Goodmorning ladies, Bwoh zeg, wat heb ik slecht geslapen vannacht, heb ook nog eens een pijnlijke schouder (zal ik wel weer verkeerd op gelegen hebben) dus dat kan er ook nog wel weer bij. Maar ja, gaat wel weer over voordat ik een jongetje ben denk ik! Fijn dat je weer mee doet Amanchel! En ik geef ook heel eerlijk toe dat ik ook lang niet op iedereen reageer, het is hier soms gewoon niet bij te houden zoveel als er wordt geschreven (en dan heb je ook nog de beruchte zwangerschapsdementie natuurlijk! ). Je moet het ook niet als een verplichting zien om op iedereen te reageren want dan is het ook niet meer ontspannen meedoen hier. Volgens mij begrijpt iedereen wel dat er wel eens niet of minder gereageerd kan worden en dat is nooit persoonlijk bedoeld. Enne... als je geen antwoord op je vraag krijgt, gewoon nog een keer in de groep gooien hoor! Dan trek je ons maar even weer bij de les! Euh, wie had het ook al weer over de kinderopvang of dat al geregeld is? (dat bedoel ik nou dus, ahum). Wij hebben al bij drie maanden ongeveer onze kinderopvang rondgebreid en de info opgevraagd zodra ik wist dat ik zwanger was. Ons beebje gaat namelijk naar een kinderdagopvang (drie hele dagen in de week) en je hebt hier ontzettende lange wachtlijsten. Het eerste verblijf zat dus al gewoon vol en bij de tweede had ik de mazzel dat ze net gingen uitbreiden vandaar dat ik (voor hun doen) al vrij snel te horen kreeg dat er vanaf december een plekje voor onze kleine is. Dat is dus gelukkig geregeld! Wat vervelend van je broer Teddy, ik hoop dat alles snel weer op z'n pootjes terecht komt voor hem hoor. En je bent echt lief dat ie bij jullie terecht kan! Brandend maagzuur heb ik bij vlagen, als het echt te erg wordt dan neem ik inderdaad een Rennie. Heb er in totaal nog maar 4x één genomen ofzo, meer niet. Wat leuk dat de VK je uitlegde hoe de baby lag Tante Pollewop! Ik ben zelf ook steeds zo benieuwd hoe ie nou ligt. Maar ik heb dus ook de placenta zowel bovenin als aan de voorzijde wat liggen en voel ook niet alles even duidelijk. Schopjes voel ik over het algemeen ook onderin (lekker op de blaas springen) en aan mijn linkerzijde. Heel vaak ligt ie ook echt onderin mijn buik. Voor een paar dagen terug was mijn mannetje mijn buik aan het insmeren (doet de schat elke avond, ook goed voor de binding met zijn zoon toch?) en toen zei hij ook van: Wat is je buik hard hier, dus ik ook voel (beetje porren en prikken) en in één keer was alles weg, hahahaah. Zaten we dus leuk de beeb te porren! Echt wel humor. Zal wel gedacht hebben, heb je die twee vervelende prikkers ook weer, hahahaah. Ik voel dus wel aan de "hardheid" waar die ongeveer zit maar verder hoe en wat? Dat nog niet! Heb helaas ook nog geen "ochtendkabouters" in mijn buik! Wat schrikken Sonjaw van die fikkiestekende pubers. Je huis zal je maar affikken! Hier in de buurt hebben we wel eens een paar jochies gehad die spiegels van auto's afgeschopt hebben (en antennes geknakt) en er is een etterbak geweest die met een groene stift (gelukkig hebben we een donkerblauwe auto) een soort van graffititekst op de achterschermen van onze Fiat Punto heeft geklad. Maar van de politie hoef je hier helaas niet veel te verwachten. Ook kwamen we laatst thuis (het regende toen een beetje, dus is al even geleden) en stonden er twee pubers onder onze carport in het hoekje. Dus ik zeg: Wat is hier de bedoeling van? Nou het regende dus vandaar. Ik zeg: dan ga je thuis maar rondhangen maar ik wil je niet op mijn erf zien. Kom ik later in de bijkeuken (zit tegen de carport aan en de brievenbus komt daar in uit) hebben ze een lege chipszak door de brievenbus gedouwd. En dan ben ik zo bang dat ze er ook nog eens iets brandbaars door douwen! In diezelfde bijkeuken zitten namelijk ook mijn dierbare viervoeters (post valt op een werkblad en daaronder zitten de doggies). Je moet er toch niet aan denken! Nee, ik geloof dat ik ook wel wat strenger zal zijn hoor. Opvoeden schijnt er tegenwoordig bij een heleboel mensen een beetje bij in te schieten. Hier tegenover hebben we ook af en toe gedonder met de kids maar de ouders trekken zich nergens wat van aan. En als wij dan een keer tegen de kids zeggen: Als ik het nog één keer weer zie dan krijg je een trap onder je kont! Dan zeggen de kids dat tegen hun ouders en