augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    thnx sonja tis een chevrolet(of hoe je het ook schrijft) matiz! erg leuk ding en rijdt ook nog es zuinig...!

2. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Leuk ja zit er ook over een te na te denken moet eind van het jaar ook weer een autotje hebben.

Gaat hier niet met 1 auto straks ook met avonddiensten enzo.anders moet die uk z'n bed uit om 12 uur snachts als Ati me op zou moeten halen.
    En uit veiligheid kan ik niet met de bus of fiets naar huis.

Missgroovy er al achter waarom hij niet werkt volgens mij omdat hun site niet online is ofzo

:( :(

3. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    hihi d8 ik kom ik es ff kletsen...is het harstikke rustig hier... zo maar ff al die pagina's doorlezen!

4. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    ok heb alles weer een beetje bijgelezen!
    Heb leuke geboortje kaartjes voorbij zien komen!
    uhm verder nog een nieuwe mama! Welkom gezellig!

en verder heb ik volgensmij niets gezien waarop ik wil reageren!

ohjah toch wel... ik las nog iemand die het kraampakket al had gekregen! Van welke verzekering? Ben ook erg nieuwschierig....

5. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Zo voor de mensen die mij gemist hebben (niemand zover ik met ctrl find terug kon vinden :p) ik ben weer terug van een weekje heerlijke vakantie in Drenthe, met geweldig weer, veel fietsen, wandelen en zwemmen en ik ben poepiebruin.

Verder heb ik het allemaal niet kunnen lezen wat jullie afgelopen week hebben gekwebbeld, zal nu weer mijn best gaan doen ;)

6. Chigirl

Chigirl Actief lid

3 nov 2006
    252
    0
    0
    Zuid holland
    Nee Missgroovy ik heb nog niks gevonden tegen die droge huid. Ik douche met de zwitsal mama douchegel, maar ik vind het altijd zo'n werk om me helemaal in te smeren met body lotion.

7. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Goedemorgen allemaal

Mist tuurlijk hebben we je gemist iemand minder om mee te beppen :) :)
    Heerlijk dat je zulke lekkere dagen heb gehad ja het weer was super natuurlijk.

Nikster ik had mijn kraampakket al gehad.Ik zit bij Trias erg leuk pakket.
    En nikster in het weekend is het altijd erg rustig hier moet je morgen kijken dan barst de bom weer zijn al die mannen aan het werk.hihi

Missgroovy er al achter wat het met die mail was van prenatal zal het zo nog eens proberen.

Hier ook iemand met een erg droge huid hoor smeer me rot.Met mama zwitsal en ik heb buikcreme van Etos moet zeggen die is lekker vettig en wil hem ook nog wel eens ergens anders smeren.
    Het ergste vind ik in me gezicht daar kan ik blijven smeren want na 2 uur is het al weer droog en heb ik allemaal schilvers net of je iets heb :(

Hebben jullie ook s'morgens zo last van je kuiten kramp.Nou ik wel in bed moet ik dus echt oppassen dat het er niet inschiet want het doet echt zeer.

Nou als ik hier niet meer kom vandaag allemaal een fijne dag want ik begin om 12 uur met werken tot 22.30 uur vanavond.

Groetjes en tot morgen

8. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Jaaaa hij doet het weer hoor Groovy dus snel printen voor hij het weer niet meer doet. :) :) :) :)

Denk dat hun site er uit lag gister.

9. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    goeje mogguh.. zo sonja jij bent er vroeg bij! Erg logisch eigenlijk dat het rustig is in het weerkend! zijn de mannen allemaal thuis en is wel zo gezellig he!

maar hier ook wel een beetje droge huid! vooral armen, benen en handen.. tjah wat doe je er tegen.. smeren met zwitzal bodylotion!

Ik las trouwens laatst nog een tip tegen maagzuur... vanille vla schijnt heel goed te helpen... nog niet geprobeerd....

vandaag met me moeder en zussie naar de stad! tis hier koopzondag... en ik mag een kadootje uitzoken van me zussie jeej ben gek op kadootjes haha heb nog wel een paar dingetjes nodig duzzz
    en gelijk ff die bon bij de prenatal inleveren... misschien nog even terrasje! komt helemaal goed haah!

uhm verder niet zoveel te vertellen eigelijk

10. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

das mooi sonja, ga m morgen printen bij mn ouders. Mijn printer doet t weer eens niet.

Tuurlijk hebben we je gemist mist :) hihi dat rijmt. Fijne vakantie gehad?

Leuk kaartje! Ook erg aparte naam, maar wel mooi. Ben normaal echt fan van "normale" namen maar deze is erg mooi

Nou ga maar eens douchen, mn vader komtstraks de schuttingen zetten. Ik ben nog steeds in boosheids stand :) meneer doet zn best maar heeft pech :p

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nikster shop ze!

