalieske, heb er niet veel meer aan toe te voegen, niet ermee akkoord gaan dus. Kuki, rustig aan en alvast een fijn vakantie! Zou zeggen suc6 met bijlezen als je straks terug komt! 1 dagje is al bijna niet te doen En voor de rest.......geen idee meer Zou zeggen sorry, kan er niets aan doen Slaap lekker voor straks allemaal en een beetje rustig aan met schrijven aub, heb morgen ook geen tijd om bij te lezen. Heb de eerste les yoga! Ben benieuwd <Dikke knuf voor iedereen>
Hoi meiden, wat hebben jullie weer goed gebept zeg! Ga het echt allemaal niet bijlezen hoor, sorry Wat een weertje he.... puffff..... Het zou wel eens een zware zomer kunnen worden voor mij en andere onder ons..... -zucht- Ben ik blij dat het eindelijk wat beter gaat, gaat het weer me zeker opbreken Vandaag 5 buikbanden gehad van de buurvrouw. Is vorige maand zelf bevallen van een dochtertje Sarena, echt een mooi poppetje. Gister wezen winkelen met mijn moeder en weer van alles gekocht Een winterjasje van Bambi voor komende winter, fopspeen met Papa is the best, zwangerschapsieraad Baby´s Melody, truitje, slofjes, wagenspanner en dat was het geloof ik Zal zo wat foto´s in mijn album zetten er van. Vooral van het jasje ben ik helemaal weg!
ik las hier iets over scheren hmm nou normaal doe ik alles helemaal kaal ik gruwel ervan als ik ook amar 1 haartje ontdek maar nu nu kan ik er niet eens bij en als ik erbij wil dan moet ik heel veel moeite doen dus ik kan niet anders als het laten staan nu maar hopen dat het geen oerwoud word daar beneden heb het namelijk nooit eerder zolang laten staan dat er zoveel haar op kan komen ook niet bij mijn vorige zwnagerschap want toen kon ik er gewoon bij tot het eind
Goedemorgen meiden! Volgens mij gaat het vandaag heel erg mooi weer worden en daar ga ik eens lekker van genieten! Eerst even mijn huis lekker aan kant maken en dan het balkon op met een boek! Mijn mannetje is al weer 4 dagen niet thuis en het begint wel saai te worden hier zo hoor en hij moet volgende week nog een hele week weg. Hij heeft na mijn bevalling 3 weken vakantie opgenomen dus dat is wel heel erg lekker! Mensen geniet van het mooie weer!
Goedemorgen allemaal Ja ik ga ook nog maar genieten van het mooie weer moet vanavond werken. Over dat scheren ik probeer het toch ook zo kort mogelijk te houden ook al gaat het niet zo soepel meer. Gisteravond is de tafel verkocht.Ze hebben hem nog niet paste niet in de auto raar hihi 140 bij 140. Maar ze bellen wanneer ze hem komen halen zitten op een schip en zijn weinig in de buurt.heb ze wel laten aanbetalen dat ik zeker weet dat hij weg gaat. Voor de liefhebbers ik zet zo een leuk Disney krukje nieuw met sneeuwwitje er op in lime groen bij de rubriek te koop heb er ook nog een tasje met wat leuke Pooh spulletjes erbij potlood boekje enz leuk voor een meid. Had het ooit gekocht van leuk voor als we een meid krijgen maar het word een jongen zoals jullie het weten.Het mag samen weg voor 7,50 euro. Verder hier z'n gangetje.Las gisteravond geloof ik wat over mannen nou hier ook zo een. Gister me rot gewerkt in huis en daar buiten komt hij thuis heb je niet gedweild ik ja natuurlijk nou is niet te zien.Fijne he ik in tranen want dat was me te veel ja wat wil je met een hond die in en uit loopt en met een bek vol water de kamer inloopt. Daarna s'avonds moest het bed nog opmaken zegt hij gewoon doe morgen maar slaap zo wel.Toen heb ik hem maar eens gevraagt of hij wel lekker in z'n hoofd was en gewoon het bed nog opgemaakt en hem van het bed weg gestuurd.MANNEN wat moet je er soms mee. Nou genoeg gezeur. Woepie ben blij voor je dat het nog goed gekomen is met de woningbouw zijn altijd rot situaties. Ga maar even marktplaatsen en het krukje in de rubriek zetten. Groetjes