augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Teddie

Teddie Bekend lid

3 aug 2006
    771
    0
    0
    missgroovy voedbal vrouwen komt dus niet meer.
    BALEN want ik kijk er ook erg naar uit iedere zondag.
    Mischien kunnen we samen even balen en op naar volgende week.
    weer een week wachten.

Doei teddy.

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5,5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +6.2kg. Naam:surprise 8 mei pretecho Verlof: 29 juni
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg naam: Lutein
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 6 kg, -> verlof 20-07-2007
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

Heb ook m'n gewicht maar weer eens aangepast. Kom nu iedere week zo'n kleine 400 gram aan.... Is wel netjes toch?

Verder lekker aan de klus geweest hier. En vanmiddag naar de kinderboerderij geweest, vind het altijd zo heerlijk daar, al die lieve kleine geitjes en lammetjes...Zucht... Kan je helemaal verliefd op worden toch?

gummetje, doe je netjes hoor.. pas 7 kilo erbij

mamalieske...Je moet ook niet op je bed springen he....!heb ik altijd geleerd thuis :) ;)
    Maare is het gelukt met het maken? Anders suc6 met slapen vannacht..

mamavanamber, Heeeeeerlijk he die supermarkten in duitsland! M'n zusje heeft er een tijdje gewoond en was echt altijd een feest daar. Zoek maar eens een lekker toetje uit als er daar gewoon 6 :) meter in de wand staat :confused:
    En dan de chocolade afdeling.... Wat mis ik die =P~ =P~ =P~ =P~
    Wel fijn dat e het zo naar je zin hebt gehad afgelopen weekend.

Loran....9/10 pond :confused: Is wel wat veel hoor. Zou er ook nog maar even naar vragen als je de volgende keer weer naar de verlos moet. Enne suc6 met het veranderen van de slaapkamer en woonkamer. Doe je wel rustig aan met slepen?

missgroovy, nog gelukt met de laatste planken? Is hier inmiddels ook al lekker aan het regenen hoor...Enne alles en iedereen weer schoon? ;)

raccon, als je mamsie zich verveeld........ :) Er kunnen ook wel wat wafels deze kant op hoor
    Enne leuke foto

Teddy, hier ook al druk aan het inlezen over bv hoor. Wilde naar een info avond gaan maar die is dinsdag en dan heb ik een pret echo. 1 keer raden wat ik ga doen :)

3. demi26

demi26 Niet meer actief

Zo dat was dan het mooie weer! Het regent hier al een tijdje... Ach dat is ook wel weer ff goed... Als het dan na woensdag maar weer ophoudt en het zonnetje weer terugkomt! Ik ben altijd veel positiever ingesteld wanneer de zon schijnt!

Alvast welterusten voor iedereen en sweet dreams!

Veel liefs

4. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    goedenmorgen lady"s

het regent,zal wel druk zijn in de ochtendspits!
    ga denk ik zo op weg,helemaal geen zin in.bah :(

werkse allemaal voor diegene die allemaal moeten vandaag.

groetjes

5. goedemorgen
    nu gaat het gebeuren hoor
    de regen die we afgelopen april hadden moeten krijgen krijgen we nu
    erg logisch is het niet meer he met het weer hier in nl
    ik ga er zo maar eens doorheen op mijn fiets
    nee mij zal je nooit horen klagen over het zonnetje hoor dat zie ik veel maar dan ook veel liever
    ik had net op mijn blote voeten(kon mijn schoenen weer eens niet vinden) de groenbak buiten gezet
    kom ik binnen glij ik gewoon uit over het nieuwe zeil wat op de gang ligt net hiervoor kwam ik met mijn slaapkop de trap af strompelen en vergat ik gewoon voor het gemak de laaste 3 treden ook gewoon af te lopen had niet veel gescheelt of mijn enkel lag dubbel pfff thank god for stability hihihihi
    whahaha ik voel het dit word mijn dag :)

6. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    gummetje, doe je wel voorzichtig meis! zo'n dag kan je beter lekker in je bed gaan liggen ;) . Aan het weer zal je niet echt veel missen :(
    Nee, vind het niet echt erg hoor de regen. Tuin liep te schreeeeeuwen om water..
    Hoop dat ik trouwens iets meer m'n dag heb vandaag, nog zo veel dingen die ik ff wil doen...
    Heerlijk vrij vandaag \:D/ En nu het mooie weer weer ff over is kan ik hier in huis weer eens iets doen. En geloof me, hoef me niet te vervelen :rolleyes: ;)

Meiden die de weg op moeten, suc6, volgens mij erg goed druk!

