augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tammy77

tammy77 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.168
    0
    0
    zeeland
    lintje gefeliciteerd met je verjaardag!

2. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Lintje , van harte !
    Maak er een mooie zonnige dag van 8)

Iemand al wat van Woepie vernomen ?

Ben vandaag heerlijk wezen shoppen bij de Intratuin... ;)
    Heb meteen bij de Appie H luiers ingeslagen met de jokers hihi...
    scheeld toch weer wat en alle beetjes helpen ... :)

Gauw mn zooi opruimen en ff lekker in de zon zitten ... fijne dag allemaal !

3. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Aaaargh, nee hè, ik was het liedje net kwijt! :D

4. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Lintje van harte gefeliciteerd en een fijne gezellig dag gewenst!

5. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Lintje, ook ik wens je een hele fijne verjaardag toe !

6. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ja tanja, met W alles ok. Heb pbtje gehad
    Ze legt t uit in pbtjes

7. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mamavanamber, leuk dat je zo iemand kan ontmoeten en dat het dan ook zo goed klikt, echt super. Ik heb zelf al zo vaak een poging gedaan, voor hardlopen etc. maar helaas woon in een klein dorpje en heeft niemand hier interesse :(

Fibi, wat heb jij weer lekker geshopped! Heb je al bijna alles of moet je nog veel halen?

Lintje, leuk initiatief van je! Alleen benieuwd of we een locatie kunnen vinden die voor iedereen schappelijk is (student zonder auto en ov-kaart….) Maar ik ben benieuwd, ben er wel voor te porren..en hoezo bijna 24?....twee pagina’s verder…Gefeliciteerd met je verjaardag, hiep hiep hoera!

Wolvin, volgens mij ben jij toe aan een hele grote knuffel, komt ie <HUG>

Teddy, A’veen, da’s nou weer is vrij dicht bij mij :). Net nog even door het binnenhof gestruind :)
    Lastig voor je broer trouwens, kan hij geen eigen plekje vinden?

Voedingskussen is hier trouwens mijn nieuwe en bovenste beste slaapmaatje…hij is zo lief voor mij….ik ben verliefd ;)

Amanchel, leuk je weer even voorbij zien te komen, en nu wat vaker blijven plakken he! En die tassen zijn echt cool…en ik moet er nog eentje aanschaffen….tja, vervelend.

Daantje, 07.12 was vandaag voor mij uitslapen hoor…ik stond om vijf uur naast mijn bedje om nog even de laatste studiestof door te lezen….maar ik ga zo even heerlijk de hangmat in :)

Nikster, jij kan ook al bijna beginnen met inrichten, super!

Sonjaw, moeilijk hoor stof voor het wiegje uitzoeken. Ik heb vanmiddag de bekleding voor de binnenzijde gehaald…nu is het verder aan mijn moeder. Ik heb een rotan wiegje en aan de buitenkant komt lila voile stof en aan de binnenzijde simpel wit katoen. Eerst vond ik het niets zo’n wiegje, maar nu…wow…zo echt!
    En dat van die kids buiten ’s avonds snap ik ook nooit zo. Zijn er hier ook een paar in de buurt, en altijd rotzooi maken…grrrrr….nee, onze kleine man zal dat nooooooit doen.

Pollewop, en gelukt met de meubeltjes? Veel werk altijd dat schuren. Moet hier de commode schuren en twee trappen incl. traphekjes….al anderhalf jaar….maar elke keer is er wel iets waardoor ik er niet aan toekom ;)

Demi26, studie zit er bijna op voor jou, geweldig! Enne, veel plezier bij Tarzan straks.

Fibi, wel even laten weten hoe die avond is he! Ik moet pas over anderhalve maand en ben toch al een beetje nieuwsgierig.

