haha.. desondanks wel leuke mannen! Het verhaal van Sandra, ja die heeft inderdaad haar stuitje gebroken. Maar die vervelende BI van haar hielp ook niet echt tijdens de bevalling... hoop dat de BI mij bespaard blijft, evenals een horrorbevalling..
Tje, ladies waar halen jullie de tijd vandaan om zoveel te kletsen in 1 dag? Tarzan was echt geweldig en inderdaad erg groen... Maar wat een slecht theater. Wij hadden 1e rangs kaarten, maar de stoelen voor ons waren te hoog, waardoor je vaak tegen het hoofd van degene voor je aankeek. Maar goed, de musical heeft het wel goed gemaakt, ECHT SUPER! Wij zijn ons nu ook aan het orienteren op een kaartje... Het wordt wel ietwat eigens en niet uit een boekje, alhoewel er erg leuke tussen zitten... Ga nu maar eens lekker een boterhammetje eten en straks bij een kennis op kraamvistie, leuk leuk... Vanavond dan maar weer aan de stuud. Veel liefs
Hebben jullie ook dat je buik in de weg zit , als je bezig bent aan het aanrecht? Ik stoot me telkens met afwassen en koken , "oh ja , ik heb een buik " tja soms snap ik dr ook niets van demi26 . werkt er dan niemand (ik werk niet) Lintje ; nee voor mij ook geen bevalligsverhalen meer. word steeds banger hihi ... Maar kan het toch niet laten om ze te lezen ..
joepie! weekend hebben jullie al plannen...wij nog niet. ben helemaal kapot,begint me toch best zwaar te worden 5 dagen werken hebben jullie dat ook.
Poeh hé, ik las het bevallingsverhaal van Sandra ook (met gebroken stuitje) brrrrr, moet er niet aan denken zeg! Nog maar even niet te veel bij stil staan hoor. Moet wel eerlijk toegeven dat nu ik gisteren in het ziekenhuis ben geweest het wel realistischer begint te worden... Er zijn drie verloskamers, heb even in alledrie gekeken (zijn verschillende muurschilderingen maar verder hetzelfde) en toen dacht ik wel van: straks lig ik hier waarschijnlijk te bevallen en krijg ik eindelijk ons ventje op mijn buik! Apart gevoel hoor! Op marktplaats bood iemand twee kruiken inclusief kruikenzakken aan voor 15 euro. Heb 10 euro geboden en mocht ze gelijk komen halen. Het was in dezelfde plaats als waar mijn mannetje werkt dus die heb ik gebeld en hij heeft ze in zijn pauze gelijk op gehaald. Ja ja, zo komt jan splinter door de winter! Vond ik zelf niet duur en dan heb ik ze toch maar in het bezit. Zo ben ik langzamerhand mijn lijstje een beetje aan het afwerken. Mannetje is helaas nu alleen boodschappen aan het doen (vind hij niet zo leuk maar is wel heel begripvol hoor). Ik ben namelijk nog steeds helemaal stuk van gisteren. En morgen wil hij heel even met mij de stad in (voor het eerst in mijn rolstoel dus dat zal even doorbijten zijn) en aangezien ik weet dat zelfs dat mij veel energie gaat kosten móet ik gewoon even keuzes maken. Ik heb de laatste tijd aan het einde van de dag steeds zo'n pijn links onder in m'n buik, zo'n scheurende pijn zeg maar. Denk zelf dat het komt doordat mijn buik nu steeds zwaarder wordt (bandenpijn), volgens mij ligt ons beebje ook nog eens graag onderin mijn buik. En wanneer ik dan echt moe ben (of net iets teveel gedaan heb) krijg ik daar dus echt veel last, heb dan gewoon moeite met lopen en staan. Iemand van jullie die dit herkent? Nou, ik ga even lekker ATWT kijken (sorry, ben verslaafd! )
