Hahahaha mannen... die van mij zegt altijd als ik aan het schoonmaken ben (in het weekend), het is weekend hoor, daar moet je van genieten, das niet zo belangrijk schoonmaken! En vervolgens zit hij een uur later te mopperen dat het zo'n rotzooi is in huis en dat het niet schoon is... en dan wil hij zelf gaan schoonmaken... ik nie snap nie...
Goedemorgen. De pretecho gisteren was weer zwaar genieten! Ik ga proberen om vandaag een filmpje op mijn site te gooien, mocht deze er op komen te staan meld ik dat nog even. We hebben ook 33 foto's op cd-r meegekregen, dus daar gaan we ook nog maar eens mee aan de slag.
33 foto's ! Jeetje wat veel zeg, en wat geweldig! Bij ons kon ze alleen nog maar een filpje op cd rom zetten geloof ik...
oh mijn god heb jij er ook zoeen ik probeer hier al de afgelopen 4 dagen wat te doen in huis maar mijn mannetje is met bestrating bezig met die klote rug van hem wil het alleen niet zo hard vraagt ie of ik wil helpen maar net steeds als ik sta op te ruimen zegt ie ja dat komt wel hoor kom nou maar helpen en ook vraag ik hem al vier dagen of ie de kattenbak wil doen nou deed die gisteravond de kattenbak en meteen zegt mop je moet het morgen wel effe gaan schoonmaken hiero hoor want het is me toch een bende dus ik zeg heel bijdehand mag ik daar dan ook 4 dagen over doen (doelend op de kattenbak) zegt ie ja ik kan er niks aan doen dat mijn rug zo slecht is ik nie snap nie hoor daar had ik het helemaal niet over heb hem graag geholpen dus ik zeg nee ik bedoel die kattenbak of ben ik dan weer aan het zeuren whahahaha ik vond het wel geinig allemaal hij kon er de lol niet van in zien maar ach mannen rare wezens hoor zodra ze een bak koffie willen verwachten ze dat je opspringt en het gaat halen maar als jij vraagt mop wil je effe mijn voeten maseren hebben ze overal last van het zijn net wijven afentoe
Hahaha, wat een heerlijk gemopper toch allemaal op onze schatjes Die van mij is wel heel erg lief hoor, elke avond voor het slapen gaan, vraagt hij wat hij voor me kan doen, iets masseren, wrijven, knuffelen! Echt super. Gisteren dan ook een heerlijke rugmassage gekregen Nu weer aan de studie....heb zo een ongelooflijk boring college inkomstenbelasting....
Maarja meiden weetje wat het is we kunnen niet zonder ze.Denk een beetje 2 vrouwen in huis dat is volgens mij alleen maar ruzie
Hahahaha ik zeg altijd tegen mijn man dat hij net een wijf is, hoe toepasselijk he Woepie! Die van mij klaagt (!) ook altijd dat hij de kans niet krijgt om iets te doen! Zielig he... hahaha moet er wel om lachen. Ben een paar weken geleden uit mijn slof geschoten. Hij moet steeds vanalles doen (althans hij wil vanalles klussen), doet het dan niet (vind ik op zich niet erg), maar gaat dan klagen over het feit dat hij niks gedaan heeft! En dat is wel irritant... hij is nu elke avond in de garage aan het klussen, onder het motto 'anders zeg je weer dat ik niks doe', hahaha. Ik moet er wel om lachen )
Haha zeker grappig dat gemopper over die mannen, nog zo'n leuke ergenis: lege pakken op het aanrecht.... En dan zeggen: ja maar dat moest ik nog weggooien hoor. Dan heb ik zoiets doe dat dan gelijk! Of als die dan een keer gaat strijken moet ik eerst een halve dag aanhoren dat ie dat gaat doen, zo van schat ik ga straks strijken, ik: ja dat is goed, nou schat dan ga ik zo strijken... Ik: ja dat zei je eerder ook al, nou dan ga ik nu echt strijken. Ja hallo als je nu gelijk was begonnen was je al klaar geweest! Maar verder is ie wel lief hoor Nou het "probleem" met de taxatie is ook opgelost en de uitbouw gaat er komen! Nu alleen nog de aannemer bellen om te vragen wanneer ie begint, maar hij heeft gezegd dat het voor de bouwvak af komt... Ben benieuwd. Nog meer dames die "hard" aan het werk zijn en niet van het mooie weer kunnen genieten? Vind mezelf nl een beetje zielig, ik wil in mn hangmat liggen!
