Goedemorgen allemaal Volgens mij ligt nog iedereen lekker op 1 oor. Vind het maar koud buiten en veel wind niks lekkers aan zo op mijn vrije dag. Hoop toch nog wel dat het lekker word want morgen moet ik werken. Ga hier vandaag niks speciaals doen wat dingetjes in huis. Allemaal een fijne dag. Groetjes Sonja
Ik ben wakker hoor....., al lang! Beebje heeft me bij wijze van uitzondering late uitslapen vanmorgen. Maakte me pas om half 7 wakker ipv half 6/ 6 uur. Heeft nu al besef van uitslapen in het weekend sonjaw, hier ook somber weer. Hoop dat het nog mooi zonnig gaat worden maar we zijn natuurlijk wel heel erg verwent de laatste weken. AmanChel en missgroovy... Mooie buiken hoor! En zeker, lijkt soms wel alsof je ze met de dag ziet groeien. Maar ben nog nooit zo trots geweest hoor iedereeen een fijne dag vandaag en hopelijk mooi weer Ga trouwens vanavond lekker asperges eten! Jammie....
Goedemorgen allemaal, Stelt me toch wel even gerust dat ik niet de enige ben met die stekende pijn onder in de buik. Zal er toch wel bij horen in dit stadium dan (bandenpijn). Enne....kan me voorstellen dat het een lekker "Hangmatje" daar onderin is voor de beeb. Maar soms voelt het inderdaad even niet zo prettig. Hij doet dat ook vooral als ik sta of loop, wanneer ik lig lijkt het wel of hij veel meer "in het midden" gaat liggen zeg maar. Tja, qua zwaartekracht klinkt dat natuurlijk ook logisch. Ik zag hier ook weer mooie buiken voorbij komen. Wordt nu toch al heel wat hè? Echt leuk om te zien! Hier is het weer al prachtig hoor. Ben nog niet buiten geweest trouwens, maar het zonnetje schijnt hier volop. De wind zal het vast wel wat frisser maken dan het lijkt denk ik. Hier nog geen last van natte plekken in mijn kleren, maar ja, ik verwacht het eigenlijk ook niet door mijn borstverkleining, maar zeker weten doe je natuurlijk nooit. Ik ben al lang blij dat die héle erge pijn die ik in mijn borsten had nu verdwenen is. Ze zijn nog wel heel gevoelig maar niet zo pijnlijk meer. Kan er nu godzijdank ook weer een beetje op liggen in bed, en dat scheelt een hel eind! En dat je buik in de weg zit. Dat heb ik dus ook al meerdere malen gehad. Laatst ook weer, een deur waar ik doorheen moest stond een stukje open (stond klem omdat er iets voor stond) en normaal gesproken had ik daar dus best doorheen gepast maar eh.... Ik zat nu dus klem, hahahaah. Mijn mannetje moest lachen! Je vergeet inderdaad een beetje je omvang. gisteren stond ik ook tegenover mijn mannetje in de badkamer even met de buiken tegen elkaar aan. Ik zei al: Voel me net zo iemand in zo'n sumoworstel-pak (zo'n opblaasding) hahahaah. En aangezien ik ook steeds meer ga waggelen (hebben jullie daar ook zo'n last van, lijk soms net een eend). Die vent van mij liep al achter me: "Duck, duck, duck, duck!" Maar verder is ie wel lief hoor! O ja, die eend, kikker en nog een beest (ben het effe kwijt), die hadden het bij mij ook niet overleefd hoor, grrrrrr. Wat irri lijkt me dat, nu maar hopen dat de batterijen snel op zijn! Kun je niet tegen je buurman zeggen dat voor dat soort beesten een "ophokplicht" geldt? En dat ze echt helemaal geluidsdicht opgesloten moeten worden? Nou, vanmiddag dus mijn vuurdoop in de rolstoel (letterlijk en figuurlijk inderdaad een drempel ). Zal voor de zekerheid ook maar mijn bekkenband meenemen. Mochten we naar een winkel gaan waar we voor de deur kunnen parkeren dan kan ik best een klein stukje lopen en dan de bekkenband gebruiken. Doe hem dan wel om als ik het er aan toe heb want inderdaad: Zitten met dat ding is écht niet prettig. Zal zometeen eerst eens even lekker gaan badderen of douchen (ben er nog niet helemaal uit), dan hebben we dat maar gehad. Meiden allemaal een fijne dag hoor!
