Wat vervelend dat je zo'n last hebt van die valse weeën Mamavanamber.... ik las inderdaad het andere topic van je. Kan me voorstellen dat je dan flink schrikt! Doe maar lekker rustig aan en denk om jezelf hoor. Ikzelf heb helaas ook zo'n last van mijn BI dat ik inmiddels ook geen kant meer op kan, kan echt maar hele kleine stukjes meer staan en lopen, dan krijg ik zo'n pijn. Ik zit er wel over te denken om binnenkort een rolstoel te halen bij de thuiszorg (moet ik nog wel even het psychologische drempeltje over hoor ), want ik moet nog zoveel dingetjes voor de kleine halen en kleren voor mezelf en dat blijft nu dus allemaal liggen. En om dat nou door een ander te laten halen vind ik ook niet leuk. Mijn moeder heeft al aangeboden om mij dan door de stad te willen rijden dus ik heb al een chauffeuse, hahahaah. Wij gaan vandaag niet veel bijzonders doen. We hebben gisteren dus mannetjes verjaardag gevierd (is vandaag dus echt jarig) en ben daar ook helemaal stuk van dus even rustig aan vandaag, hij gaat lekker in de tuin klooien en luieren. Zit nu een film te kijken (Zwartboek) op dvd die hij gisteren van een kameraad gekregen heeft. Dus lekker een relaxed dagje met z'n tweetjes!
Moge meiden, Heb weer een nieuwe foto in m'n album gezet van mijn buik. Vind dat ik het nu niet meer over buikje hoef te hebben fibi, doe je nog een beetje rustig aan? Enne, kan me voor stellen dat het wel een stap is om een rolstoel te halen maar al het echt beter is......doen demi26... Ben trots op je! Hopen dat je beoordeling goed is maar de inzet is er inieder geval mamavanamber, jij zeker rustig aan doen hoor! Je ukkie is nu echt even het aller belangrijkste en het beste voor je uk is om nog ff lekker te blijven zitten. Veel plezier met varen vandaag en dikke knuf vanaf hier! Ien, heerlijk voor je man dat ie het eindelijk heeft gevoeld! Mijn uk begint nu echt steeds harder te trappen en hubbie vraagt me iedere keer of het echt geen pijn doet...Lief he? Dames geniet lekker van de dag en tot vanavond als ik nog puf heb
Kiki; .. dus zelfs als je er alles aan doet om vlekken te voorkomen, krijg je vlekken! Ik sluit mezelf binnen op.. Waar blijft die regen???? H'veen gister gewonnen van F'noord.. Mamavanamber, bah, wat naar, die pijn. Misschien helpt het varen om te ontspannen.. sterkte meid. Daantje, ben inmiddels begonnen aan mijn tweede fles Weleda-olie. mmmmm.. lekker In het begin dacht ik.. heh, dit trekt niet in, maar nu ben ik er blij om want mijn buik en vel kan behoorelijk trekkerig zijn tegenwoordig. Gister met mijn moeder de stad in geweest, heb van haar voor mijn verjaardag kleertjes e.d. gekregen voor Pikus.. maar IK ben straks toch jarig?! Pikus niet. Die heeft nog niet eens een verjaardagsdatum! Nu al jaloers op mijn kind.. Maar goed, ik liep dus langs een etalageruit en WOOOOOWWWIE is dat mijn buik?! Groter dan ik dacht Later vroeg mijn zusje hoe het nou voelde, zo'n buik. Ik heb maar gezegd dat het voelt alsof je buik opgezwollen is na veel eten, alleen dan wat groter en de hele dag. Toen deed ik mijn buik bloot en toen riep ze: "Oh, het is echt! en wat voelt dat hard". Eh.. jaaahaa.
@Fibi, ik heb dezelfde bekkenband, hoop dat je goede uitleg hebt gekregen over het gebruik, maar ter aanvulling dit nog eventjes: draag hem alleen bij belastende zaken, zoals stofzuigen, lang lopen, met zitten doe je de band af. Dit omdat je dan geen steun nodig hebt, en je spieren anders veelste lui worden, + het zit niet fijn. Als de band nog ietjes te ruim is plak je hem bij je schaambeen bij elkaar in vlindervorm. Denk er aan het is een hulpmiddel waar je nog tot de 40 weken mee door moet, dus al waar je hem nu al voor gebruikt... daar heb je over 4 weken geen profijt meer van, draag de band dus met mate. Ooh ja de meeste ziektezorgverzekeraars vergoeden maar 9x fysiotherapie, dan moet je zelf gaan betalen. En de bekkenband word ook niet vergoed door CZ. Hier met de badkamer bezig, pfffff heel het huis zat zaterdag onder een dikke laag stof. Met mijn slechte knoken dus heel het huis stofvrij proberen te maken en gisteren daar een fikse prijs voor betaald. Nog steeds geen antwoord over mijn sollicitatie, vrijdag gebelt maar de dame was een dagje vrij, dinsdag dus maar weer ff bellen. Douchen bij je schoonouders, het verveelt me nu al !
