Ahum, heb ik dus weer met m'n neus gekeken zeker, want ik heb daar wel die molton hoeslaken gehaald.... Ik moet zeggen dat er wel veel tegenstrijdigheden nog zijn hoor, zoas wél bedzeiltje of niet bedzeiltje. Maar zal nog even een paar van die onderleggers er dan bijhalen dan is het altijd goed. En dat van die hydrofielluiers voor onder het hoofdje dat was ik inderdaad ook van plan (wel handig die uitleg hoe je die het beste neerlegt, kíjk dáár kunnen we nu wat mee, hahaaah! ). Ik had al gelezen dat je het bedje heel "kort" op moet maken in het begin dus dat wist ik al weer wel. Verder nog zo groen als gras dus. Ja, het is echt heerlijk dat ik zoveel geshopt heb en dan is het met korting natuurlijk altijd nóg leuker! Heb net alles even netjes opgeborgen en aan mannetje laten zien. Ga op een later tijdstip alles nog wel netjes wassen en de kaartjes er afhalen enzo. Heb alles mooi op hangertjes in de kast hangen op de babykamer staat zo leuk. Mannetje is nu lekker (nou ja, of hij het lekker vind weet ik natuurlijk niet) de kozijnen aan het schilderen daar. Hij krijgt het grote kozijn vanavond wel klaar dan moet hij no géén kleinere, en de vensterbanken. Béétje bij beetje..... Het kamertje wordt ook steeds echter zo met alle spulletjes, hebben jullie dat nu ook? Kan er wel uren in rondkeutelen. Heb er dus een lekkere relaxstoel staan (waarbij de leuning naar achteren kan en er zo'n voetenbankje uitklapt) en daar zit ik dan soms eens even lekker in te genieten. Zo zat ik net ook een poosje mannetje gezelschap te houden (totdat ik ziek werd van de verflucht, bleh, en had al zo'n last van maagzuur, is niet echt een goede combi :-& ).
Hihi toch is t geweldig hè hoe we ons ukkie allemaal kunnen zien op die echo's Had t er vorige week toevallig met mn moeder over. Toen ze zwanger was van mij en mn broertje werden er alleen echo's gedaan als de arts dacht dat er iets mis was. Mijn moeder vertelde dat ze teste en dus zwanger was en dan is t afwachten. Wij gaan met 12 weken kijken hoe en wat en horen t hartje, maar zij dus niet. Zij had pas echt t idee zwanger zijn toen haar buik begon te groeien en toen ze ons voelde. Lijkt me toch vreemd, ik bedoel je zit dan wel erg in spanning denk ik. Wij krijgen een echo enz als we iets niet vertrouwen, zij moesten gewoon afwachten Ben toch blij met "onze " tijd :-D Vandaag zwitsal geurbuiltjes gehaald voor in de kast van de kleine meid. Die rook nog steeds een beetje verf achtig dus dat gaat nu veranderen in zwitsalachtig hoop ik. Vind t zelf ook heerlijk ruiken alleen mogen ze van manlief niet in onze eigen kast hihi mannen en hun ego Heb nu een cake in de oven staan. Had zin op wat lekkers dus cake gaan bakken, hij is pas over een half uurtje klaar. dat Roy m maar mooi mee naar zn werk neemt morgen haha anders zitten er zo weer een paar kilo bij :-D Alleen de geur al mmmmmhhhh Daantje have fun met je zussie, erg leuk. Zij zal heel duidelijk t verschil zien. Leuk!
Oef ben toch zo jaloers op de babykamerverhalen, hier is ie helaas nog steeds niet af, ook nog niet bijna af en ook nog niet bijna bijna af, met andere woorden we zijn er net aan begonnen, half juni of zo waarschijnlijk klaar. Vind ik eigenlijk nog veeeeeeeeeeeel te lang duren
Dat is nog maar een aantal weekjes mist. Gaat snel voorbij hoor! De tijd vliegt voor mijn gevoel om..