hoi allemaal kom effe vlug langs heb het druk vandaag ik wilde even vertellen dat alles oke was gister in het ziekenhuis de buikjes waren iets onder het gemiddelde maar dat trekt wel weer bij niks om je zorgen over te maken zei de gyn dus dat doe ik dan ook maar niet hmmm nouja misschien toch een beetje voor de rest was alles dus goed ze groeide psies gelijk op
Hoi meiden. De laminaatvloer ligt er nu bijna in op de beebkamer. Leuk om te zien hoe de kamer steeds meer vorm gaat krijgen. Naar verwachting is de kamer volgend weekend helemaal af, inclusief de inrichting. Ik ben de halve nacht wakker geweest omdat ukkie zo lag te trappen. Ze trapte telkens tegen mijn hand aan, dus ik maak Marc wakker en vraag wil je je dochter voelen? Ja hoor zegt hij, ze hield pardoes op toen Marc voelde. Marc draait zich weer om om verder te slapen begint ze weer... Van 3 tot 7 heb ik wakker gelegen, daarna ben ik gelukkig nog weer even in slaap gevallen. Daantje hier eten we vandaag ook asperges! Is de eerste keer dit jaar. We maken aspergessoep en gewoon asperges met ham en ei. Verheug me nu al op het avond eten! Fibi, ik heb ook die pijn onder in de buik en vooral tijdens het lopen. Hoe langzamer ik loop, hoe beter het gaat. Een snelle pas is niet te doen, dan verga ik van de pijn. Ik begin inmiddels ook al wat te waggelen. Voel me af en toe ook een kwak kwak .
Gummetje wat fijn dat het allemaal oké was. Hier loopt ukkie ook ietsjes achter. Ze hebben ons ook gezegd, dat het niet verontrustend was. Dat moeten we dan maar aannemen, maar toch denk je er af en toe wel over na.
Mijn buik lijkt nu per dag te groeien . Dit valt niet allen mij op, maar mijn ouders nu ook.. Gummetje -> gelukkig dat alles goed was in het ziekenhuis. Fibi-> Hoe was je middag in de rolstoel door het centrum? Hopelijk is er een grote drempel voor je weg gegaan. Miza-> Wou je wat van mijn voorsprong (3,5 weken ligt ze voor op schema) ? mag rustig hoor . Het is heerlijk weer! En de laptop gaat weer alle kanten op! Hebben jullie ook het idee, iets vergeten te zijn, terwijl je het niet meer weet (wat)? Nu lekker weekend! Morgen verjaardag van mijn vader! Straks (weer) BBQ-en, maar dan met mijn vriend en mijn moeder! Maandag een gesprek met mijn hoofd ( waar ik een 0-uren contract heb!), die wil dingen VAST op papier hebben, v.w.b. zwangerschapsverlof, en uitbetalingen etc. ( misschien mijn geluk een keer?). Maar hij was erg positief, en zei: kom maar showen met die buik van je ( hoezo grappig van geest). Nog 15 dienstjes, en dan ben ik van de 'thuiszorg' af! Contract is dan afgelopen, en dan nog ruim een week/ anderhalf week, werken in het verpleeghuis! En dan zwangerschapsverlof! Mis het werk in het verpleeghuis wel, vooral nu ik vandaag er weer gewerkt heb, en ik me weer helemaal thuis voelde ( collega's hielden rekening met mij, terwijl ik soms wel iets had van: dat kan ik ook nog wel ). Nog meermensen last van tintelingen in handen en/of voeten? En wat eraan te doen?
