augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tante Pollewop

Tante Pollewop Bekend lid

6 jul 2006
    539
    0
    0
    Den Helder
    Wij hebben gister wat buiten in de tuin gerommeld. Omdat onze parasol kapot was wilde ik daar wat nieuws voor in de plaats. We hebben nu een soort partytent, maar dan mooi:) geen vierkant ding met plastic. Zal zo eens kijken of ik er een plaatje van kan vinden. Alleen heeft de wind besloten hier weer eens langs te komen, en wappert het doek dus in het rond (maar NO WAY dat ik op tafel ga klimmen om em er helemaal af te halen!). Moet dus maar afwachten tot vanavond, als mijn wederhelft klaar is met werken (koopzondag) en als ie ajax-az heeft gekeken. Ook hij is voor ajax ;)

Verder hebben we een screen gekregen voor op t raam. Een soort rolgordijn voor aan de buitenkant. Ben errug tevreden!

Vandaag een lekker rommeldagje. Heb maar weer eens boven de ramen gelapt, en was van plan te gaan stofzuigen en dweilen boven, toen de computer naar me begon te knipogen hihi..

2. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik heb niet alles bijgelezen hoor dat is me veel te veel :oops:

Ik zat in het land van bartje fibi.. tja met de hele familie en het is er heeeeeeeeeerlijk voor de kindjes. Sprookjeshof bezogt, dierenpark emmen, kabouterland dus ik heb weer wat kilometers gelopen.. dus ben nu hard aan het uitrusten ;)

3. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Ik heb gisteren voor mijn droge huid niveau bodylotion gekocht, trekt vrij snel in gelukkig (ik hou niet zo van dat smeren en laten drogen, na het douchen hup kleren aan en klaar is meer mijn ding). Verder heb ik van Biodermal een dagcreme gekocht voor de extreem droge huid (wel 16 euro), maar misschien dat dat helpt. 't Is nu net of ik roos in mijn gezicht heb :) maar ja, morgen weer werken na anderhalve week dus moet wel enigszins toonbaar op kantoor komen.

Verder hebben we eindelijk bedacht wat we mijn zoon voor zijn verjaardag gaan geven (hij wordt in juni 5): een nieuwe kamer. Het is nu nog met blauw en sterretjes, echt een peuterkamer dus. We willen een groot bed kopen (nu een juniorbed) en dan een racebaan op de muur maken. Hij heeft allemaal antieke autootjes en die willen we dan op die racebaan op de muur met plankjes erop doen, zodat hij ook over zijn muur kan "racen". Zal wel een klus worden, maar vind het zo'n leuk idee. Eind van deze maand komt het vakantiegeld en we gaan toch niet meer weg van de zomer (hoe zou dat toch komen ;) ), dan gaan we zijn kamertje maar aanpakken. Heb er nu al zin in!

4. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hé, das leuk! Daar zijn wij ook al een paar keer geweest. Mijn schoonouders hadden daar een huisje maar die hebben ze een tijdje terug verkocht. Maar het is daar zeker mooi! En dierenpark Emmen blijft sowieso favoriet bij ons, wij zijn gek op dierentuinen dus één keer raden waar die kleine van ons straks vaak heen gesleept wordt.....

5. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    goede middag dames,

Hier vandaag een rustdagje ingelast, de badkamer is bijna klaar. Alleen nog een plafondje erin en alles afkitten en afmonteren en dan zijn we klaar. Dinsdag kan ik weer in mijn eigen bad denk ik. Al met al dus een 1,5 week geduurt valt me 200% mee. Gisteren het behang op de kinderkamer gedaan, 1 muurtje en als van de week de badkamer af is, gaan we de bovenverdieping schilderen, nieuwe deuren in de kamers, de trappen een nieuwe laag lak en nieuwe bekleding (halve maantjes) en nieuwe gordijnen voor de kinderkamer en badkamer. Dus we gaan lekker vooruit hiero. Alles krijgt een fris nieuw kleurtje.
    Dank u postcode lotterij voor de bijdrage :D

Einde van de maand mag ik naar zwangerschapsgym toe, ben benieuwd of het leuk is?¿

Hier enorme dikke enkels en tintelende voeten en handen, schijnt er bij te horen.
    OOh ja de vanille vla hielp hier niet tegen maagzuur, rennie werkt nog het beste en is ook niet 100%.