Aha, dus jij hebt dezelfde bekkenband Mamalieske? Mijn fysio heeft mij uitgelegd op welke hoogte ik hem moet gebruiken (ze is deze week op vakantie dus maandag hoef ik pas weer heen en neem ik hem ook mee naar haar toe). Ik wilde hem zelf vooral gebruiken voor bijvoorbeeld een boodschapje doen enzo. Thuis heb ik hem ook niet om, ik geloof ook direct dat het een tijdelijk hulpmiddel is... En met zitten zit ie inderdaad echt niet fijn, dus mocht ik een boodschapje gaan doen dan zou ik hem nog eerder los meenemen en zodra ik uit de auto ben hem pas gaan dragen. En ik zit dus bij IZA qua verzekering en ook zij vergoeden inderdaad 9 behandelingen en de band niet. Dan moet ik 9 behandelingen geloof ik zelf (of gedeeltelijk) betalen en wanneer het een chronische indicatie zou krijgen (maar ja, noem je BI bij zwangerschap chronisch?) dan gaan ze na de 2e reeks van 9 behandelingen weer volledig vergoeden. Mijn fysio vult in ieder geval wel het aanvraagformulier voor me in. Enne... ik leef met je mee qua badkamer verbouwing hoor! Wij hebben hem vorige jaar juli gedaan (echt helemaal opnieuw zelf een muur er uit gesloopt en opnieuw een muur geplaatst (metertje erbij aan) en wij hebben toen ook een paar weken bij mijn ouders moeten douchen elke dag. Pffft, wat een gevlieg zeg, en wat ís het dan lekker wanneer je eindelijk weer in je eigen badkamertje mag! Hopelijk schiet het vlot op bij jullie hoor.
Zo, Mijn werk zit er weer op voor vandaag. Gisteren niet online geweest, had echt een pechdag. Eerst was ik op route (thuiszorg), en kwam bij een client vandaan, wil ik de auto instappen, auto 'dood'. Zat geen leven in. Accu deed het wel ( lampen sprongen spontaan aan), en de electrische ramen zakten naar beneden, en wouden niet omhoog. Dus mijn zusje en haar vriend+ mijn vriend gebeld: kom de auto maar halen, ik heb pech.. Dus hebben ze de auto weg moeten duwen ( slepen mag nou net weer niet met die van mij:angry:. Waarschijnlijk is de startblok kapot, en heeft het schade aan de electronica aangebracht . Toen ik eenmaal ( inmiddels half uur verder) weer verder begon, kwamiuk bij een vrouw, die me voor alles en nog wat uitmaakte, me echt uitschold, en liep te schreeuwen. Kon net mijn zelfbeheersing bewaren, en ben weggelopen. Stond te trillen nadien (had haar bijna geslagen). Heb een brief aan mijn hoofd geschreven, met de klacht tegen die vrouw. Die ik morgen wil bespreken met haar. Toen mijn vriend me op kwam halen, heb ik eerst 20 min. uit zitten huilen bij hem in de auto. Al die spanning kwamen eruit. Vriendlief heeft me weer positief kunnen krijgen, en daarna aan de BBQ gegaan. De rest was ook erg positief, en ik mocht niet negatief denken. Owja, heb zojuist een voedingskussen besteld. Slapen wordt echt steeds slechter..
Pff, Loran, dat was echt een mindere dag! Bah, en net nu je het niet kunt gebruiken met die emoties enzo. Overmacht.. je kon aan al die pechdingen niets doen.. knuffel! Verder is iedereen zeker nog Koninginnedag aan het vieren. Ben vanmiddag in het centrum geweest en mijn man en vrienden hebben behoorlijk wat drank naar binnen gegoten. Gelukkig ging het bij mij prima met lang staan en in de zon enzo. Gegeten bij een restaurant.. uche uche veel rook. Net nog een softijsje met nootjes en chocola.. jammie. En nu een bakje thee. Ik spring zo voor Grey's Anatomy. Alvast lekker slapen allemaal!