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Pfff, de dag begint lekker voor mij ! Ik moest eigenlijk werken, maar ik werd vanmorgen gebeld door de makelaar dat er vandaag een bezichtiging plaatsvindt in onze woning, dus ik heb mijn vrije dag maar even omgedraaid. Ik kan straks dus lekker aan de schoonmaak, en daar heb ik totaal geen zin in ! Nu maar hopen dat dit echt een potentiele koper is, want de tijd begint zoooooooooooooooooooo te dringen ! We krijgen al bijna de sleutel van ons nieuwe huis, en ik heb geen zin in een dubbele hypotheek eerlijk gezegd !

Duimen jullie met me mee ?

8. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Mijn duimen draaien hoor!

Morgen mag ik weer naar de bedrijfsarts, ben wel benieuwd hoe hij nu over mijn situatie denkt. Het gaat nu toch veel beter dan een aantal weken geleden. Maar ik hoop eigenlijk dat ik tot aan mijn verlof lekker thuis mag blijven. Ik moet er nog niet aandenken om andermans huis schoon te maken.
    Moet trouwens ook zeggen dat ik het zwaardere werk thuis ook nog niet doe. Ben bang dat ik daarna helemaal stuk in bed lig. En Marc wil het ook niet hebben.
    We zien het wel morgen.

9. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Druk aan het duimen voor je hoor! Maare ga met je mee leven. Ga nu (proberen) af (te) sluiten en ook aan de schoonmaak ;) :rolleyes:

10. Fibi

Fibi Bekend lid

9 mrt 2007
    762
    0
    0
    Telefoniste / Receptioniste
    Drenthe
    Goodmorning ladies!

Ja, hier is het gisteravond ook begonnen met regenen. Maar inderdaad... voor de tuin is het geweldig! Die schreeuwde inderdad om regen, hahahaah. En zolang het niet te lang duurt vind ik het geen ramp hoor.

Jeetje Gummetje; kijk je wel een beetje uit? Klinkt niet echt alsof het jouw dag is vandaag. Hou de voetjes maar goed op de vloer hoor! Vaak is het zo dat wanneer je één keer zo begint op een dag dat de rest ook niet veel goeds voorspelt. Het zou op de weg nu ook heel glad worden hè, omdat het zo lang droog is geweest, dus allemaal goed oppassen hoor!

Dus je krijgt weer een bezichtiging Mamavanamber. Had ik ook altijd zo'n hekel aan. Dan moet het hele huis weer aan kant, zit gewoon heel veel werk en tijd in. En als ze nou echt kopen, ja... dan heb je het er natuurlijk graag voor over, maar bij onze laatste woning hadden we meer als tien bezichtigingen geloof ik en dan krijg je er steeds meer een hekel aan hoor! Ons eerste huis hadden we al bij de tweede bezichtiging verkocht, zo moet je het hebben. ;) Maar ik ga zeker voor jullie duimen dat dit dé koper is!

Spannend is dat altijd hè Miza wanneer je weer naar de bedrijfsarts moet. En misschien gaat het nu wel beter met je maar ik denk dat het vast verstandiger is dat je mooi rustig aan blijft doen, dat zal de arts toch ook wel inzien. En je moet je situatie zeker niet rooskleuriger maken dan dat ie is hoor. Geef ook maar gewoon aan dat je thuis het schoonmaakwerk ook nog niet aankan.

Ooooh de kinderboerderij Daantje; dat vind ik ook zo geweldig, maar ik ben dan ook helemaal dierenfreak. Ik was in de herfst ook bij de kinderboerderij om wat foto's te maken (ligt in het bos en dat is dan zó mooi) en toen zag ik nog een geitje dat met zijn hoofd klem lag onder een plank, de stakker. Dus ik ben hulp gaan halen, bleek er op dat moment geen beheerder te zijn, die was even weg. Er is ook een theeschenkerij bij de kinderboerderij en ik heb gewoon één van die jongens om hulp gevraagd. Hij trok de plank zoveel mogelijk omhoog en ik draaide van de ander kant het hoofd van het geitje zo dat ie los kon komen. Hij was er gewoon helemaal beduusd van de stumperd. Tja, dat kan ik dan écht niet aanzien hoor.

