He dames, allemaal lekker van het weer te genieten . Moet zeggen dat het zo een stuk makkelijker leest als de afgelopen paar dagen. Hier gelukkig (nog) geen last van een zwangerschaps masker. Weet iemand of je zoiets gelijk in het begin moet krijgen of zou ik er over een week alsnog last van kunnen krijgen? Vriendin is bevallen van een dochter! Had toen ik het hoorde wel een beetje last van kriebels hoor, wil ik ook.... Lekker m'n ventje in m'n armen kunnen houden, weten hoe ie er uit ziet...Zucht. Voelde heel dubbel, geniet namelijk heel erg van m'n zwangerschap . mamavanamber... <dikke knuf> voor jou meis! Enne is zo weer morgen. kiki80, Balen van je fiets hoor! Mannen.... Hoop dat je inmiddels klaar bent met opruimen en suc6 met het leren alvast. Zal niet makkelijk zijn met dit weer Nienke, je bent er weeeeeer! Heb je volgens mij een tijdje gemist, toch? Alles goed? Loran, ben blij dat het klikt met je schoonouders! Kan me voorstellen dat het voor hun een beetje als een klap kan aankomen.... ( en dat bedoel ik absoluut niet lullig hoor!) Maare bij zo'n lieve vriend horen toch ook lieve ouders? Lintje, je hebt toch wel de tompouche van de hema toch? Hoorde dat ze dit jaar groter zijn Tante Pollewop, veel plezier met bbq'en!
Hoi meiden, Hier ook iemand die vandaag lekker aan geklooid heeft. Allereerst vanochtend met mannetje zijn verjaardagskadootje halen. Hij wilde graag plantjes hebben voor de tuin. We maken een exotische tuin vandaar. Hebben nu nog een gemberplant (komen hele mooie bloemen in) en twee eucalyptussen gekocht. Verder heeft hij zichzelf een mooie vishengel aangeschaft (ach ja, ieder zijn eigen meug hè, hahaaaah ). Je kan wel een kado voor hem kopen maar wij kopen eigenlijk altijd samen in overleg wat leuks, weet je zeker dat je krijgt wat je leuk vind, ja toch?!?! Verder ben ik even in het kamertje bezig geweest. Heb ook de kinderwagen en de maxicosi daar nu neergezet. Morgen zal het bezoek ook wel even naar het kamertje willen kijken en dan is ie wat gezelliger. Heb alles wat ik tot nu toe heb maar in het kamertje gezet en een beetje ingericht. Nu begint voor mij echt het leuke werk! Heb ook nog wat buikfoto's geschoten dus die zal ik zo ook even in mijn album zetten, en ik heb een foto waar ik helemaal op sta in Photoshop bewerkt (ben een vlinder geworden, ja ja) vond ik ook wel grappig, die zal ik er ook even in zetten. Helaas begin ik nu ook wat striemen te krijgen, hoop niet dat het erg doorzet. Ik had al een paar striemen vanwege het feit dat ik voor een paar jaar terug snel aangekomen ben van medicijnen, en juist die striemen worden nu wat roder en "scheuren" an de bovenkant wat uit zeg maar, zitten rode puntjes boven. Nou ja, 't is niet anders hoor, we smeren wel vrolijk verder met de anti-striae creme..... Nou, ik ga even lekker met een roddelblaadje in bad zitten, héérlijk relaxen dus. Fijne avond allemaal!
