Hihi Kerkrade ligt ook dichtbij hoor :-D als je op de kaart kijkt is t mss 20cm uit elkaar :-D Ja die woepie, hoop dat ze snel ff langswipt hoor! Enne Lintje,,,stille hints aant geven met je bijna 24 jaar? We zullen je niet vergeten morgen hoor
Hoi Hier ben ik ook weer even. Dank je wel Missgroovy voor je woorden maar het is nu gewoon afwachten en zien wat gaat gebeuren. Ben nu ook echt benieuwd hoe het met Woepie is hopelijk geen slechte erge dingen. Hoop dat ze snel wat van zich laten horen. Iemand uit Limburg erbij? Hier begint de avond weer minder. Zoon flink aan het hoesten. Ik heb lekplekken in pyama, ben kapot en moe. Heb ook last van brandendmaagzuur en veel last dat mijn eten me omhoogkomt. Heb dus ook een grote door rennies gekocht. En heb weer heel veel puisten op mijn kin en bovenlip gekregen en niet van die kleintjes echt van die dikke harde hele harde knobbels waaar alleen vocht uit komt. Best pijnlijk. Heb wel de laatste dagen last van jeuk aan de buik. Ik las ook nog dat iemand last had van net onder de buik kan ook geen broek hebben die daar drukt. Had Zaterdag een zwangerschapsonderbroek gehaald bij Hema zat heeel lekker maar is nu al kapot. Niet normaal weer 5,00 euro weggegooid geld. Ik ga ze maar weer halen bij de V&D dan van ten Kate die zijn heel mooi gebleven ook in de was moet nu nog kijken hoe deze uit de was komt. Hoop dat ik vannacht weer eens goed kan slapen. Vannacht was het weer tijd. Vriend die onrustig lag te draaien hond die niet stil bleef liggen en zodra ik bewoog dan ging het gegrouwel loos. Ik kon niet goed liggen. Lig weer te veel te piekeren hoe ik alles moet gaan doen. Ik krijg gewoon niks gedaan hier wil zooooo graag aan dat kamertje beginnen maar kom er niet aan toe met mijn voet. Moet morgen echt weer de woonkamer schoonmaken en opruimen maar dat is ook weer een hele grote opgave voor me. Dan maar meer pauzes. Verder moppie begint nu weer flink tekeer te gaan naar beneden. Heb wel het gevoel dat hij/zij per dag vaker draait in de buik. Meeting lijkt me ook wel wat maar ligt eraan waar en wanneer. Zit tegenwoordig met vervoer. We wachten af. Verder weet ik het even niet meer. Fijne Avond en goede nacht toegewenst aan iedereen. Groetjes Wolvin.
Lijkt me ook erg gezellig om met elkaar af te spreken. Leuk idee hoor. Maar ik woon in Amstelveen en rij geen auto dus het hangt er van af waar we afspreken. Maar ik wil wel. Ik hoop ook dat alles goed is met Woepie en dat ze eens wat laat horen. Als er maar niets aan de hand is met haar kindje of iets anders. Ik maak me een beetje zorgen om mijn broer waar het niet heel erg goed mee gaat. Hij is gescheiden en heeft een zoontje van 11 jaar. Hij heeft geen eigen huis en woont bij een vriend in huis maar die heeft hem nu het huis uit gezet dus nu heeft hij geen onderdak en slaapt vanacht in een hotel. Verteld dat hij natuurlijk altijd bij ons kan slapen dus als het morgen nog zo is dat hij geen onderdak heeft komt hij bij ons. Hoop dat alles goed met hem mag gaan,ik hou veel van hem. Voor straks slaap lekker en tot snel weer. Doei Teddy.
hallo dames... hier iemand uit overijssel... is ook niet zo ver van zutphen... hihi het idee van lintje vind ik erg leuk en ben er ook helemaal voor in...heb ook geen auto/rijbewijs dus maar goed lang leven het openbaar vervoer.. Wel leuk mama van amber dat je zo iemand via het internet ontmoet en dat het nog klikt ook!... @ Teddy dat is echt geen leuke situatie! hij mag blij zijn met zo'n zus als jou! ook nog wat gelezen van mensen met slaap problemen! das minder... moet eerlijk zeggen dat ik er zelf nog niet erg veel last van heb gehad! moet er wel wat vaker uit om te plassen! na mijn idee komt dit omdat de beeb vrij laag ligt! owjah en dan nog woepie... ik hoop dat ook alles goed is met haar! Tis wel een vreemd verhaal met haar account enz... Ze was toch altijd wel veel aanwezig hier en op het forum...hopelijk horen we snel wat van haar! hier nog geen last van het warme weer! geen dikke voeten of armen...voel me juist heerlijk met dit warme weer! ben nog wel op zoek naar een leuk en niet zo duur spijkerrokje! K was vanmiddag hier in enschede bij een winkeltje en koste een rokje gewoon 65 euro...nou dat is toch wel boven me budget! @ fibi! fijn he dat internetshoppen bestaat! Lekker ingekocht zie ik! Hier binnenkort even de laatste dingentjes halen en dan zijn we weer klaar! @ kiki wat fijn dat ze eerder konden komen om te verbouwen! hoef je nog niet te haasten met alles! Mijn oom komt vrijdag behangen en dan zijn wij ook klaar! geeft wel een fijn gevoel... zoooo ik hoop dat ik niemand ben vergeten... kusss(K) ps leuk he al die leeftijd verschillen en dat we toch zo leuk kunnen kletsen samen!