Ik schrok er ook een beetje van hoor Loran 9/10 pond. Maar nu weet ik ook dat ze er ook heel vaak naast zitten qua gewicht hoor, dat hoor je veel vaker. Dus ik zou me er niet direct al te druk om maken....

Wat naar Mamalieske dat je schoonmoeder zo "moeilijk" doet wat betreft de Efteling. Je hebt mooi gelijk hoor dat je gezegd hebt dat ze dan maar zonder jullie moeten gaan. Je gaat gewoon ín de rolstoel of anders niet. Sommige mensen houden gewoon helemaal geen rekening met de gevoelens of kwalen van anderen. Zij heeft makkelijk praten, ja toch?

Mijn broer had ook zo'n fijne opmerking. Hij kon niet op mijn mannetjes verjaardag komen omdat hij verhinderd was en nu stelde hij voor om de avond van te voren met z'n allen te gaan uit eten. Nou.... dat lukt mij dus niet meer helaas. Ik kan niet zo lang in bepaalde houdingen meer zitten en die stoelen in restaurants zijn over het algemeen niet om over naar huis te schrijven. Dus ik zei dat ik dat niet zo verstandig vond in mijn situatie en dat ik daar dan flink pijn aan over ga houden (en ik had toen al dat lichte bloedverlies). Ik stelde voor om het dan maar een keer na de bevalling te doen. Nou toen keek hij mij ook zo niet begrijpend aan en zei: Nou, dan zal het er wel helemaal niet meer van komen. Ik had echt even zoiets van: Pardon? Láát maar dus!

Hij heeft zelf twee kids een jongen van 7 en een meisje van 4 en toen die baby waren kwamen ze echt nooit langs, want: (let op) het is zo'n gesleep met die kleintjes, er moet immers zoveel mee enzo, lastig dus. Nou, dat idee heb ik helemaal niet hoor. Volgens mij wordt onze kleine straks overal mee heen gesleept. Maar hij redeneerde dus even vanuit zijn eigen beleving. Ach ja, verder is ie wel lief hoor, hahahaah. :)

Nou, ik ga eens even verder neuzen op het internet en kom later nog wel even weer aanwaaien, toedeledokie!

11. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Miza, gewoon een beetje aandikken joh. Zeggen dat nu je t rustig aan doet goed gaat maar zodra je gestofzuigd ofzo hebt t weer mis is. Komt wel goed, denk niet dat ie je nu nog laat werken!

Mamavan amber: Ga voor je duimen hoor! Ze vindne jullie huis geweldig en willen er meteen in :-D

Gummetje: is is nu niet de juiste tijd om van die rare toeren uit te halen hoor! Circus is echtvoor later ;)

Regen? waar ow die twee druppels pfff ik gisteren nog al die k*t planken naar binnen gehaald enz heeft t 3 druppels geregend. Ik hoop echt dat t goed gaat regenen want dit halve werk vind ik maar niks.
    Even verder oop regende t wel, mn vriend smste dat t glad is op de weg en flink regent dus dat ik voorzichtig moet doen. Jaja hij heeft zn momenten :p haha nee hoor tis weer ok

Hondlief is ook weer schoon. Had alleen nog zwitsal babyshampoo dus heb nu een heerlijk geurende zwitsel hond door t huis lopen. Heb m meteen ff gekortwiekt. Ziet er weer wat frisser uit en is wat makkelijker kammen. Dat haar van dat beest groeit als kool. Normaal mag je ze het eerste jaar niet knippen, maar t sleepte zowat over de grond, je zag nog niet eens dat ie poten had. En meneer had door de beits gelopen en daarna door de tuin dus hij heeft nu 2 zwarte poten, dat krijg je er dus niet af :) ach ja heeft wel wat hahaha.

