augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Nee ze zei dat de onderdruk erg laag was... (heb normaal 110/70)
    Ben af en toe duizelig , en dat komt dus waanschijnlijk daardoor.
    Maar voor de baby is het goed , ivm de bloedvaten ofzo ... :D

Raar dat VK`s vaak andere dingen zeggen ... :( :)

2. Hoi meiden

Ik heb vanmorgen een PB gestuurd naar Woepie. Nog geen bericht terug gehad. Volgens mij gaat er een e-mail naar haar e-mailadres dat er een PB binnen is.

Ben benieuwd of ik wat hoor.....
    Heb geschreven dat we ons best erg zorgen maken om haar

Hopelijk komt ze snel weer langsfietsen en is er niet veel aan de hand

groetjes Kirsten

3. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Volgens mij heb ik wat gemist , maar is Woepie ineens weg ofzo? :oops:

Wat is er aan de hand ? :oops:

4. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hoi Tanja

Ja woepie is ineens weg.

Wij weten dus ook niet wat er aan de hand is.
    Ze had problemen met de woning bouw en ex van haar vriend.Maar de woningbouw was opgelost had ze hier nog geschreven.En verder weten we het dus ook niet.

5. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Bij AH hebben ze leuke dingen in de bonus met jokers plakken hebben jullie het al gezien :(: :(: :(: :(:

6. Hoi meiden

Ik was net ff bij de vk geweest.
    Mijn bloeddruk goed, bloeddruk van beeb goed.

Ik was een halve kilo afgevallen? Wat zullen we nu beleven... Of ik wel goed gegeten heb. Uhm ja héél goed gegeten hoor (oa tompoucen met koninginnedag :oops: ), verbaasd me dat er niet flink wat bij zit... Ik hoef de lijst niet aan te passen want er was voirge keer een halve kilo bij, die ik er nog niet had bijgezet. Dus ik blijf staan op 6 kilo

Alles was verder goed dus das mooi. Ze had nog wat uitleg gegeven bij de groeigegevens van de echo gisteren. Kleintje heeft een groot hoofd en lange benen :p . Wat een grap, wij zijn allebei heel klein en de opa's en oma's ook. Lijkt me stug dus, maar wie weet

Enige jammere is dat ik een beetje suiker in mijn urine had. Nu als ik terugkom van vakantie naar het ziekenhuis voor een suikertest (paar keer prikken, eerst nuchter en later na eten)

Wat wel weer leuk is, is dat ik een afspraak mag maken voor een groei-echo met 32 weken :) .
    Das balen, nóg een keer mijn kindje zien ;)

Groetjes allemaal
    Kirsten

7. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hallo ik moet nog 9 weken duur nog even.

8. Niet meer actief

Hai hai, even kort berichtje dat ik nog leef :confused:
    Ik heb alleen de laatste 3 pagina's doorgelezen :oops: was allemaal weer veel te veel.
    Maar ben dan ook al een heel weekend niet achter de comp geweest tot nu toe.

Er was iets met een pijnlijke arm, Missgroovy, wat heb je nu weer uitgespookt? 8)

Lintje, lijkt me erg leuk, regel maar wat -hihi-

Ik hoop idd dat we snel wat van Woepie horen, ik heb ook wel eens per ongeluk een heel account verwijderd en was toen opeens alles kwijt, en als je dan wellicht geen internet hebt voor een poosje dan kun je dat ook niet melden natuurlijk. Laten we hopen dat het zoiets is en dat ze er strakkies weer vrolijk bij is.

Hier alles prima, uk is flink aan't trappen, boven, onder, heel gezellig allemaal, soms kun je het ook goed aan de buitenkant zien.

Ben niet naar een K-dagmarkt geweest want ik kan toch niet slenteren.
    Ben maandagmiddag op de bank in slaap gevallen en dus echt twee dagen last van mn rug gehad door de verkeerde houding. Gaat nu gelukkig weer goed.

Hier hou ik het weer even bij, vanaf vandaag heb ik weer wat meer tijd om te computeren (hoop ik)

Groetjes

9. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    ik heb het ook gewoon naar mijn zin hoor op mijn werk dat is het niet,ben het gewoon zat,komt ook mischien door het mooie weer.

maar ik merk ook met dit mooie weer adt ik sneller moeie voeten krijgt (stalpoten)
    sta toch 7 uur per dag op mijn benen.

10. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    maagzuur ik heb dat tegen de vk gezegd en heb een recept gekregen,een vloeibaar drankje werkt uitstekend.

11. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    FF snel, vanaf morgen ben ik weer helemaal bij jullie hoor! Nu nog een dagje nonstop 24/7 aan de studie...helemaal brak :(

Maar goed nieuws! Aannemer komt volgende week al onze babykamer afmaken i.p.v. ergens in juli! Dus over anderhalve week kan ik eindelijk ook aan mijn favo-kamertje gaan beginnen :)

Nu weer snel verder hoor!

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Zo daar was ik ook weer even ! Ik heb vandaag zo iets leuks meegemaakt, ik had een oproepje op internet gedaan voor contact met mensen hier uit de buurt, en toen had er een meisje gereageerd. Nu blijkt dat ze gewoon hier bij mij om de hoek woont en vanmiddag hebben we elkaar voor het eerst real life ontmoet. Zij is ook zwanger (29 weken) en woont nog niet zo lang in Wormerveer. We zijn vanmiddag samen naar de markt geweest en het was echt super gezellig, alsof we elkaar al jaren kenden ! Internet is echt geweldig !

13. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    mamavanamber maar dat is leuk,harstikke gezellig.

mijn beste vriendin is ook zwanger,die loopt maar 4 weken achter mij.
    samen shoppen voor de kleine,lekker kletsen,vanavond samen naar zwangerschapzwemmen.

14. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    oh ik wil ook iemand uit de buurt hebben die zwanger is en dingen samen wilt doen :) 8)

Niemand ? :p

15. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé, wat grappig mamavanamber, ja internet is een heel mooi iets! Ik ben er ook behoorlijk verslaafd aan oor. En zo'n forum als dit ook, het is toch hardstikke fijn dat je alles zo met elkaar kunt delen? Je leuke belevenissen maar ook je onzekerheden enzo. Je kunt elkaar vaak toch wel geruststellen.

Vind het ook een leuk initiatief om een meeting te houden weet alleen dat ik het lichamelijk niet aan kan. Dus ik zal dan helaas verstek moeten laten gaan, maar eh.... ik wil natuurlijk wel een uitgebreid verslag dan hè! :) Wordt vast wel gezellig zo'n kippehok vol met hormonen, hahahaah.

Ik heb vandaag even wat shopping gedaan op het internet aangezien ik toch niet zo mobiel meer ben. Heb het volgende gekocht:

- babyfoon;
    - easybase systeem voor in de auto waarop je de maxicosi makkelijk kan klikken, zodat je niet iedere keer met de gordels zit te klooien;
    - Thermobadje van bebejou met standaard, zit ingebouwde thermometer en uitsparingen voor zeeppompjes in;
    - Lodger Shelter, doek waarin je de baby bij je kan dragen maar die je ook als soor omslagdoek in de maxicosi kan gebruiken.

Enne, het wordt lekker bij de voordeur afgeleverd, hahaaah. Is dat luxe of is dat luxe! Tja ieder nadeel heb z'n voordeel hè? We blijven alles positief inzien hoor. Vooral dat grote spul vind ik wel makkelijk zo, dat kleine spul koop ik dan wel als ik met mams de stad in ga, dat sleept wat makkelijker. ;)

16. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik wil ook samen met iemand,haha klinkt wel remi.. maarreh; FRIESLAND?! Iemand?

Over onze nog te plannen bijeenkomst; Ik dacht het volgende:
    Ik stuur iedereen uit de door ons ontwikkelde lijst een pbtje. Met daarin het plan voor een bijeenkomst. Iedereen die mee wil doen stuurt dan het woonadres+naam even naar mij en iedereen die haar huis/tuin beschikbaar stelt ook etc. etc. Even kijken wat het handigst is waar, datum enzo. En dan komt de officiele uitnodiging met post.. OOOw ik heb al allemaal leuke ideeen. Lintje a la organisatrice!
    Maar ik zal even een het ander bedenken enzo. Zodat er niet te veel heen en weer gehannest wordt omdat ik de helft vergeet. De organisatie moet wel goed in elkaar steken. ;) hahaha.. kom ik aan met mijn zwangerschapsdementie.. haha..

eh.. maar ik kom er dus nog op terug.

xx Lintje (bijna 24 jaar)

17. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    He jammer Lintje , woon niet in Friesland maar in Gelderland :D

Iemand uit Gelderland ? :)

18. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hahahaha ik breng wel wat teweeg met mijn verhaal hihihihi !

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Heerenveen is vlakbij Gelderland.. ;) hahaha

20. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Leuk hoor Lintje lijkt me erg gezellig! Als ik je ergens mee kan helpen roep je maar!

Tanja hier een gelderlander hoor hihi!

Deel Deze Pagina