Mamavanamber, ook een heel leuk kaartje! Lintje hebben wij toevallig dezelfde keuze gemaakt van kaartje ? Bij ons komt op het kaartje: Wie dit kleine mensje ziet, gelooft zijn eigen ogen niet en zal moeten beamen, wonderen maak je nog altijd samen. Wilt u dit wonder zien? Bel dan even anders slapen wij misschien! Gummetje welkom bij de augustus mama's drukke bende hiero, bereid je voor op iedere dag minimaal 4 pagina's lezen, en dan alles vergeten Daantje prachtige wieg! Hier komt een familiewiegje te staan, hebben alle kleinkinderen en kinderen van mijn oma ingelegen en is een paar jaar terug weer in ere hersteld, heb hem dus nog niet hier vanwege alle verbouwingen maar tegen de tijd dat ie op de kamer staat, krijgen jullie de primeur Na 2 dagen voor dag en dauw op, (lees 6.30 uur) en 2 dagen tegelzetjanus in huis te hebben gehad ben ik eigenlijk bekaf, maar vanavond hebben we verjaardag en ga ik eens lekker met mijn dikke pens showen TantePollewop, gaaf dat je gaat trouwen, hebben wij vorig jaar gedaan en kan het iedereen aanraden. Zeker het shoppen voor de jurk is zo leuk! Dat er meerdere gaan trouwen in je omgeving.... als je eenmaal zelf gaat trouwen valt het pas op hoeveel er dat doen denk ik. Bij onze vriendengroep was het vorig jaar 4x raak, soort van trouwboom ipv babyboom Inmiddels zijn er nu al 2 dames van het stel bevallen en de derde (ik dus) is onderweg Ligt aan de leeftijd meid, dat iedereen tegelijk daarmee komt. En inderdaad organiseer er lekker op los, mijn man heeft bar weinig geregeld, hij knikte wel ja enzo als hij het oke vond, ik vond dat eigenlijk ook wel oke. Het was dus echt de trouwerij zoals ik hem wilde, en uiteindelijk vond mijn man het ook wel geslaagd Hier zo direct ff eten koken en douchen bij mn schoonouders (lekker frips) en dan ff kleren strijken voor vanavond. Fijn weekend dames !
Meiden bedankt alvast voor de wijze woorden wb het trouwen. We willen het eigenlijk al sinds onze eerste, maar een week voor in ontdekte dat ik zwanger was heb ik mijn vriend officieel ten huwelijk gevraagd. Want zelfs dat lukte hem niet , nee hoor zo erg was het niet. We gingen een lang weekend naar Disneyland Parijs, en daar MOET je gewoon je kans grijpen toch? Alleen de hele heenreis met zo'n doosje met ring in mijn broekzak gezeten. Das best auw Wat betreft de plannen een beetje het standaard denk ik: trouwen, receptie, eten en feest. Maar wel een heel gedoe met wie waar mag komen Ik heb er zin in!
Zo, ik ben er weer. "slechts" 21 pagina's bijlezen.... Ga ik zo doen! We hebben een heerlijke vakantie gehad, stralend weer en (ondanks mijn bi) nog best wel veel gelopen. Het zwemmen daarna was des de lekkerder, heerlijk gewichtloos ronddobberen! Je buik drijft dan ook lekker mee, dat is een heerlijk gevoel. De kleine vond dat ook geweldig, want ze trapte er op los tijdens het zwemmen. Het enige nadeel: ik heb sinds ik zwanger ben, zo'n droge huid. En na het zwemmen (chloorwater!) is het helemaal mis, het lijkt wel of ik onder de exceem zit. Dinsdag moet ik weer naar de VK, toch maar eens naar vragen. Verder heb ik toch wel regelmatig pijn rechts boven in mijn buik, ook maar eens navragen. Het zit steeds op dezelfde plek, een beetje steken zeg maar. Niet waar mijn placenta zit of zo (gelukkig), maar het is toch niet helemaal prettig. Tijdens de vakantie geprobeerd mijn man de baby te laten voelen, maar zodra zijn hand op mijn buik ligt, is het stil Wel zag hij de buik bewegen, dus dat is al wel weer iets! Nou, ik reageer straks wel even, ik ga nu eerst bijlezen!