Vandaag ff rustig aan, lekker naar mn mama vanmiddag. Die is niet lekker en moest nog wat spulletjes halen dus ga ff met dr mee naar t dorp. Op ons dooie gemak door t kruidvat enz haha daarna blijf ik er eten altijd wel lekker ff niet zelf koken hihi

12. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Ik zal meeduimen voor de bezichtiging..

Enneh Fibi niet om je af te vallen hoor, maar ik zal er toch maar rekening mee houden dat je je kindje toch niet overal mee heen kunt slepen. Je kan het treffen dat je een makkelijk kindje hebt die het allemaal niet uitmaakt, maar helaas worden toch heel veel baby's er erg onrustig van en bovendien zal je er niet altijd evenveel zin in hebben, alles wat je mee moet sjouwen en je zal nog een maand of 9 last hebben van je zwangerschapshormonen, waardoor je soms ook gewoon nog doodmoe bent en zo.. Dus wat dat betreft begrijp ik je broer toch wel een beetje (niet onaardig bedoeld hoor :oops:)

13. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hallo allemaal

Zo 4 pagina's gelezen na gister morgen :evil: wat is er weer veel geschreven.

Iedreen die weg is geweest hebben allemaal een heerlijke tijd gehad zo als ik kon lezen.Leuke foto trouwens raccon?

Lintje veel kadootjes gehad leuk he alleen ik kies ook liever m'n eigen spulletjes uit of ik zeg dat wil ik hebben dan weet ik dat het naar me zin is. :) :)

Miza gewoon een beetje zielig doen en niet te veel zeggen dat het veel beter gaat.Je kan het schoonmaak werk gewoon nog niet aan.en zo lang hoef je ook niet meer en gezien je achter grond zullen ze je heus niet aan het werk sturen.

Mamalieske zou ik ook geen zin in hebben hoor die efteling je mag nergens in kan je alleen maar kijken :confused:

Mamavanamber succes vandaag met schoon maken en de kopers.

Gummetje doe je voorzichtig beter een stappie minder vandaag.

Missgroovy nog gelukt vandaag met die bon of ga je dat later doen.
    Enne waarom mag je jouw hond pas knippen na 1 jaar?
    Ik zou zo niet 1 hond kunnen noemen waar dat niet bij zou mogen.(10 jaar al trimster) :(:

Fibi broertjes haha hier nog zo een spreek hem bijna niet en als ik hem bel moet ik de woorden uit z'n mond trekken.Terwijl hij ook binnenkort papa word over een maand ong.

Nou verder weet ik het niet meer hoor sorry :oops:

Hier vanmorgen vroeg Attila maar weg gebvracht dan heb ik de auto en hoef ik niet op de fiets het paard te doen.En wat een regen zeg niet meer gewend hoor.Maar wel heerlijk voor me tuintje en m'n groentes die er in staan.

O'ja die aardbeien recepten heerlijk ik heb ze niet meer moet nieuwe halen :cry:

M'n kuiten krampen zo vandaag nu ook als ik achter de com zit niet leuk meer.

Heb m'n site weer mooier gemaakt ben er erg trots op neem een kijkje zou ik zeggen.hihi :evil:

14. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    He goedemorgen dames,
    moest weer 5 pagina's bijlezen. Zit hier zowat te slapen achter mn computer ben zo duf......
    Gelukkig na vandaag nog maar 4 daagjes werken en dan is het al weer weekend! (beetje positief denken kan geen kwaad toch?)

Moet vanmiddag de boeken ook nog terug brengen naar de drukker... Nou ja als ik echt geen zin meer heb om 16.30 bel ik wel dat het morgen wordt.

Nou heb geen idee meer op wie ik wou reageren (SORRY!) dus tot later!

15. missgroovy

Sonjaw, echt waar? Mij hebben ze verteld dat als ik hem eerder zou knippen met die puppyvacht dat ie dan krullen zou krijgen enz.

Hij heeft ook wel krullen maar ja dat had ie ook toen ie lang haar had, van die golfjes haha.
    Tis kruising malteser chi tsu, echt een maffe, maar wel lief

Heb trouwens alleen zn buik poten en kop gedaan. Kop doe ik altijd want anders ziet ie niks meer :p en zo ziet hij er ondeugender uit

16. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Hahahahaha Groovy die kan je gewoon knippen vanaf 3 mnd.Dan ben je ook eerder van die puppy pluis af.

