augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Haha ja idd Lintje die was t, alleen over dat Farla zijn we nog aant twijfelen. Weet niet waarom :p

2. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen dames,

Ik zit een klein beetje in een dipje. Ik had begin vorige week toch een klein beetje rozige afscheiding? Dat verdween gelukkig weer na een paar dagen maar zondag had ik wat bruinige afscheiding (bij afvegen) en gisteren zette dat zelfs weer iets door (had voor de zekerheid maar een inlegkruisje ingedaan) en had ik echt een streepje bruin (dus oud) bloed er in zitten. Nu is het weer af en toe licht bruinig bij het afvegen...

Ik ben dus woensdag bij de VK geweest en zij zei dat ik me pas druk hoefde te maken wanneer het echt rood bloed zou zijn en dat is het dus (nog?) niet.... Dan hoefde ik pas weer terug te bellen eerder niet. Maar ik hou het dus goed in de gaten. Zodra ik zie dat het wel helder rood wordt hang ik wel direct aan de bel. Heb momenteel ook best wel pijn in de buik (maar dat is al langer hoor) maar mijn buik groeit ook heel snel momenteel en mijn darmen zijn ook een beetje van slag dus het zijn ook de banden etc. en de BI niet te vergeten. Ik heb vooral veel pijn wanneer ik sta en loop dus ik houdt me maar rustig.... (nog rustiger? :confused: )

Heb gelukkig deze week niets op het programma staan, alleen donderdagavond zou ik naar de voorlichtingsavond van het ziekenhuis gaan. Omdat ik daar ook ga bevallen als het goed is. Maar ja, dit duurt wel anderhalf uur, nou ja, als ik het niet trek ga ik gewoon tussentijds weg hoor, zullen ze daar echt wel begrip voor hebben.

Nou, ik ga zo even het laatste stukje as the world turns kijken wat ik gisteren gemist heb. Kom straks nog wel even weer aanwaaien denk ik. Fijne dag allemaal!

3. demi26

demi26 Niet meer actief

He shit Fibi,

Kan me voorstellen dat je dat niet helemaal lekker zit... Hopelijk blijft het hierbij of houdt het op!

Wij hebben gisteren ook lekkereen hapje gegeten in de stad, uit de rook, op een terras en daar na een overheerlijke sorbet naar binnen gewerkt. Gelukkig is mijn gewicht nu weer ff stabiel. Ben ook wel wat bewuster aan het eten. Niet aan elke honger toegeven met iets ongezonds, maar gewoon lekker met fruit en veel water... Moet er wel vaak voor plassen, maar dat heb ik er wel voor over!

Zo nu weer aan de stuud, ennuh dames, niet teveel beppen he?!

Groetjes

4. wannie

wannie Niet meer actief

Goededag,

Eindelijk weer eens tijd om hier te zijn.

Even snel voor dat ik het vergeet
    missgroovy: www.natalis.nl daar kan je een kraampakket bestellen als je het niet van je zorgverzekeraar krijg.

Hier gaat het nu wel weer lekker:)
    Heb behoorlijk dipje gehad en had dus ff geen behoefte om hier te zijn.

Met het wurmpie gaat het erg lekker. Is de hele dag behoorlijk aanwezig
    Enige wat ik heb ik op onverklaarbare tijden last van keiharde buiken. Zo erg dat ik niet meer kan lopen. Heb er van de week sochtends een gehad toen ik alleen nog maar koffie had gepakt........om nou te zeggen je bent druk bezig. Ik laat het maar over me heen komen, ze zijn gelukkig na 5 a 10 minuten weer weg.

Ik ga niet alles terug lezen :oops: zal wel proberen wat meer aan wezig te zijn maar eerst maar even aan mezelf denken toch.

Nu ga ik rennen moet zo weer naar de verlos :D

Kussie all en blijf vooral genieten van jullie zwangerschap

Wan

5. missgroovy

Jeetje Fibi, doe t lekker rustig aan meis!

Tnx Wannie, ga meteen ff checken hoe en wat!

6. Hoi meiden

Even kort berichtje vanaf hier

Vandaag een hoop te regelen en doen ter voorbereiding van de vacance. Ik heb er hartstikke zin an. Baaaal alleen als een stekker dat wij ditmaal van het mooie weer naar rotweer lijken te gaan :confused: . Nou ja we zijn er 2 weken, hopelijk draait het weer in die tijd wel bij

Vanavond hebben we de 3d/4d echo :) . Oh ik heb er zo´n zin an joh. Duimen duimen duimen dat het lukt. En we hopen dat we dit keer even goed kunnen zien of het écht een meid is....Vorige keer had ze d´r beentjes toch wel veel bij mekaar.