Hoi Dames Nou het is hier echt rustig.Zal morgen wel weer een ontploffing worden hihi. Nou Loran wat een dag zeg. Lintje jij hebt geloof ik wel een lekkere dag gehad. Nou ik heb gewerkt en ben eigelijk erg moe heb hoofdpijn. Zo de hond en dan m'n bed in.Morgen naar de vk om 9:15 en verder lekker vrij dus morgen lekker relax. Allemaal weltrusten voor de gene die hier nog komt vandaag. Groetjes Sonja
Mamalieske en Fibi Ik heb onbeperkt fysio. Heb zeker een jaarlang fysio gehad voor me nek aanrijding. En heb niks hoeven te betalen. Ik heb het extra aanvullende pakket van de Trias en ben hier erg te vreden over. Ik heb deze toen speciaal genomen vanwege fysio omdat ik daar nog al eens gebruik van maak en heb nog nooit wat extra betaald en gewoon gehad wat nodig was dus meer dan 9 behandelingen. Kreeg trouwens gister een brief van de Trias dat deze week m'n kraampakket geleverd zou worden.Er schijnt een luiertas kadootje enz in te zitten en alles wat je nodig heb dus ben benieuwd. Nou nu ga ik echt.
Goedemorgen dames, Het is echt rustig geweest afgelopen weekend! En iedereen koninginnedag weer overleefd? Ben weer "fijn" aan het werk... Nog 4 dagen te gaan en dan is het gelukkig weer weekend.. Ben echt zo moe de laatste tijd (sorry voor mn geklaag hoor) maar heb nog maar net mn computer opgestart en dan heb ik zoiets van: mag ik alsjeblieft weer naar huis.... Vanavond aan de VK maar eens vragen of ze mn HB misschien nog een keer wil meten die was nl in het begin van mn zwangerschap al vrij laag (7.2) en ben eigenlijk wel benieuwd hoe hoog die nu is. Dus vanavond weer lekker naar het hartje luisteren, alhoewel ik nu muppet iedere dag lekker aan het bewegen is wel minder behoefte heb aan de bevestiging van het luisteren. Nou doeggie. kom af en toe wel even kijken of er weer wat bijgekletst is......
Goedemorgen Hier even een snel berichtje. Ien toch een fijne dag en hoop dat hij snel om is voor jou niet voor mij ik ben vrij.Gister gewerkt. Zo naar de vk. Wil vandaag eigenlijk niet veel doen.Ga gelijk zo maar even boodschappen doen en vanmiddag m'n paard. Groetjes Sonja
Zo dames, wat fijn dat jullie niet zo heel veel gekletst hebben :-D Gisteren met koninginendag naar duitsland geweest en dus helemaal niks meegekregen van die drukke dag in nederland :-D We zijn naar oberhausen geweest naar Centro. Een heel groot overdekt winkelcentrum (met wel geteld 1 winkel met zwangerschapskleding waar ik niks vond) Echt een hele leuke dag gehad. Er was ook een soort van winkel die maakte houten naambordjes. Toen wij langsliepen was ie er net 1 met een giraf aant maken. Toevallig hè, dus daar de naam van ons meisje op laten zetten en tis echt heeeeel mooi geworden. Das verder ook t enige wat we gekocht hebben hihi (foto staat op mn babysite) Savonds nog naar de griek en daarna erg moe mn bedje in. Na zo'n dag lopen is het echt een drama om te draaien in bed. Heel mn bekken doet dan pijn en ik kan geen kracht zetten met mn been om om te draaien. Gelukkig hebben we zo'n spijlenbed dus kan me met mn armen omtrekken hihi. Mn vriend zegt dan steeds "gaat oma weer" hihi,,,,nou ja nu hihi gisteren niet. Vandaag maar ff rustig aan doen,,,,denk ik, wil eigenlijk de bamboe uit de tuin halen kaalknippen dan. Uitgraven mag iemand anders doen, maar goed dat weet ik dus nog nie. Sonja, have fun bij de verlos. Toch altijd een hoogtepuntje van de dag vind je niet? Ien: Ja mss is ie wat laag, gewoon ff laten testen, dan kan t simpel verholpen worden. Succes met werken hoop dat de tijd voorbij vliegt! Zorgverzekering,,,ppff ik ben vgz basis verzekerd. Nog nooit iets gehad blah blah. Ik krijg dus van die extra dingen bijn aniks vergoed. Ik wilde een kraampakket aanvragen maar dat krijg ik niet. AL betaal ik het zelf! Echt een onzin, ik ga zo maar eens bellen fijn dagje allemaal
hahaha... dachten wij even slim te zijn. Maar nee, zien alleen een half naambordje! Wel heel leuk missgroovy!
Haha stelletje slimmerikken, de naam staat gewoon in de lijst van hier hoor :-D Tis voor de familie dat afdekken,,,jullie weten m al 2 weken dadelijk hhah