pfff ben op zoek naar een lijstje voor een tweeling uitzet kan het wel vinden hoor maar ik kom er niet aan toe om allemaal uit te zoeken wat ik al heb en wat ik nodig heb mijn budget laat op dit moment ook niet al te veel toe namelijkheb op marktplaats zitten kijken of er mensen zijn die hun maxicosi verkopen moet er 2 hebben natuurlijk maar die rotdingen kosten een vermogen en als er dan mensen zijn die er 2 verkopen dan hebben ze 9 van de 10 keer al een van de twee verkocht heb het nog niet gezien dat ze er ook daadwerkelijk 2 hebbben grrr erg frustie dus zit ik nu te denken aan andere oplossingen voor in de auto is er natuurlijk geen andere oplossing maar voor het dragen eventueel zat ik te denken aan 1 op mijn rug en 1 op mijn buik ziet er raar uit denk ik maar goed heb ook gedacht aan zo'n draagzak maar volgens mij kun je daar nooit 2 kinderen tegelijk in kwijt whaaaaaaaaaaaa word gek hiero of zit ik mezelf gewoon gek te maken ik weet het niet meer hoor zo dat moest ik effe kwijt
Mogge meiden hier even een klein berichtje van mij. Ik ga vandaag met mam naat de Libelle dag. Hoop alleen dat het weer nog een beetje opknapt. Maar dus wel een lekker dagje vrij. Gisteravond zijn ze van oma's oppasservice geweest ingeschreven. Ze gaan nu naar iemand opzoek en komen dan in aug langs met de oppas of het iets is dus ben benieuwd. Duimen jullie een beetje dat het in iedergeval droog is vandaag. Groetjes en niet te veel schrijven he hihi zal wel moeilijk zijn. Fijne dag
Nou het regent hier de hele nacht en ochtend al, dus hoop dat het in Almere beter is Sonja. Pfff uk vond het vanmorgen om 5 uur de hoogste tijd om zn ochtendgymnastiek te gaan doen..... Zit nu dus zowat te slapen achter mn pc. Zou het liefst lekker naar huis gaan; ben onwijs moe, heb (daardoor?) barstende koppijn en mn rug doet ook niet wat ik wil.... (sorry hoor vind mezelf best wel zielig op het moment.....)
Ien, dikke knuf vanaf hier voor je hoor! Komt ie <knuf> Zal aan je denken, ben de hele dag vrij namelijk, heb alle tijd Enne, je mag jezelf echt wel eens zielig vinden hoor... Had dat gisteravond Maarja, toen kon ik lekker m'n bedje in duiken . Sterkte nog ff, is zo weer 5 uur (vast ) sonjaw, kan duimen voor je wat ik wil maar denk dat het niet echt heel veel uitmaakt. Gaat de hele ochtend,(en oke, die is nog niet zo heel lang maar toch,) hier echt al met bakken naar beneden Hoop dat het bij jou mee valt! gummetje, volgens mij mag je toch niet gelijk je beebje op je rug dragen? Dacht dat dat pas mocht op het moment dat ze zelf kunnen zitten En ze moeten wel heel klein zijn als ze met z'n 2e in een zak passen... Maar je kan toch ook 2 verschillende maxi cosi's neerzetten in de auto? Of wil je ze echt het zelfde hebben? Heel veel sterkte in ieder geval met verder zoeken! Mist, suc6 met zo lang wachten, zou het niet vol kunnen houden missgroovy, daarom had ik ook mams en schoonmams mee genomen met m'n echo. Vonden ze prachtig! Maar ben ook wel blij dat ik in het hier en nu leef hoor. Zou het niet willen missen. Zo mooi om te zien \/ Zit hier nu ff te twijfelen of ik iets nuttigs ga doen, en zo ja wat of dat ik lekker in bad ga liggen..... Hmmm.... Moeilijk Is hier nu trouwens wat lichter aan het worden... Zouden we de zon nog te zien krijgen?