Daar was ik ook weer. Nou, heb mijn vuurdoop gehad in m'n racestoel hoor, hahahaah. Nee, het ging uiteindelijk hardstikke goed. Voelde me in het begin wel een beetje raar maar was wel héél blij dat ik in die stoel zat, de afstand die we gelegd hebben had ik anders echt nooit kunnen doen. Wel even wennen hoor. Je zit op zo'n andere hoogte enne... je komt dus inderdaad echte drempels tegen hè. Wel eens goed om je eens in wat minder valide mensen te verplaatsen. We zijn in ieder geval geslaagd in de stad. Mannetje moest wat nieuwe kleding hebben (hij heeft maandag een sollicitatiegesprek) en badslippers voor bij huis. Verder moest ik even naar de drogist voor ditjes en datjes en heb nog even een paar pakken bamisoep ingeslagen (altijd lekker). Ik eet momenteel heel moeilijk. Veel eten staat mij tegen dus ik moet het echt hebben van dingen die ik écht lekker vind. Wanneer ik iets tegen mijn zin eet ga ik zo over m'n nek (sorry!). Heb sowieso dat wanneer ik moet hoesten ofzo dat ik heel snel moet kokhalsen. Snap niet helemaal waar dat vandaan komt. Maar kortom, ik eet dus niet bar veel. Ben dan ook al weken +4 kilo, er komt niets meer bij. Op zich is dat wel netjes maar zou het kwaad kunnen voor de beeb? Die groeit immers wel door en ik heb gelezen dat wanneer je zelf afvalt (ik val niet af maar de beeb groeit door, dus verhoudingsgewijs?) dat er afvalstoffen uit je vetlaag los komen en die worden ook door de beeb opgenomen via de placenta. Vroeg ik mij zo eigenlijk ineens af... Zoals jij het omschrijft (die buikpijn) heb ik het ook precies Miza, langzame korte pasjes lopen gaat dan het beste, en ik druk wel eens een beetje tegen met mijn hand dat voelt dan ook prettiger. Ik zit er zelf ook over te denken om zo'n babybelt aan te schaffen (zijn alleen erg prijzig, iets van 40 euro geloof ik) dat is zo'n buikband die ondersteuning geeft aan je buik en rug. Dat lijkt mij erg lekker. Heeft iemand van jullie er ervaring mee? Wat fijn dat alles goed was in het ziekenhuis Gummetje. Bij de twintig weken echo (die ik bij 19 weken had) liep onze kleine een week voor. Geen idee eigenlijk hoe het nu is. De verloskundige zei vorige week dat ie mooi groeide. Dus die van jullie ligt 3,5 week voor op schema Loran? Dat is toch best veel? Doen ze daar nog iets mee, qua controle ofzo? Ach het zijn natuurlijk ook gemiddelden hè, waar ze steeds van uit gaan. Nou, ik ga nog heel even naar buiten toe. Mannetje is de bielzen in de tuin in de carboleum (of hoe heet die rommel) aan het zetten dus ik ga er even gezellig bij zitten (als het niet teveel stinkt tenminste, hahahaah).
Hoi meiden Nou vandaag eigenlijk weer te veel gedaan Hier ook die pijn alleen heb ik het niet echt met lopen alleen als ik opsta de eerste passen daarna is het weg. En als ik sta dan voel ik het erg niet echt prettig. S'nachts in bed heb ik het gevoel of hij helemaal uitgestrekt ligt en als ik draait dat ik hem dubbel moet vouwen .weet niet hoe ik het anders uit moet leggen maar fijn is anders het zal allemaal wel steeds erger worden bij ons allemaal hoe groter ze worden. Gummie ben blij dat alles goed was. Fibi fijn dat je je toch een beetje voelt in die race wagen. Zou voor mij echt moeilijk zijn moet ik alles los laten en dat kan ik niet. Zal voor jouw ook niet makkelijk zijn afhankelijk. Ik weet niet hoever mijn mannetje op schema ligt toen ik bij de vk was liep alles volgens het boekje dus het zal wel goed zitten. Baal hier eigenlijk dat de dag zo snel is gegaan moet morgen weer werken maandag wqel lekker vrij. Donderdag ga ik met mam naar de Libelle dag in Almere anderen ook? Of kennen jullie het : Nou allemaal nog een lekkere avond ik ga nog een beetje aan me site sleutelen voor zo ver het gaat lukken
@loran:ik hou wel erg veel vocht vast en dan tintelen mijn benen ook heel erg althans heb vooral in de avond een erg vermoeid gevoel in mijn benen voelt niet lekker zou het niet kunnen dat jij ook vocht vasthoud de gyn zei dat het normaal was bij mij omdat de kleintjes op mijn blaas en urinewegen drukken en dus de boel een beetje afsluiten waardoor de doorbloeding dus ook veel minder is en je dus vocht vasthoud hocus pocus allemaal hihihi
Nou, dat was ook mijn grootste "drempel" hoor. Ik heb er een hekel aan om afhankelijk te zijn. Wil alles zelluf doen zeg maar. Maar ik was inmiddels zo ver dat ik gewoon het huis niet meer uit kon omdat ik het simpelweg niet meer vol kon houden van de pijn. Tja, dan heb je echt wel die grens bereikt. En ik moet nog té lang om maar thuis te blijven zitten achter de geraniums hoor. Nu kom ik tenminste nog eens ergens. En...ook niet onbelangrijk; ik kan nu toch mijn eigen babyuitzet gaan kopen, vind ik wel zo leuk!
