augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ja je hebt maar een raar stel mensen hier op die wereldbol lopen :) :)

Zo net weer wat kleding op de post gedaan mannetje had zoveel in de kast liggen wat allemaal nieuw was had ik mp gezet gaat elke keer wat weg.Heerlijk en het is nog leuk ook zo heeft hij nu weer wat shirts gratis wat hij van de week heeft gekocht.

Nou ga maar eens even in het zonnetje zitten met het nieuwe blad van wij jonge ouders.

Groetjes

2. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Nou dames vanmorgen naar het bedrijf gebelt waar ik de sollicitatie had lopen en, niet aangenomen.
    De andere kandidaat had een aantal voordelen die ik niet had, het werd dus niet volmondig gezegd maar je kan wel raden wat voor voordelen dat voornamelijk zijn geweest. (het gebrek aan dikke buik)

:( Maar ja niet getreurt voorlopig beur ik mn centjes en na de zwangerschap solliciteer ik vrolijk verder.
    Ga het nu ook niet meer proberen.

3. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Zojuist, aarbeien gehad! :)
    Ben er eigenlijk allergies voor, maar kon de verleiding niet meer weerstaan!
    Tot susver nog geen last, maar we zullen zien.

Mammalieske-> ik solliciteer ook niet meer.
    Heb straks geen contract meer ( 9 juni) , en wil pas weer vanaf 1 januari gaan solliciteren ( tot die tijd vanaf 1 nov. op 0-uren basis).

We zullen zien hoe het verder gaat..
    Mijn eerste doel is nu echt de kleine.

4. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Wat kletsen jullie toch een hoop :confused:
    Kan het echt niet bij houden.

Wij zijn gister naar de vrij markt in A`dam geweest.
    Daar staan we elk jaar met rommel , was een leuke maar erg
    drukke en vermoeiende dag.
    Vandaag ook niet veel gedaan haha ...

:D Heb mevrouw De Haas gezien van de serie en film Loenatik :D
    Kunnen jullie dat programma ? Erg lachwekkend.

Ik heb ook een uitnodiging gehad voor de blije doos.
    Weet iemand al wat erin zit?
    Gaan hem morgen halen als ik van de VK af kom..
    Moet weer op controle komen ...

Loran : hoe is het met je kat afgelopen ?

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Mijn vriend zal de eerste 1 a 2 dagen thuis zijn en neemt daarna als de kraamhulp weg is 2 weken vakantie.

6. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Hoi meiden,

Wij hebben net met de neus in de geboortekaartboeken gekeken, maar tot nou toe staat niets me nog aan.. zucht...Ik ben en blijf de eeuwig twijfelende weegschaal.. :)
    We hebben wel bij de drukkerij de nieuwe disney collectie kaarten gezien en daar begin ik nu langzaamaan wel warm voor te lopen. Alleen Marc loopt nog niet echt met me mee.. :( ;)

Gisteravond heeft Marc ook de kleine voelen bewegen en na de pretecho van vorige week hadden we dat eigenlijk nog niet verwacht. Op dat moment zagen we de kleine echt druk aan het schoppen en ik voelde helemaal niets.. :( Dat is het nadeel van de placenta aan de buikzijde. Maar gisteravond hadden we toch mazzel. Er werd een paar keer goed hard geschopt, wat duidelijk aan de buitenkant te voelen was.
    Wederom weer een bijzonder moment.

Trouwens vanmorgen kreeg ik voor het eerst een reactie van een vreemde die kon zien dat ik zwanger was. Ik kan jullie vertellen dat ik dat echt heel erg leuk vond, aangezien ik niet slank van mezelf ben en dus een dubbele buik heb, om het zo maar even te zeggen.. :(
    Het valt dus ook niet zo op dat er een klein meisje in mij groeit, maar ze zit er toch echt! :D

Ik krijg steeds meer moeite met lopen, ik heb tijdens het lopen heel veel pijn onderin de buik. Het voelt heel naar aan, heb ook het idee dat ik nu al waggel als een eend, want hoe langzamer ik loop, hoe minder ik voel..