Ik heb nog een bekkenband van mijn vorige zwangerschap en die werd nu ook weer "goedgekeurd" door mijn therapeut. Met lopen prettig maar absoluut niet met zitten.
Hoi meiden Heb het overleefd vandaag. Alllen ukkie was erg lastig elke keer onder in m'n buik zich naar buiten duwen. Hier verder niks bijzonders. En wat ik zo gelezen heb is alles wel goed hier weet eigenlijk niet wat ik moet schrijven of waar ik op wil reageren . Dus iedereen prettige avond.
Zo, heb weer heel wat pagina's bij moeten lezen. Vandaag ik de kleine meid, erg druk.. Hele tijd schoppen etc. Helaas kan ik geen voorbeeld van mijn kaartje laten zien ( broertje lief is nog steeds niet begonnen, wat mij nu erg flauw/ boos maakt). Wel lijkt mijn buik nu weer ineens een groeispurt te maken. En ligt ze voor mijn gevoel ook nog onder in.. Daar voel ik haar het meest, maar soms zijn mijn ribben ook langzaam aan de beurt.. Leuk is wel, zodra mamma werkt, werkt de kleine ook.. En soms moet ik ineens lachen, omdat ik mezelf weer hoor praten tegen haar. En dan houdt ze spontaan op met schoppen ( totdat ze mijn vriend zijn stem hoort). Dan wil ze alleen aandacht van hem, en ben ik taboe. Over de babyfoons-> Ik heb er 1 gekregen van mijn ouders. Ook al woon ik op een bovenwoning, ik vind het wel ideaal. De babyfoon gaat ook mee naar mijn ouders als ze daar is. Slapen is bij mij nog steeds slecht, maar volgende week krijg ik mijn voedingskussen binnen, hoop dan beter te slapen. Ik heb vandaag ook de Blije doos opgehaald! Kreeg vandaag pas Wij jonge ouders in de brievenbus. Nu nog wachten op kraampakket, maar dat kan nnog wel 2 maand duren meen ik?
Zo, alles ff doorgelezen pfffffffffffff Ik roep maar even wat ik me kan herinneren (weet niet meer wie wanneer wat vroeg, maar goed): Wij hebben de babykaartjes ook besteld, ik had er zo'n 90 nodig, maar als ik er 100 bestelde, was ik goedkoper uit dan dat ik er 90 bestelde. Nou, ik heb er dus mooi 100 besteld! Hij staat op www.geboortekaartjes.nu en dan zo rond pagina 8 geloof ik, met een giraffe aan de voorkant. Had hem op de 9 maanden beurs al gezien en was er helemaal weg van. We willen er op zetten: Leven uit ons leven Klein en heel bijzonder We geven je een naam Maar eigenlijk heet je wonder! Tjee, wat wou ik verder nog zeggen? Ow ja, tijdens onze vakantie word ik op ee nacht wakker, pyjama doorweekt aan de linkervoorkant en ook een grote vlek in bed. Ik denk: wat is dit? Nou, het plakte een beetje, dus na 1 seconde: dat komt uit mijn borst! Gelukkigggggggggg had ik zoogcompressen mee dus ik loop al weer een week met die geweldige afknappertjes in mijn bh rond . Maar ja, constant met natte bh's en t-shirts is ook niets natuurlijk! Verder las ik dat Woepie weg was/ondergedoken? Kan iemand me bijpraten (evt. pb)? Is ze er nog wel of niet meer? Een babyfoon: die hebben we toch maar aangeschaft. Bij mijn eerste eigenlijk niet gebruikt, maar nu hebben we een groter huis en ook als je op bezoek gaat en je legt je kindje even in bed, is het wel prettig. Maar nogmaals: bij mijn eerste nooit gebruikt! Inmiddels zit de derde was in de machine, morgen druk met strijken dus! Dan maandag weer aan het werk :x maar heb me nu heilig voorgenomen echt niet meer dan die 4 uur te werken. 's nachts heb ik hetzelfde als de anderen wat ik hier lees: veel moeite (en pijn!) met omdraaien, heb inmiddels ook een voedingskussen aangeschaft en dat verlicht wel de pijn. Slapen gaat op en af, merk wel dat ik sneller moe ben. Wel tijdens onze vakantie heerlijk ontspannen bezig geweest, dus ik kan weer even vooruit. En nu ga ik ff gezellig doen en snel naar beneden (om eerst ff iets tegen brandend maagzuur te nemen want het is weer prijs). Fijne avond!