zijn ze pissig op ons. Zonder naar ons toe te komen om te vragen wat er dan is gebeurd (we hebben buiten onze tuin een rond met split liggen met daarin netjes plantjes, hier mogen ze uiteraard niet in komen, maar doen ze toch en deze keer was er één handen vol split over de coniferen aan het gooien - zonder te kijken - en lag onze hele border en gras onder het split - fijn voor de grasmaaier - en kreeg ik zelf dus ook een lading split over me heen, fijn in mijn gezicht, en dit was helaas niet de eerste keer, en als je er iets van zegt dan krijg je toch een paar scheldwoorden naar je toe). Ik ben één keer naar z'n vader toe geweest om te zeggen wat er gebeurd was, heb netjes nog aan de jongen gevraagd of hij het zelf zijn vader wilde vertellen of dat ik het moest doen, maar afijn ik zei dus dat ik mij niet zo uit liet schelden voor o.a. k*twijf en wat nog meer. Nou, zegt vader droog, je wil niet weten waar hij mij allemaal voor uitmaakt. Pfffffft, nou vraag ik je. Zal mij een worst zijn wat daar thuis gebeurt maar hij doet het bij mij niet! Het is soms echt niet leuk meer..... En als je nul op rekest bij de ouders krijgt (die kijken ons aan of wij het allemaal doen) dan pak je de jongens (verbaal natuurlijk) toch zelf aan? Maar ja, als ouders hun een hand boven het hoofd houden, gaan ze uiteraard lekker door, die lachen zich rot. Nou, genoeg gespuid, hahhaaah. Tja, als je één keer begint! Vanavond heb ik dus een bijeenkomst in het ziekenhuis (bevallen in het ziekenhuis). Waren er van jullie nog ook nog een paar die daar al geweest zijn? En hoe was dat? Oeps; ik ben zo'n verhaal aan het typen dat ik nu zie dat Linje jarig is: Van Harte Gefeliciteerd hoor!!!! Meid, maak er een fijne dag van en geniet ervan!
Lang zal ze leven, lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria, in de gloriaa, in de gloriaaaaa, hieperdepiep hoeraaaaaaaaaaaaa. 2 violen en een trommel en een fluit en Lintje die is jarig dus de vlaggen hangen uit! Ei ei ei en we zijn zo blij want Lintje die is jarig en dat vieren wij,,,ei ei Hankiepankie sjanghai Zeg hoe oud ben jij nou,,,,zeg hoe oud ben jij nou, zeg hoe ben zeg hoe oud ben zeg hoe oud ben jij nouuuuu. En nu komt Lintje:::: Op de stoel zingen maar!
fijn he die jeugd van tegewoording(hihi zegt iemand van 20) Wij hadden het gister ook hier... we wonen in een flatje en voor ons flat is een soort parkje! hier zaten tot half 2 's nachts nog jonge lui te schreeuwe en met hun mobieltjes muziek te maken! dus wij paar keer over vragen of het wat zachten kon...nou vette bek ineens! das toch niet normaal! K snap ook niet dat die ouders het goed vinden dat die lui tot half 2 nog op straat hangen! had die van mij al aan de oren naar huis toe gesleept!(lekker pedagogisch verantwoord
@ wolvin,,,,jaaaaaaaa limboland hier zijn we. Kerkrade om precies te zijn dus down under Lintje82 is ook van Limbo! Waar zit jij ongeveer? Haha Fibi, jij geen ochtendkabouter haha. Die van mij vaak zat, mss eens wat meer kabouterliedjes luisteren Pijnlijke schouder heb ik ook wel een slast van, zeker als ik lang op mn zij lig,,,wat tegenwoordig weer vaak voorkomt :-D Idd dat tot half1 op straat rondhangen hoop ik mijn kinderen toch echt niet aan te leren. Je ziet t erg vaak hoor, de kids zijn ook een stsuk brutaler dan ik vroeger bv. Ik was laatst in de scapino zegt zo'n puber tegen dr moeder. Stel je niet zo aan en kom terug ja, ik heb daar mn schoenen staan,,,,,kijk als de moeder dat tegen de puber zegt ok,,,maar andersom. Jezus dat doe ik nu nog niet tegen mn moeder en zeker niet op die toon. Ik zeg wel eens dat ze zich niet moet aanstellen maar das dan meer in een andere situatie ofzo De jeugd van tegenwoordig
Elkaar een keer ontmoeten lijkt me erg leuk. Ik kom net als Nikster uit Enschede en heb wel een auto. Moet hem alleen wel delen samen met Marc, maar mocht hij hem nodig zijn, dan is er altijd nog het ov. Fibi, wij zijn al naar die informatieavond in het ziekenhuis geweest. We vonden het beiden erg informatief. Ze vertellen wat er allemaal mogelijk is, wat er kan gebeuren (keizersnede, enz.) en laten waarschijnlijk ook dia's zien. Daarna hebben we de verloskamers en de kraamafdeling nog bezocht. Het was wel een lange zit. De avond duurde bij ons maar liefst 3 uur. Maar wij vonden het zekers de moeite waard.