Missgroovy, jij bent er al helemaal klaar voor zie ik, of ben je nooit uit die periode gekomen? Hankie pankie sjang hai :p

Raccon, gek gevoel he dat draaien, kan er altijd erg om lachen, maar weet nog niet echt of ik het nou een fijn gevoel vind…
    En foei, cd-tje rippen…dat mag niet he!

Kirsten, Frankrijk, heerlijk…lekkere broodjes, mooie natuur, goede wijnen ;)…man, wat mis ik wijn…lavendelvelden, of is het daar nog iets te vroeg voor?

Ien, hoop voor je dat het allemaal wat minder wordt. En kan je in plaats van dat vieze spul niet roosvicee ferro nemen?

….eindelijk de laatste pagina….

…dat ging snel…wel fijn om te horen dat het met onze Woepie wel goed gaat…mis haar wel hoor, onze tweelingmamma…is toch iets speciaals…

Babyfoon vraag, zijn er hier meer die het zonder gaan proberen?

En plannen voor de beebkamer? Eigenlijk niet zoveel. Aangezien we volgend jaar naar de VS verhuizen wil ik niet teveel aanschaffen, en vooral geen dure spullen, blijft allemaal staan. Maar wil zo graag alle kleertjes in een kastje leggen, en het bedje opgemaakt zien en dan elke avond voor het slapen gaan even spieken….

En volgende week komen mijn nichtjes een dagje, ze hebben dan vakantie en komen voor mij zorgen. De jongste (4) wil ontbijt op bed maken, was draaien en koken…weet nog niet of ik dat zo’n goed idee vind…

8. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Lintje gefeliciteerd (zo hehe dat iig niet vergeten te doen ;) )

De dames met dikke voeten ik sluit me bij jullie aan, gisteren Walky's gekocht en een verademing wat zitten die dingen heeeeeerlijk!

De geboortekaartjes zijn besteld, we gaan voor deze http://www.intercard.nl en dan kaartnummer 12431 (een pakje muisjes als kaartje, kleuren komen er pas als laatste op hoor)

Hier trouwens gisteren de blije doos opgehaald, nadat ik half nederland afgereden ben voor een extra pak tegels :confused:

Fibi, goed dat je die rolstoel laat komen! Nu kan je nog iets, maak er dankbaar gebruik van, ik heb toen der tijd 7 weken op bed gelegen en geloof me dat is geen aanrader.

Ooh ja maagzuur, breek me de mond niet open, toen de misselijkheid stopte kwam het zuur ervoor in de plaats, hier dus al weken vanillevla en rennie's trouwens de vla helpt mij niet echt. En gaviscon..... bleghhh erg vies!

Verder alle pagina's vluchtig gelezen, maar de helft al vergeten. Sorry!

Hier begint de badkamer enige vorm te krijgen, nu komt het poest en schilderwerk voor ons kijken. De tegels gaan er vandaag en morgen in, de wanden vandaag, morgen de vloer. Eindelijk het einde is in zicht.

Met mij gaat alles verder wel prima, sterkte dames als het met jullie wat minder gaat.
    Groetjes uit het zonnige brabant!

9. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Leuk kaartje mamalieske...maar zitten er nou echt muisjes in?

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Leuk kaartje mamalieske!

Hahah Kiki ik ben nooit uit die periode gekomen, werk met verstandelijke gehandicapten dus daar zit dit er nog en evenals alle svan k3, ernst bobbie en de rest, bassie en adriaan en dan ook nog eens fransje bauer, gradje damen enz. kijk en geef mij dan maar die eerst riedel hihi :-D

K3 is zoooo leuk hihi zie mn meisje al meezingen,,,,ben verliefd op leonardi, leonardo dicaprio, pak me vast ik wil met je dansen net als op die grote boot,,,,en daar gaan we weer haha.

