augustus 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Silly43, 19 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    He Lintje ja leuk he met die ab.

Ik neem denk ik geen klossen hebben een hoog bed van auping.senioren hoogte noemen ze het geloof ik.Was van mijn opa en oma als ik op de rand zit kan ik net met mijn voeten bij de grond dus dat zal wel goed zitten.

Zal het over 2 wk eens vragen aan de kraamzorg komen ze langs om te praten intake.

Hebben jullie al wat gehoort?

En missgroovy anders kom je hier koffie drinken en ik knip hem wel voor je. :p

2. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Hoop niet dat die lage onderdruk er wat mee te maken heeft :confused: . Heb ik ook namelijk :-k

Lintje, je bed moet vanaf de grond tot bovenkant matras zo rond de 75/80 cm zijn is mij verteld.

Ien, suc6 vandaag met wakker blijven! ;) Enne zeker, al weer bijna weekend( :rolleyes: )

Ga weer ff verder met schoonmaken...... :(

3. sonjaw

sonjaw Fanatiek lid

26 okt 2006
    3.346
    0
    0
    zuid holland
    Ik moet ook wat gaan doen.Zit al heel de morgen achter de com :oops: .Te msnnen met een vriendin en hier mee te kletsen.

Net een tosti gegeten dat is toch ook erg lekker.

Nou geloof dat ik toch maar wat ga doen anders moet ik straks weer zo haasten en zegt Ati heb je niks gedaan.

Moet hem ook weer ophalen om half 5.

Ien hou je het nog uit :(:

4. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Mijn eerste was ook bijna 9 pond en echt de uitdrijving was er echt niet moeilijker om hoor volgens mij. Het hangt ook af van de maat van het hoofd en of het een dikke baby is of een grote baby. Je kan best een baby krijgen van 9 pond, maar ja als hij dan ook 55 cm is dan is het wel zo goed verdeeld dat het best meevalt, dus ga je daar nou nog niet druk om maken komt heus goed, het is erin gekomen en het komt er ook wel weer uit hoor ;)

5. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Maar je kan ook geluk hebben.
    Die dam van mij ( nu 11) ging overal mee naar toe, vanaf dat ze een week of drie was, verjaardagen, feestjes, sportwedstrijden, vakanties overal, noem maar op.

voordeel : ze slaapt nu nog steeds overal, kun je in één ruk mee naar zuid frankrijk rijden, etc... mijn advies, gewoon proberen.. als het voor jou kind te onrustig of te druk is laat zedat wel weten ( zij wist me dat altijd goed te vertellen, en uiteraad was het dan inpakken en naar huis toe)

6. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Nou ben nog wakker hoor, en heb de ochtend overleefd. Nu de middag nog :rolleyes:

Zal ons bed ook eens opmeten, hoewel ik bijna wel zeker weet dat ie omhoog moet, maar ga er denk ik kratjes onderzetten ipv klossen.

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik dik het morgen wel wat aan bij de bedrijfsarts, denk eigenlijk ook niet dat ie andere ideeën heeft dan mij, hij was namelijk de vorige keer heel begripvol.

Als het bed hier straks te laag word gooien we er nog een matras bij op, dan is het bed hoog genoeg.
    Maar nu gaat het nog wel.

Boven is alles zo ver klaar dat oma morgen kan behangen. Dan kan woensdag de muur nog blauw geverfd worden en dan kan donderdag alles er in!
    Ben inmiddels ook al begonnen met wat dingetjes wassen. Dan kan dat zo schoon de kast in. Wat lijkt dat leuk al die kleine rompers en zo op het wasrek!

Misschien een rare vraag hoor, maar voor de dames die al een kindje hebben. Was er iets van overéénkomst met de bevalling van jullie moeder. Ik bedoel dus eigenlijk, met te vroeg of later bevallen, of dat bij jullie moeder net zo was?
    (Hopelijk is het een beetje duidelijk. :oops: )

8. wannabe

wannabe Fanatiek lid

17 dec 2006
    1.493
    1
    0
    accountmanager
    Deventer
    Wat veel bladzijden weer.