Ja als het haar nat is geweest of vochtig kan het wat krullen.Moet je fhonen en borstelen dan maak je het glad veel werk als je het goed doet maar wel mooi.

Gewoon lekker naar de trimster brengen en er een puppy model in laten zetten dat is leuk lijf is dan kort 2 cm ong en poten wat langer.Let er wel op dat ze hem niet scheren krijg je een rot vacht van dik en zo en stug.

Ja ken het ze zien niks meer hahah Zo kwamen ze bij mij ook altijd in de salon.Toen ik die nog had bij m'n ex.En daarna in de andere salon waar ik heb gewerkt.Doe het nu alleen nog voor hobby.

Wel even goed zoeken als je hem weg brengt kijk naar een salon die is aangesloten bij de A.b.h.b dat is de trimbond anders heb je kans dat je bij een beun ben.

Als je meer wil weten of wat foto's wil zien hoor ik het wel.

17. Kuki

Kuki Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.195
    225
    63
    Gelderland
    Anke 77SURPRISE, uitgerekend 1 augustus
    AmanChel, MEISJE, uitgerekend: 2 augustus, +5,0 kg
    mamavanamber, JONGEN, uitgerekend: 2 augustus, +7,6 kg, naam: Keenan Jay, zwangerschapsverlof: 21 juni
    Mir75, SUPRISE, uitgerekend 2 augustus, + 8 kg
    SonjaW, JONGEN,uitgerekend: 3 augustus,+ 5,5 kg 19 maart SEO alles oke:Naam: Kenji Zsolt ->Verlof 18-6-07
    Demi, SUPRISE, uitgerekend 4 augustus, +7 kg verlof 7 juli
    Deb1, JONGEN, uitgerekend 4 augustus +5 kg
    Lintje82, MEISJE, uitgerekend 5 augustus, 0,2 kg, 28 Maart SEO
    Teddy, JONGEN, uitgerekend 6 augustus
    Borsatofan, SUPRISE, uitgerekend 6 augustus, + 7 kg
    Els, JONGEN, uitgerekend 7 augustus, + 6 kg.
    Tanja20, MEISJE, uitgerekend 8 augustus
    Mamalieske, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus, +7kg
    Loran, MEISJE, uitgerekend: 9 augustus, + 12,0kg, naam: Naomi -> Verlof 9 Juni
    Hopla, MEISJE, uitgerekend 9 augustus, +6 kg
    Humpie, SUPRISE, uitgerekend 9 augustus
    MMM, JONGEN, uitgerekend 10 augustus
    Manou, JONGEN, uitgerekend 10 augustus + 1,5 kg
    Nikster, MEISJE, uitgerekend 10 augustus +5 kg
    Poeizie, JONGEN, uitgerekend 11 augustus, +6 kg
    Melanie, MEISJE, uitgerekend: 12 augustus
    raccon, JONGEN, uitgerekend: 12 augustus, + 8 kg, naam: suprise, verlof 2 juni
    Nienke, JONGEN, uitgerekend: 13 augustus, +3kg
    Alice, MEISJE, uitgerekend: 14 augustus, + 10 kg :x
    Mamamary, JONGEN, uitgerekend 15 augustus 2007, +2.0 kg.
    Danielle1979, MEISJE, uitgerekend:16 augustus,+ 6 kg verlof 5 juli
    Stephanie, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, + 3,0 kg naam: Remy
    Kiki80, JONGEN, uitgerekend: 16 augustus, +1,3 kg, 16 mei pretecho!
    Kuki, MEISJE, uitgerekend: 18 augustus, +6,6 kg, naam: Ysabelle Esmee, verlof 6 juli
    Chigirl SUPRISE, uitgerekend 18 augustus, + 4 kg
    Daantje78, JONGEN, uitgerekend:19 augustus, +6.2kg. Naam:surprise 8 mei pretecho Verlof: 29 juni
    Tammy77 MEISJE uitgerekend 19 augustus +7 kg
    Lintje, MEISJE, uitgerekend 20 augustus, + 6 kg naam: Lutein
    Miza, MEISJE, uitgerekend: 20 augustus, + 6 kg
    Wannabe,JONGEN, uitgerekend 20 augustus
    Sarake, MEISJE, uitgerekend: 22 augustus, +2.4 kg
    Ien, SUPRISE, uitgerekend: 22 augustsus, + 6 kg, -> verlof 20-07-2007
    Mist, JONGEN, uitgerekend: 22 augustus, +1,3 kg,
    Tante Pollewop, SUPRISE, uitgerekend: 23 augustus
    o0Noa0o, MEISJE, uitgerekend: 24 augustus, +5,0 kg, 12 april echo
    Wolvin, JONGEN, uitgerekend 26 augustus
    Missgroovy, MEISJE, uitgerekend: 27 augustus, + 5kg, Naam: Fenne
    Fibi, JONGEN, uitgerekend: 27 augustus, + 4 kg
    Jumde,MEISJE, uitgerekend 27 augustus, + 5 kg
    Wannie, SUPRISE , uitgerekend: 27 augustus, + 0.4kg
    Fabienne79, JONGEN, uitgerekend 27 augustus, -1.0 kg