Na de echo gaan we even langs mijn schoonouders om de echo te laten zien. Morgen heb ik afgesproken met mijn zus om de echo te laten zien. Mijn ouders komen morgen terug van vakantie dus die proberen dan nog even aan te waaien voor de echo (en de gezelligheid ;) )

Nu eerst maar eens even al mijn regeldingetjes af gaan handelen en alvast wat boodschappen halen.

Groetjes Kirsten

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou dames hier ben ik weer.

Wat hebben jullie al weer veel gekletst.

Alles was weer perfect.

Bloeddruk 110/50
    76 kg
    dus nog steeds maar 5 kg erbij. :whistle: :whistle:

Ze vond alles zo netjes hij ligt nog steeds met z'n kont omhoog en hoofd naar beneden.

Net de kaart gehad om de blije doos op te halen bij Prenatal andere ook al gehad?Ga hem zo maar halen ben eigenlijk wel benieuwd.

Fibi wat rot zeg hoop dat het verder weg blijft.

Missgroovy zal straks even kijken.

Ga wat eten en dan wat doen.

Groetjes

8. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    :oops: :oops: :oops: Denk dat ik een zware vorm van zwangerschapsdementie heb......

9. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Jeetje wat houden jullie je rustig vandaag.

Ik vroeg me het volgende af: mn man heeft op zn werk doorgegeven dat hij vakantie neemt de week nadat ik ben bevallen (dus op het moment dat de kraamhulp weer weg is zeg maar) nu hoor ik van anderen dat het misschien toch handiger is als hij de eerste week ook al vrij is. Mn moeder heeft al aangeboden dat ze me komt helpen de eerste week aangezien de kraamverzorgster er niet de hele dag is. Hoe gaan jullie dit doen, of hebben jullie dit bij de vorige keren gedaan?

10. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Mijn man gaat 2 weken nemen als ik bevallen ben ook i.v.m de honden. Ik zou helemaal zenuwachtig worden anders, ze zijn namelijk niet zo dol op vreemden en de kraamhulp hoeft ze ook niet uit te laten.

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou heb het pakket opgehaald hoor.Kon het niet laten hihi.Heb maar gelijk het paard gedaan hoef ik niet meer weg.

Er zit in pak luiers new born 28 stuks
    speen I love mama
    fles speen
    info pakket nutrilon met zakjes opvolg melk en bewaar potje,spuugdoekje
    potje sudocrem
    proefding persil
    rompertje 100% baby
    wij jonge ouders blad
    doos voor billendoekjes pampers met een proefpakje
    kortingsbonnen.

Zo dat was het geloof ik wel leuk pakket.

Mijn man neemt pas eind aug vrij dit inv dat ook dan z'n ouders komen.Dus ik zal na de kraamhulp misschien wat dagen alleen zijn maar mam komt ook nog en vind het niet zo erg dat ik ook alleen ben.Kan niet zo goed meer tegen die drukte vind het heerlijk alleen thuis.en wat mijn hond betreft die hoeft tussen de middag niet naar buiten en heeft geen problemen met andere.

Zwangerschapsdemntie nou ik ook hoor.

Groetjes

12. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hallo goedemiddag allemaal :)

Demi, ik ben ontzettend jaloers op je, heerlijk dat het eind van je studie in zicht is...hoop dat ik dat op een dag ook kan zeggen ;)

Missgroovy, naar Centro hoef ik dus niet te gaan...wilde het net opperen voor volgend weekend, dat hoeft dus niet meer.

Ehhh, verder, ben het kwijt. Dit keer niet door zwangerschapsdementie maar door complete uitputting. Vanochtend tentamen gehad en de afgelopen dagen alleen maar in de boeken gezeten...vannacht maar drie uurtjes geslapen...beetje brak dus.
    Nu weer thuis, ff wat eten, klein slaapje en dan weer hard door voor het tentamen van donderdag. Nog een paar maandjes en dan is het zomervakantie, jippie!

Verder alles wel oke, behalve dan die enorme kramp in m'n kuiten steeds, denk dat ik iets te veel zit en te weinig beweeg. Ik kan natuurlijk vanavond gaan zwemmen.

Verder gelukkig alleen maar goede berichten, nou ja, de BI dames hebben het toch best wel zwaar, maar met onze ukkies alles goed toch?

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ SonjaW -> Wel een leuke dingen in de blije doos zeg!
    Ik heb nog geen bericht gehad, wacht er nog op..
    Maar krijg nu net 3maanden het blad Wij jonge ouders...

14. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Gisteren zijn we naar Amsterdam geweest om koningingedag te vieren en het was erg gezellig.
    Lekker met z'n tweetjes er op uit en lekker geslenterd langs alle kraampjes.
    Ik was wel helemaal kapot toen we savonds thuis kwamen en ben gelijk op de bank in slaap gevallen.
    Mijn geest wil wel maar mijn lichaam wil niet meer zo veel de laatste tijd merk ik.
    Ben heel snel moe na een drukke dag.