Bleh, hier nog iemand in de klaagmodus.... Kan wel merken dat ik gisteren een beetje (te) druk ben geweest. Heb ontzettend slecht geslapen, heb veel pijn in de buik (banden/spieren). Moest vannacht ook een paar keer hoesten en toen leek het wel of mijn buik uitelkaar scheurde zo'n pijn deed het. Nu moest ik ook nog vroeg m'n nest af want er zou een blokhut vanochtend bij ons geleverd worden tussen 8.00 en 9.00 uur. Nou weet ik uit ervaring dat ze dan om 7.45 uur vaak al voor de deur staan dus ik zat toen ook al braaf beneden te wachten. Ondertussen nog even fijn gekotst (sorry ) van pure ellende en wat denk je? Komen ze nu net pas om 9.20 uur aankakken.... . Had ik dus best nog even kunnen blijven liggen. Dus ik kruip zo nog maar even weer op mijn bed. Ik moet vanmiddag om 13.20 uur bij de verloskundige zijn voor controle dus dan kan ik ook niet een middagdut doen. Misschien ga ik ná die tijd nóg wel een uurtje plat... Ben zo min. Dat misselijke wordt ik een beetje gek van. Dit is dus ook waarom ik niet zo goed eet en ik hoef maar een kuchje te doen of ik krijg braakneigingen echt héél vervelend.... Zal het vanmiddag eens even met de verlos bespreken. Je moét wel eten omdat je anders ook misselijk wordt, maar ik krijg niets tegen m'n zin binnen omdat het dan weer mis gaat... Nou, sorry weer voor mijn (onsmakelijke) geklaag. Hopelijk ben ik straks weer wat beter gemutst!
Thanx Daantje! Voel me alweer iets minder zielig Hoofdpijn is in ieder geval iets minder geworden en de rest zal ook wel weer een keer overgaan.... Fibi ik zou op het moment een moord doen voor een middagdutje! Denk alleen dat mn baas heel raar staat te kijken als ik hier onder mn buro ga liggen En Gummetje idd zoals Daantje al zei; kun je niet 2 verschillende maxicosi's kopen? Je kunt dan ook nog van die hoezen (van badstof) eroverheen doen dan past het nog wel weer bij elkaar.
Fibi Voor jou ook een hele dikke knuf hoor! <KNUFFFFF> Beter zo? Ga lekker ff op de bank liggen ze kaart het ff aan bij de verlos vanmiddag. Jullie mogen trouwens ook wel allemaal op m'n roze, nouja blauwe, wolkje kruipen hoor.... Plek zat
Hoi meiden, Gisterenavond vond hier naar mijn gevoel een klein drama plaats... Het zullen de hormonen wel geweest zijn, maar leuk vond ik het niet.. Het behang zit er nog geen dag in, en er zit nu al een kras in.. Marc was bezig met plinten bevestigen aan de muur. Die zitten hier zowel boven aan het plafond als beneden bij de vloer. Tijdens het ophangen schoof de plint onder zijn hand vandaan en natuurlijk zat er een schroef in.. Deze heeft een mooie kras boven aan de muur gemaakt in het behang.. Marc kwaad, ik boos op Marc, daarna Marc boos op mij, het huis was gisterenavond te klein hier.... Ik heb geloof ik wel een uur beneden zitten huilen. . Waarom heb ik nou zo'n onbenullige vent in dit soort dingen? We hebben heel wat plekjes in huis waar wat voor hangt, omdat het er achter beschadigt is. Ik heb hem al zo vaak gevraagd of hij ajb een beetje precisie aandacht aan de beebkamer wou besteden. Maar toch is het weer niet gelukt.. Maar goed, met een beetje geluk hangt de klamboe er straks voor...
Fibi, beterschap meid, weet hoe vervelend dat misselijke en maagzuur allemaal kan zijn.... erg vermoeiend. Hier gisteren ook weer flink maagzuur, vind frietjes zo lekker maar het valt iedere keer verkeerd, waneer leer ik het nou eens af zou je denken hé. Gisteren met mijn man naar de kapper geweest, allebei weer lekker frips geknipt (niet kort bij mij hoor) en daarna naar de prenatal voor een nieuwe spijkerbroek. De andere met maatje xs paste niet meer over mijn buik heen, en zakte dus steeds af, dus maar een maatje s gekocht. Dalijk ff korter maken al hij uit de droger komt. Net als een gek mijn bed uitgekomen, de kliko moest aan de weg en natuurlijk waren mijn man en ik dat vergeten, dus heel oncharmant in een oud shirt en legging en pantoffels over straat gerend om dat ding aan de weg te zetten. Ik was gelukkig op tijd. @lintje vervelend dat de directeur zo erover denkt, maar zet het van je af (ja is niet eenvoudig kweet t) geloof me er zijn ergere dingen in het leven. We zoeken straks gewoon een leukere baan en werkgever en dan komt alles weer goed. Ik zit trouwens nog steeds te wachten op een bericht van mijn werkgever, over wat ze me gaan voorstellen. Zal wel niet zo'n haast mee gemaakt gaan worden, en eerlijk gezegd het intreseert me niet zo heel erg meer. @sonja zou je graag goed weer geven, maar als ik zo naar buiten kijk.... zit het er denk ik niet in vandaag. Fijne dag allemaal dames.
