augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Welkom gummetje!

2. dankjewel allemaal
    @daantje: ik ga mijn best doen ;)

3. Niet meer actief

hai gummetje, welkom bij de aug.mamsies :D

heb je dan ook al gekeken naar drukkosten enzo? Vraag me namelijk of af het echt zoveel zal schelen

4. vaak is de minimale afname rond de 25 of 35 kaartjes bij sommige zelfs 50 en zoveel heb ik er gewoon niet nodig

de drukkosten om het zelf te doen is uiteraard goedkoper omdat je dan zelf bepaald wat je drukt hoe jehet drukt enfin je kan het zo goedkoop mogelijk of duur moglijk maken als je het zelf wil

5. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Hoi Gummetje,

Welkom bij onze club:)
    Hopelijk kun je ons bij houden want er wordt erg veel gekletst, in deze groep!
    Leuk dat je ook in deze maand moet bevallen!

Heel veel plezier bij ons, en hopelijk tot snel ( heb nu verjaarda van mijn vriend).\

Dikke kus Loran

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hebben wij ook gedaan met de trouw kaarten, maare zou wel zorgen dat iemand anders het kan drukken voor jullie, denk dat je wel wat anders aan je hoofd hebt na de bevalling!

nog geen wieg trouwens :rolleyes:

7. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    @ Gummetje , als eerste welkom :D
    Mischien is het een idee om een buikfoto met echo als kaartje te gebruiken?
    Voorbeeld in album :) ;)

8. @loran:van harte met je vriend
    @tanja:ja leuk idee idd ik zal er eens over nadenken

9. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    gummetje welkom bij de augmama"s!!!!

zo nog 1 dag werken en dan is het weer weekend joepie!

dinsdag ben ik vrij ,dan komt me kinderwagen.

woensdag ben ik ook vrij,we krijgen nieuwe gasaansluiting,ben ik heel blij mee...niet dus we hebben net ons straatje getegeld,halen ze het weer open,ben er echt niet blij mee,maar ja het is wel belangrijk.

dus volgende week een lekker kort weekje,kan ik vast wennen,in de toekomst ga ik 3 dagen werken,heerlijk.maar eerst me verlof! zalig.

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Jippieeeee, de groep wordt steeds groter ! Gummetje, van harte welkom bij de augustus mamma's... Maar pas op, het forum is zeer verslavend, voor je het weet heb je in een maand tijd al bijna 700 berichtjes getikt, hihihi !

Enneh meiden, dank jullie wel voor de complimenten voor ons kaartje !

11. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Dames, onze wieg staat in m'n album!
    Vind em zo mooi geworden. Paps en mams zijn lekker aan de klus geweest :thumup: =D>

12. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Wauwieeeeeeeeee wat een prachtexemplaar, echt supermooi geworden !

13. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Daantje, wat is ie mooi geworden...echt heel erg lief. Lijkt erg ons model! Maar hoe heb je die stof zo mooi erin gekregen? Hier kregen we het idee dat ie om de bovenste rand moet met elastiek....

14. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    daantje heel mooi,daar mag je zeker trots op wezen

15. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Welkom Gummetje, join the club. Het is al eerder gezegt t forum oftwel wij :lo: zijn erg verslavend dus voor je t weet is je eerste bericht je 500ste.

Ik heb hier een onverwachts logeetje, ons neefje van 4. Hij is apetrots dat ie op de kamer van de nieuwe baby mag slapen haha. Hij zit nu in de douche. Wel gezellig hoor zo'n zingende kleuter in huis hihi

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Zo lief, kindjes van die leeftijd...zo heerlijk!

Nog twee nachtjes en dan liggen er twee bij mij in bed. Mijn man mag natuurlijk op de logeerkamer ;) Wordt een echte pyjamaparty!

De kleinste belde me vanavond op, ze had een barbie gekregen met een luikje in haar buik waar een baby achter zat...nu vroeg ze of ze zondag ook bij mij even achter het luikje mocht kijken ;)

17. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    hihi kiki, wat lief! Succes met het luikje opendoen!

50 geboortekaarten? Ik heb er wel 150 nodig, dacht ik zo.. buren, oud-collega's, familie, nog meer familie, kennissen, positiekledingwinkel, vk's, zfverzekeraar, oude buren, forumvrienden, verwegvrienden... :confused:

18. Hoi meiden

Teddy dat gedichtje voor het kaartje stond bij mij ook op mijn lijstje met gedichtjes. Uiteindelijk denken we dat we voor een andere gaan. Toen ik die gedichtjes zat uit te zoeken heb ik de hele middag zitten janken en snuffen... helemaal emo werd ik er van. Leuk toch :D

Gummie welkom bij de club. Weet waar je aan begint hoor, tis verslavend. Wat leuk toch dat er nog steeds nieuwe mamma's bij komen

Babyfoon ben ik nog niet helemaal over uit. We hebben 2 verdiepingen met open trap. Kan me niet voorstellen dat ik de beeb niet zou horen. Maar misschien als we een keer een leuke aanbieding zien...

Mammalies, gaaf kaartje is dat hoor met die muisjes :) !

Oh ja en dat maagzuur heb ik ook. Maar ik had al last van mijn maag voor de zwangerschap. Ik heb 1 keer een pot antagel gehaald in het begin van de zwangerschap maar heb daar toen zo verschrikkelijk van over moeten geven...dat ik de pot heb weggesmeten en weer terug ben gegaan naar ordinaire Rennies

Nou meiden dat was um weer. Morgen vertrekken wij. Tot over 2 weken.
    Niet te veel kletsen in de tussentijd, maar dat zal heust wél ;)

Groetjes kirsten

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Nou weer even weg geweest en weer zoveel gekletst niet normaal zeg.

Gummetje maak je borst maar nat hihi welkom.

Sprak vanavond een kennis hij werkt in een drukkerij en vroeg mij wat ik met m'n kaartjes ging doen.Ik dus nou die gaan we zelf maken vanwege ook niet zoveel nodig en de dubbele tekst.En hij bood dus aan om ze voor me te maken ik hoef het alleen maar aan te leveren wat ik wil.Dus dat vond ik dus echt gaaf.

Moet nog even naar de tekst zoeken op de pc maar ik zal het plaatsen hoor.

De wieg is echt gaaf.

En Raccon heb je je stof al opgeruimd :(: :) :p Dan heb ik ook nog wat liggen hoor.hihihihi

Weet niet meer waar ik op wilde reageren hoor is weer zoveel.

Beloven jullie morgen niet zoveel te schrijven moet overdag werken en dan kan ik s'avonds pas lezen dat zal wel weer 5 pagina's worden.lol

Weet trouwens niet of ik het al had gezegt maar heb weer nieuwe foto's op m'n site gezet van 2 jasjes die ik heb gekocht. Echt zo gaaf.

Ga maar wat aardbeien schoonmaken mmmmmmmmmmmmmmm.

Groetjes

20. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    O ja ik wet het weer :) :)

Babyfoon hier dus ook niet.

En heb vanavond het kraampakket van de verzekering gehad erg leuk.
    Manlief deed open zovan he een pakje leuk.Hij maakt het open o nou dat is dus niet voor mij :) :) En ik ja jij bent ook niet zwanger en krijgt dus geen kadootjes :) :p :)

Er zat een luiertas,knuffel,badcape in voor de kleine en dan de rest wat je nodig heb met de bevalling en alles in een leuke bewaardoos van plastic zo'n stappel doos als je snap wat ik bedoel.

Nou ga nu toch echt die aardbeien halen.

Groetjes

Deel Deze Pagina