Nu wil mijn schoonfamilie met alle geweld naar de efteling, kei leuk natuurlijk voor mijn nichtje! Maar ik zie er een beetje tegenop met die pijnlijke benen, voeten en kont van me. Ze willen nog in mei gaan anders denk ik er al hellemaal niet over na, ga niet hoogzwanger door de efteling heen lopen.
    Allemaal kei leuk natuurlijk maar we moeten hier nog zoveel doen.... heb er totaal geen zin in.
    't zal vanavond wel weer besproken worden, houd t nog ff af als dat me lukt.

6. Niet meer actief

Zooooo, ik ben weer terug, wat een geweldig weekend zeg, Ootmarsum is echt prachtig, heerlijk gezwommen, echt leuk met zo'n dikke buik :D

Morgen ook nog vrij genomen en mn manntje ook, dus nog even lekker wat cadeaus ophalen bij Prenatal.

Ik zag een heleboel langskomen over nieuwe auto, vloer, tuinhuisje etc. (Lintje, moooooie lijst spullies) dus iedereen gefeliciteerd en succes ermee.

TantePollewop, tip voor de indeling, hou de receptie en het feest gescheiden, zo krijg je geen hangenblijvers en hoef je mensen ook niet 'weg te sturen'.

hmm, ik wilde nog een tip geven, maar ben de getipte kwijt... :confused:
    naja...

Mn schoonoma komt zo even langs met bolletjes wol om te vragen of het de goede kleur is, dan gaat ze zo'n lieve babycape maken :D Ben zelf een truitje aan't breien (ingewikkeld gedoe) maar dat schiet niet zo erg op. Ach, komt in mn verlofperiode wel (dat zeg ik nl. met alles).

Oja, droge huid, beetje ja, maar dat komt door het zwemmen en zonnen, heb normaal een zeer vette huid, dus droog zal ie wel niet lang blijven.

Mamalieske, vraag of ze een rolstoel voor je hebben bij de efteling, niet zeuren, niemand kent je daar, als ze je mee willen hebben, dan mogen ze duwen, kun jij lekker zitten.
    En leuk dat het kamertje al zo lekker opschiet.

Hihi Mist, was het leuk in Drenthe? Ik heb tot mn 12de in meppel gewoond, maar kwam er pas hier achter wie Bartje was :oops:

Missgroovy, doe je rustig aan meid, idd beetje gemeen van man(lief) dat ie niet echt nadacht, maar volgende keer niet alles alleen proberen te doen he.

Leuk kaartje Nikster, en wat heb je voor cadeautje uitgezocht?

Nu duik ik weer even in een of andere consumptiekast :D

7. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Wat is het rustig hier op het forum,maar in het weekeind is het vaak rustig he.
    Ik heb heerlijk een rustige dag ingelast en ben lekker aan het lezen en aan het genieten van mijn babytje die fijn beweegt in mijn buik :D

Ik heb een boek bij de bieb vandaan wat gaat over borstvoeding en het is een heel intresant boek.
    Alles staat er in wat je wil weten.
    Maar straks met de kraam hulp krijg ik ook heel veel te leren,maar het is leuk om je al vast voor te bereiden vind ik.

Ik heb iets uitgevonden wat zo lekker is om te eten en helemaal zelf bedacht.
    Voor de geintreseerde is hier het recept:
    *neem 2 eierkoeken
    *Draai de koeken om zodat de onderkant boven ligt.
    *leg op allebij de koeken stukjes aardbei.
    *Over de aardbeien doe je slagroom.
    *Leg de koeken boven op elkaar zoals een hamburger en smullen maar.
    *SMAKELIJK ETEN!
    Het is zo lekker maar ook zo ongezond :D
    Maar ik ben zwanger dus ik geniet er van,ik ben gek op zoetigheid sinds ik zwanger ben dus dit is echt smullen.
    Wel komt mijn maagzuur weer naar boven maar ja.

