Angel, meis, heel veel sterkte! Hoop voor je dat je het snel een plekje kan geven... Leef met je mee. Hoop dat je nog een beetje van de komende dagen kan genieten... Hellen, wat fijn voor je meis! GEFELICITEERD! Bij mij komen ze woensdag ook lang van moeders voor moeders. Enne weet hoe je je voelt, heb voor de zekerheid ook nog een testje gedaan van de week Heel erg posi! gelukkig.. Had ook niet echt iets anders verwacht hoor, komen hier steeds meer kwaaltjes bij Maar je weet maar nooit Angela, kan niet wachten tot ik het ook hoor maar moet nog even wachten.. Mag 8 jan. Pollewop, BALEN! juist nu... zucht, hoop voor je dat ie er snel weer is Dikke knuf daantje
Ik weet niet of het zo lukt, maar klik op de onderstaande link en geniet! http://www.jamieprince.nl/index.php?opt ... tid=2&id=7 veel liefs en hele fijne kerstdagen!
Hallo, alle augustus mamma's! Ik kom jullie hier vergezellen. Ik weet sinds vanmiddag dat er bij ons ook een kleine opkomst is! Ben helemaal door het dolle heen! En mijn man natuurlijk ook! Volgens de calculator zou ik uitgerekend zijn rond 22 augustus. Ik wil hierbij trouwens alle augustus mamma's nog feliciteren, dat heb ik nog niet gedaan, omdat ik het forum een tijdje op een laag pitje heb gezet. Dit omdat ik toch wel heel veel bezig was met zwanger worden.
Hoi Miza, Hartelijk gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet van de mooie tijd die je tegemoet gaat. En natuurlijk hele fijne kerstdagen! Groetjes Manou
hey miza van harte meis gezellig dat je erbij komt en demi heb geprobeerd te openen die link maar dat lukte niet wel ben ik op die site wezen kijken en wat een lekker jong zeg hihihi
Hoi Meiden... Ik weet sinds gister dat ik zwanger ben.. Ben zooooo gelukkig! Ben 31 augustus uitgerekend.... Jihoeeee ik word gewoon mama.....kan het niet bevatten! Lijkt me gezellie om hier met jullie mee te schrijven. Is er nog een plekje? Liefs..
Angel: ik ben wat laat, maar ook van mij heel veel sterkte! Vreselijk zo voor de feestdagen. Ik hoop dat je er toch nog een beetje van kunt genieten. Wat betreft het vertellen: dat willen wij dus met een pakje onder de Kerstboom doen en dan zien we wel wat de reacties zijn. Gelukkig neemt de misselijkheid af, maar de vermoeidheid is er nog steeds. Komt vast ook doordat ik gisteren moest werken en vandaag helaas weer. Koopzondag Als die stomme H*m* dicht was geweest dan waren wij ook dicht geweest, maar nee dat kreng moest natuurlijk weer open. Geldwolven.. Dus van 12 tot 5 ben ik de pineut! En dat op Kerstavond! Wens iedereen een hele fijne Kerst toe! De laatste zonder ons beebje!
Hallo Allemaal, Gisteren moeten werken dus hier een verlate kerstgroet van ons. Angel, tjee wat rot zo met de kerstdagen, ik hoop dat je je snel wat beter voelt en dat het snel weer raak mag zijn. Alle nieuwe augustus mama's gefeliciteerd! Demi26, ik heb net het filmpje gezien en vanwege de hormoontjes om het liedje moeten huilen, nu ben ik niet zo'n grote fan van marco borsato maar dit nummer is erg mooi als iemand de titel weet, ik houd me aanbevolen. Wij gaan vandaag een ritje maken naar ijsselmuiden, de kinderwagen die ik via marktplaats gevonden heb ophalen. Word dus een slaap dagje in de auto en dat heb ik wel nodig, god wat stellen mensen cadeau's kopen uit tot daags voor kerst, ik werk zaterdags bij een juwelier en gisteren leek het wel of het voor niets was *zucht* ik voel mijn voeten nog! Ik kan me nu al hellemaal verheugen op het gourmetten van morgen heb niet echt meer honger maar wel erge lekkere trek Allemaal hele fijne dagen!
Hoi Mila, Tuurlijk is er nog een plekje over om mee te schrijven, je bent van harte welkom. Hartelijk gefeliciteerd met dit wondertje! Dit zullen nu echt superfeestdagen voor je worden, leuk kerstcadeautje! Geniet ervan. Veel liefs, Manou
Hallo allemaal, Allereerst goedemorgen! @mamaLieske: De naam van het liedje is "Slaap maar". (heb het zelf zojuist gedownload) Ik ga nu mijn kindjes ophalen bij opa & oma dus ik wens jullie hele fijne kerstdagen, geniet van het lekkere eten. En voor degene die het met de kerst aan de ouders gaan vertellen; Veel succes en veel plezier daarmee ! Groetjes Manou
Goedemorgen! Hier nog even een berichtje van mij. Straks ga ik op verjaardag, en zal mijn doorzettingsvermogen op de proef worden gesteld. De hele familie is er namelijk en een aantal weten dat wij bezig zijn voor nr 2. Er gaan dus zeker vragen gesteld worden . Spannend! Ik heb me voorgenomen om dan maar gauw over te gaan op een ander leuk onderwerp: onze trouwerij ( staat nu gepland op 28-08-08, maar dat hangt natuurlijk af van wanneer onze uk ter wereld komt ) Ik heb echt ontzettend veel zin om het goede nieuws te vertellen! Ben ook erg nieuwsgierig hoe onze knul gaat reageren vanavond... Dames die het grote nieuws ook gaan vertellen met kerst: heel veel plezier! En iedereen natuurlijk gezellige dagen toegewenst!