Ken bijna alle kinderliedjes, dirk scheele enz zijn ook geweldig, heb ook alles in huis haha

11. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    fijn dat alles goed is met je weet wel wie...

heb geen pbtje gekregen hoor :)

12. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hahhaaah, Missgroovy, gezellige boel bij jou zeg! Het heeft dus z'n voordelen zo jouw werk, ken je wel al die leuke liedjes. Maar ja, ik ben zelf ook zo'n muts. Want zo begon ik voor een tijdje terug over zo'n tekenfilmprogramma voor kids tegen mijn neefje en nichtje, en zegt mijn schoonzusje: waar ken jij dat van dan? Euh.... :oops: tja, ik zap er wel eens bij langs en blijf dan hangen hè, hahahaah. Vandaar ook dat die kabouterdans ook mij niet vreemd is!

Mamalieske; ik vind de stap nog steeds groot hoor om straks in die rolstoel te stappen (mannetje neemt hem straks na zijn werk mee) maar jouw redenering (nu kan het nog) had ik dus zelf ook in m'n kop. Misschien kan ik het zo wel volhouden tot einde zwangerschap maar stel dat je wel op bed komt te liggen dan heb je er spijt van dat je het niet gedaan hebt. Nu kan ik er tenminste nog uit. Had vandaag een mailtje naar mijn werk gestuurd naar mijn naaste collega's en had verteld dat er een rolstoel komt en dat ik het jammer vind dat hij niet electrisch en opgevoerd is (ik hou namelijk nogal van hard rijden en dat is daar bekend :oops: ) en toen kreeg ik al bericht terug dat het maar goed was dat hij niet gemotoriseerd is want ik zou een gevaar voor de buurt zijn, hahahaaah. :) Ach ja, zo heb je nog een beetje lol met elkaar toch?

Fijn dat het einde in zicht is qua je badkamer verbouw. Kan me voorstellen dat het je niet snel genoeg gaat!

Enne kiki; ik heb inderdaad lekker geshopped. Moet helaas nog wel héél erg veel hebben. Heb bewust gewacht totdat het kamertje zover klaar was want anders weet ik niet waar ik er mee heen moet. En nu kan het dus (maar ben ik dus helaas niet meer zo mobiel). Zal mijn mams maar even charteren om volgende week eens een middagje te gaan shoppen. Ze gaat namelijk 17 mei voor zeker vijf weken op vakantie dus dan mis ik een chauffeuse! ;)

En ik zal zeker even verslag uitbrengen van de bijeenkomst van vanavond hoor. Ben zelf ook erg benieuwd!

En ik ga dus wel voor een babyfoon. Al was het alleen maar omdat wij ook veel in de tuin zijn als het mooi weer is, en we hebben een vrij grote tuin rondom huis en dan is het wel makkelijk als je de babyfoon mee kan zeulen (of als je bij de buren zit). Maar ook voor beneden vind ik het wel erg prettig hoor. Ben geloof ik best wel een controlfreak! :oops:

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Jaaaa, dankjewel voor jullie felicitaties! Omdat ik toch thuis zit heb ik slingers en ballonnen gekocht en het huis versierd... maar morgenavond komt pas de visite... en dus geniet ik er nu in m'n eentje van :( hahahaha...

Iedereen vraagt of ze ook wat mogen kopen voor de baby... baal, baal.. IK ben toch jarig? Van mijn lieve man een TomTom gekregen, van mijn opa en oma geld.. Maar omdat mijn oma verzot is op mijn man kreeg mijn man ook een envelop (?! what the ...., ik kan het natuurlijk stiekem zelf houden..) en de rest van de visite komt dus morgenavond. Maar een greep uit wat ik kan verwachten:
    Babykleertjes
    Babyslaapzakjes
    Kinderstoel
    Babyboeken
    Babyaccessoires

Ik heb net gereserveerd bij het pannenkoekenschip.. Lekker.. Moet manlief wel op tijd thuis zijn want het gaat om 21.00 uur al dicht.