De buren hebben een feestje want ze gaan de party tent op zetten en ik hoor al wat drukte van het bezoek dat ze hebben.
    Hopelijk houden ze het een beetje rustig en breken ze de boel niet af :D
    Mijn vriend is nu in Rotterdam om straks naar ajax te kijken dus die komt vanavond weer thuis en heb ik het rijk aleen thuis met de kat die erg rustig is en veel slaapt.

Nou ik ga maar weer eens en ga zo naar Carlo en Irene kijken met hun programma life en cooking.
    Kijken nog meer meiden hier ook naar?

Doei Teddy.

8. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Hahahaah, aardbeienreceptjes, ik heb er ook nog ééntje:

Neem een hoeveelheid kwark (naturel), prak daar verse aardbeien en een beetje verse slagroom doorheen, met suiker op smaak maken en dan een beste klodder op een beschuit doen, garneren met: AARDBEIEN natuurlijk! Hahhaaah. Maar errug lekker! Mmmmmmm

9. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    Klinkt ook erg lekker Fibi.
    Ga ik zeker eens proberen.

Doei Teddy.

10. Niet meer actief

Of op een wafel, mijn mamsie heeft laatst een wafelijzer gekocht en is in Belgie geweest, dus je snapt t al: Belgische wafels met aardbeien en slagroom :D En vol dat je dan zit. :)

Weet je wat ik ook zo lekker vind, frambozen, helas zijn die kleine rakkers ontzettend duur, dus ik koop ze eigelijk nooit, maar ze zijn zooooooooooooooooooooooooooo lekker =P~
    Ga denk ik maar een frambozenplant in mn tuintje zetten, als t tuintje eindelijk gedaan wordt :)

Ik zal zo nog effe een foto van mezelf in t zwembad in t album plaatsen, niet op mn gezicht letten, ik kijk een beetje vreemd 8)

Oe, uk trapt tegen mn em... rechterrib aan, ga ik automatich naar links buigen hihi :p
    [/img]

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Nou zeg, heel stuk geschreven is alles weer weg,,,zucht af en toe zo'n muts bah

Maar ik zei dus dat er een heel lekker recept langs was gekomen met eierkoeken,,,heerlijk ga ik morgen eens kopen. Ben niet zo'n fan van beschuit en wafels dus die eierkoeken waren mijn eyecatcher :-D

Voor de lieve woordjes en vraagjes hihi, ben niet meer in boosheidsstand maar kan er zo weer inschieten. t woord sorry kent ie zowiezo niet maar tis weer beetje ok. Hij heeft ook spontaan mee geverft, al waren t maar 2 plankjes voordat mn vader kwam voor de schuttingen.

Die staan nu :-D heel fijn kan de buren niet meer zien,,,,,,,heeeeeeerlijk :-D En samen met mn broertje alle planken van t tuinhuis af gekregen. Moet er nu nog een paar van de andere kant doen, dus hoop dat t nog 1 dagje droog blijft maar ja dat zal wel niet.

Ben echt keiverbrand. Heb geverft enz en dus niks in de gaten gehad :( Mn rug was een stukje bloot van t bukken steeds dus een streep op mn rug, mn nek en armen. Als je bezig bent zo voel je daar niks van maar als dan binnen zit begint t te branden :(

Moet zo ook bink ff douchen. Die vind de tuin 1 grote speeltuin. Heel veel planten zijn eruit en dan is de grond zo droog en allemaal open plekken. En dan rollen maar! Overal waar gegraven werd stond ie bij en wilde meedoen hij is echt pikzwart. Normaal wit erg fijn dus. Maar ja hij is maar mini dus kan zo in de douche. Heeft ie ook een keer plezier hè.

Jullie allemaal een lekkere zondag gehad?

12. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Vandaag wil niets lukken.
    Kan geen eten binnen krijgen, maagzuur speelt weer op, en ben snel uit mijn goede humeur.

@Fibi-> Ze hebben niets gezegd over een evt. groei echo, maar dit ga ik de 22ste ( is dan 5 weken na de laatste co.) navragen.
    Maar ze zei erg duidelijk dat het nu al 3,5 week voor op schema lag, en ik niet raar op moest kijken als het een 9 / 10 ponder zou worden.
    Waarvan ik denk: huh? zo zwaar waren zowel ik als mijn ex niet, en we waren beiden erg klein..

Verder erg veel last van mijn rug en heupen.
    Slapen nog steeds verschrikkelijk!

Hier regent het alweer een klein uurtje, maar dat mag ook wel, met al die stof etc.

Morgen ga ik weer beginnen met het anders indelen van mijn slaapkamer + Woonkamer. Irriteer me hier ineens mateloos aan...

13. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    @ Gummetje -> hier geen vocht te bekennen in de enkels e.d. Alles is nog als voorheen ( raar eigenlijk).

Even de lijst zoeken, mijn kg. moeten er weer hoog nodig bij!

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5,5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +5.6 kg. 8 mei pretecho Verlof: 29 juni
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg naam: Lutein
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 6 kg, -> verlof 20-07-2007
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren [/b]

officieel een feit -> Ben meer aangekomen dan jullie :)

15. Niet meer actief

hihi, en ik begon zo goed :D

Weet je zeker dat je geen zwangerschapssuiker hebt Loran?

16. nikster

nikster Fanatiek lid

26 sep 2006
    1.434
    0
    0
    Studente, bijnbaan: caissiere
    Enschede
    hallo dames... hier terug uit de stad! was wel gezelli! nog even terrasje gepakt nu het nog kon... en ik heb uitgezocht een box spiraal een een heel schattig roze gebreide bolero van de hema.. ben helemaal happy hihi
    begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden voor de groeiecho van vrijdag!

17. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Hoi pipeloi allemaal, daar was ik weer, terug van weggeweest ! We hebben echt een heerlijk weekend achter de rug ! We zijn vrijdag om 17.00 uur vertrokken richting Duitsland, en om 22.45 uur zijn we aangekomen. Lekker eerst even bijgekletst en een borrel gedronken (behalve ik natuurlijk) en daarna lekker in ons bedje gekropen.

's Morgens werd Amber als eerste wakker en die is toen samen met Erwin even naar de Moezel gelopen (je hoeft alleen maar de straat over te steken om met je voeten in de Moezel te poedelen). Eenmaal terug gekomen heeft Amber haar grote vriend Dean wakker gemaakt (dat is dus het zoontje van mijn beste vriendin) en die hadden heel wat bij te kletsen, want ze hebben elkaar al vijf maanden niet gezien !

Lekker ontbeten met z'n allen, en toen een toertje gemaakt met de hele familie door de streek. Ik zal niet te veel uitwijden, maar hier komt het op neer: de vader van mijn beste vriendin is makelaar in Duitsland, en precies een jaar geleden stond hij heel stomtoevallig tegen een hek aan te piesen, daarachter een enorm stuk grond. Dit stuk grond stond te koop, en aangezien hij makelaar is, belde hij dat nummer om te vragen of hij het voor die mensen mocht verkopen. Wat bleek, die grond was een erfenis en die man wilde er heel snel vanaf... Er waren plannen om een vakantieresort daar te gaan beginnen, alle tekeningen waren er al en alle vergunningen waren al rond, maar toen overleed die man dus.... De vader van mijn beste vriendin twijfelde geen moment en heeft toen die grond zelf gekocht voor anderhalf miljoen euro. Momenteel zijn ze dus bezig met alles bouwklaar maken, en wij hebben zaterdag dus een rondrit op het terrein gemaakt, halleluja zeg, dat is toch inmens groot ! Het is de bedoeling dat er rond 650 vakantie villa's komen, en op het park komt echt van alles, van plastisch chirurg (dus tijdens de vakantie je tieten ff liften, whahahahaha) tot subtropisch zwemparadijs en een speciaal gedeelte voor motorrijders. Echt waar, ik heb mijn ogen uitgekeken toen ik de bouwtekeningen onder ogen kreeg !