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Moge dames,
    Uk heeft me uit laten slapen vanochtend! Tot 8 uur.............Is al weer ff geleden ;)

Verder gister genoten van het weer en m'n matrasjes besteld. Hubbie is ( eindelijk) begonnen aan de plintjes tegen het plavond dus babykamer is echt bijna klaar nu. Vandaag de laatste dingen en we kunnen gaan genieten, nouja, doen we eigenlijk al hoor :)

mist, tuuuurlijk hebben we je gemist. Was een stuk rustiger hier, heb je dat niet gemerkt met bijlezen ;)

missgroovy, .............zucht.............mannen! Heeft ie al gezegt dat het hem spijt?

nikster, wauw, kadotjes! heerlijk. Geniet er van en veel plezier tijdens het shoppen. Ik heb m'n kraampakket zelf besteld. Ging niet via de verzekering bij mij. Was heel basic, alleen de nodige dingen en geen kadotjes. Enne leuk kaartje en leuke naam.

Dames, geniet van de laatste mooie dag ( zeggen ze)
    Dikke knuf, daantje

13. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    vindt je de kofferbak niet klein,of is dat nu veranderd!

14. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    ik heb eigelijk geen flauw idee heb hem nog niet in het echt gezien... me mannetje wel en die vond hem nog wel ruim...

15. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    wij hebben m dan nog van daewoo,maar de kofferbak is echt klein daarvan,pas geen kinderwagen in.gelukkig hebben we nog mijn auto daar past ie wel in.

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Enschede
    hmm ok naja we zullen het wel zien.. we hebben de quinny buzz.. dies nog wel aardig klein.. anders verzinnen we wel weer wat! zo vaak gebruiken we hem toch niet!

17. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Hoi meiden.

Ben 2 dagen niet geweest en wat hebben julie weer veel en leuk gebept.
    Even kijken of ik wat onthouden heb van wat er geschreven is.

Als eerst gummie welkom hier en lees en bep gezellig met ons mee,leuke meiden hier.

Wij hebben een babyfoon van philps/event en deze besteld met onze spaarpunten dus lekker goedkoop.

De babykamer is af en o wat ziet het er leuk uit.
    Witte meubeltjes en aankleding zoals de gordijnen zijn lila dus koele en vrolijke kleuren.
    Ga kijken of ik volgende week foto's kan plaatsen.
    De baby kan komen hoor,maar laat nog maar even zitten :D

Ik heb ook een droge huid en vooral bij mijn handen,heb ik normaal aleen in de winter.

Ik merk wel dat mijn buik steeds zwaarder word en dat ik sneller moe ben.
    Gisteren gezellig met mijn vriend op stap geweest om fijn te winkelen en bij thuis komst was ik zo moe terwijl ik voorheen de hele dag druk kon zijn en savonds ook nog energie had maar nu niet meer hoor.

Gisteren was bij ons ook het pakketje afgeleverd van Agis,het kraampakket maar we waren er niet dus morgen komen ze weer en dan ben ik vrij dus dat is mooi.
    Ben benieuwd wat er in zit allemaal.
    Bij prenetal ook de blijedoos opgehaald en wat een leuke dingen zitten er in.

Gisteren bij het afdrogen van mijn borsten na het douchen kwam er uit mijn rechter tepel een grote druppel vocht.
    Maar ik heb nog geen last van natte plekken in mijn kleding.
    Wel grappig om te zien wat er zoal gebeurt he met je lichaam.

Mijn vriend gaat straks naar Rotterdam om naar Ajax te kijken en hopen dat ze de beker winnen.
    Ik heb niets met voedballen dus ik blijf lekker thuis.
    Ik ben ook wel toe aan een dagje rust hoor,ben nog steeds wat moe.
    Ga lekker lezen,mijn 9 maanden dagboekje bijwerken en om 17.00 life en cooking kijken,vind ik een erg leuk programma met carlo en Irene.

Van vrienden die al kinderen hebben hebben we heel veel leuke baby kleertjes gehad,nu kunnen we ons kindje straks wel iedere dag iets nieuws aan laten doen :D
    We hebben nu echt zo veel kleertjes,wel erg leuk hoor.

wat ben ik weer aan het beppen he maar ik ga nu afsluiten en wil even zeggen dat ik de 6 maanden al weer berijk,wat gaat het toch snel,nog maar 3 maanden.

doei fijne dag.
    Teddy.

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Gekregen op mijn feestje;