Daantje wat lief dat je me had gemist. Ja, ik kwam een tijdje niet op de pc en ik ben lekker bezig geweest met het opknappen van Mila's nieuwe kamertje. Ze heeft nu een knalroze muur en ik heb grenen/groene meubeltjes allemaal wit geverfd (3x voordat het goed dekte...). Ziet er zo superstoer uit! Ik wilde de klus perse af hebben, want ik weet hoe het strax voelt met megabuik... Dan heb ik geen zin meer in verfklussen. Nu heb ik ook (nog) niet zoveel last van mijn bekken, dus kan ik nog bukken en op een krukje zitten. Heerlijk om me zo uit te leven. Ik ben trouwens blij om te lezen dat er meer meiden zijn die zo'n megalast van huilbuien/depri-dippen hebben. Je voelt je af en toe net een puber, zo onredelijk of pissig, of juist heel blij en overgelukkig. Hormonen zijn rare dingen. Meestal voel ik me wel weer beter na een uitbarsting (vorig weekend heb ik het mijn man ook flink lastig gemaakt en dat heeft geholpen, voelde me de week erna erg opgelucht, haha!) Laat het lekker allemaal gaan, want als je er constant tegen vecht, dan stapelt het uiteindelijk steeds meer op. Het hoort er allemaal bij, maar wat kun je je soms ellendig voelen he? xx Nienke
Goedemorgen dames Zo hier weer vroeg wakker op naar het mooie weer. Ik geloof dat het allemaal wel goed zit zo bij iedereen heb nog niet alles terug gelezen. Zag wel iets over zwangerschapsmasker nou hier geen last van word al aardig bruin. Gisteravond naar een klassiek concert geweest eigenlijk niks voor ons maar mijn tante uit Wenen zong daar solo sopraan.Wel mooi hoor ze heeft een hele mooie stem maar ze was zelf niet te vreden. Maar goed had wel een houten kont van die kerkbankjes en pijn in m'n bekken maar dat is gelukkig nu weer over. Straks gaan we naar Rotterdam met mijn moeder wat kleren kopen man moet wat shirts hebben en ik eigenlijk ook en nog een korte broek heb er maar 1. Gister ook mijn nieuwe tafel opgehaald echt gaaf. Nou meiden iedereen een hele fijne dag en lekker niks doen he doe ik verder ook niet. Liefs Sonja
Mijn avatar klopt in eens niet meer loopt nu 2 dagen achter en krijg hem ook niet anders.want op m'n site staat hij wel goed en als ik die pak en plak veranderd hij niet. Iemand een idee? Groetjes
Goedemorgen meiden, Ik heb mezelf vastgesnoerd op de bureaustoel. Ik moet twee betogen schrijven vor mijn studie. 1 over een zelf gekozen onderwerp en 1 beleidsbetoog... Ik dacht vroeg achter de computer en dan vanmiddag lekker genieten ( hopelijk).... Vrijdag de kinderwagen gekregen van mijn ouders ( zwart/oranje Bugaboo) Zo ontzettend mooi! Nu alleen nog een Box aanschaffen en wij zijn er helemaal klaar voor! Maar blijf nog maar lekker ff zitten, kleintje. Ik vind het veel te leuk om van mijn buik te genieten en ernaar te kijken als je lekker in beweging bent. Ik ben het nog lang niet zat ( Zou ik dit over 10 weken ook nog zo vinden? ) Hier ook af en toe van die onverklaarbare huilbuien, maar ik laat ze dan lekker de vrije loop en ga dan naar kinderkamer en voel me dan weer een stuk beter! Zo nu snel aan de studie, des te eerder kan ik ook weergenieten van het top weer! Veel liefs
Hi ladies, Herkenbaar hoor, die huilbuien enzo. Ik kan ook soms ineens verdrietig zijn. Gister met boodschappen doen, was vriendlief een beetje ongeduldig en kwam toen een beetje sneu uit de hoek. Hij had gewoon geen zin in boodschappen doen en wilde er zo snel mogelijk weer weg, maar ik wist niet waar ik zin in had (te eten) en toen zei hij iets van "nou schiet eens op met dat getreuzel, ik wil hier weg, wat wil je nou eten?" en dat zei hij (voor mijn gevoel) te hard en gevoelloos, dat ik terplekke in de winkel wel in janken kon uitbarsten Maar dat deed ik niet, dus we hebben maar een wokschotelmenu gepakt en zijn naar de kassa gegaan. In de auto was ik stil en voelde me zo verdrietig. thuis aangekomen voelde vriendlief ook wel aan dat ik me niet happy voelde en toen hij zei "sorry schat, ik had niet zo sneu tegen je mogen doen in de winkel, dat heb je niet verdiend" tja, toen rolden de tranen natuurlijk over mijn wangen....Ik was ook bakaf en ben toen even lekker een uurtje gaan slapen... daarna voelde ik me wel weer beter en hebben we 's avonds saampjes tv gekeken 8) Dus ja, die emo momenten heb ik ook, soms uit het niets, en soms naar aanleiding van een opmerking van iemand (terwijl ik me daar voorheen niets van aantrok). het zijn toch echt de hormonen Zwangerschapsmasker heb ik tot nu toe nog geen last van (afkloppen) maar ik smeer mijn gezicht, nek en decolleté altijd wel in met factor 15. En op het heetst van de dag probeer ik wel een parasolletje op te zoeken. Gewoon voorzichtig aan doen, dan valt het denk ik wel wat mee. Bij de een gebeurt dit sneller dan bij de ander denk ik. Nou meiden, fijne dag vandaag en morgen natuurlijk koninginnedag! Wij gaan met de familie lekker BBQ-en op de camping bij mijn ouders (aan het strand). Liefs, Borsatofan.