mooie stad he enschede maar miza... ik zag bij jou pretecho foto's... heb je die in zenderen laten maken?
Enne Missgroovy; ik de hele tijd maar kabouterliedjes zingen (probeer zelfs de kabouter plop dans te doen, ahum, ben bang dat ik dat liedje nu de hele dag weer in m'n hoofd heb ) maar nee hoor, die van mij ligt altijd lekker gestrekt, niks niet kleermakerszitje! En die pijnlijke schouder komt inderdaad van het op je zij liggen (de enige houding die bij mij nog prettig is). Of zal het zwangerschapsforum-RSI zijn? Ben hier soms zo vaak, hahahaah. Dus jij bent ook naar de bijeenkomst geweest Miza? Hier bij ons staat er anderhalf uur voor (van 19.00 tot 20.30 uur) en daar zie ik om heel eerlijk te zijn al een beetje tegenop. Maar ja, ze zullen daar wel rekening houden met de ongemakken van ons zwangeren! En hou ik het niet vol dan heb ik gewoon pech gehad hoor.... Maar ik vind het wel allemaal erg interessant om die info te krijgen dan weet je toch een beetje wat je kan verwachten.
LINTJE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG EN GENIET ER VAN Net even in de tuin gezeten maar het is mij te warm hoor dus ik zit nu even binnen. Met mijn broer gaat het weer wat beter en kan weer wonen bij die vriend waar hij weg moest gisteren dus hij heeft gelukkig weer onderdak. Ja als je van iemand houd zoals ik van hem dan doe je alles natuurlijk om te helpen. Bedankt voor julie lieve reacties op dit berichtj over mijn broer gisteren. Nou een fijne dag iedereen en als mijn maagzuur aan blijft dan ga ik er ook maar wat voor halen. Teddy.
Een pbtje gehad van jullie weten wel wie, gelukkig is alles ok! Jullie vast ook wel dus kunnen we gerust slapen Wij gaan 26juni dacht ik naar zo'n avond in het ziekehuis. Nu we een huisje hebben wil ik graag thuis bevallen maar w egaan toch want stel ik moet onverhoopt naar t zh dan weet ik tenminste waar ik terecht kom. Bij ons is t van 20 tot 22uur dus ben benieuwd. HIhi Fibi ja die van mij sochtends, gooi armen in de lucht, ga nu zitten met een zucht, draai nu rond als een gans zo gaat de kabouterdans,,,,,en nog een keer :-D
Ik weet niet of je de foto's van mijn beebiesite bedoeld? Die zijn idd in zenderen gemaakt vorige week. Deze echo kreeg ik cadeau van de kraamzorg. (mijn oude werkgever) Die hier in het fotoalbum staan hebben we bij Koekeloere hier in Enschede laten maken met 18 wk.