- mijn tuin is ook heel blij met e regen, ik ook als het maar bij een dagje blijft :)
    - efteling, pfff gelijk heb je, ik moet in juni nog een keer met het werk.... heel leuk :( ik ga altijd graag overal in, en mag nu niet, bovendien kan ik vrij weinig vanwege mijn beklemde urine leiders), maar goed , dochter zal blij zijn , en dat is ook belangrijk

-Gister begon onze kat over te geven ( heel erg, en eng) om vervolgens geen adem meer te hebben en bijna te stikken. Spoed naar de dierenarts, vocht in de longen, hoge bloeddruk. Ze hebben haar op dat moment net kunnen redden.
    's avonds weer naar de dierenarts, en net heb ik haar gebracht ( na een nacht kreunend ademhalen) zodat ze vandaag aan het zuurstof ligt. Er kan morgen pas een hartecho gemaakt worden. volgens dierenarts maakt ze goede kans als we op echo de oorzaak vinden. duimen dus.
    Ik heb haar al ruim 13 jaar, gevonden als kitten van 3 weken, bloedend, was uit een auto gegooid.

Moest ik even kwijt hoor.

Iedereen weer succes met alle kwalen en perikelen.

9. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Mijn duimen draaien, zowel voor de verkoop van het huis als voor de kat van Wannabe. <- Hoop dat het goed komt, sterkte! :(

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de al-mama's onder ons of de bevalling qua duur, zwaarte kindje, en inknippen e.d. op die van hun moeders leek.

10. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Toevallig had ik het laatst nog met mijn moeder over hoe zij bevallen is van mij, en onze bevallingen lijken in de verste verte niet op elkaar....

Voorbeelden:

- uitgerekende datum: ik ben op 3 september geboren, 1 dag later dan de uitgerekende datum; mijn dochter is op 9 mei geboren, 13 dagen later dan de uitgerekende datum.
    - duur van de bevalling: mijn moeder heeft over mij bijna 24 uur gedaan, ik heb over de bevalling van Amber (slechts) 5 uur gedaan.
    - verloop van de bevalling: ik ben geboren via een keizersnede omdat de natuurlijke bevalling spaak liep; mijn dochter is via de natuurlijke weg ter wereld gekomen.

11. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ah, dat doet me goed, zo'n verhaal. Je hebt het dus bijna vijf keer zo snel gedaan.. Mijn moeder, 56 uur.. ik dan 11? ;)

12. Niet meer actief

Hmm, ik hoop wel dat mijn bevalling meer op die van mn moeder lijkt dan die van mn schoonmoeder, dat was een stuit, al was mijn oudste broer wel een paar weken te laat.

Mag ik ook gewoon een normale bevalling wensen, uurtje of 5 en geen problemen? :D

O wannabe, wat erg, ik ben zelf niet zo'n kattenmens, maar een beestje van 3 weken op straat gooien... :evil: ik hoop dat alles weer goed komt en ie rustig oud kan worden.

Miza, gewoon de waarheid vertellen, wat jij allemaal al achter de rug hebt moet toch voldoende zijn :rolleyes:

13. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Ik wens het voor alle augustus-mama's mee!

14. Niet meer actief

Tot strakkies, nu gaan we naar Prenatal :D

15. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Joepie! :D

16. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Even een vraagje weten jullie hoe het met paracetamol zit? Mag dat nu wel of niet? Begin hier nl een aardige hoofdpijn te krijgen..... :(

17. AmanChel

AmanChel Bekend lid

6 nov 2006
    818
    0
    0
    Mama
    Papendrecht
    Mijn moeder heeft 3 hele makkelijke bevallingen gehad, ik heb van de eerste ook een hele makkelijke bevalling gehad.. Daar in tegen duurde het bij mijn zus wel iets langer, maar ook niet extreem lang..

Verder geloof ik dat wij alle 3 wel een paar dagen voor of na de uitgerekende datum geboren zijn, mijn dochtertje is 4 dagen eerder gekomen..

Dus ja, ik hoop nu alleen maar weer op zo'n makkelijke bevalling..

Ook hier ging de kleine na 2 weken overal mee naar toe, met 6 weekies op vakantie gweest enz enz.. Is nog steeds een erg makkelijk kind ( hoop er op nog zo 1 ;) )

En wat het weer betreft, laat het maar eventjes lekker slecht weer zijn, ben anders veel te bang dat we het in augustus krijgen en wil dan natuurlijk wel weer snel aan de wandel met de kleine in de wagen ;)

18. Lintje

Lintje VIP lid

9 okt 2006
    6.218
    1.423
    113
    Nederland
    Paracetamol mag! Ik had zaterdag enorme hoofdpijn en NIETS hielp, ik wilde het niet, maar na een half paracetamolletje voelde ik me stukken beter!

19. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

gewone pcm mag, niet die met coffiene.

20. Ien

Ien Bekend lid

11 aug 2006
    935
    0
    0
    Thanx lintje heb net ook nog even naar de apotheek gebeld. En volgens haar mag je er max 6 per dag. Nou eerst maar eens 1-tje proberen :)

Deel Deze Pagina