Vanmiddag een uur in de rij gestaan voor kaartjes Heerenveen-Ajax. Maar het is me gelukt! Joehoe, de baby juicht vrolijk mee! Zal ik mijn man even blij maken vanavond. :D

14. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Vind ik ook mamalieske, heel leuk, kan niet wachten om hem thuis te ontvangen. ;)
    Ik ging even kijken op die site, maarreh bij kaartjenr 12258 moest ik aan jou denken Kiki.

15. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    MamaLieske Gaaf kaartje!! ik zag laatst zo'n doosje bij de verloskundige hangen.. Kan lekker veel tekst op ook!! Hartstikke leuk!!

Vanavond ook de prental doos ophalen.. Zit weer een speen in toch? Ik heb nu echt een stapelspenen, kreeg met mn babyshower ook al wat speentjes en had zelf al een roze gekocht.. Lekker als de kleine straks geen speentje wil, hebben jullie ook zoveel spenen en flessen?

Zijn jullie ook al bij het gemeente huis geweest om de papa's het kindje te laten erkennen.. Ik denk dat wij het nu binnen kort wel gaan doen..

Verder las ik dat iemand lekker naar de pannenkoeken boot ging.. Jammie Jammie.. Jaloers :oops:

Enne ik zal weer wat vaker blijven plakken hoor, al schrijven jullie wel echt veel en ja dan begrijp ik dat niet op alles gereageerd word.. Sommige van jullie doen dat bijna wel en dat vind ik echt heeeeel knap!

16. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Nou als we dan toch geboortekaartjes gaan showen....

Als je kijkt op http://www.cardsandcards.nl en dan zoekt op kaartje nummer 12.050, dan heb je de onze !

Enneh, dit komt erin te staan:

Hoera, bij ons is het feest,
    want de ooievaar is geweest!
    En wat dacht u wat hij bracht?
    een broertje, dat had ik nooit verwacht!
    Vanaf vandaag mag iedereen weten,
    dat hij KEENAN JAY zal gaan heten!

Van 12.00 uur tot 15.00 uur rusten mama en het ukkie
    En na 21.00 uur doet papa een tukkie.

Wil je de luier komen ruiken,
    graag eerst even de telefoon gebruiken!

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Leuk mamavanamber!
    Het kaartje heb ik ook al eens gekregen van vrienden van ons die het kleine meisje Robin adopteerden. Heel leuk!

18. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Hahaha, nou vind ik mijn wiegje toch echt mooier hoor ;) Maar ja, daar heb ik dan ook in gelegen..

Mamavanamber, leuk kaartje. Tekst en kaartje passen ook erg goed bij elkaar, mooi op elkaar afgestemd.

En Amanchel, hier alleen nog maar een Avant starterspakket, verder geen speentjes of flesjes gehaald. Nog tijd zat :)

En hier nog geen kaartje dat af is, maar we (ik) hebben al wel een versje uitgezocht...

Je hebt twee kleine handjes
    Geef ons er allebei een
    Dan leiden wij je rond, totdat
    Je zegt:”ik kan het wel alleen”.

Of is dat nou weer iets te klef?

19. Niet meer actief

Ik heb nog helemaal geen spenen/ flessen, ik wil graag borstvoeding geven en mij is aangeraden dan nog even te wachten met aanschaffen van die dingen voor het geval je ze niet nodig heb, of net de verkeerde koopt. Want weet ik namelijk nu og veel of mn uk een zuiplappie wordt of juist helemaal niet, en of de bv voldoende zal zijn of niet. Dus ik wacht netjes tot na de bevalling.
    Heb al wel een magnetronsterilisator :)

Pannekoeken, hmmm, lekkel, wij gaan lasagna eten, met zelfgemaakte rabarbermoes erbij :D

Eet smakelijk iedereen.

p.s. leuke kaartjes mensen, er is gewoon veel te veel keus, dus we gaan em zelf ontwerpen 8)

En Kiki, ik vind het versje heel erg lief, niks niet klef

20. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

dat drankje heb ik van de apotheek,via een recept van de vk

Deel Deze Pagina