tuurlijk is er nog een plekje hoe meer zielen hoe meer vreugd hihihi van harte gefeliciteerd meis met je zwnagerschap
Angel , heel veel sterkte gewenst meid. Hoop dat het snel weer raak mag zijn. Zijn er hier meer meiden die bijna geen kwaaltjes hebben met bijna 5 weken zwangerschap : volgens mij las ik net al wel dat iemand nog maar een test had gedaan om te kijken of ze toch echt zwanger was. Ik ben nu bijna 5 weken en ik voel me eigenlijk best wel goed. De vorige zwangerschap hing ik tot 16 weken boven de wc en voelde ik me meteen met 4 weken al helemaal niet lekker. Natuurlijk heerlijk om weinig kwaaltjes te hebben, maar het maakt het ook nog al ongelooflijk voor mij. Ook ik wens iedereen een hele fijne kerst. Ik zit half kerst alleen met mijn zoontje . Mijn man werkt met gehandicapten en heeft een slaapdienst van 1e op 2e kerstdag. Daarom gaan we vanavond vast kerst vieren bij mijn schoonouders en 2e kerstdag bij mijn ouders. Ookal zou ik het graag vertellen, we wachten nog maar even tot na deze onzekere periode en de echo voordat we vertellen dat we een tweede wondertje verwachten. Roepen jullie ouders ook wel eens dat het heel leuk zou zijn als er een kleinkindje bij zou komen : Mijn moeder vroeg laatst al of we ooit een tweede kindje willen na onze slechte ervaringen bij de zwangerschap en geboorte van de eerste. We waren toen al aan het proberen en hebben alleen gezegd dat we ooit wel een tweede kindje willen. :-k Mijn computer doet raar. De letters en de punt kan ik wel gewoon gebruiken, maar de andere leestekens zijn ineens anders dan op de toets staat. Vandaar die rare vraagtekens in mijn tekst
Hallo allemaal! Na slechts een paar weekjes op het 'ik ben gestopt met de pil' forum, mag ik nu al naar de augustus mama's! Ik ben zomaar in de eerste ronde zwanger geworden! Ik kon het echt niet geloven.... Ik ben op 24 augustus uitgerekend, en nu dus 5 weken en 2 dagen zwanger. Morgen met kerst krijgen mij ouders een wel heel bijzonder kado'tje... ik kan niet wachten! Ik heb gelukkig niet veel klachten. Wel moe en 's nachts rugpijn, maar totaal niet misselijk. Gelukkig maar. Ik ben in ded wolken!
Jeetje Angel wat vreselijk voor je... Heel veel sterkte om dit verlies een plekje te geven. Mila, van harte welkom hier! Gefeliciteerd met je zwangerschap en super dat het is gelukt voordat je man naar Afghanistan vertrekt! Mijn dochtertje heet trouwens Mila Waarom heb je jouw site zo genoemd? lolifantje, sterkte met werken, en dat tijdens deze bijzondere dagen... Hoe verzinnen ze het? Juul76, wat super dat het de 1e ronde al raak was zeg! Welkom hier! Ik ga 2 dagen naar mijn vader en stiefmoeder toe. Ik heb een leuke kerstkaart voor ze gemaakt met de volgende tekst erin: Lieve opa en oma, Ik ben nu ongeveer zo groot ---> (hier plak ik een rijstekorrel) xx jullie 2e kleinkind. Ik kan me nu al verheugen op hun reactie. Die blijven erin denk ik! Meiden, allemaal hele fijne feestdagen! Extra speciaal met dat kleine wondertje in de buik. x Nienke
Hallo allemaal Alle nieuwe welkom. Heb even 2 dagen lekker rustig aan gedaan lekker geslapen enzo.Moet morgen 10 uur lang werken zie er eigenlijk tegen op. Verder voel ik me goed op wat slecht slapen na. Ben benieuwd donderdag de echo om te kijken hoe ver ik echt ben gaan 2de kerst dag baby winkels kijken is hier allemaal open vrienden van ons zijn hier en zij is 15 wk. Dus dat moet wel gezellig worden denk ik. Nou iedereen fijne dagen. Jullie schrijven wel veel was weer 2 dagen niet geweest en moest 5 pagina's lezen Groetjes Sonja
Kindje zit er nog wel, maar is waarschijnlijk dusdanig gehandicapt waardoor het geen kansen heeft. Na de kerst hebben we nog nieuwe onderzoeken, maar die vrolijke berichten doen even heel veel pijn.
OOOH Lolifantje nee he! Heel veel sterkte voor de komende dagen ik ga duimen dat het niet zo is, en steek een kaarsje voor jullie aan, dikke knuffel van Marlies. Wat is het leven soms gruwelijk oneerlijk