Kinderstoel (wilde eigenlijk een tripptrapp, maar ik vind hem wel heel mooi, heeft mijn zusje goed gedaan!)
    Olielampen (lleeeeeeeeeellllijk! Het lijken wel grote zilveren dildo's)
    Stripboek van Jan, Jans en de kinderen: Opvoeden is leuk!
    Buikband
    Boek
    Boekenbon
    Boek Floddertje van Annie M.G. Schmidt
    Boekje van Dick Bruna
    Boekje met uitspraken
    Ark van Noah-boot met poppetjes en diertjes
    Badcape
    Kleertjes
    Slaapzakjes
    Spekjes
    Badzout
    Zwitsal Mama; bodylotion, buikcreme en voetengel
    Zwitsal geurbuiltjes
    Een wipstoeltje (AFSCHUWELIJK!, fel appelgroen, Bouncer, goh, wat lelijk. Toen mijn schoonouders weg waren heb ik ook tegen mijn vriendinnen gezegd dat ik het een vreselijk ding vond. Vonden mijn vriendinnen ook haha.. durfden ze eerder niet te zeggen. Heb gister mijn schoonouders gebeld en lief gevraagd of ik hem ook mocht ruilen.. nu een hele mooie gekocht, natuurlijk moest ik bijbetalen ;) Mijn schoonouders zeiden nog wel; "ja maar JIJ wilde appelgroen". Ik: "Nee, ten eerste had ik gezegd dat jullie NIET een wipstoeltje moesten kopen, en de kleuren op de babykamer zijn paars en LIME-groen, dat is iets anders". ZUCHT)

Al met al, veel cadeaus, leuk feestje.. ik was helemaal kapot gister. Tot 12 uur geslapen (toen maakte mijn man mij wakker dat ie me zo miste :D ).

Gister dus anderhalf uur gereden om dat bonnetje van dat wipstoeltje op te halen. Ik had nog gebeld naar die winkel: "Het was een cadeau, is donderdag gekocht, mag ik hem ruilen voor een andere kleur?"
    Die man zo: "Nee, alleen met bon" Geen uitzonderingen! "
    Lekker klantvriendelijk, maar goed, ik dacht het zal wel een bon zijn die ze dan moeten scannen voor het ruilen. Kan belangrijk zijn.
    Dus ik helemaal die bon ophalen, wat blijkt, Is de bon een handgeschreven notitievelletje! :x Die had ik zelf ook wel kunnen maken!
    Ik ga daar nooit meer heen! zo.. :D

19. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
  20. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goedemorgen dames,

Lekker gebept hier alweer, zal eerst eens even kijken of ik kort kan reageren op iedereen;

@mist: leuk dat je het zo naar je zin hebt gehad in (mijn, hahhaaah) mooie Drenthe. Tja, ik woon hier natuurlijk niet voor niets hè! ;) Waar zaten jullie?

@Sonjaw; ik heb ook regelmatig last van kuitkrampen. Tip: Wanneer je je 's morgens uitrekt, zorg dan dat je je tenen naar je toe trekt (omhoog dus) dan schieten ze niet direct in een kramp!

@Missgroovy; Hahahaah, dus je zit nog in de boosheidsstand? Zou ik ook hebben hoor. Pffffttt, enne... mannen hebben nou eenmaal vaak moeite met goedmaken en excuses aanbieden hè, dat moet je er vaak uittrekken. Veel sterkte met de schuttingen (en het goedmaken natuurlijk) vandaag hoor!

@Nikster; Veel shopplezier vandaag, een kadootje uitzoeken is natuurlijk altijd prettig! ;)

@Daantje; Lekker gevoel is dat hè, wanneer het kamertje steeds meer af komt. Wij moeten ook nog plintjes bevestigen maar dan op de vloer, de kozijnen en vensterbanken van de ramen moeten nog steeds afgelakt worden, er moeten nog gordijntjes komen, muurschildering moet nog gemaakt worden, dus ik ben ook nog wel eventjes zoet. Heb wel gezegd tegen mannetje dat hij de ondergrond voor de muurschildering nu echt voor me klaar moet gaan maken want ik ben bang dat ik het anders helemaal niet meer trek om het te doen.....

@Teddy; Ben benieuwd naar de foto's van jouw kamertje hoor! Altijd leuk om te zien.

@Lintje; jij bent lekker verwend met kado's zeg! Altijd leuk toch? En je krijgt natuurlijk altijd wel wat waar je niet zo weg van bent (dildo's? :confused: ) hahahaaah. Gelukkig maar dat je het wipstoeltje toch nog hebt kunnen ruilen. Want er zit toch wel heel veel verschil tussen appelgroen en limegroen! Ik probeer mensen ook beetje te sturen hoor! :oops: Zo heb ik ook gelijk gezegd tegen mijn moeder bijvoorbeeld dat ik niets van nijntje wil. Kan het niet helpen maar ik heb helemaal niets met dat konijn, hahhaah. Ach, als je dat kan sturen, prima toch?!?! En er is echt geen man overboord als ik er wel wat van krijg hoor, zolang het maar geen thema wordt hier.

Wij hebben vanochtend om 8.00 uur de TV in de slaapkamer aangezet (snel even broodjes en drinken gehaald) en hebben lekker de Moto GP gekeken. Tja, je bent fan of niet natuurlijk hè. Wij zijn behoorlijk Rossi fan! Zal nog maar even niet de uitslag vertellen voor diegene die nu de herhaling eventueel nog gaan kijken! ;)

Ze zeggen inderdaad dat het vandaag de laatste mooie dag voorlopig is dus geniet er inderdaad van meiden. De tuin kan prima een buitje hebben dus die zal er wel blij mee zijn. Let maar op, de planten groeien straks heel snel na die buitjes!

Deel Deze Pagina