Gisteren ook maar eens de uitzet een beetje doorgespit. Onze meid heeft nu al een beste berg met kleding.. ik geloof, dat ik niet zo heel veel meer moet gaan kopen. :D
    Als het allemaal naar plan verloopt is in het weekend van 13 mei, de beebkamer helemaal af, dus dan kan ik de hele berg mooi weg gaan pakken. Ik denk dat het dan allemaal nog wel meevalt, als het eenmaal op de plek ligt. Dat zien we dan wel weer. ;)

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi Tanja 20

Op pagina 372 staat wat er in zit ik heb hem vandaag gehaald.kijk maar een pagina terug.

Groetjes Sonja

8. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Is nu toch een heel stukje drukker als dat het de afgelopen dagen was ;)

Heb hier nog geen uitnodiging gehad om de doos op te halen, zal vanzelf wel komen ;)

Miza, echt moeilijk he? Zijn hier ook aan de strijd begonnen, hebben er een paar gevonden die "wel aardig zijn" Maar nog niet de kaart waar bij we alletwee zo iets hebbben van JA, dat is em :rolleyes: . Ach zijn zo veel boeken, moet toch een keer lukken en we hebben nog ff ;)

Weet niet meer wie het vroeg, maar hubbie heeft na de bevalling gelijk 2 weken vrij. Kunnen we samen aan alles gaan wennen ;)

mamalieske, balen meis, maar volgens mij was je er al niet echt van uit gegaan meer dat jij het was geworden toch? Enne straks vind je echt wel DE baan hoor, na je bevalling.

danielle1979, Jamaica.....zucht, paste jij nog niet ergens in de koffer van je ouders? Enne bedankt voor je complimentje ;)

missgroovy, kriebel, jeuk en pijn al weer iets minder geworden?

Teddy, kijk je uit met die brommers?! deden bij mij ook al nooit wat ik wilde ;)

Hier voel ik ukkie trouwens steeds beter. Had gister zelfs het idee dat hij door m'n buik naar buiten probeerde te komen toen ik wilde gaan slapen. Houdt me nu al wakker maar toen ik hubbie wilde roepen hield ie gelijk op, ga ik onthouden ;) :) :) . Kan later misschien nog wel eens van pas komen 8) ;) .

En hier wordt de dementie steeds erger, weet niet meer wat jullie allemaal hebben geschreven vandaag :oops: :rolleyes: . Lekker weer he? ;)

Fijne avond nog.

9. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    daantje jammer genoeg paste ik niet in de koffer,me buik zat in de weg!!!!

ja wij moeten ook maar eens kijken voor een leuk kaartje.
    als ik het zo hoor is dat geen makkelijke opgave......

phhfff hebben jullie dat ook,dat je het liefst nu al op verlof wilt!
    ben het een beetje zat dat werken.

knuffel danielle :)

10. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Mamalieske gewoon lekker van je verlof en het mooie weer genieten.Niet te veel bij na denken en gewoon straks pas weer op pad gaan ze betalen toch nog.

Nou wij zijn er wel uit met het kaartje.Ik heb wat uitgezocht en Attila vond het goed.De tekst heb ik ook al.En via een vertaal site heb ik de teks vertaald dacht ik dus :rolleyes: .
    Ati laten lezen nou die lag dus in een deuk want er klopte niet veel van.Dus nu mag hij aan de slag.Donderdag ga ik met mam op zoek voor een stofje voor de wieg en dan ook gelijk even kijken voor kaartjes.

Missgroovy al van de jeuk af?

Teddy wel oppassen he ook als je bevallen ben.

Ati kwam gister nog met een pakje thuis voor de kleine echt een heel gaaf pakje van Pointer.Had hij gevonden op een van de markten het is als nieuw.Maar wij moeten ok stoppen hoor kan niks meer kwijt in de kast en hij is toch echt groot.