Pff hallo dames, daar is ik ook weer, ben me groen en geel aant ergeren maar ga eerst effe sociaal op jullie reageren. Amanchel, mooie buik ook, lief met die kleine meid erbij! Van een vriendin van me laatst een foto gezien waar de kleine meid de buik van mama met die van haar wilde verglijken hihi. Buiken tegen elkaar. Echt een erg grappig gezicht. FIbi, wat goed dat je over de drempel bent en dat je hebt kunnen doen wat je wilde. T blijft niet leuk natuurlijk maar die babyuitzet kun je zelf uitzoeken :-D Gummetje: fijn dat alles ok is. Dat vocht vast houden heb ik ook, maar dan niet standaard. Heb t op warme dagen en dagen dat ik teveel doe. Niet prettig hè Sonjaw, pff ja ken t meid. Die eerste stap gaat echt door merg en been. Durf m soms ook niet goed neer te zetten dan Loran, have fun met de bbq. Nu is t nog lekker weer dus genieten meid! Chigirl, droge huid. Irri hè. Heb er ook last van, smeer me in en na een uur is het weer sneeuw Heb nog niet echt iets ertegen gevonden? jij wel? Tante pollewop, leuk trouwplannen :-D Feestjuhh uhm verder iedereen die ik vergeten ben,,,,excuus me :-D Nou nu mijn groen en geel erger de erger, MANNENNNNNNN AAAAAAAAH jezus wat heb ik een eikel van een vent thuis :-D zo das eruit. Komt vanmorgen t tuinhuisje, dat moet dus helemaal plank voor plank geschildert worden, voor dta t in elkaar kan. Dus wij beits gehaald enz. Heel de tuin dus een beetje bezaait met planken en we willen beginnen althans dat dacht ik. Heeft ie "opeens" zn oom aan de foon en zegt kom maar. Gaat ie 5 minuten later doodleuk met zn oom weg. Komt ie een uur later terug (ik al weet ik hoeveel planken gedaan) zegt hoofdpijn te hebben en gaat vervolgens "even naar eric,,,zn neef" Om 16uur Jawel 2,5 uur later (ik al aant koken van woede) belt ie op. Hij was bij zn moeder en of ik iemand wist die vissen moest hebben uhmmmm nee. Dus gezegt dat ik wel hulp kon gebruiken dus waar ie bleef. Komt ie een half uur later aankakken. Ik boos en hij "wat is er " hoe kun je t vragen denk ik dan. Dus ik boos gezegt dat ie overal heen gaat blah blah en mij hier laat stikken en dat ik pijn heb en dat ik t niet leuk vind. En nog een paar dingen die ik beter niet kan herhalen :-D Zegt ie dat ie dat verven niet kan enz. Ik zeg dta ik er ook niet voor gestudeerd heb dus dat ie gewoon beits op een plank moet smeren en niet moet zeuren. Dus hij met tegenzin een kwast gepakt. 2 planken gedaan, drinken. 3 planken gedaan ff smsse, dan bellen. Och er komt zo ff iemand langs,,,, en maar zuchten en pauzes houden enz. Vraagt ie op bijna t laatst hoeveel ik nog in de emmer heb, dus ik niet veel meer. Gaat ie nar binnen, gaat zn handen wassen en doet zn joggingbroek aan. Ik heb daarna nog 8 planken gedaan! Waarom gaat ie naar binnen in godsnaam. Hij stikt nu ook maar ik ga geen eten meer maken, hij verhongert maar. Trouwens heel de dag mn meisje niet gevoeld omdat ik zo druk was en nu zit ik en is ze alles in aant halen hihi :-D