Ik smeer met factor 30, ben bang voor het maskereffect.. ook verbaasd dat een aantal van jullie het al meemaken of meegemaakt hebben. Dacht dat het niet zo vaak voorkwam.. wel dus. Striae (schrijf ik het nou wel goed?) heb ik op mijn heupen en borsten door de groei in mijn puberteit (ik leek altijd anorexic, maar toen ik 13 was BAM.. niet meer mager maar vrouw). Het zijn witte strepen, van veraf niet zo goed te zien. Mijn buik zit nog zonder strepen maar heb er dus wel aanleg voor. Ik smeer met zwangerschapsolie van Weleda. Heerlijk, blijft de hele dag soepel. En doordat ik gister dus, dom, dom, dom, niet mijn buik had ingesmeerd heb ik een mooie bruine buik van de zon en de olie. Gelukkig niet verbrand! De rest is nog wit. Loran, wat een fijn verhaal om te lezen. Ik vind je vriend nu al fantastisch! En goed om te horen dat zijn ouders het ook accepteren. Gaat je huidige vriend ook het kind erkennen en/of krijgt het jouw achternaam? Lieve "emo"meiden, het is ook wat allemaal, dikke knuffel! Fibi, wat ben jij een mooie vlinder! Hee, Marloes, inbreken bij ons?! Hoe gaat het met je? Ik zie onder je banner "groeiecho en voorlichting med. bevallen". Hoop alles oke... Nienke, fijn dat je er weer bent! Demi, bah, met dit mooie weer achter de computer.. succes! En de rest.. ik vind jullie lief! (hoe vaak ga ik dat nog zeggen )[/b]
Heel erg Lekker aan de studie in de tuin, factor 30 op, petje op, onder parasolletje, loop ik even naar binnen, kijk in de spiegel...allemaal pigmentvlekken op mijn gezicht. Volgens mij ben ik gedoemd om deze zomer binnen te blijven zitten en mezelf niet aan direct daglicht bloot te stellen... ben zo ongelooflijk Ga nu nog maar is langs de spiegel lopen
@ Lintje -> De kleine meid, krijgt mijn achternaam. Omdat ik mijn vriend er niet mee wil opzadelen ( om het zo maar te zeggen). Als ze ouder is, mag ze zelf bepalen welke achternaam ( als ik nog bij mijn vriend ben, wat ik hoop/wil). Hier ook enorme stemmingswisselingen. Kan amper de tranen de baas blijven. Vanavond ga ik ook BBQ-en. Alleen eerst nog werken straks ( van half 4 tot 7), waar ik nu nog steeds minder zin in heb.
ow die stemmings wisselingen verschrikkelijk! zo ben ik vrolijk en zo uit het niets ben ik dan kwaad en scheld alles verrot en hierna val ik dan weer huilend bij patrick in zijn armen echt zo vervelend vandaag heerlijk geshopt geslaagd voor 2 broeken ( 1 slobber broek en 1 spijkerbroek) en 2 shirtjes (1 groen en 1 blauw) die slobber broek zit zoooooo ongelovelijk lekker die moest ik gewoon mee nemen en die andere broek was gewoon gaaf had me zus voor me uitgezocht straks gaan we (zus, zwager en ik) pizza eten en dan lekker onderuit op de bank
Hoi allemaal Nou ik ben ook nog geslaagd vandaag.2 shirts en een drie kwart broek. Mannetje heeft helemaal goed inkopen gedaan 6 shirts, broek en schoenen. En moet zeggen helemaal niet zo veel geld uitgegeven. Ben erg moe ben ook al thuis mannetje is nog bij mijn moeder had nog geen zin om naar huis te gaan. Ik ga vroeg naar bed morgen om 7 uur beginnen tot 4 uur. Verder een heerlijke dag gehad. En die wisselingen nou hier ook hoor kan zo uit me slof schieten of laat hem geen kans om uit te praten. Het is echt rustig geweest vandaag iedereen is lekker met z'n hubbie op stap of lekker in de tuin denk ik. Ja ze willen ook nog wel een beetje ......... Nou mijn avatar klopt weer zie ik snap er niks van. Groetjes Sonja
Zijn vandaag de dierentuin op wezen zoeken, en met ons de rest van nederland volgens mij . Was erg leuk hoor maar ben wel een beetje kapot nu. Meiden die lekker hebben geshopt, blij dat jullie zijn geslaagd kiki80, arme meid, allemaal vlekken. Zou zeggen schaf een leuk petje aan, weet het anders ook niet Hier komen er trouwens steeds meer sproeten bij maar verder nog nix, gelukkig. Lintje, zat ook te twijfelen om de olie van weleda te kopen maare je hebt me overtuigd . Gebruik nu de buikcreme van zwitsal, ruikt zo lekker maar mag van mij wel wat vetter.... Enne toen wist ik het niet meer ..... Fijne avond allemaal nog en meiden die morgen moeten werken, suc6. Zal aan jullie denken
