Goedemorgen allemaal! Oh, wat voel ik me vandaag beroerd zeg. Ik was al om 6 uur wakker en zo ontzettend misselijk, scheelde niet veel of ik had voor de eerste keer echt over moeten geven (sorry... ). Nu zit ik al vanaf 7.30 uur op mijn werk enorm misselijk te zijn. En weet je wat zo vreemd is? Op het moment dat ik denk nu gaat het mis dan moet ik heel hard niezen en dan trekt de misselijkheid weer even weg! Heeft iemand anders daar ook last van? Het valt me namelijk op dat ik tot nu toe elke dag van mijn zwangerschap heb moeten niezen en de hele tijd moet boeren (pardon ) en daar heb ik anders nooit last van! Nou ik hoop dat de misselijkheid snel wegtrekt en ik wens jullie allen een hele fijne 3e kerstdag toe! Veel liefs, Manou
Jeetje mina,ik denk: effe snel lezen hoe alle ouders gereageerd hebben... Lollifantje en Jannes: heeeele dikke knuf! ik had het jullie zo gegund! Voelt nu wel een beetje raar om te vertellen dat onze kerst zeer geslaagd was... Dus later vertel ik dat wel..
He bah, lolifantje, angel en jannes.. heel veel sterkte! Dat jullie in het nieuwe jaar maar heel veel geluk mogen hebben! Ik heb een vraag; ik ben niet misselijk, kan ik dat nog worden of komt dat dan ook niet meer..?
Heb er weinig woorden voor, alleen heel veel sterkte toegewenst! Xeno, gefeliciteerd met je zwangerschap. Straks (11.20u). heb ik mijn eerste echo, ben zo zenuwachtig.... @lintje -> mijn misselijkehid begint steeds erger te worden, had er ook weinig last van tot ruim 6 weken.
lolifantje jannes en angel ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze moeilijke tijd.knuf van mij sinds gister komen bij mij de kwaaltjes ook goed opzetten ........ben ontzettend misselijk,super moe,hoofdpijn,borsten doen ook nog steeds veel pijn........maarja het is voor een heel goed doel he.......hoop dat het met de rest van de mama's goed gaat....... en alle nieuwe mama's gefeliciteerd! groetjes tamara
Weet even niet wat ik zeggen moet....... Was net even aan het bijlezen na de kerstdagen. Wil jullie heel veel sterkte wensen meiden. Groetjes
hallo dames... Ik heb ook alles weer een beetje bijgelezen en ik word echt heel verdrietig en onzeker als ik van de dames lees dat het mis is gegaan! Wil jullie alle drie heel veel sterkte en geluk toe wensen... Hier alles goed, nog steeds geen misselijkheid enz voel me eigelijk kei goed....eergister allen een beetje bruin verlies na het vrijen...schrok er wel ff van! Verder niet veel te melden eigelijk! Vrijdag voor intake naar de VK! heb er wel zin in Groetjes nikster
Nou, loran en tammy.. ik moet dus nog maar niet te vroeg juichen dat de misselijkheid aan me voorbij waait. Ik denk trouwens dat er een jongetje in mijn buik zit.
Nou, ben ik een paar dagen niet aanwezig, zie ik allemaal afschuwelijke berichten. Meiden wat doen jullie nou, we willen met z'n allen de eindstreep behalen. Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat het komende jaar een zeer vruchtbaar jaar voor jullie mag worden. Hier is het verder mwah...eigenlijk het gevoel dat ik een licht virusje te pakken heb, het zwangerschapsvirus Enige wat ik echt niet trek, is dat niets meer echt lekker smaakt. Vooral die kerstchocolaatjes, truffels, lekkere hapjes smaakten me helemaal niet Geef maar een boterham met kaas!
Hhihi lintje, nu al overtuigd? Ik ben nog vrij kwalltjes-loos. alleen stort ik 's avonds al vroeg in, maar verder? O ja, ik ruik dingen wat sneller. Maar na de 2 nare berchten ben ik me toch nog weer meer gaan beseffen dat het zo maar ineens mis kan gaan! Ik kan dan ook echt moeilijk afwachten tot de 18e...
Tje, zo word je ff met de neus op de feiten gedrukt, zo vanzelfsprekend is het allemaal niet. Lieve meiden, heel veel sterkte met jullie verlies! Loran ik ben erg benieuwd hoe je echo is gegaan. Ik heb hem morgen om 10 uur en begin nu toch wel een beetje zenuwachtig te worden. Gisteren bij Prenatal een rood wippetje weg laten zetten. als de echo goed is, wordt dat onze eerste aankoop. ( was nu in de aanbieding, hihi) Groetjes...
Ben zo blij! Op de echo was een duidelijk hartje te bekennen Alleen schatten ze mij niet op 7w en 6 dagen, maar op 9 weken. Volgens de verloskundige zat het kindje een beetje in elkaar gebogen. Zal zo snel mogelijk de foto in mijn album zetten (moet zo werken). Ik was echt zo zenuwachtig, en ik zag het hartje, en een opluchting dat het gaf! Succes morgen met je eerste echo demi26 , en natuurlijk de rest!
oh loran dat is toch geweldig! Ik zit ook echt te wachten op zo'n echo Heb nu echt wel meer bevestiging nodig dan zo'n test!
Nou ik heb net toch wel weer een leuke bevestiging gehad. Er kwam iemand van MvM en die deed dus ook een testje. Zou ongeveer minuutjes duren voordat ie af te lezen zou zijn. Nou de streep knalde van de test af na nog geen minuut! Erg leuk om weer een bevestiging te krijgen. Nu wachten tot 15 januari dan krijgen we de eerste echo en kunnen we zien of alles goed is en hoever ik nu precies ben. Volgens haar was mn uitgerekende datum 18 augustus ipv de 21e. Hoop ik eerlijk gezegd niet, want 18 augustus is een tante van mn man jarig en 19 augustus z'n zus. Maar ja we zullen het allemaal wel zien. groetjes
super loran......gefeliciteerd meid......ben blij dat alles goed is........demi jij ook veel suc6 morgen bij je echo meid..........groetjes tamara
Super Loran, eindelijk ook weer eens positief nieuws. Nou, nogmaals van Harte! En wat fijn dat ze je al verder schatten, dat kan natuurlijk ook nooit kwaad . Demi26, ik wens je alvast heel veel plezier met het kijken naar je kindje morgen. Veel liefs, Manou