Dat werkt echt door hoor! Vannacht toen ik aan het instorten was een kopje koffie genomen. Normaal gebruik ik zeer zelden dranken met cafeine, echt alleen in noodgevallen, en muppet was druk...whaaaaa.....vanochtend had ie volgens mij een hoop slaap in te halen, wat een rust
mamavanamber , mooi kaartej hoor! Nee , wij hebben ook nog geen erkenning aangevraagt. Volgende week toch maar is doen hihi , dan is man lief vrij en hebben we er tijd voor. (we hebben het ookzo druk ) Weet iemand hoelang het duurt voor alles rond is? Is het meteen geregeld ? Ik drink nu echt veel sinsappelsap. Eet verder geen fruit dus vind dit wel een goede oplossing... Zit nu even aan de augurk hihi ... Ik ga maar eens op zoek naar een 3d echo bureau. We willen een echo laten maken rond de 28 weken. In apeldoorn moet een goede zitten heb ik gehoord. Weet iemand hoe die heet toevallig ?[/b]
Zo dames jullie hebben je best gedaan. Even een middagje weg. Heb het pbtje gelezen is oke. Hebben stof gevonden. Ook wij hebben de tkst voor het kaartje zal het later evne posten.Ben nu ook aan het koken hihi alles te gelijk. Verder hier heel de dag de hort op geweest.Braderie, winkels, tuincentrum enz. Heb zo zo terug gelezen maar weet verder eigenlijk niet meer wat er staat. Maarja dat hebben we allemaal wel geloof ik. Zal straks nog even de tijd nemen om het tekstje te plaatsen en wat terug te lezen. Groetjes
hahahahaha... en die van mij is al zo druk.. vraag me af of ik straks nog een pannenkoek naar binnen kan krijgen.. hahaha
Pbtje gelezen ! Hier ook geen babyfoon! Ik werk al jaren ook met nachtdiensten enz en ik vind t ondingen Je moeder instinct werkt perfect en ik heb geen villa dus ik hoef er geen !
Hier al wel een babyfoon, maar meer voor als we weg gaan naar een verjaardag en de kleine daar boven in een bedje ligt.. Thuis wil ik eerst zonder proberen.
Tanja: Ik ben in Apeldoorn naar www.babyinbeeld.nl geweest! Ik vond het wel een goeie, maar of dat nou die ene goeie is weet ik niet. Succes
Ik ook, op mn vensterbank sorry, beetje melig Mn ouders hebben hun oude babyfoon nog, dus alstie het hier goed doet, dan gebruiken we die wel. Als ik thuis ben dan hoor ik em wel luid en duidelijk, waar ik ook ben, maar ivm buiten zitten is het idd misschien best wel handig. Als die t niet meer doet dan nemen we geoon de goedkoopste die we kunnen vinden, hoef geen camera, mobiele verbinding of ademhalingsmelder erop, als ie maar doorbrieft dat uk huilt en mammie wil dan is t voldoende. pb'tje is duidelijk, wat een flutmensen kun je soms hebben... @Danielle, ah, ik snap em, ben dus blij dat ik dat drankje (nog) niet nodig hebt
hallo allemaal ik kom me er effe in mengen hiero ben ook in augustus uitgerekend hmmm best moeilijk zo'n eerste berichtje hihihi maar goed las over kaartjes ik heb nog helemaal geen idee wat ik ga doen met de kaartjes ja ze zelf maken dat weet ik wel ik heb er niet zo heel veel nodig eigenlijk als ik via internet zou bestellen is er vaak een afnamen die veel te groot is en te duur vind ik dus maak ik ze zelf met een programmatje heb alleen totaal geen inspiratie
Kijk en dat bedoel ik nog met dementie, wilde vanochtend als eerste feliciteren maar helemaal vergeten . Sorry, maare alsnog: GEFELICITEERD
Tja Daantje, nu ben je toch echt te laat met feliciteren hoor! Jij moet nu voor de hele groep een liedje zingen En Sonja, super dat je ook bent geslaagd! En een nieuwe mamma erbij, welkom bij deze gekke meute en gefeliciteerd met je zwangerschap! Zo nu ff kijken wat manlief in de keuken aan het brouwen is...ben benieuwd...
Nieuwe augustus mama, welkom. Enne probeer ons maar eens bij te houden. Heb je een dagtaak aan Paps en mams komen zo m'n wieg brengen. Ben zo benieuwd hoe die is geworden. Zal proberen zo een foto in m'n album te zetten. kiki80, heb je nog voorkeuren voor liedjes? Kan ik vast ff de stembanden los maken en kom ik zo terug :-k