Nou vanavond erg last met bukken buik trekt erg zal wel weer aan het groeien zijn.
    Trouwens vanacht ook een paar keer wakker geweest vanwege de kleine weet niet wat hij aan het doen was maar het deed erg zeer.Hoop dat hij het vanacht wat rustiger aan doet. :)

Weet iemand al hoe het met Woepie is?Vind het zo raar.

Nou weltrusten allemaal

11. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He danielle ja ik heb dat ook hoor zou het liefst nu ook al verlof hebben en ik hoef nog maar 6 wk.
    Maar vind het zo lekker om thuis te zijn ook al ben ik heel de dag in touw.
    Hier heen daar heen paard enz.
    Nog even doorzetten hoe lang moet jij nog?

Groetjes

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Ach heb het nog best naar m'n zin op werk hoor.
    Merk alleen wel dat ik met die warmte wel meer last krijg met lang staan ( werk in een winkel dus ga maar na :rolleyes: )
    Enne, de afgelopen 24 weken zij al zo snel gegaan,
    de komende 9 weken ( met deze erbij \:D/ ) zullen ook wel voorbij gaan ;).

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik heb het ook goed naar m'n zin hoor op m'n werk.Maar vind het momenteel gewoon heerlijk om thuis te zijn.

Groetjes ik ga nu echt

14. Wolvin

Wolvin Actief lid

2 jan 2007
    144
    0
    0
    Limburg
    Hoi Meiden.

Ben ik ook weer even heb gisteren en vandaag maar weers een al die pagina's bijgelezen.
    Ben net klaar.
    Genoeg gelezen maar heb niet alles meer kunnen onthouden.

Hoe gaat het met de tuinster en haar arm? Is de pijn al een beetje verdwenen?

Ben weer de namen kwijt sorry meiden.
    Het zou wel schrikken zijn geweest met het donkere vloeien. Gelukkig is het weg en hopelijk blijft het ook weg.

Hier een heel druk weekend gehad.
    Zaterdag naar de stadt geweest heb nog cadeau's dienen te halen voor de verjaardagen.
    Collin had nieuwe schoenen nodig ook weer een rib uit mijn lijf. Heb wel een leuk truitje gehaald maar zei mijn moeder vandaag zit al lekker krap he?
    Zaterdag echt helemaal kapot thuis gekomen.

Zondag heel vroeg weer op naar het familie ontbijt bij mijn tante die 50 is geworden. We waren maar met niet zo heel velen had meer mensen verwacht wel heel gezellie ze wist het zelf nog niet eens hadden het als een verrassing voor haar gedaan.

Daarna naar huis hond verzorgen spullen pakken
    naar vriend z'n moeder begon de auto raar te doen richting kookpunt (gebeurt altijd als wij ergens heen dienen te gaan). Haar opgebeld en gezegt dat we er aan komen en daar moeten omkleden.
    Gedaan en toen naar de babyborrel. Heb ik me toch een beetje heeeeeel erg zitten ergeren aan de zuster van de papa van baby pakte mijn zoon wel heel erg hard aan het liefste had ik haar een gemept Collin mocht nergens aankomen niet mee spelen enz enz. Ik werd gek. We zijn ook gegaan mijn schoonzuster zei dat ik me niet aan moest stellen zo erg was het niet ik dacht houd je waffel! haar had ik het liefste ook een gemept. Daarna bij mijn schoonmoeder gezeten en toen weeeer naar huis hond eten geven en vesten halen erg koud geworden. Toen door naar de mannege naar het feest van mijn tante bqq was wel gezellie maar ook heel vermoeiend. Zijn rond 10:45 gegaan helemaal kapot!

Koninginnendag begonnen met de fiets versieren van Collin bijna een uur aan gewerkt loopt de hond langs de fiets en bijt zo de ballonnen kapot ik kon hem wel wat doen. Met mijn zoon naar het plein gegaan en daar een paar uur gezeten zoveel mogelijk in de schaduw. Dat eindelijk ongeschonden met Collin naar huis wordt hij met een andere fiets geschept door een rotjoch die meer achter zich keek dan voor zich keek en dan komen die emoties weer kwaad worden en dan kunnen janken.