hihi, vooral met deze website, is zo mn halve dag voorbij Hmm, het zijn er geen twee toch LINTJE VAN HARTE GEFELICITEERD heel subtiel gebracht Heb hier sinds kort 's avonds wat last van maagzuur, dus dan moet ik even op mn rug gaan liggen en dan zakt het wel weer aardig weg. Had iemand nog een luiertas nodig? Ik heb er twee over, gekregen, maar heb er zelf al 1, het zijn nog vrij nieuwe, een zwarte en een rode, alles dr op en dr an, gratis af te halen Voelde gisteren uk lekker trappen omdat ik met een boek op schoot zat hihi, en volgens mij heb ik em ook voor het eerst voelen draaien, echt zo leuk, ik geniet echt met volle teugen van dat mormltje in mn buik. Zo apart, nooit geweten dat het zoiets zou zijn. Hebben jullie nou ook nog steeds wel een beetje een onrealistich gevoel als je eraan denkt dat je straks een hummeltje hebt uit je eigen buik? Ik kan me vaak gewoon niet voorstellen dat die buik dan weg is en dat er dan een klein kindje is waar ik mama van ben. Dan krijg ik echt zo'n beschermend gevoel over me heen van; niemand komt er aan, afblijven allemaal, van mij! Toch wel fijn om te horen dat onze kids over 15 jaar heel netjes opgevoed zullen zijn En ik heb flink wat zwangeren in de buurt, vanaf juli is het jaar al volgeboekt aan bevallingen, erg gezellig allemaal. Nu moet ik even em... een cd'tje rippen en dan vast nog wel wat in het huishouden doen ach, ik zie er ook naar uit als ik fulltime huismama mag zijn.
Ik moet me elke dag nog een paar keer inpraten: Ik ben zwanger! Ondanks alle inkopen voor de kleine en het voelen van ons ukkietje vind ik het nog steeds een grappig idee, dat over drie maand er nog iemand bij ons in huis is. Vraag me ook vaak genoeg af, of het me allemaal wel zou gaan lukken, zo'n kleintje verzorgen. Dat gaat vast vanzelf hoor, maar ja moet toch ergens over nadenken. Ik ben samen zwanger met mijn schoonzusje, ook erg leuk. Ik loop 12 weken voor op haar.
ja idd, soms wordt ik wakker 's morgens en dan is er een heel dubbel gevoel van 'is mn buik er nog?' en 'oja, ik heb een buik, da's waar ook' best wel vreemd
Ikke ben zo blij! Wij hebben voor Yorans geboorte zijn kamertje bij Ikea weggehaald. Nu is ie daar al lang weer uit, maar toch alles bewaard. Nou ja bijna alles dan, want zoals ik een ruime week geleden schreef, waren we de schroefjes kwijt. Afgelopen zondag wel bij ikea geweest, en allerlei schroefjes meegenomen, maar dus allemaal de verkeerde! Maar ik had ook via de Ikea-site schroefjes aangevraagd, en die waren nu al binnen! Heb net het ledikantje in elkaar gezet. Mijn dag is weer helemaal goed! Enne Lintje: gefeliciteerd! Hoop dat het bij jullie net zulk lekker weer is als hier!
Hoi meiden Allereerst Lintje gefeliciteerd! Ga je nog wat leuks doen vandaag? Ikke ben maandag jarig. Dan zit ik dus in frankrijk, gaan mijn man en ik samen een privéfeestje houden hihihih Raccon. Dat zou wel een grap zijn, als het er twee zijn. Twee placenta's = twee kindjes toch? Lijkt me wel humor als ze bij 3 echo's 1 heel kind over het hoofd zouden zien Ik zag gisteren ook voor het eerst een bobbel op mijn buik, lachen hoor. En we waren gister even bij mijn zus. Daar reageerde de kleine héél sterk op de kleintjes van mijn zus. Die waren natuurlijk lekker aan het gillen & ravotten en die van mij trappelen! Misschien wou ze meespelen... 's Avonds heeft de jongste van mijn zus (iets meer dan een jaar oud) een tijd bij mij op schoot gelegen. En mijn kleintje zat steeds tegen haar aan te trappelen joh, echt lief Ik ben vanochtend al druk bezig met opruimen en inpakken hier. Ik ben bijna klaar ! Ik hoop dat ik dan straks ff boodschappen kan doen en dan de rest van de middag chillen met die billen En er wordt eindelijk mooi weer voorspelt voor volgende week. Zouden we dan toch mazzel hebben? Groetjes Kirsten
Nou fijn dat het goed met dr gaat.. Ben hier de strijd aangegaan met de vermoeidheid en harde buiken! Heb op mn werk overlegd dat ik vanaf 18 juni 4 dagen in de week ga werken, en aangezien hemelvaart en pinksteren en zo er ook weer aankomt, houdt dat in dat ik nog maar 3 weken van 5 dagen hoef te werken. En ik heb (op aanraden van de VK) floradix gekocht (jag wat smerig...) maar dat moet dus ook helpen tegen de vermoeidheid. Nou het kan toeval zijn, of vanwege het feit dat ik me er een beetje bij neer heb gelegd dat ik het wat rustiger aan moet doen, maar heb vandaag nog maar 1 harde buik gehad. Gaat dus de goede kant op! Groetjes