Die emotionele buien ken ik maar al te goed hoor want ik heb er ook last van.
    Vanmorgen werd ik wakker met een sacherijnig gevoel en alles leek wel te veel en dan moest ik ook nog eens werken.
    Maar ja ik troost me dan maar met het idee dat er iets heel moois in mij groeit en daar doe ik het voor en het gaat wel weer over.
    Maar fijn is anders he meiden?

Zaterdag heb ik van mijn vriend les gehad in het rijden op de scooter.
    Het ging op een gegeven moment goed en ik kreeg er wat handigheid in ook maar even later wilde ik eeen klein bochtje maken en knijpte vol op de voor rem en hop daar viel mw op de grond met scooter en al.
    Niet hard maar toch en ik was wel wat geschrokken en heb nu wat schaafwondjes op mijn arm en been.
    Tegen mijn vriend gezegd dat we het nog maar eens moeten doen na mijn zwangerschap want ik vind het met mijn buik toch een beetje link.

Nou lieve meiden een fijne dag en tot snel weer he.

Doei Teddy.

15. missgroovy

Ik heb ook nog geen ophaalbon, klinkt erg leuk dat pakket. ben altijd gek op dat soort pakketjes haha

Kiki: nee idd voor mij is 1x centro wel genoeg. heel veel eettentjes met vette hapjes en af en toe een lekker broodje. 2 van die grote duitse warenhuizen in dat ding. Verder wel wat prullaria enz, maar dat vind je hier op de markt ook en dat voor bijna 2 uur rijden (vanuit hier dan)
    Die winkel hadden ze de kleding van mamaliscious maar 4 broeken en de rest truitjes, die echt op kaas sloegen,,,,,:S vreemde mensen die duitsers af toe. Ook sommige babymode was echt heel typisch duits als je begrijpt wat ik bedoel :-D

Mijn vriend pakt 1 week vrij dacht ik. Hij wilde namelijk eerst de bouwvak doorwerken en dan de 3 weken pakken als de kleine er is maar dat gaat niet op zn werk. Ik dacht dat hij nu in de bouwvak 1 week ging werken en 2 vrij en dan als de kleine er is ook 1 vrij.
    Hij heeft totaal geen verstand van baby;s hihi, dus hij zal wel met zn neus bovenop de kraamverzorgster staan hihi. En aangezien mijn schoonmoeder niet weg te slaan zal zijn heb ik hem om ook zn mond open te doen :-D

Net in de tuin 2 klimhortensia's weg geknipt, 1 grote bamboe en de klimop. Nu heb ik 1 hele dikke rooie arm. Zit er op die klimop dus een of ander iets met allemaal inieminie haartje of stekeltjes dat dus nu in heeeeel mn arm zit. het jeukt brand en doet pijn. Maar ff mn paps de plantenkenner opgebelt en zijn tips opgevolgt. Met plakband de ergste stekels uit mn arm gekregen, daarna koud water zodat je kippenvel krijgt en dan met eenpincet gaan peuteren. Ze zijn er nog niet alle 100000000 uit maar tis al minder. Doet echt megapijn. Lang leve een tuin! :-D

16. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    En o ja ik heb ook een uitnodiging gehad voor de blije doos die ik op kan halen bij de prenetal.
    Ga ik niet vandaag doen want ik ben erg moe.

En o ja nog iets leuks,gisteren met koningedag stonden we ergens naar een optreden te kijken en toen kwam er een aardige mevrouw mij een stoel aan bieden om te zitten omdat ik zwanger ben,echt zo lief en ook zo leuk dat mensen nu zien dat ik zwanger ben.

Doei Teddy.

17. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    AUWIE missgroovy klinkt niet fijn.... Volgende keer handschoenen tot aan de ellenbogen aan?

18. missgroovy

haha Ien ja van die waar ene koe mee geinsimineerd worden die zullen lang genoeg zijn :p

Ow wat lief teddy! Er zijn toch nog wel leuke mensen op aarde ;)

19. jumde

jumde Actief lid

5 okt 2006
    466
    0
    0
    Teddy das wel lief zeg. Tja ik was turfzakken op mijn karrentje aan het laden en toen kwam er een man naast me staan en zei: bedenk je wel dat je de kar straks ook moet duwen.. en hij bleef voor de rest staan. En toen ik wegreed met de kar zei hij nog: pas je wel op voor je rug.... :confused: hahahaha... er zijn toch ook nog rare mensen...

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ohh kreeg net een mailtje van me ouders,die doen een cruise door het panamakanaal.ze zitten nu lekker op jamaica zucht...... :whistle:

wat hebben die het toch slecht!

hier schopt de kleine ook soms heel hard!

daantje mooie buik hoor.

Deel Deze Pagina