Hahahaha Missgroovy Ik ken het ken het ken het. Heb me hier vandaag ook zo .......... aan het schatje. We hadden dus zo als ik al verteld had besloten een nieuwe vloer grind en dan nieuwe banken en een tv meubel/kast nieuw. Gister deed de auto weer raar en nu is hij weer goed Zegt hij gewoon schat wat denk jij over een andere auto Ik schat hebben we de loterij gewonnen ofzo.Hij dus weer maar als we dan een wat kleinere nemen dan sparen we gelijk geld uit Ik dus weer schat dan moet er toch denk ik zo 4 /5 duizend eurie nog bij.Omdat ik dan een jongere terug wil kopen en deze is ook pas 6 jaar oud. Hij nou wil je er niet eens over nadenken dan. Toen waren we in wat meubel winkels zegt hij o die vind ik leuk bestel je die even Ik dus schat zullen we niet nog eerst even verder kijken.En moet niet eerst de vloer liggen voor we andere banken bestellen want het duurt nog 4./5 wk voor de vloer er is en de meubels moeten buiten staan 2 dagen.Leuk nieuwe banken buiten en regen zie het al helemaal voor me.En hij dan weer o dat maakt toch niet uit. Dus was weer een gezellig middagje Nou genoeg geklaagt volgens mij is het maar goed dat ik morgen ga werken ben erg kriegel Groetjes
Nou wil ik me bon van de prenatal uitprinten is hij niet meer zichtbaar . En hun site werkt ook niet .Kunnen jullie hem wel openen?
die bon zat gewoon in mn mail kan m je wel ff doormailen als je wil hihi hij heeft nog niet gezeurd over eten volgens mij begint ie wat te voelen
Als je hem wil mailen graag hier heb ik gewoon een lege mail met XXX.En het rare is hij was goed toen ik hem kreeg en dacht ga hem even printen maar nee dus. Heel raar Arm mannetje maakt hij ook niks zelf? Doet hij hier wel las ik geen zin heb dan is hij nog wel zo lief om voor mij dan ook maar wat te maken. Groetjes
nee hij kan niet koken, dus zal zo wel chips pakken. Ik heb mega pijn dus heb gee meedelijden hey wat een gezeur is dit, heb ook allemaal kruisjes. Had m opgeslagen maar das ook maar de helft
Zelfde probleem dus ook als je hem open waar staat open hier als hij niet goed weer gegeven word werkt niet hun site zit vast ofzo. Mijn hubbie kan dus wel koken dus dat is eenvoordeel moet zeggen hij doet dat dus ook redelijk vaak nu wat minder vanwege werk maar toen hij nog thuis was stond het eten klaar als ik thuis kwam. =D> =D>
hallo dames.... ik heb nog niet alle pagina's door gelezen... was me iets te veel werk omdat ik 2 dagen niet geweest! is er nog wat bijzonders gebeurt... hier is alles goed! kamertje zo goed al klaar! zal als ie helemaal af is ff fototjes plaatsen! Ook hebben we een kaartje uitgezocht! voorkant: http://www.ukkepuk.nl/images/beelden%20RA/RA4VK4.gif binnenkant: http://www.ukkepuk.nl/images/beelden%20RA/RA4BK4.gif uiteraard met eigen gekozen gedichtjes enz! En jaja we hebben een defenitiefe naam(hoop ik( ze zal gaan heten: Kya michelle Kuipers owjah en we hebben ook nog een auto gekocht!
Leuk kaartje Nikster. En de naam ook erg leuk. Nou jij heb een goede dag gehad dus.En wat voor auto hebben jullie gekocht : Groetjes Sonja