Nee Tanja zijn zoontje woont bij zijn ex vrouw en in het weekeind komt zijn zoontje altijd bij hem. ik weet wel dat hij niet in zeven sloten tegelijk loopt maar ja het is toch mijn broer en nog het enige familielid waar ik kontakt mee heb dus hij is heel speciaal voor mij. Hij heeft niet zo veel geluk de laatste tijd en ik gun hem dat zo,net zo veel geluk als dat ik nu ervaar nu ik moeder ga worden. Ga zo naar bed met mijn voedingskussen,slaapt echt zo lekker. Mijn vriend mag ook mee hoor en mijn kat ook want alleen het kussen is zo saai Doei knuffeltje voor iedereen. En ik hoop dat de meiden die niet goed slapen nu eens wel een goede nacht mogen hebben. Teddy.
Hay Meiden, Ik ga het hier ook weer eens proberen, heb al die tijd wel mee gelezen maar niet meer mee gekletst omdat ik het soms jammer vond dat er toch niet gereageerd werd.. Dus maar goed.. We zijn ondertussen allemaal alweer flink op weg.. Las dat iemand een drankje had voor maagzuur? Is dat gewoon bij de drogist te koop? En rennies mag ook gewoon toch? Ook heb ik ergens gelezen dat nog iemand op zoek was naar een luiertas, ik heb die van mij vandaag binnen gekregen.. Op www.bulbby.com kan je luiertassen bestellen van little company en dan met de naam van de kleine erop, ik persoonlijk vond het erg gaaf! Ook hier mag de prental doos opgehaald worden, vind het altijd wel leuk die gratis dingen Nou zal weer wat sneller schrijven
@ amanchel.. dat heb ik soms ook wel hoor! maar als ik dan bekijk dat ik ook niet altijd op ieders berichtje reageer... of dit nu is omdat het niet intressant is of dat je het aan het eind van 5 pagina's lezen alweer vergeten bent wat er geschreven is... maar ik vind het altijd leuk om te lezen hoe het hier met iedereen gaat...en wat iedereen zoal mee maakt!
owjah! die luiertassen zijn errug leuk maar ik heb er al die:S... dus geen nieuwe voor mij meer! tenzij ik heb kado krijg natuurlijk...
Heb ik ook steeds meer hoor...Vind iedere keer weer dingen om te doen. Kan me hele dagen vermaken thuis.. Hopla, jammer van de echo ,meis.. Vreemd dat je placenta op twee plekken ligt Maar wel lekker dat ze goed op schema ligt. borsatofan, merk hier ook wel dat ik steeds moeier wordt hoor. Maar is nog uit te houden. Loop hier ookk bijna de hele dag op slippers, maar hier de teva Ien, Wel balen dat je minder moet gaan werken maar volgens mij zeggen ze dat niet voor niets. En ach, 6 weken voor ipv vier is ook nog wel overheen te komen toch? Hoop voor je dat het met een schoonmaakverbod op te lossen is en anders zou ik toch maar naar haar luisteren hoor Lintje, hier ook een drukke uk hoor zonder ritme....Leef met je mee :x Zat er trouwens ook aan te denken over de geboorte kaartjes, lijkt me leuk. En een keer afspreken, helemaal een top idee . Doe maar een gooi met de datum. Moet alleen zelf wel nog werken in juni maar valt vast wel wat te regelen Fibi . Goed zo meis, dat je de stap hebt gezet! Teddy, kan hier al ff niet meer zonder rennie's hoor Enne woon zelf in alphen aan den rijn, Volgens mij aardig dicht bij amstelveen toch? Heb alleen ook geen auto...Hoop dat alles snel goed komt voor je broer, lijkt me verevlend om continu afhankelijk te zijn van iemand anderes. Maar lief van jou hoor! Tanja20, hier ook een onderdruk van 55! Ben ook vaak duizelig met opstaan maar hoef nog niet vaker te komen. Mag wel lekker zoute drop eten Die 3 weken gingen al in omdat je boven de 22 Volgens mij) weken bent. kiki80, kijk dat is goed nieuws Al plannen op papier gezet voor DE kamer? Wolvin, dikke knuf voor jou! Hoop dat je je weer beter voelt. amanchel, hier ook echt geen opzet hoor.... Maar vergeet vaak zo veel en heb niet altijd zo veel tjd om te reageren. Bedankt trouwens voor de tip, ga zo nog ff kijken Nou, heb m'n best gedaan. Lijkt nu net of ik toch een beetje heb uitgeslapen. Is nu 12 over 7. Maar ben echt begonnen met lezen om 6 uur.... Beeb vind het nu al leuk om m'n ritme te veranderen. Was gister nl ook zo vroeg. Kan dan echt niet meer slapen. Dusse, lintje als je een oplossing hebt voor het veranderen van ritme bij de beeb, hou me aanbevolen Hoop trouwens snel dat het woepi misterie wordt opgelost. Ben wel benieuwd wat er nu aan de hand is..... Dames, zou zeggen werkse vandaag en tot vanavond.