17 meiden - 21 jongens - 10 verrassingseieren

Morgen mag ik weer naar de VK. Ben heel benieuwd wat mijn gewicht heeft gedaan (zeker na de vakantie)!

Ik zag dat iemand het had over een kind van 9-10 pond. Mijn zoontje was bijna 9 pond bij zijn geboorte, ze hebben hem expres twee weken eerder gehaald omdat hij anders de 10 pond zou overtreffen. Toen had ik al veel last van BI en kon gewoon niet meer lopen. Ik had geen zwangerschapssuiker of zo, wel een lage bloeddruk (rond de 55 onderdruk) en daardoor wordt de placenta goed doorbloed. Ik moet zeggen dat toen ze hem op mijn buik legden, ik dacht ooww wat een kleintje, echt niet meer dan 3 kilo, maar nee hoor, meneer was bijn a9 pond ;) . Ik weet niet hoe het is om een klein kindje te krijgen, maar eruit moet het toch en tijdens de bevalling dacht ik niet "ojee er moet een dikkerdje eruit". Daar heb ik geeneens bij stilgestaan. Ik was ook vrij stevig bij de geboorte, mijn man niet. Maar gewicht zegt niets, want mijn zus had echt een hele pittige bevalling van de eerste en hij woog maar 2,5 kilo!

18. missgroovy

tnx sonja! Jeetje vanaf 3 maanden en eerder van die pluis af! Had ik dat eerdre geweten grrrr moet ook echt niet naar mn schoonmoeder luisteren.

Die scheert ze altijd maar dat vind ik dus echt geen gezicht! Ik knip gewoon, hij blijft aleen voor geen meter stilzitten :) fijn beest is t hihi

Pff meiden hou op over een kind van 10 pond, hoe krijg je dat eruit :p

19. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Zet je hem op tafel?

Gewoon met rust en dicipline als je het zelf wil doen maar wel streng staan is staan.

En scheren het ziet er echt niet uit krijg je van die ratten.

Maar je moet het zelf weten natuurlijk wat je wil doen.Ja je hebt het minste onderhoud als je ze lekker kort scheert maar je loopt naar mijn mening voor ....

En 10 pond moet er ook niet echt aan denken maar wij ik en mijn broertje waren ook zwaar vooral mijn broertje.
    Die leek wel een biggetje :) :)

20. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Wat betreft 9/10 pond.. Ik was zelf 9,2 pond. :D en 54 cm. Ik paste niet in 50/56, moest direct mt 62 aan. Ben ook twee weken "te laat" geboren. Zou me niets verbazen als ik zelf ook een 9ponder krijg die pas in september komt.. Ik zal m'n VK vrijdag eens vragen wat zij denkt over het gewicht van de baby.

Ik voel haar echt heel goed, vooral als ze draait is een apart gevoel, maar ze kickt er ook vrolijk op los. Gister de truc met de afstandbediening gedaan. Ze hield nooit meer op met schoppen tegen de afstandbediening, en ik maar lachen :D .

Gister nog even een nieuw bed gekocht. Nu liggen we lekker hoog (we lagen op de grond). Ik vraag me af of ik nu ook nog klossen nodig heb.. mm ff googlen..

Deel Deze Pagina