's Middags zijn we naar de supermarkt geweest om boodschappen te doen, en ook daar keek ik mijn ogen weer uit, ik waande me in Amerika zeg ! Echt alles, maar dan ook alles was te krijgen in deze winkel, van kleding (ook zwangerschapskleding) tot luxe vleeswaren. De kleding is een stuk goedkoper dan in Nederland, dus ik heb een paar zomerse topjes gekocht en babyrompers.

Ook zijn we nog naar vrienden van de familie geweest, die een wijnkelder annex likeurkelder hebben. Ik heb een heel klein nipje wijn genomen, voor de rest heb ik het proeven aan de anderen overgelaten.

We hebben echt een heerlijk zonnig weekend gehad. vandaag hebben we nog gezond aan de Moezel, en ik heb een lekker kleurtje opgedaan.....

Dit weekend had ik echt even nodig, ik ben wel helemaal fris en fruitig !

Ik heb helaas niet de tijd gehad om alles terug te lezen, maar mijn oog viel op 1 ding: iemand hier heeft net als ik een Chevrolet Matiz ! Wat een heerlijke auto he ? Ik heb een sportuitvoering (lease-auto) maar ben er zoooooooooooooo verschrikkelijk blij mee !

Zo, ik ga me nu eens lekker op de bank installeren met een lekker bakkie koffie, dat heb ik wel verdiend, hihihi !

Liefs,

Mariette

18. mamalieske

mamalieske Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    En ja hoor ze begonnen weer over de efteling..... maar we hadden gelukkig net wat anders afgesproken voor komende zondag :D We gaan lekker gourmetten met mijn moeder!
    Of we dan niet ff mee wilde gaan en vandaar uit naar de gourmet wilden vertrekken..... mijn man zei meteen nee, dus weer een weekje uitstel. Gelukkig!
    Ik heb al geopperd bij de ingang een rolstoel te lenen, maar mijn schoonmoeder keek me aan of ze water zag branden, geloof niet dat ze me echt serieus neemt, maar dat is dan meer haar probleem dan het mijne, heb meteen gezegd : nou dan gaan jullie maar zonder ons. Ik ga niet 5 dagen pijn hebben voor 1 dagje bank zitten bij de efteling, ons nichtje vermaakt zich vast ook prima zonder ons.

Zo direct voetbalvrouwen kijken, is weer eens uitgelopen op talpa, sh*tzender is het toch met dat voetbal.... hoort vind ik gewoon op ned2 thuis.
    Zo genoeg geklaag, nu bankhangen en een toastje smeren, ik ben van zoet weer naar hartig over gestapt.
    Kijken of mn man mijn elektrisch hoofdeinde van het bed weer heeft weten te maken, dat klapte vanacht ineens met een knal naar beneden toen ik het omhoog wilde zetten voor het maagzuur.
    We hebben er enorm om kunnen lachen, 't eerste wat ik zei was: kword misschien een beetje zwaarder maar dit is wel erug overdreven nie dan?

Slaap lekker dames!

19. dat je geen vocht vasthoud is op zich niet vreemd hoor
    ik had daar bij mijn vorige zwangerschap ook geen last van
    heb trouwens effe op de controle kaart zitten kijken van mijn vorige zwangerschap en met 27 weken woog ik toen al 12 kilo meer als toen ik begon
    nu ben ik 26 weken en weeg nog maar 7 kilo meer als toen ik begon
    wel netjes toch
    moet zeggen dat ik toen ook wel dacht ben toch al dik nu ken ik eten ha ha ha ha ha dat idee heb ik totaal niet
    alhoewel heb net gewoon honger gekregen van al die receptjes die ik langs zag komen :)

20. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

grrrr 21.54 en nog steeds geen voetbalvrouwen,,,,echt zooooooooooo irri

Deel Deze Pagina