augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

oh nee lollifantje potver tis ook nie eerlijk gewoon
    hoop dat je wel een beetje de feestdagen door komt meis heel veel sterkte

juul van harte gefeliciteerd meis

voor de rest allemaal fijne dagen gewenst en een gelukkig nieuwjaar alvast

2. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Hoi Secret, Ik heb inderdaad net als jij, dat ik me helemaal niet misselijk voel ten opzichte van mijn eerste zwangerschap waar ik zo'n 4 maanden heb overgegeven, had altijd een plastic zak bij me. Aan de ene kant is het wel fijn. Ik heb eigenlijk alleen gevoelige borsten en net of ik spierpijn heb in mijn buik voor de rest valt wel mee.

3. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Jemig Lolifantje, wat een klote nieuws! Ik wens je heel veel sterkte in deze moeilijke tijd. Het zal nog wel zwaar worden om de kerstdagen door te komen.

Woorden schieten te kort.......

Veel liefs,

Manou

4. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Heb in je gastenboek wat geschreven dan zie je gelijk waarom ik mijn site zo heb genoemd...jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap! geniet ervan meissie...

Iedereen bedankt voor jullie lieve welkom en de felicitaites....
    Fijne dagen allemaal en geniet er maar extra van want het is de laatste die je zonder baby viert! hehehe

Angel en Lolifantje stertke deze dagen dikke cyber knuffel....

5. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Lollifant heel veel sterkte meiske.

Mercedes, ben blij dat ik de enige niet ben. Vandaag wel bijna overgegeven, maar dat kwam door de geur van de airco in onze auto. Normaal vond ik het al een verschrikkelijke geur als je hem net aan doet, maar vanmorgen werd ik meteen misselijk :-& . Was er meteen blij mee :oops: .

6. Jannes

Jannes VIP lid

6 okt 2006
    7.714
    1
    36
    Ook ga ik helaas afscheid nemen van dit forum. Vannacht kreeg ik kramp en vanochtend bloeding. Ben naar EHBO gegaan. Vruchtje was al niet meer te zien, dus heb miskraam gehad.

Echt waar: ik heb er vrede mee. Had al zo'n voorgevoel, dus het kwam niet als een schok.

Heel veel geluk julllie allemaal!

7. Secretje

Secretje Actief lid

28 aug 2006
    372
    0
    0
    Jannes, ookal had je een voorgevoel, toch wil ik je heel veel sterkte wensen meid.

8. Mila

Mila Actief lid

1 apr 2006
    470
    0
    0
    somewhere down the c
    Jannes verd#mme wat klote zeg! wil je heel veel sterkte wensen met dit verlies...
    Ook al was je er op voorbereid neem de tijd om het te verwerken das alleen maar beter voor jou en je manneke zeker als je er straks weer voor wil gaan!
    Knuffels meissie....

Liefs...

9. Manou25

Manou25 Actief lid

14 dec 2006
    176
    0
    0
    Eindhoven
    Jannes, ook namens mij heel veel sterkte. Weer van dat klote nieuws en dan ook nog met de feestdagen, bah!

Dikke knuf,
    Manou

10. mercedes

mercedes Fanatiek lid

8 nov 2005
    1.608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Lolifantje, Ik lees het net pas, ik wil je alsnog heel veel sterkte toewensen.

Jannes, Jij ook heel veel sterkte gewenst.

Knuffies

Secretje, vandaag had ik ook momenten dat ik een beetje misselijk werd, maar niet overgeven.

11. lolifantje

lolifantje Actief lid

2 nov 2006
    102
    0
    0
    Helaas is het ook bij ons nu definitief! Ook wij gaan het forum verlaten. Vanaf drie uur al wakker met krampen en inmiddels ook bloedverlies. Wens iedereen een hele fijne zwangerschap toe en ik hoop dat jullie straks allemaal een gezonde baby in armen mogen houden.

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Heel veel sterkte lolifantje, Angel en Jannes...

Hier weinig last van kwaaltjes. Alleen pijnlijke borsten en last van diarree, maar dat kan natuurlijk ook van al dat eten komen... :)

13. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    Hé ik word hellemaal verdrietig van de verhalen van lolifantje, angel en jannes zo hoort kerst niet te zijn.

Een dikke knuffel en veel sterkte gewenst.

Groetjes Marlies

14. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Zit hier ook met tranen in m'n ogen! meiden heel veel sterkte.. heb er geen woorden voor :cry:

Dikke knuf daantje

15. deb1

deb1 Actief lid

28 nov 2006
    256
    0
    0
    hey meiden heel veel sterkte.

liefs
    Deb

16. Mir75

Mir75 Actief lid

15 okt 2006
    113
    0
    0
    Angel, Janne en Lolifantje, ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat een afschuwelijk nieuws. Ik hoop dat jullie omgeving jullie in deze moeilijke tijd veel steun kan bieden.

liefs,

Mir

17. Niet meer actief

wat een ellende toch met deze mooie dagen angel jannes en lolifantje heel veel sterkte meiden dikke knuffffffff van mij

18. Hoi allemaal

Ik kwam hier nog even langs fietsen om iedereen een fijne kerst te wensen... :cry:

Potverdorie Angel, Lollifantje en Jannes héél veel sterkte voor jullie

Wat ontzettend verdrietig en dan nu met die feestdagen komt het nog extra hard aan, gadverdarrie

Een hele dikke knuf voor jullie en heel veel sterkte ook voor jullie mannen om dit een plekje te geven

liefs Kirsten

19. angela80

angela80 Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.488
    0
    0
    Hi.lees ik net de berichtjes terug en wat is er nu toch allemaal gebeurt?
    Angel,Lollifantje en Jannes,ik vind het echt ontzettend erg voor jullie,hoop dat jullie een beetje troost kunnen vinden bij jullie partners.
    Ik zal aan jullie denken

liefs Angela

20. xeno

xeno Lid

10 dec 2006
    9
    0
    0
    hallo
    ik wou juist goei nieuws komen vertellen.
    dat ik zwanger ben.

ik vindt het heel erg voor de meiden met hun verlies, ik weet wat jullie doormaken, ikheb het ook 2x doorgemaakt.

grtjs xeno

Deel Deze Pagina