goedemorgen allemaal, het is rustig hier de afgelopen 2 dagen, iedereen is zeker van het mooie weer aan het genieten. Nou mn man heeft Muppet eindelijk gevoeld hoor (muppet was zo aardig om een keertje te blijven schoppen toen hij zn hand op mn buik legde ). Was uiteindelijk nog wel een beetje een emo moment, was nl gisteravond om bijna 0.00 uur en mn man's moeder was vandaag altijd jarig. Dus nadat ie het gevoelt was zei die: heeft ie nu al een goede timing. Tja dat moet je natuurlijk niet zeggen tegen zwangere muts vol met hormonen Hoop nog wel dat het iets warmer gaat worden vandaag, net met de hond wezen wandelen maar vond het nog wel koud. En aangezien we straks naar mn schoonzus op de camping gaan, zeg ik laat maar komen die zon! Kiki balen zeg van die vlekken, mn schoonzusje heeft het ook gehad en die zegt iedere keer tegen mij: kijk je wel uit.. Ze krijgt ze nl ieder jaar in de zomer weer terug....... Nou doeggie! Oja zal het lijstje nog weer even opzoeken. Een kilo erbij in 2 weken, nou vond ik al beter als de vorige keer toen was het 1,5 kilo in 1 week.
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07 Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 8,5kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Verlof: 29 juni Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg naam: Lutein Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 6 kg, -> verlof 20-07-2007 Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren
Geplaatst: Ma Apr 30, 2007 8:12 am Onderwerp: -------------------------------------------------------------------------------- Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07 Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 8,5kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Verlof: 29 juni Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg naam: Lutein Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 6 kg, -> verlof 20-07-2007 Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren _________________
Anke77, SURPRISE, uitgerekend 1 augustus AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +1,0 kg mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07 Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg. Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 8,5kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni woepie, 2 JONGENS,uitgerekend:12 augustus,+5kg naam: Mike & Deejay Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg. Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho! Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Verlof: 29 juni Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg naam: Lutein Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 6 kg, -> verlof 20-07-2007 Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg, Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg 17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren Even weer aangepast op kleur en mijn verlof erbij
Goeiemorgen meiden, allereerst een hele fijne Koninginnedag gewenst ! Gaan jullie nog wat bijzonders doen vandaag ? Wij zouden eerst naar het Vondelpark in Amsterdam gaan, maar omdat ik zo een verschrikkelijke last heb van mijn BI en sinds zaterdag ook nog eens "valse weeen", hebben we besloten om dat maar niet te gaan doen. Ik wil geen dingen forceren. Maar mijn ouders belden gisteren om te vragen of we mee gingen varen (tenminste, als het weer het toelaat), dus we gaan straks naar mijn ouders toe. Nou ja jullie hebben het hierboven dus al gelezen, het gaat niet echt lekker met me. De huilbuien zijn gelukkig wel over, maar van de pijn die ik heb word ik echt niet goed... Ik word er gewoon helemaal naar van ! Maar het heeft me wel weer aan het denken gezet, ik ben gewoon weer eens veel te druk bezig geweest (op mijn werk voornamelijk) en dat moet ik nu echt een keer van me afzetten. Ik wil graag een gezond kind ter wereld brengen, dan moet ik ook eens wat meer gaan nadenken voordat ik wat doe ! Nou meiden, ik hoop dat het zonnetje wat meer doorkomt en dat het een prachtige Koninginnedag wordt ! Liefs, Jet
Ben zo trots op mezelf... Heb mijn thuisstudie weer goed opgepakt. Nu hopen dat alles snel nagekeken is ( en goed wordt beoordeeld). dan ben ik ruim voor de bevalling klaar! YEs YEs... Ik ga gauw weer verder en wens iedereen een fijne en gezellige Koninginnedag toe!