Van die emoties komen en gaan hier ook heel erg vooral als mijn vriend mij een beetje volgens mij te klootzakig antwoorden geeft of helemaal niet doen wat ik dan vraag en dan zelf weer mag doen. Ik kwaad en dan kan ik huilen. Of op het bed zitten en dan beginnen te huilen om niks.

Mijn moppie is over het algemeen zeer aangwezig en trappen als een trekpoppetje op vier plaatsen gelijk. Maar als ik de hand erop leg dan is het weer weg zo zeg je ik voel hem/haar en dan wil mijn moeder of vriendin voelen dan vertikt het moppie het weer om wat te laten voelen. Niet kijken niet voelen dan komen ze weer.

Vandaag in het ziekehuis geweest kunnen niks aan mijn voet doen vanwege mijn zwangerschap. Veel rusten zei hij hoe moet ik dat doen? Wouden eigelijk een gips geven of een kunststof gips geven maar mag niet kan daardoor trombose krijgen en mogen me geen bloedverdunners geven dus afwachten en rusten! Misschiens dat het na de zwangerschap over is zo niet terug en dan gaan ze verder kijken anders dan gips of iets anders maar nu afwachten.

Ga stoppen sorrry voor mijn lang verhaal moest het even kwijt.
    Tot snel hoop ik.
    Fijne dagen toegewenst.
    Voor de zieke en gepijnigten succes en pijnverstilling van hier.
    Groetjes Wolvin.

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nou dames, hier nog steeds pijnlijk en branderig. De jeuk valt mee als ik er niet aankom, maar omdat ik iedere keer denk zo'n mini ding eruit te kunnen halen jeukt t dus ,,,,, fijn hoor tuinieren. Had ik vorige keer ook op mn vinger en wist niet wat t was. Als ik geweten had dat het van de klimop was dan was ik er wel vanaf gebleven.

Nou Wolvin, das ook niks he. Wel lekker at je de kleine goed voelt, dan vergeet je de rest een beetje hè

Hier is t elke avond wel lachen. Mn vriend legt meestal de afstandsbediening op mn buik ofzo en onze meid trapt er dan tegen. Gaat soms echt tekeer joh (moeten jullie eens proberen is best leuk hihi). Ga ik dus nu weer ff doen hihi

slaap lekker

16. Hoi meiden

Ik ben net terug van de 3d echo. Tenminste we waren daarna even naar mijn schoonouders geweest en nu dan thuis

Het is helaas niet gelukt. Blijkt dat mijn placenta aan de buikzijde ligt. Terwijl ze met de 20weken echo volgens mij hadden gezegd dat het achter was, maar goed. Morgen moet ik naar de vk, dan kan ik dat ff checken.

Onze beeb ligt in stuit. Ik had vorige keer al tegen de vk gezegd dat ik het gevoel heb dat ze op mijn blaas danst en dat is dus ook zo. Hoofdje ligt boven en de voetjes voor de opening

En ze lag dus met haar hoofdje in de placenta. Weer hartstikke rustig, beetje gapen, beetje dobberen net als de 20 weken echo. Heel lief hoor, wat een luilak-smurfje :)

We hoefden niet te betalen voor de 3d, omdat dat dus niks werd. We hebben betaald voor gewone echo. Wel een 3d fotoootje erbij, maar die is niet zo heel goed dus. Zal um morgen even inscannen

Heb wel genoten hoor om ons meisje weer te zien. Want het is zeker een meid, dat konden we nu dan wel zien. Vond het geen ramp dat het niet luktte. Nog een keer proberen leek de echoscopiste niet zinvol, vanwege die placenta. Dus nu zien we haar straks in juli of augustus

Ze is trouwens ongeveer 890 gram. En de berekening kwam nu uit op 7 augustus (ik stond op 9 augutus) dus dat is goed op schema.

Nu moet ons eigenwijze grietje alleen nog even gaan draaien de komende weken. Maar gelukkig heeft ze nog even...