Goedemorgen dames, @Stephanie je hebt inderdaad een mooi buikje, Lintje82 ik ben het dus totaal met je eens! Hier een zeer lieve man die het gisteren weer eens totaal met me eens was over die dropl*l van een baas van me, en zijn shity voorstel. Net een mailtje opgesteld en mijn verzoek om minder te werken nog even op papier gezet. Dit moet 4 maanden van te voren en ik moet schriftelijk afwijzing krijgen om alles waterdicht te hebben. Hun wilden dat niet, maar ja ik begin ze steeds meer te doorzien waarom niet, straks lijkt het of ik mijn huiswerk niet goed heb gedaan, want er staat niets op papier. De mail gaat dus ook per post eruit. Dit is trouwens het mailtje: Beste x en y, Ik zou je laten weten of ik wel of niet accoord wilde gaan met je telefonisch voorstel van 25 april, ik heb besloten hiermee niet accoord te kunnen gaan en wel om de volgende redenen. (om miscommunicatie te voorkomen doe ik dit op schrift) Ik heb me laten informeren door mijn rechtsbijstandverzekering over mijn rechten en plichten, deze wijzen mij erop dat het krijgen van een WW uitkering niet eenvoudig zal zijn als ik instem met een ontslag. Ik zal volgens hun altijd moeten protesteren om mijn recht op WW veilig te stellen. De vergoeding die tegenover het instemmen staat (salarisdoorbetaling tot eind van het jaar 2007, wat ingaat na mijn genoten zwangerschapsverlof) is daarmee dan ook niet in verhouding tot het aantal maanden opgebouwd recht op WW en de jaren van dienst. Verder heb ik het verzoek om minder te willen gaan werken schriftelijk opgesteld, dit ter aanvulling aan mijn personeelsdossier zodat ik hierop een onderbouwde reden van afwijzing op schrift van jullie kan ontvangen, zodat ook mijn dossier volledig is. en dan groetjes en blabla. Ik doe het maar op schrift omdat ze gisteren bijna beledigd reageerden dat ik niet accoord wilde gaan, maar ja zoals hier al gezegd werd: ze denken toch niet met een imbiciel te maken te hebben? Ben niet van de pot gerukt ofzo. Hier word het ook al lekker warm, dikke voeten weer verwacht ik de komende dagen Gelukkig zeurt mijn mannetje nooit over het huishouden zeker nu niet, hij weet dat ik lichamelijk nu redelijk beperkt ben en een rondje stofzuigen al 2 dagen herstel betekent dus klagen hoor ik hem nooit. Ik heb het wel zo getroffen met die lieve schat. Gisteren lekker frietjes gegeten soort van troostvoeding na weer een hoop gezever van de baas. Moet zeggen het heeft me wel geholpen heb geslapen als een engeltje
Erwin is ook echt kei lief voor me Loopt zich iedere avond de benen onder z´n kont uit voor me En overdag belt ie minmaal 1x om te vragen hoe het met z´n meiden gaat en dat ik maar rustig aan moet doen. Wat niet af is, is niet af zegt ie dan. Ik heb echt niet te klagen
Die van mij zegt ook doe maar rustig aan. Maar als ie thuis is dan is ie dat toch weer ff vergeten. Of hij moet echt zien at ik pijn heb, dan schrikt ie en doet ie spontaan alles. Zijn jullie mannen trouwens ook altijd gelijk "ziek" als ze verkouden zijn. En moeten ze meteen naar bed als ze een beetje moe zijn. Die van mij gister ook en dan moet ik zo lachen,,,, is ie moe en gaat in bed tv kijken, nou ja minuut later slaapt ie al dus dat tv kijken dat denk ik er dan maar bij. Als ik moe ben dan moet ik gezellig bij m zitten of dan gaat ie nog vanalles doen enz. Ik laat ook latijd t licht aan enz als hij nog moet komen maar als hij naar bed gaat dan gaat alles uit enz want hij gaat slapen. Dus schat zie maarhoe je t bed vind,,, echt die vent af en toe. MOet om die dingen altijd wel lachen. Mamalieske, is goeie brief toch, helder en formeel op dat gebied kunnen ze niet moeilijk gaan doen! Ien fijn dat de verbouwing door kan gaan!
O maar ik heb voor de rest ook niet te klagen hoor, hahaha moet er altijd wel om lachen. Tja en het ligt er ook wel aan hoe je je zelf opstelt he en of je nog veel kan of niet. Ik heb lichamelijk geen klachten en nogal eigenwijs, dus wil alles nog zelf doen hahahaha.... dus sta ook nog te spitten in de tuin en zakken tuinaarde te verslepen... man is daar alleen niet zo blij mee..., maar ik zeg dan ook steeds, baby zit in mijn buik hoor, niet in mijn rug! Gelukkig is hij net zo eigenwijs... )
Dat dacht ik gisteren ook tijdens het tuinieren Jumde, maar wat bleek gisteravond, blijkbaar zit de baby toch in m'n rug Mamalieske, goede brief! Niets mis mee...heb je wel om een ontvangstbevestiging en leesbevestiging gevraagd?
Haha meiden overal het zelfde zo beetje. Hier doet die van mij ook veel hoor heb niks te klagen hoor eigenlijk hij is alleen echt zo schoonmaak mannetje en daar krijg ik wel eens een punt hoofd van. Maar verder hij belt 2 keer per dag en smsen. M'n huis is leeg zo zonder die tafel net weg. Zaterdag nieuwe halen. Mamalieske brief is goed toch zo. Ien fijn die verbouwing dat hij door gaat. Hier zijn we ook nog bezig willen een nieuwe vloer grindvloer lekker makkelijk. Nou moet hier wat gaan doen anders moet ik vanmiddag zo haasten paard nog doen en wil de badkamer ook nog doen en buiten zitten dus weer genoeg. Niet te veel schrijven he.hihi