Dat is minder Miza, maar straks als de meubeltjes enzo er in staat zal het vast wel minder opvallen.. Al is het vreselijk frustrerend natuurlijk Gummetje, let je wel op met 2de hands maxi-cosi's je weet nooit wat er mee gebeurd is en ze zijn na 1 ongeluk al niet veilig meer he
Lintje <BIG HUG> En dat middeltje voor de darmen in van vsm. http://www.vsmpuurmama.nl/artikelen/4/1 ... oramaanden Hier staat e.e.a. uitgelegd. En de hele dag honger, hier ook Snap er niets van, ik eet iets en dan heb ik nog steeds trek .ik zie het op mn heupen helaas. Loran, nog steeds een mega mooie buik! Kuki, balen van die Ischias, hoop dat de pijn wat te verlichten is. Mamavanamber, alsnog van harte met die kleine grote meid van je, drie jaar alweer. Volgens mij gaat het allemaal enorm snel. Tanja, heel veel plezier bij de echo, ben benieuwd naar de kiekjes. Miza, gezellig kletsen met het UWV, is dat mogelijk Fibi, wel een hele leuke manier om geld uit te geven toch? Ik heb me hier ook weer en beetje laten gaan .maar ik heb echt bijna alles in huis. Nu nog een kamertje en dan ben ik helemaal gelukkig. Daantje, veel plezier met je zussie! Even lekker zussen samen, heerlijk. Missgroovy, heb je nog een stukje cake over heb trek in iets lekker zoets Mist, dont worry over het kamertje, als straks iedereen die pret heeft gehad, moeten wij nog beginnen. Kunnen we alles afkijken bij de anderen! Sonjaw, heel veel plezier op de Libelle dag, en het weer is hier nog prima, weet niet waar het is Ien, je bent ook wel een beetje zielig hoor, maar het is een goede voorbereiding voor over een paar maandjes. Gebroken nachten, vieze spuitluiers, alles onder, en dan weer je bed in, o nee, eerst weer voeden en dat dutje onder het bureau kan je ook anders oplossen. Stoel omdraaien en er dan lekker overheen hangen en stiekum even je oogjes dicht. Fibi, klagen mag hier ook, geheel legaal. Ook voor jou een <HUG> Als we het toch over het opmaken van bedjes hebben, heeft een van jullie van dat combisleeper spul gekocht? Hier twijfelen we nog een beetje of we het moeten doen. En trouwens die pereniumolie ga ik echt wel proberen, baadt het niet dan schaadt het niet! Net nog even langs de VK geweest, alles prima alleen moet ik iets meer rust nemen en minder stressen. Ze kon het aan me zien dat de studie toch een beetje opbreekt nu. Maar met de kleine gaat alles goed, iets te klein, maar ze denkt dat door de stress etc. komt, volgende keer moet het beter zijn. Helaas kon ze hem nog niet echt goed voelen, mijn buikspieren schijnen te sterk te zijn Maar over vier weekjes gaan we het nog een keer bekijken. En volgende week de pretecho! Samen met mijn man en mijn ouders, heb er echt zin in.
Miza, inderdaad vervelend, maar helaas nu niets meer aan te doen. Steek je energie ergens anders in, en als straks alles is ingericht, valt het waarschijnlijk niet eens meer op. (Je wilt niet weten hoeveel krassen er hier op mijn schitterende teakhouten vloer zitten door mijn man, maar niemand heeft me er ooit op gewezen)