Dat wou ik even laten weten
    Groetjes Kirsten

17. borsatofan

borsatofan Actief lid

8 okt 2006
    382
    0
    0
    Hi ladies,

danielle en sonja: ik zou ook graag nu al verlof willen, ben vaak bekaf en slaap veel. Heb 's morgens echt geen zin om naar mn werk te gaan. Maar ik moet ook nog 6 weken (inclusief deze week) want ik neem vanaf 8 juni 2 weken vakantie (ivm met onze vakantie naar Duitsland) en dan aansluitend begint mijn verlof (verplicht 6 weken vantevoren ivm met het deel ziektewet waar ik nog in zit). Dus ik tel de weekjes af... ;)

Verder heb ik inmiddels 3 paar ''goede" slippers gekocht (o.a. GEOX) omdat ik mijn dikke voeten niet meer in mijn schoenen gepropt krijg met die hitte (vocht, met name eind van de middag en avond). Vanavond ook bij de pedicure geweest, zodat mijn teennageltjes er weer blinkend uitzien (ik kon er zelf ook niet meer bij met die dikke buik :confused: :D )

Ik ga nu lekker slapen, ben alweer bekaf....zzzzzzzz....

Doeg lieve allemaal.

Liefs,
    Borsatofan

18. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He goedemorgen,

Voel me nog een beetje :( vandaag, gisteren bij de VK iets te horen gekregen waar ik dus niet echt op zat te wachten.
    Met muppet is alles goed hoor die stuiterd vrolijk door zn kleine leventje, moet het alleen zelf wat rustiger aan gaan doen zei ze. Heb nl teveel last van harde buiken en die mag ik nu nog niet te veel hebben zei ze. Ze vroeg dus hoeveel ik werkte (40 uur dus) en dat ik dan misschien iets moest proberen te regelen met eerder naar huis of een dag/middag vrij. Maar dat zou dus inhouden dat ik ipv 4 weken stoppen van te voren 6 weken van te voren moet stoppen en dat wil ik dus liever niet!
    We (mn man en ik) hebben nu eerst maar besloten dat ik nog wel "gewoon"blijf werken, maar thuis sowieso een stuk minder ga doen (heb een o.a. een schoonmaakverbod....) En ik wil even kijken dat ik of nog een week vakantie opneem voor mn verlof of 5 weken lang 1 dag vrij neem...

Nou sorry voor het lange verhaal maar moest het even kwijt......

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedenmorgen

Nou Ien dat heb ik nou het zelfde gehad alleen geen harde buiken maar totaal uitgeput.Daarom ben ik ook naar 32 uur gegaan en moet dus nu ook 6 wk van te voren stoppen.Vond het ook eigenlijk helemaal niks wilde ook tot 4 wk werken.Maar als ik er nu over nadenk vind ik het toch wel lekker dat ik eerder kan stoppen heb gewoon geen zin om te werken momenteel terwijl als ik er ben het goed naar me zin heb.

Borsato ik snap je gevoel helemaal.En wat die dikke voetjes bij mij beginnen ze ook tegen de avond niet elke dag maar toch.Zoals vandaag moet ik vanavond werken en moet ik dus m'n voeten in die schoenen zien te proppen heb me al voor genomen als het echt niet meer gaat kunnen ze me rug op en loop ik dus in nette zwarte slippers.

Hopla wat jammer maar het belangrijkste is dat het gezond is toch :(:

Missgroovy ja ik had dat laatst ook kwam laat thuis van werk en lag nog even op bed tv te kijken en in een keer viel dus de ab op de grond zo hard werd daar tegen aan geschopt.Heb dus ook in m'n eentje zitten lachen Ati sliep al.

Nou dames ik ga wat doen want wil vanmiddag nog in de tuin zitten voor ik ga werken.

Iedereen die aan het werk is werkze en de andere prettige dag.

Groetjes Sonja

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Missgroovy: bedankt voor de tip van de afstandsbediening! Ik zei al vaak tegen mn mannetje: kijk s van de zijkant, je ziet het echt bewegen! Maar dan zag hij niks....nu wel hoor! Heel leuk!

Fijne dag allemaal en rustig aan he!

xx

Deel Deze Pagina