Loran, ik heb m'n kraampakket bestelt via natalis. Kreeg em binnen 3 weken binnen. Staat hier al zo'n 8 weken op zolder dus Kuki, fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad tijdens de vakantie. Hier ook een hele droge huid, smeer me altijd in met zo'n boddy butter als ik onder de douche vandaan kom ( of uit bad ) Maare sla het zwembad nu echt even over. M'n huid gaat gewoon helemaal prikken als ik er uit kom Tante Pollewop, hier zijn m'n broer en ik in het zelfde weekend getrouwd. Zij op vrijdag en wij de maandag erna. Lag niet in de planning maar wij wilde toen trouwen omdat we daarvoor een huis hadden gekocht. Wisten van broerlief ook dat hij wilde trouwen maar hun kwamen niet met een datum. Toen wij de datum hadden vastgezet bleek dat hun dat ook hadden gedaan . Was al met al een heel druk maar onwijs gezellig weekend Maare, alvast heeeeel veel voorpret met het uizoeken van DE jurk. Zou dat graag nog een keer over willen doen 8) mamalieske, hoe lang zijn ze nog bezig? Enne veel plezier vanavond.. Fibi, suc6 met de drempel morgen ( letterlijk en figuurlijk ) Enne beter nu in de rolstoel uit vrije keuze als straks zonder keuze toch? Maar blijf je dapper vinden dat je de stap toch hebt gezet hoor! Enne hier ligt de uk ook graag onderin. Heb het aan de verlos gevraagd en volgens haar komt dat vaak voor...Is namelijk een heerlijk "hangmatje" voor de beeb . Ben er alleen ook niet altijd blij mee hoor danielle1979, werk hier 4 dagen per week en moet zeggen dat scheelt echt zo veel! Maar ben aan het einde van de week nog steeds erg blij dat het bijna weekend is hoor Tanja20 Bij mij niet het aanrecht maar meer achter de kassa in de winkel, denk dan ff achter het klap deurtje door te kunnen lopen.. Vroeger kon dat ook . Of ik maar de bochten te klein . Ach zolang we er nog om kunnen lachen Enne leven de kikker, eend en vogel nog? En verder..... .... ehm, lekker weer?! Weet het niet meer hoor
Hier ook zo'n droge huid echt niet normaal. Normaal heb ik alleen droge handen in de winter, maar nu nog steeds en ook m'n lippen blijven maar kapot gaan en het is zo irritant. Ik heb ook last van pijn onder in m'n buik aan de rechter kant onderin net als jij Fibi (toch) Vooral als ik lang loop dan is er een stekende pijn diep onderin m'n buik en de vk denkt ook aan bandenpijn Verder heb ik ook al vanaf week 20 grote natte plekken in m'n nachthemd. Telkens rechts en links dus bijna niks, maar zodra ik m'n bh uit doe gaat het al lopen Fijn weekend allemaal
pff ben kapot die stekende pijn heb ik ook echt vervelend, lijk wel een oud je weet wel af en toe als ik moet lopen bah. nieuwe foto in mn album gezet, ben er morgen weer slaap lekker allemaal!
Mooie foto missgroovy! Ik heb gister ook weer een foto van vorige week geplaats! Wat gaan de buikjes toch ineens hard he!