Mogge Zo hier weer een dagje vrij.wat hebben jullie weer veel bijgeschreven. Hoor net op het nieuws dat er weer een kind van 4 door z'n moeder is omgebracht.Waar gaan we toch heen. Ja die ontmoeting lijkt mij ook leuk ik wacht af. Amanchel ik denk dat je er niet zo druk om moet maken hoor er word zo veel gekletst.Gewoon lekker mee schrijven Ken hier ook niet zo 1 2 3 iemand in de buurt die zwanger is.Ja m'n schoonzus maar daar heb ik niet echt contact mee.Lang verhaal. Heb nog geen last van maagzuur gelukkig heb er normaal ook nooit last van. De rest weet ik niet meer hoor Ga vandaag met mam opzoek voor stof voor de familie wieg.En dan gaan we nog de band op het behang zetten en is dat ook klaar.Mannetje is gister begonnen om de plinten op de muur te zetten echt zo gaaf. Dus vandaag of morgen is het dus echt klaar.Moet alleen nog wat lakentjes hebben voor in het bedje en dan is het echt af. Gister een afspraak gemaakt met een oppascentrale hier komen volgende week om dingen te bespreken.Wat moet je er toch vroeg bij zijn met alles he.Zijn jullie daar al mee bezig : Heb gister avond de politie nog gebeld toen ik om half 1 thuis kwam kom ik het erf op rijden staan daar 3 jonge ventjes 15 jaar zo denk ik fikkie te stoken.Gister morgen had het mannetje ook al verbranden dingen gevonden bij de achter tuin.Dus dacht laat ik maar eens bellen voor dat iemand z'n boeltje afbrand.Maar wat ik niet snap moeten die gasten niet slapen om half 1 s'nachts en ik snap die ouders ook niet.Ze mogen dan vakantie hebben maar toch.Ik hoefde het vroeger niet in m'n hoofd te halen om op die leeftijd nog buiten te zijn.En dan vinden de ouders het raar dat ze zulke slechte kinderen hebben en klagen dat ze rekeningen krijgen als er dingen gesloopt zijn.Nou de mijne heeft starks pech want hij zal het echt niet mogen. Nou genoeg gekletst. Ga even aankleden en met de hond naar buiten. Allemaal een fijne dag. Groetjes Sonja
goedemorgen! Ik ben gister weer voor controle naar de Vk geweest. Het wordt een beetje saai: zo volgens het boekje hihi.. Het enige afwijkende wat ik heb zijn een soort pukkeltjes op mijn buik en die heten iets van navy spiders ofzo. schijnt een vaag kwaaltje te zijn wat met doorbloeding te maken heeft. Maar verder geen last van ofzo, en ze moeten vanzelf weer weg gaan. Nou we ziet het wel. Wat ik erg leuk vond is dat ze uitlegde hoe de baby lag, en dat ik dat vervolgens 's avonds op bed zelf kon voelen! Leuk leuk leuk! Vandaag ga ik de plakbende van gisteren schoonmaken (oppaskindjes en bekers limo = fout hihi) en daarna op de babykamer de meubels schuren! Tot later!
Goedemorgen, Nou geslaggd voor een luiertas gisteren! Het is een zwarte geworden met oranje letters ( Little company). Heb een zwart met oranje Bugaboo, dus past perfect! Heb al enkele weken last van brandend maagzuur, maar had zelf niet zo'n lekker gevoel bij de teveel rennies ( alhoewel het wel mag hoor!) en heb bij de apotheek een drankje gekocht (Antagel) Werkt echt goed, 1x voor het slapen gaan en af en toe overdag... HEb het vooral als ik veel buk of iets moet oprapen en dan blijft het hangen. Tanja volgens mij vroeg jij naar een echobureau in overijssel/ gelderland? Er zit er 1 in Zenderen. Dat is tussen Hengelo (OV) en Almelo. Vanavond lekker naar Tarzan... Heb er al helemaal zin in! Nu nog ff aan de stuud en dan mams ophalen... Veel liefs...
Mijn opa en oma komen zo.. dus ff geen tijd om te reageren op de berichtjes maar wel: IK BEN JARIG!!!!!!!!!!!!! HOERA HOERA HOERA Ikreageer vanmiddag weer! p.s. toch nog even; Teddy, wat naar voor je broer, lief zusje ben jij!